Afwerking laat de wensen over.

Bedrukking goed. Maar verkleuring van het T-shirt rondom de print net of er lijmvlekken zijn. De maat valt gewoon veel kleiner uit xl is een large.

Bestelling prima rechtgezet!

Omnishirt wist me oorspronkelijk even te doen schrikken toen de kleur van de geleverde shirts niet voldeed aan mijn wens. Echter hebben ze direct de juiste bestelling afgerond op een sneltempo en deze tijdig weten te leveren. Dit is natuurlijk een ideale rechtzetting en daarom zou ik Omnishirt dan ook zeker aanraden. Prijs / kwaliteit zit prima en hun communicatie verloopt zéér vlot.

Gewoon goed.

Goeie kwaliteit, snelle service.

mooi

super t schirt en snel bezorgt

Zoals verwacht 👌🏻

Eenvoudige website, levering ging snel en op tijd zoals beloofd. Zeer goede kwaliteit voor deze prijs. Uitstekende service. Volgende week verjaardagsfeestje van mijn zoontje, snel enkele nieuwe coole t-shirts bestellen voor hem en zijn vriendjes. Bedankt

Gemakkelijke website voor ontwerpen van je keuze.

Zeer tevreden met kwaliteit en snelle levering

Super snel en goed

Snelle en correcte service !

Mijn vragen via 'contact us' werden telkens onmiddellijk beantwoord. Steeds super vriendelijk en hulpvaardig. Een dikke pluim !

prijs en kwaliteit zeer goed en ook de levering ok

Duur voor de kwaliteit.

Dit bedrijf heeft een goede klantenservice.

Bedankt voor de feedback. Jammer te horen dat niet alle letters in een goede kwaliteit werden afgedrukt. Stuur je ons enkele afbeeldingen van het T-shirt via support@omnishirt.be, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken? Alvast bedankt!

Goeie prijs kwaliteit verhouding

Mooie T-shirts, correct geleverd, enkel vallen de maten nogal klein uit, iets om rekening mee te houden in de toekomst.

Bedankt voor de feedback! Wij proberen alle bezoekers correct te informeren over de maten aan de hand van de maattabel die op elke productpagina wordt weergegeven.

Ik ben correct bediend en zal nog bestellen

Ook al was het een kleine bestelling, deze was gemakkelijk te ontwerpen en werd snel geleverd. Ik ben goed bediend en kan er absoluut niets op aanmerken.

Super! Kwaliteit top! Prijs top! Levertermijn super kort! Kortom alles top!

Super snel en eenvoudig een trui ontworpen! Bedrukt voor en achterkant inclusief de mouwen. Zeer schappelijke prijs en na 4 dagen waren ze er al! Geen instapkost en geen minimum hoeveelheid! Ik bestel hier zeker opnieuw! Thanks omnishirt!

Over Omnishirt BE

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus.<br /><br />Onze <a href="https://www.omnishirt.be/bc-collection-e190-heren-t-shirt.html" target="_blank">ontwerptool</a> maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok.<br /><br /><strong><em>Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!</em></strong>