Mooie polo’s die fijn zitten

Ik heb twee polo’s gekocht en ze zitten erg fijn. Goede maatvoering en mooi model!

Blouses zitten uitstekend en hebben luxe uitstraling

Ik heb de blouses pas net. Strijken gaat makkelijk. Zitten goed. Ik weet natuurlijk niet hoe lang ze goed blijven, maar deze eerste week ben ik er razend enthousiast over

Wat een mooie fijne T-shirts zijn dit!

Ik droeg altijd Alan Red shirts, maar de shirts van Skot zijn echt mooier en zitten lekkerder en ook nog eens duurzamer!

Fijne website met overzichtelijk assortiment.

Goede service en betrouwbaar

Feels right

No extra comment necessary.

Zeer kwaliteitsvolle polo shirts. Draagt gemakkelijk

Draagt aangenaam.

Fijne polo!

- juiste pasvorm - fijn product - snelle levering 2 polo’s gekocht en erg tevreden!!

kwaliteit en bezorging met persoonlijke groet - geweldig

Skot gaat voor duurzame overhemden en poloshirts - van de laatste er 2 besteld en inmiddels gedragen. Heel prettig. Topkwaliteit en duurzaam verpakt.

Mooie, duurzame en kwalitatieve overhemden

De overhemden zijn van zeer goede kwaliteit en hebben een mooie pasvorm. Ik ben zeer enthousiast over het feit dat deze duurzaam zijn geproduceerd. Ik zou SKOT Fashion zeer zeker aanraden.

Superangenehmes Tragegefühl

Schnelle Lieferung, plastikfreie Verpackung, GOTS Shirts in strahlendem Weiß und mit superzarter Baumwolle, die herrlich angenehm zu tragen ist.

Duurzaam en prettig zittend

Stijlvolle poloshirts die comfortabel en prettig dragen.

Goede afwikkeling

Correct en netjes

Perfecte kwaliteit

Ik ben op zoek hoe ik mijn persoonlijke footprint kan verlagen en wel in stijlvolle kleiding te blijven lopen. Ik ben dan ook enthousiast over het goede ondernemerschap van SKOT Fashion. Ik heb een SUSTAINABLE SHIRT CIRCULAR BLACK gekocht, mooie dikke stof en uitstekende slim fit pasvorm. Ik had daarvoor een Sustainable Shirt Serious White Contrast, maar - ondanks advies van SKOT - was het shirt voor mij te doorschijnend. Ruilen ging makkelijk. Eigenaar gaf later aan dat circular white iets dikker is, maar die heb ik niet meer geprobeerd. Later heb ik Sustainable T-shirt regular V-neck White 2-pack gekocht, ook weer goede kwaliteit en fijne stof. Shirt is vrij lang, dus perfect voor onder een blouse, maar niet om los dragen op bv een spijkerbroek. Hals komt bij mij - i.t.t. website - een stuk onder 2e knoopje van boven af. Bij witte shirts die iets doorschijnend zijn, dekt het dan niet goed. Ik hoop dat ze in de herfst / winter met dikkere, niet doorschijnende witte shirts komen..

Prima verzonden, prima spullen

Netjes verzonden, de T shirts zijn mijn nieuwe vaste basis shirt. De overhemden zijn van mooie stof en zitten goed. Het zou wel mooi zijn artis er meer opties met lange mouwen waren. Maar het rugpand is in ieder geval lang genoeg, ook met standaard mouwen. Terugbetaling van het deel dat ik te veel had besteld gaat vlot

Mooie shirts, perfect geleverd!

Fijn dat duurzaamheid zo plezierig aan kan voelen.

Goede producten voor een eerlijke prijs

Er wordt gebruik gemaakt van hoge kwaliteit materialen. Goede pasvorm.

Goede kwaliteit met het goede gevoel

Prima ervaring

Mooie spullen!

Mooie spullen met goede pasvorm binnen gekregen.

prachtige overhemden en goede service

prachtige overhemden en goede service

Goede pasvorm, duurzaam en voor een redelijke prijs.

Goed zittende shirts geeft een dubbel goed gevoel.

Oke.

Top dat jullie nu ook polo's hebben!

Zit goed, service prima en leuk bedrijf. Slimme, goede en duurzame bezorging.

Super mooie duurzame polo met mooie details!

Ik had de polo cadeau gedaan aan mijn vriend, hij is helemaal weg van het merk SKOT, en dat snap ik! Het is duurzaam, van goede kwaliteit, ziet er altijd tot in de puntjes mooi en verzorgt uit. Ook mooi met aandacht verpakt, een handgeschreven kaartje erbij... Wij houden ervan!!!!!!! (Wanneer gaan jullie dameskleding verkopen?:-) Groetjes Maria

Duidelijkheid in prijs en filosofie en goede kwaliteit kleding natuurlijk.

Via collega in contact gekomen met dit duurzame label. Na overhemden ook de t-shirt, sokken en polo aangeschaft. Je merkt dat de kwaliteit goed is na aantal malen te zijn gewassen. Het feit dat het duurzaam is, was voor mij een van de redenen om de kleding het aan te schaffen. Ook als er iets retour moet i.v.m de maat in mijn geval zijn de lijnen kort. Kortom ik word er blij van, loop in mooie kleding wat ook nog eens duurzaam is.

Over SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in overhemden en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Volg de ontdekkingsreis van SKOT.