Tof gedaan

Mooi gedaan

Super vlotte verwerking.

Zeer tevreden, de opdruk is goed gelukt. Top !

Super goeie service

Ik had 4 truien besteld, allemaal met dezelfde tekst, allemaal in het zwart. 2 voor de kindjes, 1 voor mijn vriend en 1 voor mijzelf. 2 dagen later werd ik gecontacteerd met de vraag of ik niet zou veranderen van merk van trui... de truien die ik gekozen had, hadden namelijk allemaal een andere kleur zwart. Als we nu allemaal samen onze trui aandoen, vormen we 1 team! Super, merci!

Misschien een maatje groter bestellen.

Kan er niks aan verbeteren

De opdruk was zoals verwacht. Levering binnen de termijn dus kan eigenlijk niks toevoegen. Helemaal goed.

Bestelling geplaatst en keurig ontvangen.

als nodig is, zeker nog eens bestelling plaatsen.

ik ben tevreden van mijn bestelling. het toevoegen van de tekst was tijdrovend voor mij, maar dat is omdat ik niet zo'n computerfreak ben. maar het is me uiteindelijk gelukt. de bestelling was ook afgeleverd in de 'voorziene' tijd die er werd aangegeven.

Top resultaat

Super resultaat, enkel de png was mee afgeprint (mijn fout) maar was op een witte hoodie dus geen erg

vlotjes, duidelijk

leuk hoe je je eigen ontwerp kunt maken. Veel keuze, makkelijk in gebruik. nog een vrij snelle levering. handig dat ik slechts 1 trui kon kopen

TOP! service

Correcte en snelle opvolging van bestelling.

Alles correct verlopen!

De kwaliteit was goed en de levering op tijd, dus alles dik in orde.

Ongelooflijk!

Wim heeft me fantastisch geholpen met mijn logo en ontwerp. Resultaat is een prachtig T-shirt, volledig naar mijn zin én...wat niet te koop is in de handel. Lekker exclusief dus. Ik ben een tevreden klant!

Online design

Werkt zeer goed 10 op 10.

Super geweldig

Deze produceren zijn zo geweldig en mooi

Matig

Ik vind de kleuren van mijn logo niet zo sterk en ook komt de xl maat over als een L. Verder geen opmerkingen

Mooie trui iets te groot uitgevallen maar is niet erg. Ook een mooie duidelijke print.

Ik had een korttrui nodig. Mooi resultaat hartelijk bedankt!

Zeker aan te bevelen!

Bij de levering was de tekst bijna niet meer leesbaar. Dit werd op een correcte zeer vriendelijke manier meteen recht gezet door medewerker Wim! Omnishirt is zeker aan te raden! Gr Roger

Degelijke kwaliteit, goeie print, precies wat ik had verwacht! Top!

Degelijke kwaliteit, goeie print, precies wat ik had verwacht! Top!

Samenwerking was perfect zoals het hoort.

Ik ben enorm tevreden met de service en het resultaat. U zal binnenkort nog horen van mij want er is een drukfout in het project geslopen. De schuld hiervan ligt bij mij. Ik ben iets te snel geweest met het project door te sturen naar jullie. De drukfout is het woordje: Nicky’s Dat had moeten zijn: nike’s

Heel mooie kwaliteit, correcte prijzen.

Mooie bedrukking, veel keuze, goede kwaliteit t-shirt, oogt mooi. Ben er heel tevreden over.

XXL of XL ?

een XL t-shirt(lange mouwen) is groter tegenover,de XL hody (trui met rits en kap)die ik ook bijbestelde , maten blijken helaas echter af te wijken, qua print mooi en goed afgewerkt, toch bedankt ! :-)

Response from the business owner

Hallo Kenny. Bedankt voor je beoordeling. Wij proberen steeds alle bezoekers correct te informeren over de maten van onze producten aan de hand van de maattabel die je op elke productpagina kan terugvinden. De maten wijken per product en per merk af, vandaar dat het heel belangrijk is om steeds de afmetingen na te kijken die in deze maattabellen worden weergegeven.

Goede service!

kon beter

De tekst stond bij een van de t shirts stond scheef, kan altijd gebeuren natuurlijk

Response from the business owner

Hallo Ulrik. Bedankt voor je beoordeling. Het is zeker en vast niet de bedoeling dat de tekst scheef op het T-shirt wordt geprint. Mogen wij vragen om een foto van de voorkant van het T-shirt door te sturen naar support@omnishirt.be, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken? Alvast bedankt!

Mooie stof

Nog niet aan gedaan TIS nog maar 4 dagen dat ik de polo heb

Kwaliteit van print stelde teleur

Vlotte verwerking via site ed, maar de afdruk op T-shirt zelf was precies al afgebleekt ipv contract met kleuren.

Response from the business owner

Hallo Johan. Bedankt voor je beoordeling. Leuk te horen dat je tevreden bent met de werking van onze website. Mogen wij vragen om een foto van de print door te sturen naar support@omnishirt.be? Wij zullen de kwaliteit van de print dan nakijken.

About Omnishirt BE

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted