Hele snelle levering Goed product en niet al te duur

uitgebreide informatie

Te duur

Het is helaas aan de dure kant waardoor ik helaas niet vaak kan bestellen

Beste Jinhan, Hartelijk dank voor je beoordeling! Jammer om te horen dat de gewenste producten niet binnen je eisen vallen, wat betreft de kosten. Wellicht kunnen we samen even kijken hoe we de kosten zo laag mogelijk kunnen krijgen, door simpelweg te kijken wat prioriteit nodig heeft en wat niet. We zullen dan nog even contact met je opnemen ;) Met vriendelijke groet, Adviesteam Vitakruid

Vriendelijk en goed advies

Altijd een goed advies!

Prima product en snel geleverd.

Na 2 dgn al verbetering voelbaar.

Advies

Snel en duidelijk antwoord en advies op mijn gestelde vraag

Fijn om te horen! Hartelijk dank voor je beoordeling!

Bestelling snel geleverd

Bestelling via de website makkelijk te plaatsen en ook nog eens snel geleverd. Duidelijke informatie over de producten die op de website staan.

Hartelijk dank voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je zeer tevreden bent over onze service en informatievoorziening ;)

Snelle levering en goede kwaliteit

Vitakruid heeft een ruim assortiment producten. De supplementen zijn juist gedoseerd wat betreft samenstelling.

Bedankt voor deze fijne waardering!!

Uitstekend geholpen; uitstekend advies; out-of -the-box denken

De reacties op de chat kwamen heel snel en vlot. Duidelijke uitleg en meedenken komt automatisch. Dat voelt heel prettig. Goede tips gekregen en wat ook heel interessant is: het formulier interactie medicatie, waarop de medicatie die je momenteel gebruikt ingevuld kan worden om de interactie met de supplementen te laten beoordelen door een apotheker.

Wat goed om te horen, super! Hartelijk dank voor je uitgebreide beoordeling op onze service! :)

Waardeloos

Mijn 2 potten Vit B Complex Actief van Vitakruid kwamen al binnen met aantal donkere vlekjes in de capsules, maar na kort gebruik kleurden alle capsules steeds donkerder oranje ipv licht egaal oranje. Bij openmaken van een capsule bleek hele inhoud vochtig, klonterig en donker gekleurd. Dan is er iets niet in orde want er zitten er 100 in, dus je zou er 50 tot 100 dagen gebruik van moeten kunnen maken, zonder ook maar enige verkleuring. Ik heb ook vit b complex van ander merk dat keurig op kleur blijft, ook na 90 dagen. En dit zijn tevens doorzichtige capsules, waarvan ik er ter controle 1 heb opengemaakt, en inhoud blijkt geheel keurig op kleur en consistentie. Klacht ingediend. Niks opgeleverd. Dat capsules steeds donkerder kleuren wordt als normaal beschouwd bij Vitakruid... Iemand had mij al gezegd dat klantenservice slecht was, helaas kan ik dat beamen. Nee, nooit meer Vitakruid voor mij.

Beste Mies, Hartelijk dank voor je beoordeling. We vinden het oprecht jammer om te horen dat jouw ervaring met Vitakruid en ons product niet naar verwachting heeft uitgepakt. We hebben reeds mailcontact en telefonisch contact met je gehad om samen tot een oplossing te komen. Vitakruid kiest er bewust voor om geen B-Complex te produceren met synthetische coatings, waardoor de organoleptische eigenschappen van het product kunnen variëren, maar wel binnen de strenge kwaliteitsmarges vallen. Sommige bedrijven kiezen er wel voor om een coating te gebruiken, waardoor natuurlijke kleurvariaties onopgemerkt blijven. We kunnen het ons dan ook voorstellen dat je dan niet tevreden bent over ons product. Aangezien we je graag helpen en een oplossing willen bespreken, zullen we nogmaals persoonlijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Adviesteam Vitakruid

Zeer goede producten, duidelijke informatie en snelle levering.

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Helpt niet

Gebruik het nu 4 weken en het werkt helaas niet, totaal geen verbetering en nog veel pijn. Zonde van mijn geld. Zal het opmaken en dan nooit meer kopen

Beste Wilma, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat het product niet naar verwachting presteert. We verkopen echter geen geneesmiddelen, maar voedingssupplementen ter aanvulling van je voeding. Om te kijken hoe we je zo goed mogelijk kunnen helpen, zullen we persoonlijk contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Adviesteam Vitakruid

Mooie producten en een fijn gezondheidsadvies

Mijn natuurgeneeskundig en orthomoleculair arts zegt dat de producten van Vitakruid mooie producten zijn. Ook was ik blij met het uitgebreide supplementenadvies voor een gezondheidsvraag/-klacht die ik had. Dank!

