Top shirts

Top shirts en lekker duurzaam, helaas dat ze vaak snel zijn uitverkocht.

Voelt heerlijk, past perfect en duurzaam voor een redelijke prijs…

…en snelle persoonlijk gemaakte levering. Veel meer hoeft er volgens mij niet over gezegd te worden.

Fijne stof, goede kwaliteit, snelle levering

Geweldig overhemd, super verpakt

Wat een geweldig overhemd, zit als gegoten en is enorm comfortabel. En zo fijn hoe het geproduceerd is en ook hoe het verpakt was. Allemaal karton en een paar knijpers, zo goed. Een dikke aanrader

Overhemden van SKOT zitten als gegoten en draag ik ook met een goed gevoel.

Goede service, persoonlijke benadering en een van de merken die ik met een goed gevoel kan dragen vanwege de duurzame productie.

De aankoop en bezorging zijn goed verlopen.

De kleding past goed en komt overeen met de beschrijving in de webshop.

Perfecte t-shirts!

Snelle levering Super kwaliteit Comfortabel zittende t-shirts Zwart blijft zwart Katoen blijft heel mooi

Precies wat ik hoopte.

Lekker lang, erg fijne stof en pasvorm, onzichtbaar. Klopt gewoon helemaal met de belofte.

Guter und schneller Kontakt und tolle Poloshirts

Sehr schöne Poloshirts. Machen einen wertigen Eindruck. Über Lebensdauer des Produktes muss noch Erfahrung gesammelt werden.

Geweldig zittende overhemden en poloshirts

Het voelt goed deze overhemden en shirts te dragen. Kwalitatief hoogwaardig, modern en duurzaam. Ook duurzaam verpakt en verzonden met een persoonlijke noot-een handgeschreven kaart met naam.

Prima duurzame kleding, prima prijs

Mooie kleding, fijne basics gekocht!

Snelle service en persoonlijk contact

Even zoeken naar de maat bij een nieuw shirt. Retourneren gaat eenvoudig. Contact via Whatsapp ook prima!

Fantastische én duurzame kleding

Mooie kwaliteit, duurzame producten en een eerlijke prijs. Superfijn!

Het perfecte t shirt

Juiste lengte, juiste stof en perfect comfort. Wellicht een blauwe kleur ook een optie?

Zeer tevreden.

Goede kwaliteit kleding, fijne pasvorm, snelle levering, mooi verpakt en heldere prijsstelling.

Mooie spullen, goede service.

Mooie spullen, snelle en goede service.

Voornamelijk t-shirts gekocht. Voelen zacht aan, en passen perfect. Goede kwaliteit, blijven mooi ook na veel wassen.

I love skot

T-shirts goed product.

Goed product en prettige, snelle klantenservice

De Tshirts zijn lekker zacht en hebben een goede fit. Ideaal ook voor lange mannen. Ze vallen lang. Ik had 3 pakjes Tshirts gekocht en een paar dagen later was er een aanbieding 3 halen 2 betalen. Na contact met de klantenservice een snelle reactie en een week later een terugbetaling van 1 pakje Tshirts. Top!

tevreden over bestelling

fijne t-shirts, mooie kwaliteit, draagt heerlijk. Mooi verpakt en handgeschreven boodschap !

Prachtig product

Zowel qua visie als uitwerking een schitterend product. Fijn dat een bedrijf zo zijn verantwoordelijkheid neemt. En ontzettend fijn dat sat niet ten koste gaat van de kwaliteit, integendeel.

Mooi en duurzaam materiaal, keurige levering

SKOT blinkt uit in duurzame kleding. Verder is de dienstverlening erg goed.

Goed gevoel, goede kleding

Inmiddels heb ik een weekvoorraad skot ondershirts aangelegd, heerlijk stofje, lekker brede hals dus niet zichtbaar en het voelt gewoon goed om geld uit te geven aan eerlijke producten (na het zien van de EO documentair/show over de mode-industrie!) Ik heb nu ook mijn eerste polo besteld, zit perfect, wat altijd lastig is want ik ben vrij lang en dun. Maar dit gaan we vaker doen, zeker omdat ik niet van shoppen houdt wordt ik extra geprikkeld door kwaliteit, dan gaat het lang mee en hoef ik voorlopig niet meer te shoppen.

Goed product, faire prijs, prettige service.

Ik ben klant vanaf de start en ben dat met plezier gebleven. Skot is gegroeid in breedheid van aanbod, met nadruk op (over)hemden, maar de openheid over herkomst en productie van die hemden is gebleven. Eerlijk product, duurzaam gemaakt.

mooi overhemd keurig verpakt

Knijpertjes ipv metalen beugeltjes!

Frans van Mierislaan 6

1399 GD Muiderberg

+0653944824

Over SKOT Fashion

WIJ ZIJN SKOT! Specialisten in duurzame overhemden, polo's en t-shirts van topkwaliteit. Zo duurzaam als mogelijk is! WAAR WE VOOR STAAN: Het leven is een ontdekkingsreis. Geniet ervan in stijl. En maak het vooral niet te moeilijk, zorg alleen dat je goed gekleed gaat. Bij SKOT volgen we drie simpele principes. Elke dag, met elk overhemd dat we maken. Topkwaliteit. Een duurzame lifestyle. Plezier in alles wat je doet. Help ons het verschil te maken. SKOT Make a difference!