Fijne producten, en nog duurzaam ook

Duurzaam is al lang geen compromis meer bewijst Skot.

Mooie kwaliteit en mooi duurzaam

Mooie kwaliteit kleding en in Europa op een duurzame manier geproduceerd, wat wil je nog meer.

Super overhemden

Ik bestel regelmatig een overhemd online, altijd een super vlotte levering en fijne draagbare overhemden. Ook de t shirts zijn een aanrader. Daarbij ook nog duurzaam. Ik ben erg tevreden over SKOT.

shirts met stijl!

Uitzonderlijke kwaliteit shirt. Ze voelen fijn aan en passen perfect. Zowel de houten als de parelmoer knopen maken de shirts helemaal af. Zowel de dress shirts als de meer casual shirts hebben stijl. Ik draag mijn SKOT shirts dan ook met veel plezier op spijkerbroek en pak. Een aanrader en nog duurzaam ook. ps. Je moet wel tegen complimenten van de mensen om je heen kunnen ;)

hoge en duurzame kwaliteit

hoge en duurzame kwaliteit, ik vind wel de maat moeilijk, maar dat heb ik altijd met wat brede borst en kleine buik

duurzaam en service ok

In mijn zoektocht naar duurzame kleding kwam ik bij SKOT terecht. Ik heb hun credibility gecheckt. Het lijkt dat ze inderdaad door de hele keten (die lang is bij textiel) duurzaam zijn.

online bestelproces is makkelijk, bestelling snel ontvangen, goede kwaliteit overhemden.

Mooi overhemd en duurzaam!

Mooi overhemd en duurzaam!

Perfect!

- fijne producten - goed voor milieu - goede prijs - goede service Dit zorgt ervoor dat ik graag nogmaals bij jullie winkel als ik iets nodig heb! Bedankt!

Bijzonder goede ervaring. Items makkelijk te kiezen en te bestellen via website. Levering de volgende dag in prachtig, precies passende, doos. Geen plastic of spelden, maar netjes opgevouwen en bijeengehouden door knijpers, die weer gebruikt kunnen worden. Overhemd van mooi materiaal en prima pasvorm. Een uitstekende aankoopervaring. Bravo SKOT Fashion.

Goede kwaliteit en snelle levering

Zit als gegoten en mooie kwaliteit

Esthetisch en kwalitatief mooie hemden

Moeiteloos bestelproces Snelle levering Smalls (48) vallen groot uit voor iemand van 173cm

Geweldig. Al aantal keer besteld en altijd goed!

Shirts zijn mooi afgewerkt, komen snel, zijn mooi verpakt en hebben een mooie pasvorm. Super dat deze zo duurzaam mogelijk gemaakt zijn.

Mooie overhemden en eco

Mooie overhemden em levering ald gezegd. En ook nog bio Goed verpakt, met knijpers die we verder kunnen gebruiken

Prima service, mooie shirts, maatvoering lastig

Normaal koop ik Boss overhemden en op zoek naar meer duurzame overhemden kwam ik bij SKOT uit. Ik heb twee verschillende type shirts besteld. De maatvoering heb ik als te ruim ervaren. Normaal draag ik shirts in maat 42. Ik had een shirt in maat 41/42 besteld die ik heb geruild voor een maat groter. Die was echter weer te groot en heb ik omgewisseld voor een ander overhemd. Service is prima, omruilen ging heel gemakkelijk. De shirts zien er mooi uit. Ikzelf zou graag een model willen dat iets dikkere stof kent.

T-shirts comfortabel

Goede service, goede pasvorm, slechte kleur

De kleur van het ontvangen shirt komt niet overeen met hetgeen op de website getoond.

Geweldig mooie overhemden en t-shirts

Snelle levering. Mooi duurzaam. Prachtige belijning en tot nu toe houden ze het goed in de was. Enige aandachtspunt is de maatvoering: de t-shirts vallen erg ruim (ik neem een maat kleiner dan mijn normale maat).

Duidelijke en eerlijke info over wat SKOT doet en levert

Heldere website met informatie over de producten en het proces. Eerlijk: we zijn onderweg maar nog niet waar we uit willen komen. Heel goed.

Prima kwaliteit, maar slechte maatvoering

Ik heb het Invisible Ondershirt gekocht. De kwaliteit van het shirt is goed en het voelt ook prettig aan. De maatvoering is helaas erg slecht. Ik ben 1.80m, 75kg en heb maat S besteld. Het shirt dat ik ontvangen heb lijkt echter meer een XL. Van een invisible ondershirt verwacht ik dat het een strakke slim-fit pasvorm heeft, maar dit shirt is echt veel te groot waardoor het ook zeker niet meer invisible is onder een overhemd.

Hi Mark, Bedankt voor je review en je feedback. Hier kunnen wij weer van leren! Het is inderdaad de bedoeling dat de ondershirts wat strakker om je lijf zitten. Daarom zit er ook 5% elastaan in verwerkt. De breedte van het shirt bij je taille moet 45 centimeter zijn. Dit is zelfs een paar centimeter minder dan andere merken ondershirts. We zullen kritisch blijven kijken naar de juiste pasvorm. Mochten we het vaker horen, kunnen we er wat mee doen. Fijn om te lezen dat je wel tevreden bent over de kwaliteit van het shirt! Jammer dat de pasvorm niet goed is uitgepakt. Je kan het product kosteloos retourneren, dan krijg je het aankoopbedrag retour gestort. Kijk daarvoor op: https://skotfashion.com/nl/ordering-and-returns/ Als we je verder nog kunnen helpen dan horen we dat natuurlijk graag. groeten Ruben ruben@skotfashion.com

Fijne kwaliteit, V-hals iets te wijd

Snelle levering en super kwaliteit kleding!

Pasvorm uitstekend - niet te ruim

Kwaliteit, snel en duurzaam

Snelle levering, T-shirts met goede kwaliteit

Mooie blouses, zeer snelle levering

De blouses zien er in werkelijkheid nog mooier uit dan de foto’s op de website. Mooi en duurzaam verpakt. Zeer snelle levering. Kortom zeer aan te bevelen.

Prima en verantwoord

Prima kwaliteit shirts: een verantwoorde keuze

Over SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in overhemden en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Volg de ontdekkingsreis van SKOT.