Perfect!!!

Een vraag met betrekking tot mijn gezondheid werd perfect en volledig beantwoord!

Dag Jolanda, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met onze service!

super

Vriendelijk, behulpzaam en professioneel

Dag Annelie, Hartelijk dank voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Zeer ervaren adviseurs en uitstekende producten

De adviseurs in het team van Vitakruid zijn zeer ervaren. Ik werk zelf al jaren met voedingssupplementen van verschillende leveranciers. Vitakruid springt er qua kennis bovenuit. Als orthomoleculair voedings- en leefstijladviseur merk ik dat de medewerkers van Vitakruid erg veel verstand van zaken hebben. De hele productlijn is goed doordacht en van de hoogste kwaliteit. Een aanrader dus.

Dag Michel, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en complimenten! Super leuk dat je zo te spreken bent over ons! :)

Super snel en goed advies op maat !

Super snel antwoord op je vraag. Zeer uitgebreide reactie ontvangen op maat. Super !

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over het persoonlijk Advies op Maat dat we geven!

Geweldige service, snel, uitgebreid en deskundig

Vitakruid is een bedrijf voor zowel de consument als de gezondheidsprofessional. en ik ben op beide gebieden heel erg tevreden. Ze geven zeer deskundig advies en bieden het advies op maat, waarin gekeken wordt naar je huidige medicatie en klachten. Ik adviseer het regelmatig aan familie, klanten, vrienden en buren en er zijn er velen die net zo tevreden zijn als ik.

Dag Ilse, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo te spreken bent over onze service.

Snelle vriendelijke reactie, uitgebreid advies en info!

Zeer goede info gekregen in uitgebreid advies ivm starten voedingssupplementen. Vriendelijk geholpen!

Dag Marina, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je hier iets aan hebt :)

Erg veel en vermoeiend

Online een opleiding volgen is niet mijn ding blijkt. Ik mis de interactie waardoor nu de docente aan een stuk door praatte en had moeite om de vele stof te kunnen volgen en daar geconcentreerd naar te kunnen blijven luisteren. Ben dan ook tussendoor afgehaakt.

redelijk

Omdat ik als professional meedeed was het voor mij geen toegevoegde waarde. Voor consumenten waardevol.

Beste Anja, Bedankt voor je feedback. Wij hadden dit inderdaad wat beter moeten communiceren. In het vervolg zullen wij dit daarom ook zeker duidelijker aangeven. Dit webinar was inderdaad bedoeld voor de mensen die weinig tot geen orthomoleculaire achtergrond hebben. Voor meer diepgang verwijs ik je graag naar www.sohf.nl.

leerzaam

Docent ging er vlot doorheen, kon ook goed inspelen op vragen.

Hartelijk dank voor je beoordeling! Goed om te horen!

Uitstekende ervaring

Veel geleerd en direct toepasbaar

Dag Astrid, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen at je hier veel aan gehad hebt.

Een zeer leerzame ervaring. Erg kundige en prettige docent

Dag Jaap, Bedankt voor je beoordeling! Super!

Goed uitgelegd

Hoef niet te reizen, bevalt goed zo online

Dag Saakje, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Wat fijn om te horen!

Geweldig en goed geregeld

Heel goede uitleg en duidelijke antwoorden op gestelde vragen. Dit soort sessies scheelt een hoop reistijd. Normaal kan ik er niet aan deelnemen, omdat ik overdag werk

Dag Hetty, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je zo tevreden bent over de uitleg en de antwoorden op de vragen, top!

Gedegen, goed onderbouwde productinformatie

Het was een lange zit, maar wel heerlijk vanuit huis. Audrey heeft zoveel parate kennis en vertelt boeiend. Het was een waardevolle dag en heb met plezier een bestelling geplaatst!

Dag Daphne, Hartelijk dank voor je beoordeling! Leuk dat je de verkregen informatie van de docente waardevol vond!

Het was weer een leerzame dag

Heel fijn dat in deze corona tijd op deze manier les kan worden gegeven. Alles was goed te volgen.

Dag Mirjam, Hartelijk bedankt voor je top beoordeling!

Een heel interessante opleiding.

Ik vond het zeer interessant en leerrijk. Bedankt

Dag Ekaterina, Bedankt voor je mooie beoordeling! Super.

Ik heb veel nieuwe inzichten gekregen

Tal van onderwerpen werden aangestipt. Een stimulans om mij verder in de relatie voeding/ supplementen en gezondheid te verdiepen.

Bedankt Claartje! Fijn dat wij je hebben weten te motiveren :)

Zeer leerzaam en interessant !

