Kwaliteit maar duur

Perfect!

Niks dan lof

Kwaliteit

Rappe levering Kwaliteits producten

Simpel, snel, kwaliteit en origineel

Zeer handige tool met veel mogelijkheden. Zelfs de mouwen zijn bedrukbaar! Ik bestelde meerdere ontwerpen in veel verschillende maten en alles was perfect. Zeker aan te raden wegens goede opvolging

Drukwerk is goed alleen de truien vallen klein uit

Beste grotere maat bestellen

Hallo Boy. Alvast bedankt voor je beoordeling en leuk te horen dat je tevreden bent over het resultaat. Wij proberen steeds iedereen correct te informeren over de maten aan de hand van de maattabel die op elke productpagina kan teruggevonden worden. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren via support@omnishirt.be.

preview komt niet overeen met de werkelijkheid

Toen ik de preview van de shirt op jullie site zag had ik een goed gevoel. Bij ontvangen ontdekte ik kwalitatief goede t-shirts maar een veel te doffe vage print (ondanks dat de preview wel helder en duidelijk was). Jammer dat de prints zo vaag overkomen!

Hallo Bram. Bedankt voor je beoordeling. Je hebt gekozen voor digitale bedrukking en met deze druktechniek zijn felle kleuren moeilijk te realiseren. Een betere optie is in dit geval de FLEX-druktechniek, maar jammer genoeg is het niet mogelijk deze druktechniek te gebruiken voor alle ontwerpen. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren via support@omnishirt.be.

Correct en binnen afgesproken tijd

Goeie en werkbare site. Betaling en prijs correct. Snelle service en binnen afgesproken tijd.

Goede service en snelle levering

Positieve ervaring

Bestellen via iPad niet gelukt, wel via pc. Lange levertermijn, express veel te duur.

Zeer correcte service, mooi product

De producten werden netjes op tijd geleverd. De t-shirts zagen er exact uit zoals hoorde.

Snelle levering, kwaliteit goed voor zijn prijs. Damesbladen eerder klein. Tip:Een t-shirt maat voor zwangere dames.

De verkeerde bedrukking op 2/3 truien.

Ik en mijn kotgenoten hadden een voor elk van ons een kottrui ontworpen met verschillende katten. Bij 2/3 truien staat de verkeerde naam bij de verkeerde trui. Dit was wel correct doorgegeven. We hebben ook 2 weken moeten wachten op onze truien terwijl leverdatum 3-4 werkdagen was. Truien waren zogezegt zaterdag ochtend geleverd maar ik heb niemand gezien. Ben daarna de truien bij B post moeten gaan halen. Spijtig maar we bestellen onze volgende kottruien niet meer via deze site. Vriendelijke groet.

Hallo Joke. Bedankt voor je beoordeling. Dit gaat duidelijk om een productiefout en deze fout zullen wij uiteraard kosteloos rechtzetten. Mag ik alvast vragen om ons te contacteren via support@omnishirt.be zodat wij zo snel als mogelijk de correcte producten opnieuw kunnen verzenden.

prima kwaliteit, snelle levering ondanks de drukke feestdagen. Super...

Voor het eerst besteld en zeer tevreden. Mooie kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering perfecte kwaliteit

Snelle levering, truien van goede kwaliteit, ook de opdruk is perfect!

Zoals ik verwachte

Ik ben blij met mijn hoodie

Eenvoudig, snel en kwalitatief

Leuke eerste ervaring! Enkel nabestelling zou makkelijker moeten gaan.

Hallo Liesbeth. Bedankt voor je beoordeling. Nabestellen kan je normaal eenvoudig doen nadat je bent ingelogd via Mijn Account > Mijn Bestellingen. Daar heb je de optie om een nabestelling te plaatsten. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze te contacteren via support@omnishirt.be.

Snelle levering, afgewerkt product

Goede kwaliteit mooi

Alles in orde

Matig tevreden.

Afdruk van sjabloon papier op grijze trui slaat wit uit.

Mooie kwaliteit, op tijd geleverd

Alles verliep perfect, mooie pulls.

Geweldig product.

Ik had twee sweaters gemaakt en bij jullie gevraagd en de kwaliteit van de sweaters zien er uitstekend uit. Ook de besrukking zijn echt mooi. Zeer tevreden met mijn bestelling. Mvg, Yasmine.

Sweater zoals beschrijving, super en snelle levering

Mooie sweater en opdruk

De pull is echt mooi en het lettertype ook. De stof voelt zacht en kwalitatief aan. Bij levering zie je duidelijk een vierkante vorm rond de opdruk. Dat is normaal omwille van het proces van de opdruk. Één keer wassen en je ziet er niets meer van. De maten kloppen ook tot op de centimeter. Een aanrader.

Kleur en print kwaliteit super.

Gemakkelijke website. Snelle levering. Binnen de week. Goede foto kwaliteit, maar wel kleine maten. Ik heb normaal grote medium/ large. Voor zekerheid Large besteld. Qua lengte trui en mouwen large, maar qua breedte kleine medium. Best een maat groter bestellen.

Super service, super tevreden

Mooie kledij, super afgewerkt.

Over Omnishirt BE

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!