Perfect overhemd voor zowel zakelijk als casual.

SKOT Fashion laat zien dat het ook op een duurzame wijze mogelijk is om voor een eerlijke prijs een mooi product in de markt te zetten. Ik wens ze heel veel succes met deze schitterende missie.

Mooie spullen, creatieve details

Wij bestelden een overhemd en 2 shirts bij Skot, een merk dat we vonden op onze zoektocht naar duurzame en eerlijke kleding. We zijn heel tevreden over de producten. Goede kwaliteit, mooie ontwerpen en leuke creatieve details, bijv, de knoopjes zijn er net op een andere manier aan genaaid. Alles zo duurzaam mogelijk en mooi verpakt. Er komt geen plastic aan te pas. Zelfs de plastic pinnetjes die normaal aan een overhemd zitten ontbreken en worden vervangen door knijpers, die regelrecht onze knijpermand ingegaan zijn!

prachtige producten, zonder plastic verpakt en verzonden!

Binnen een paar dagen geleverd, in een mooie stevige doos. Alle artikelen zaten keurig netjes in de doos, in een vloeipapier. Alles helemaal zonder plastic verpakt, super! Dat kan dus wel! De t-shirts dragen heel fijn (we kunnen even vooruit met deze voorraad, haha). Het herenoverhemd is van een prachtige snit, mooi aansluitend, goede kwaliteit. En met veel gevoel voor humor verpakt: met nieuwe houten knijpers werd het overhemd in vorm gehouden, ipv met tig spelden of plastic schuifjes. En ook weer in een vloeipapier ipv in plastic. Fair fashion kopen en dragen laat het mes aan twee kanten snijden: klant blij, verkoper blij, maker/producent blij. Bedankt!

Heldere beschrijving van het productieproces. Snelle levering wat ik overigens niet het belangrijkste vindt. En ik weet ook nog niet precies HOE duurzaam het is. ASAP inzicht daarin graag. Blouse is iets aan de lange kant maar ik ga het gewoon dragen. Duurzaam dus!

Anders... beter...

Fine spullen

Mooi ideaal

Supermooi bedrijf, de hemden vind ik qua pasvorm en slijtage tegenvallen.

Fijne duurzame producten en probleemloze levering

Ben erg blij deze overhemden en t-shirts gevonden te hebben. Prima producten die lekker zitten, waarbij ik duurzaamheid erg belangrijk vind. Ook over het verpakken en verzenden is duidelijk nagedacht.

Goed bedrijf met mooie missie en fijne materialen, pasvorm behoeft nog enige aandacht

Alles prima en voelt duurzaam. Ik zou het hemd graag iets meer slimfit zien of een optie om een hemd te kiezen dat meer slimfit is.

Top product

Mooie nette service

Mooie overhemden voor een goede prijs

De stof is zacht en de overhemden zitten lekker. Alleen bij de elleboog soms een beetje strak in verhouding met de rest van het overhemd. Over de duurzaamheid van de stof kan ik nog niets zeggen, maar tot nu toe ziet het er stevig en wasresistent uit.

Mooie, duurzame kwaliteit overhemd

Echt mooi product, ook de witte shirts. Fijn om te dragen. En zeer prettige bijkomstigheid dat het duurzaam is.

Fijne overhemden en goede service!

Fijne overhemden en goede service!

Goede kwaliteit/prijs en vlotte levering

Goede kwaliteit/prijs. Vlotte levering.

Top kwaliteit, mooie pasvorm.

Een mooi en goed overhemd van geode kwaliteit met een goed verhaal.

Mooie duurzame kwaliteit

Mooie, fijne overhemden. Prima service.

een tijdloos en fijn dragend overhemd met een duurzame achtergrond

Fijn overhemd, mooie stof en goed om te dragen. Het milieuaspect en de verpakking is aansprekend en pleit voor de overhemden, evenals de wijze van distributie. Goed over nagedacht! P.M.: bij de bijzondere knoopjes is een extra knoopje een aanrader.

Mooi comfortabel shirt

Het is een mooi en comfortabel shirt. SKOT Fashion heeft het verhaal bijna helemaal rond. Rest de vraag: wat doen we met het shirt als het over een paar jaar versleten is?

De beste en mooiste duurzame overhemden

Mooie overhemden, goede pasvorm, premium kwaliteit en super duurzaam! Als je een duurzaam en betaalbaar overhemd zoekt is dit je enige keus!

Mooi, duurzaam, goed passend en fijn om te dragen.

Meteen al bij het uitpakken zie en voel je de kwaliteit van het product en de aandacht die eraan gegeven is. Het mooie is dat dit niet alleen zo is bij het uitpakken, maar ook blijft na een aantal keren dragen. Pasvorm en draagplezier zijn uitstekend en de duurzaamheid van het product verhoogt het plezier nog verder.

Snelle levering en uitstekend verpakt (incl. persoonlijke flyer).

Goede overhemden, topkwaliteit en goede service!

Ik ben heel tevreden over de overhemden van SKOT. Ze hebben een mooie pasvorm, zijn kwalitatief goed en eerlijk gemaakt.

Prima service en goede klantbehandeling

Mooie overhemden en shirts met leuke details, die goed zitten en kwaliteit behouden. Transparant ten aanzien van kosten en productieketen. Natuurlijk belangrijk dat de producten met oog voor milieu en maatschappij worden gefabriceerd.

Prima kwaliteit en comfort

Snelle afhandeling van de bestelling.

Prima kwaliteit kleding

Prima kwaliteit kleding. Vlotte beantwoording van vragen. Snelle levering. Verbeterpunten: De voorraad is niet voldoende. Wacht al sinds februari op de juiste maat van een bepaalde kleur blouse.

Over SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in overhemden en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Volg de ontdekkingsreis van SKOT.