Overzichtelijke webshop

Snelle levering en correcte afhandeling

Kwaliteit met persoonlijke noot

Ik heb nu een aantal hemden en polos van Skot en ze blijven mooi en stevig. Het klopt gewoon altijd en komt aan z9nder brengen overbodige plastic wat ik leuk vind is het persoonlijke briefje om je plezier te wensen met je aankoop.

zit goed

zit goed staat mooi top kleding

Producten waar ik me goed bij voel, stijlvol, duurzaam én met goede service.

Ik ben al jaren tevreden klant bij SKOT en ben blij dat dit soort merken niet alleen mooie kleding aanbieden maar ook bijdragen aan verduurzaming van de kledingindustrie.

precies goed en zoals verwacht

precies goed zoals verwacht

Snelle service en uitstekende kwaliteit

Prettig. Duidelijke website, snelle service en goede kwaliteit van de producten.

Snelle levering van top kwaliteit shirts!

Wat een fijne pasvorm en mooi materiaal van de t-shirts

Netjes en snel geleverd

Tof dat ik een reminder kreeg op de prijsverhoging. Daarom heb ik nog een paar favoriete shirts besteld.

Mooie duurzame kleding, maar te groot

Kwaliteit is top en de hemden zijn mooier geworden naar m.i. Maar de shirts en hemden met maat M/39 zijn te lang voor mij met 1.80m

Geweldige t-shirts

Geweldige t-shirts! Ze blijven mooi in vorm en voelen erg zacht aan. Het pakketje ziet er erg verzorgd uit! Mijn man wil geen andere meer.

Topkwaliteit en duurzaam

Snelle levering, mooie shirts

Goede kwaliteit en pasvorm

Fijn om (letterlijk) bij te dragen aan duurzaamheid. Eerst wel een stap om veel meer voor een overhemd te betalen, maar de keuze werd voor mij eenvoudiger door het besef dat mijn deel aan duurzaamheid begint bij kleding die ik regelmatig draag; Belangrijke dingen eerst. Vervolgens is pasvorm, mooie kleding en service ook niet onbelangrijk! Dit komt voor mij samen in de kleding van SKOT.

Goed.

Mooie overhemden! Zeer tevreden!

Heerlijke shirts voor een faire prijs

De SKOT Fashion shirts zijn erg fraai en dragen zeer comfortabel

Net zoals de vorige keer ben ik niet teleurgesteld in mijn aankoop

Weer twee overhemden gekocht van een goede kwaliteit en duurzaam materiaal

Mooi shirt, netjes verpakt en snel geleverd

Mooi shirt, netjes verpakt en snel geleverd

prima overhemden!!

In een woord goed.

Mooi product en vlotte levering

Dit maal een poloshirt besteld. Levering ging snel, thuisbezorgd in een mooie verpakking. Het poloshirt zelf voelt prettig, is van goede kwaliteit en pasvorm.

super bedrijf. uitstekende producten en prima service.

kan niet beter. topkwaliteit shirts en een uitstekende service.

skot DOET WAT HET BELOOFT

Aangenaam poloshirt - duurzaam en prettig zittend - goede pasvorm en mooie kleur

Uitpak feestje

Onlangs een overhemd besteld bij SKOT Fashion. Bestelling kwam snel en soepel. Uitpakken is een feestje alleen daar al wordt je positief van. Overhemd zelf van goede kwaliteit, prima prijs / kwaliteit verhouding.

Super product!

I’m a regular buyer of the white t-Shirts. They last super long, are super comfortable and are just great! Knowing that I purchase fashion without stomping on other people or planet earth is soooooo wonderful – thanks Skot-team for making it happen.

Fijne shirts en sokken van goede herkomst.

Fijne shirts, op tijd en netjes geleverd. Bedrijf goed op weg qua duurzaamheid en Fairtrade. Visie en uitgangspunten wel met heel veel woorden omschreven op de website… Dat kan korter en bondiger.

Blij dat ik mooie duurzaam gemaakte kleding kan kopen

Mooie overhemden, t-shirts en polo's. Hoe een maat uitvalt wisselt nogal, dus wel enkele keren moeten ruilen. Van overhemd liet na ongeveer 10x dragen voering mouw los, voor de rest goed gemaakte kleding.

Top shirts

Top shirts en lekker duurzaam, helaas dat ze vaak snel zijn uitverkocht.

Over SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in duurzame overhemden, polo's en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Help ons het verschil te maken. SKOT Make a difference!