Opdruk t-shirt geen goede kwaliteit

Ik had 2 dezelfde t-shirts besteld met een baby Yoda in het midden van de t-shirts en een mok. De site zelf gaf geen problemen met de resolutie van de afbeelding en toen ik deze bestelde was alles scherp en duidelijk. Ik heb de t-shirts ondertussen aangekregen en je kan Yoda amper onderscheiden op de foto. De kleuren zijn kei donker en het groene is opgegaan in zwart terwijl de originele foto niet eens heel donker is. Ik ben best teleurgesteld in deze kwaliteit van de foto's. De opdruk op de tas is echter wel van zeer hoge kwaliteit.

Voor de tweede keer een T-shirt besteld met opdruk. De eerste met tekst, de tweede met een foto. Levering perfect verlopen en mooi resultaat aangekregen. Van de kwaliteit zeer tevreden, ook na verschillende keren wassen.

Alle kleuren zijn weg na het eerste aangeraden voor het dragen) wassen

Ik wou gewoon zeggen dat ik héél teleurgesteld ben over de kwaliteit. Ik heb matching outfits voor mijn familie besteld. Een het zal eigenlijk eerste Kerst voor mijn kind zijn. En de kwaliteit is héél slecht, alle kleuren zijn weg na het eerste (aangeraden) wassen van de body. Hoe kan ik zoiets voor mijn kind op een feestdag gebruiken? Ik heb kleren met print in China besteld en die waren 4 keer goedkoper en van betere kwaliteit.

Makkelijke site , goede opvolging

Reuze praktisch

topservice

Top om met samen te werken. Bij nazicht van bestelling bleek er een klein foutje te zijn gebeurd. Dit werd snel rechtgezet en de levering is vanmiddag perfect toegekomen.

Perfecte gepersonaliseerde werkkledij

Super goeie kwaliteit van de kleren zelf, daarnaast is de print erg netjes en besteding tegen wassen en strijken. Heel tevreden. Super goeie prijs kwaliteit.

ik draag maat XS en heb S gekocht omdat de maat anders klein zou uitkomen. Het zit prima, de bedrukking is ook heel goed alleen is de onderkant een beetje kort maar dat is geen probleem. Als ik een cijfer moet geven zou dat dan een 9/10 zijn.

Kwaliteit maar duur

Duidelijke webshop

Perfect!

Niks dan lof

Kwaliteit

Rappe levering Kwaliteits producten

Simpel, snel, kwaliteit en origineel

Zeer handige tool met veel mogelijkheden. Zelfs de mouwen zijn bedrukbaar! Ik bestelde meerdere ontwerpen in veel verschillende maten en alles was perfect. Zeker aan te raden wegens goede opvolging

Drukwerk is goed alleen de truien vallen klein uit

Beste grotere maat bestellen

Hallo Boy. Alvast bedankt voor je beoordeling en leuk te horen dat je tevreden bent over het resultaat. Wij proberen steeds iedereen correct te informeren over de maten aan de hand van de maattabel die op elke productpagina kan teruggevonden worden. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren via [email protected].

preview komt niet overeen met de werkelijkheid

Toen ik de preview van de shirt op jullie site zag had ik een goed gevoel. Bij ontvangen ontdekte ik kwalitatief goede t-shirts maar een veel te doffe vage print (ondanks dat de preview wel helder en duidelijk was). Jammer dat de prints zo vaag overkomen!

Hallo Bram. Bedankt voor je beoordeling. Je hebt gekozen voor digitale bedrukking en met deze druktechniek zijn felle kleuren moeilijk te realiseren. Een betere optie is in dit geval de FLEX-druktechniek, maar jammer genoeg is het niet mogelijk deze druktechniek te gebruiken voor alle ontwerpen. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren via [email protected].

Correct en binnen afgesproken tijd

Goeie en werkbare site. Betaling en prijs correct. Snelle service en binnen afgesproken tijd.

Goede service en snelle levering

Positieve ervaring

Bestellen via iPad niet gelukt, wel via pc. Lange levertermijn, express veel te duur.

Zeer correcte service, mooi product

De producten werden netjes op tijd geleverd. De t-shirts zagen er exact uit zoals hoorde.

Snelle levering, kwaliteit goed voor zijn prijs. Damesbladen eerder klein. Tip:Een t-shirt maat voor zwangere dames.

De verkeerde bedrukking op 2/3 truien.

Ik en mijn kotgenoten hadden een voor elk van ons een kottrui ontworpen met verschillende katten. Bij 2/3 truien staat de verkeerde naam bij de verkeerde trui. Dit was wel correct doorgegeven. We hebben ook 2 weken moeten wachten op onze truien terwijl leverdatum 3-4 werkdagen was. Truien waren zogezegt zaterdag ochtend geleverd maar ik heb niemand gezien. Ben daarna de truien bij B post moeten gaan halen. Spijtig maar we bestellen onze volgende kottruien niet meer via deze site. Vriendelijke groet.

Hallo Joke. Bedankt voor je beoordeling. Dit gaat duidelijk om een productiefout en deze fout zullen wij uiteraard kosteloos rechtzetten. Mag ik alvast vragen om ons te contacteren via [email protected] zodat wij zo snel als mogelijk de correcte producten opnieuw kunnen verzenden.

prima kwaliteit, snelle levering ondanks de drukke feestdagen. Super...

Voor het eerst besteld en zeer tevreden. Mooie kwaliteit en snelle levering.

Snelle levering perfecte kwaliteit

Snelle levering, truien van goede kwaliteit, ook de opdruk is perfect!

Zoals ik verwachte

Ik ben blij met mijn hoodie

Mooie sweater en opdruk

De pull is echt mooi en het lettertype ook. De stof voelt zacht en kwalitatief aan. Bij levering zie je duidelijk een vierkante vorm rond de opdruk. Dat is normaal omwille van het proces van de opdruk. Één keer wassen en je ziet er niets meer van. De maten kloppen ook tot op de centimeter. Een aanrader.

Eenvoudig, snel en kwalitatief

Leuke eerste ervaring! Enkel nabestelling zou makkelijker moeten gaan.

Hallo Liesbeth. Bedankt voor je beoordeling. Nabestellen kan je normaal eenvoudig doen nadat je bent ingelogd via Mijn Account > Mijn Bestellingen. Daar heb je de optie om een nabestelling te plaatsten. Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om onze te contacteren via [email protected].

Snelle levering, afgewerkt product

Over Omnishirt BE

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!