Mooie producten voor een eerlijke prijs

Ik bestel regelmatig bij SKOT, en ben nog nooit teleurgesteld. SKOT heeft kwalitatief hoogwaardige producten die ook nog eens duurzaam geproduceerd zijn. Gecombineerd met een zekere mate van tijdloosheid in de designs, geeft dit jarenlang draagplezier.

Goede kwaliteit en goede fit!

Mooi shirt wat ook mooi blijft, vandaar dat ik deze nu ook gekocht heb in een andere kleur. Nette kraag en goede fit waardoor het perfect past onder een overhemd.

Mooi materiaal, goede kleur (licht blauw) mooi lang. Draagt prettig. Snel geleverd.

Erg blij met 2 nieuwe overhemden

Mooie overhemden degelijke kwaliteit en goede pasvorm.

Prima, volgens verwachting.

Netjes geleverd zoala verwacht.

Mooie producten, snelle service, en transparant

Top kwaliteit t shirts!

Koop al jaren bij SKOT t shirts - ze zijn simpelweg geweldig!

Prima polo en dito service.

Goede prijs kwaliteitverhouding en mooie polo.

Prima kwaliteit en snel bezorgd

Het duurzaamste overhemd makkelijk besteld en werd daarna snel bezorgd.

snelle levering van een mooie blouse

snelle levering, mooie kwaliteit blouse

Nieuwe polo’s gekocht.

Super blij met mijn nieuwe polo’s. Kwaliteit is evenals de overhemden zeer goed. Hele goede toevoeging op het assortiment! Zo lukt het mij steeds beter om de garderobe te vullen met verantwoord geproduceerde duurzame kleding.

Goed.

Mooiste overhemden ooit en ook nog eens vriendelijk voor de aarde!

Goede kwaliteit én duurzaam

Snelle levering in low impact materialen. Goede pasvorm en mooie materialen.

Mooi en duurzaam

Mooi en duurzaam

Top service en producten

Inmiddels meerdere overhemden en polo's gekocht. Goede kwaliteit. Ik had een paar vragen over de polo's, de communicatie ging vlot over Whatsapp. Super tevreden!

Bestellen ging eenvoudig, levering was vlot. Ik had een paar polo's besteld. Pasvorm is zoals beloofd. Kwaliteit is uitstekend. Tot nu toe ook na het wassen blijven de polo's mooi en behouden hun vorm. Zeer tevreden.

Top produkten en top service plus bovenal klimaar vriendelijk

De filosofie vh bedrijf spreekt me erg aan en de producten zijn top

Comfortabel én duurzaam

Prachtig verpakt, zit heerlijk en bovendien volledig duurzaam!

Polo's zitten lekker, service top, heel persoonlijk.

Simpel, betrouwbaar, persoonlijk en de polo's zijn van goede kwaliteit

Over het algemeen ben ik tevreden met mijn SKOT overhemden. Ik merkte wel dat de manchet los/ stuk ging op de naden bij verschillende overhemden dat is minder duurzaam. Een aantal maanden geleden heb ik 3 overhemden besteld. Bij sommige knoopjes waren er wat losse draadjes.

een mooi, verantwoord overhemd

nu ik het me kan veroorloven een hoger bedrag uit te geven aan een kledingstuk waarbij tijdens de vervaardiging rekening is gehouden met het milieu, is dit een prima keuze geweest.

Duurzaamheid, zit in de gehele keten, dus ook op de aflevering van de producten. Post NL is niet de meest duurzame vervoerder.

Mooie kwaliteit, snelle verzending

Mooie kwaliteit van het overhemd, snelle verzending zonder teveel verpakkingsmateriaal. Kortom een aanrader!

Fijne kleding, ietwat langere levertijd

Fijne kleding, valt wel ietwat groot maar ook lekker langer als gemiddeld. Levertijd was iets langer maar er zat wel weer een persoonlijk briefje bij. al met al tevreden en meteen nieuwe kleuren besteld

Mooi duurzaam overhemd dat lekker zit

Makkelijk te bestellen, geen overbodige verpakking en fratsen. Mooi overhemd met voor mij perfecte pasvorm. Dit alles natuurlijk uitgekozen op duurzaamheid.

Over SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in overhemden en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Volg de ontdekkingsreis van SKOT.