Correct en binnen afgesproken tijd

Goeie en werkbare site. Betaling en prijs correct. Snelle service en binnen afgesproken tijd.

Goede service en snelle levering

Positieve ervaring

Bestellen via iPad niet gelukt, wel via pc. Lange levertermijn, express veel te duur.

Zeer correcte service, mooi product

De producten werden netjes op tijd geleverd. De t-shirts zagen er exact uit zoals hoorde.

Snelle levering, kwaliteit goed voor zijn prijs. Damesbladen eerder klein. Tip:Een t-shirt maat voor zwangere dames.

De verkeerde bedrukking op 2/3 truien.

Ik en mijn kotgenoten hadden een voor elk van ons een kottrui ontworpen met verschillende katten. Bij 2/3 truien staat de verkeerde naam bij de verkeerde trui. Dit was wel correct doorgegeven. We hebben ook 2 weken moeten wachten op onze truien terwijl leverdatum 3-4 werkdagen was. Truien waren zogezegt zaterdag ochtend geleverd maar ik heb niemand gezien. Ben daarna de truien bij B post moeten gaan halen. Spijtig maar we bestellen onze volgende kottruien niet meer via deze site. Vriendelijke groet.

prima kwaliteit, snelle levering ondanks de drukke feestdagen. Super...

Voor het eerst besteld en zeer tevreden. Mooie kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering perfecte kwaliteit

Snelle levering, truien van goede kwaliteit, ook de opdruk is perfect!

Zoals ik verwachte

Ik ben blij met mijn hoodie

Eenvoudig, snel en kwalitatief

Leuke eerste ervaring! Enkel nabestelling zou makkelijker moeten gaan.

Response from the business owner

Hallo Liesbeth. Bedankt voor je beoordeling. Nabestellen kan je normaal eenvoudig doen nadat je bent ingelogd via Mijn Account > Mijn Bestellingen. Daar heb je de optie om een nabestelling te plaatsten. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze te contacteren via support@omnishirt.be.

Snelle levering, afgewerkt product

Goede kwaliteit mooi

Alles in orde

Matig tevreden.

Afdruk van sjabloon papier op grijze trui slaat wit uit.

Mooie kwaliteit, op tijd geleverd

Alles verliep perfect, mooie pulls.

Geweldig product.

Ik had twee sweaters gemaakt en bij jullie gevraagd en de kwaliteit van de sweaters zien er uitstekend uit. Ook de besrukking zijn echt mooi. Zeer tevreden met mijn bestelling. Mvg, Yasmine.

Sweater zoals beschrijving, super en snelle levering

Mooie sweater en opdruk

De pull is echt mooi en het lettertype ook. De stof voelt zacht en kwalitatief aan. Bij levering zie je duidelijk een vierkante vorm rond de opdruk. Dat is normaal omwille van het proces van de opdruk. Één keer wassen en je ziet er niets meer van. De maten kloppen ook tot op de centimeter. Een aanrader.

Kleur en print kwaliteit super.

Gemakkelijke website. Snelle levering. Binnen de week. Goede foto kwaliteit, maar wel kleine maten. Ik heb normaal grote medium/ large. Voor zekerheid Large besteld. Qua lengte trui en mouwen large, maar qua breedte kleine medium. Best een maat groter bestellen.

Super service, super tevreden

Mooie kledij, super afgewerkt.

Ok

Sweater is ok maar is wel wat groot uitgevallen

Tof gedaan

Mooi gedaan

Super vlotte verwerking.

Zeer tevreden, de opdruk is goed gelukt. Top !

Super goeie service

Ik had 4 truien besteld, allemaal met dezelfde tekst, allemaal in het zwart. 2 voor de kindjes, 1 voor mijn vriend en 1 voor mijzelf. 2 dagen later werd ik gecontacteerd met de vraag of ik niet zou veranderen van merk van trui... de truien die ik gekozen had, hadden namelijk allemaal een andere kleur zwart. Als we nu allemaal samen onze trui aandoen, vormen we 1 team! Super, merci!

Misschien een maatje groter bestellen.

Kan er niks aan verbeteren

De opdruk was zoals verwacht. Levering binnen de termijn dus kan eigenlijk niks toevoegen. Helemaal goed.

About Omnishirt BE

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted