Goede kwaliteit mooi

Alles in orde

Matig tevreden.

Afdruk van sjabloon papier op grijze trui slaat wit uit.

Mooie kwaliteit, op tijd geleverd

Alles verliep perfect, mooie pulls.

Geweldig product.

Ik had twee sweaters gemaakt en bij jullie gevraagd en de kwaliteit van de sweaters zien er uitstekend uit. Ook de besrukking zijn echt mooi. Zeer tevreden met mijn bestelling. Mvg, Yasmine.

Sweater zoals beschrijving, super en snelle levering

Kleur en print kwaliteit super.

Gemakkelijke website. Snelle levering. Binnen de week. Goede foto kwaliteit, maar wel kleine maten. Ik heb normaal grote medium/ large. Voor zekerheid Large besteld. Qua lengte trui en mouwen large, maar qua breedte kleine medium. Best een maat groter bestellen.

Super service, super tevreden

Mooie kledij, super afgewerkt.

Ok

Sweater is ok maar is wel wat groot uitgevallen

Tof gedaan

Mooi gedaan

Super vlotte verwerking.

Zeer tevreden, de opdruk is goed gelukt. Top !

Super goeie service

Ik had 4 truien besteld, allemaal met dezelfde tekst, allemaal in het zwart. 2 voor de kindjes, 1 voor mijn vriend en 1 voor mijzelf. 2 dagen later werd ik gecontacteerd met de vraag of ik niet zou veranderen van merk van trui... de truien die ik gekozen had, hadden namelijk allemaal een andere kleur zwart. Als we nu allemaal samen onze trui aandoen, vormen we 1 team! Super, merci!

Misschien een maatje groter bestellen.

Kan er niks aan verbeteren

De opdruk was zoals verwacht. Levering binnen de termijn dus kan eigenlijk niks toevoegen. Helemaal goed.

Bestelling geplaatst en keurig ontvangen.

als nodig is, zeker nog eens bestelling plaatsen.

ik ben tevreden van mijn bestelling. het toevoegen van de tekst was tijdrovend voor mij, maar dat is omdat ik niet zo'n computerfreak ben. maar het is me uiteindelijk gelukt. de bestelling was ook afgeleverd in de 'voorziene' tijd die er werd aangegeven.

Top resultaat

Super resultaat, enkel de png was mee afgeprint (mijn fout) maar was op een witte hoodie dus geen erg

vlotjes, duidelijk

leuk hoe je je eigen ontwerp kunt maken. Veel keuze, makkelijk in gebruik. nog een vrij snelle levering. handig dat ik slechts 1 trui kon kopen

TOP! service

Correcte en snelle opvolging van bestelling.

Alles correct verlopen!

De kwaliteit was goed en de levering op tijd, dus alles dik in orde.

Ongelooflijk!

Wim heeft me fantastisch geholpen met mijn logo en ontwerp. Resultaat is een prachtig T-shirt, volledig naar mijn zin én...wat niet te koop is in de handel. Lekker exclusief dus. Ik ben een tevreden klant!

Online design

Werkt zeer goed 10 op 10.

Super geweldig

Deze produceren zijn zo geweldig en mooi

Matig

Ik vind de kleuren van mijn logo niet zo sterk en ook komt de xl maat over als een L. Verder geen opmerkingen

Mooie trui iets te groot uitgevallen maar is niet erg. Ook een mooie duidelijke print.

Ik had een korttrui nodig. Mooi resultaat hartelijk bedankt!

Zeker aan te bevelen!

Bij de levering was de tekst bijna niet meer leesbaar. Dit werd op een correcte zeer vriendelijke manier meteen recht gezet door medewerker Wim! Omnishirt is zeker aan te raden! Gr Roger

Over Omnishirt BE

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!