Wat fijn om te horen zeg! Bedankt dat je dit met ons deelt en een beoordeling achtergelaten hebt ;)

Alom tevredenheid

Geen klachten. Goede informatie voorziening en snelle levering

Hartelijk dank voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je te spreken bent over onze levering en informatievoorziening ;)

Goede producten en waardevol, gratis advies

Ik slik sinds een tijd de Dag & Nacht mama supplementen van Vitakruid vanwege het actieve foliumzuur. Ik ben er erg tevreden over. Online stelde ik een vraag mbt het optimale tijdstip om de tabletten in te nemen en ik kreeg gratis uitgebreid waardevol advies van een orthomoleculair therapeut. Ik kreeg niet alleen antwoord op mijn vraag maar ook advies over aanvullende supplementen en de waarde voor de zwangerschap. Erg prettig!

Dag Gerdine, Wat goed om te horen zeg, super! Hartelijk dank dat je jouw tevredenheid met iedereen deelt ;)

Snelle levering en goede producten

Vitakruid sprak mij aan omdat er veel goede informatie word gegeven. Ze hebben supplementen met de best opneembare stoffen en het heeft mij bij veel klachten binnen twee weken gebruik goed geholpen. De klachten zijn deels of helemaal verdwenen en voel mij er goed bij. Ook is het snel en netjes geleverd(vandaag besteld morgen in huis). Ik heb nu twee keer besteld en ben erg tevreden.

Bedankt voor je super mooie beoordeling Anouschka!

Multivitamines plas je alleen maar uit

Nu een paar dagen de multivitamines voor mannen aan het slikken en alleen maar groene plas. Het geeft bijna licht. Je plast dus naar mijn weten alles weer uit.

Spijtig om te horen dat onze producten en service niet naar verwachting uitpakt. Het is normaal dat je urine geel kleurt. Dit heeft te maken met de vitamine B2 die in het supplement zit. Vitamine B2, waarvan de officiële naam Riboflavine is, behoort tot een groep flavinen met gele pigmenten welke de karakteristieke gele kleur van de urine verklaart. Dit is verder geheel onschuldig. Het is van belang dat een voedingssupplement de nutriënten in de juiste, biologisch beschikbare vorm bevat. Onze multivitaminen bevatten alle B-vitaminen die er zijn in de optimale dagdoseringen. Tevens zijn ze gedoseerd in de juiste doseringen en hebben ze de juiste biologische beschikbaarheid en opneembaarheid. Hopelijk heb ik je hiermee meer inzicht gegeven in het product en hiermee opheldering gegeven dat de gele urine geen probleem is. Heb je nog vragen? Wij beantwoorden ze graag! Team Vitakruid

Snel advies

Thuis vanaf de bank gelijk professioneel advies krijgen, dat vind ik toch wel een uitkomst. Heel blij dat ik zo snel ben geholpen

Wat fijn om te horen Sanne! Bedankt voor je mooie beoordeling.

supersnel en duidelijk antwoord op vragen in de chat

supersnel en duidelijk antwoord op vragen in de chat

Fijn om te horen Nathalie! Super bedankt voor je beoordeling.

Top service en super snel geleverd!

Zeer goede service van Vitakruid. Echter lag het pakket niet klaar bij het afhaalpunt. Vitakruid belde mij een dag er na netjes op dat het nu wel klaar lag. Foutje van PostNL.

We zijn erg blij om te horen dat je tevreden bent met onze service! Je mag ons altijd contacten door te bellen, ons een chatbericht te sturen of ons Advies op Maat formulier in te vullen op www.vitakruid.nl/advies ;)

Heel goed!! Meteen advies gekregen.

Fijn om advies te vragen via de chat!

Bedankt voor je mooie beoordeling Tineke! Fijn dat je zo goed geholpen bent via de chat.

goed en geduldig geholpen

voor mij een duidelijke en een prettige chat veel wijzer geworden

Wat fijn om te horen zeg, super! Hartelijk dank voor jouw beoordeling!

ruimte om vragen te stellen

Op mijn vragen is serieus een antwoord gegeven. Dat ging vlot en volledig.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Dat is erg fijn! :)

Alles ok

Voor de eerste maal een bestelling gedaan alles was zoals het zou moeten zijn doe zo verder

Heeft precies de producten die ik zoek.

Goede ervaring, prima prijs kwaliteit verhouding.

Wat fijn om te horen! Hartelijk dank voor je beoordeling!

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.