Ik vind het erg leerzaam en hoop dat er nog meer gaan volgen. Ik ben erg geïnteresseerd in voeding als basis van een gezonde leefstijl en heb dit ook aan de lijve ondervonden . Het webinar had dus mijn volste interesse. Ik vond het duidelijk en goed toegelicht met beeldmateriaal . Ik zou ook zeggen een 8 of 9.

Bedankt voor je fijne reactie Mirjam! Er volgen zeker meer webinars. We zien je graag weer :)

Helder overzicht

Dit overzicht is prima als start. Voor verdere verdieping is meer uitleg noodzakelijk. En die mogelijkheid geven jullie ook. Wat mij betreft prima. Groet, Cleem

Bedankt Cleem! Het is inderdaad lastig om alles in een uurtje te behandelen, over ieder los onderwerp kan je misschien wel uren praten. Maar daarom is er inderdaad de mogelijkheid om opleidingen te volgen hier in. Ook zijn wij bezig met webinars over deze deelonderwerpen. Voor in ieder geval iets meer diepgang. Graag tot een volgend webinar :)

Basis leefstijl goed uitgelegd.

Het was nuttig om weer de basisprincipes van een goede leefstijl te horen.

Bedankt voor je reactie Marieke! Fijn dat we je deze basisprincipes weer even duidelijk hebben kunnen maken voor je.

Leerzaam en nieuwschierig naar nog meer

Bedankt Mandy! Meer webinars volgen. Houd je mailbox dus goed in de gaten :).

Prettig

Prettig en ontspannende seminar ook prettig dat vragen via de chat gingen.

Bedankt Anneke! Hopelijk hebben wij je vragen goed kunnen beantwoorden via de chat.

Goede en duidelijke presentatie!

Goede en duidelijke presentatie. De spreker nam de tijd en legde alles duidelijk uit. Niet gehaast, dus top. Ook technisch ging het, op een paar heeeel kleine haperingetjes na perfect. Knap voor zo’n eerste keer. Dit vraagt naar meer. Tip/idee: zelf vond ik de presentatie van ruim een uur goed te volgen, maar ik kan me ook indenken dat anderen dat misschien iets te lang vinden. Misschien een idee om een aantal vervolg presentaties te geven die zich dan heel specifiek op een (twee) onderwerp/product richt. E.e.a. zo bijv ook op basis van de vraag/behoefte. In een ‘vooraankondiging’ of planning kunnen jullie dan misschien een lijst met data en te behandelen onderwerp publiceren. Bijv. een mix tussen ‘specifieke’ sessies, afgewisseld met ‘algemene’. (waarbij de duur dan uiteraard weer kan verschillen). Mensen kunnen zich bij voorbaat dan al inschrijven en inplannen. Maar vooralsnog ga, zo door!

Bedankt Jan! Wij nemen je tips mee bij het voorbereiden van onze volgende webinars. Het is zeker een goed idee om de onderwerpen op te splitsen en daarnaast een algemene webinar te geven. Super tip :)

Zeer professioneel en duidelijke weergave

Goed te volgen, geluid en beeld prima.

Bedankt voor je reactie Renate Fijn dat je het als prettig hebt ervaren, daar doen we het voor :) Tot snel!

ok

Op zich wat de inhoud goed; wellicht wat kort. Maar het was maar 1 uurtje. Wat mij een klein beetje "stoorde", was het aanprijzen van de producten (iets te nadrukkelijk). Dat zou wellicht op een andere manier kunnen. Op het moment dat je de deelnemers de sheets toestuurt, zou je hierbij de info over de producten kunnen toevoegen. Dan kan je in het uurtje wat extra aandacht besteden aan wat je wilt verstellen. Het blijft nu wat aan de oppervlakte hangen. Daarnaast niet op verzoek, maar aangeven dat de sheets na afloop worden toegezonden, met nadere informatie over de producten

Bedankt voor je reactie Jan, Wij hebben er inderdaad voor gekozen onze producten te noemen aangezien hier veel vragen over gesteld worden hoe deze in te zetten. Daarnaast hebben wij bewust het webinar wat 'basic' gehouden om het toegankelijk te maken voor ieder niveau. Mocht je wel wat meer diepgang willen (zonder dat er specifieke producten genoemd worden) dan raden wij je de Stichting Ortho Health Foundation aan (www.sohf.nl). Zij organiseren diverse opleidingen en cursussen. We nemen je feedback zeker mee voor de voorbereiding van een volgend webinar. Bedankt

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.