Een erg goed, uitgebreid advies!

Op mijn vraag wetden mogelijke oorzaken aangegeven. Verder werd er een goed boek aanbevolen en de werking van de supplementen staan goed beschreven. Snel antwoord.

Snel geholpen via de chat. Helpen je goed met de vragen die je hebt dat is heel fijn. Goede service!

Heel graag gedaan! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. :)

Snel en fijn advies

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling Marit!

Een geweldig advies

Ik kreeg een zeer uitgebreide en duidelijke uitleg over verschillende supplementen. Zeer tevreden

Wat fijn om te horen! Hartelijk dank voor je beoordeling!

Goed geholpen

Duidelijk antwoord gekregen op mijn vraag. Tevreden over

Hartelijk dank voor je feedback :) Goed om te horen dat je fijn geholpen bent!

Goede service.

Prima producten en hele kundige chat service als je vragen hebt.

Bedankt voor je mooie beoordeling Jacky!

snel en zeer duidelijke hulp

Had een vraag over PEA puur ivm slijtage knie en kreeg een zeer uitgebreide uitleg wat ik kon gebruiken ook naast deze PEA. Super, en ook op mijn vragen nav deze mail kreeg ik goede uitleg.

Beste Marjan, Hartelijk dank voor je beoordeling :-) fijn om te horen dat je goed bent geholpen!

mooie producten en fijn geholpen

Ik vind Vitakruid hele mooie producten bieden. Op de chat kreeg ik snel antwoord op mijn vragen. Als zwangere vrouw ga ik de zwanger bundel van Vitakruid gebruiken.

Fijn om te horen Elise, dank voor je mooie beoordeling. Nog een mooie zwangerschap toegewenst! :-D

Zo fijn geholpen!

Ik werd uitgebreid en professioneel geholpen met mijn vragen over verschillende supplementen en de werking daarvan. Heel fijn dat hier de tijd voor werd genomen.

Dag Lena, Dat is mooi om te horen! Super bedankt voor je mooie beoordeling.

Leuk bedrijf, goede producten, cursussen, leuk personeel

M'n halve familie koopt hier spullen nu. Ze leveren gelijk de volgende dag al en de cursussen zijn goed georganiseerd. Ze hebben het goed voor elkaar. Ben heel blij met Vitakruid!

Beste Marie, Wat leuk om te horen :-) Bedankt voor je mooie review!

Snelle reactie en goed advies.

Beste Ans, dank voor de beoordeling :-)

Heel goed!

Alleen maar positieve ervaringen met Vitakruid. Gisteren de kennisbijeenkomst Gamma van A tot Z gevolgd en dat was zeer informatief. Lienke is een fijne docente, ze geeft goede uitleg. Kortom ik ben erg tevreden. Hartelijke groet

Fijn! Dank je wel, Mary :)

Heel positief

Er werd geluisterd, mee gedacht en daarna doorverwezen.

Bedankt Suzan :-D

Geweldige producten

Deze producten raad ik iedereen aan om te gebruiken. Heel zuiver en krachtig.

Dankjewel!

Uitstekend!

Ik werd zeer snel en professioneel geholpen met mijn klachten. Ik kreeg een uitgebreid, persoonlijk advies waar ik direct mee aan de slag kan. Ik kan Vitakruid dan ook van harte aanbevelen!

Wat fijn om te horen dat je je goed geholpen voelt! Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Kreeg snelle en duidelijke uitleg over welke magnesium ik het best kon nemen. Neem nu magnesium Complex. Slik het pas een paar weken maar merk al goed resultaat. Top voor na het sporten.

Super dat je tevreden bent over Vitakruid Magnesium 200 Complex! Bedankt voor je beoordeling!

Super!!!

Pakket is snel geleverd en de service via de mail is snel en heel erg uitgebreid.

Goed om te horen dat je blij bent met onze service! Bedankt voor je feedback ;)

Goed bedrijf, leuke mensen

Ik werd keurig geholpen met mijn vraag door Lisa.

Hartelijk dank voor je leuke beoordeling! Wat fijn om te horen! Geniet ze op Texel dit weekend ;)

Blij mee!

Echt goed geholpen. Fijn advies en ik had de producten de volgende dag in huis, thanks!

Graag gedaan! Bedankt voor je mooie beoordeling :-)

Uitstekend advies en de producten ondersteunen mijn proces!

Ik heb advies op maat gekregen en gebruik de producten nu al enkele maanden! Ik ben blij!

Leuk om te horen dat je blij bent Patrice, bedankt voor de mooie beoordeling :-)

Ervaren medewerkers

Waar ik vanmorgen door de bomen het bos niet meer zag. Heeft de medewerker van Vitakruid mij ontzettend goed geholpen. Alles fijn en overzichtelijk. Ik weet nu welke stappen ik moet ondernemen. Bedankt!

Fijn om te lezen dat je ervaring met onze advieslijn en producten goed bevallen is! Bedankt voor je mooie beoordeling!

Ik ben erg goed geadviseerd in welke supplementen ik het beste kan nemen voor mijn klachten. Ik heb erg snel een duidelijk antwoord gekregen!

Fijn om te horen Diana, bedankt voor je beoordeling!

Serieuze en snelle service

goed geholpen door een medewerker, snel de waarschijnlijke oorzaak van mijn probleem in beeld,zodat we weer verder kunnen met het verbeteren van de gezondheid,zeer tevreden ook over de vitakruid producten

Fijn om te lezen dat je ervaring met onze advieslijn en producten goed bevallen is! Bedankt voor je beoordeling!

Altijd goed advies, snelle levering en goede producten

Wanneer ik vragen heb over producten voor bepaalde klachten, krijg ik vrij snel een duidelijk advies. Daarnaast merk ik dat de producten van Vitakruid echt helpen. Ik bestel hier altijd mijn supplementen en zal dit ook iedereen aanraden.

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! We vinden het leuk om te horen dat je iedereen onze service aanraadt ;)

Passend advies op maat

Ik zocht een passend advies voor mijn euvel, gebarsten huid op mijn voeten. Niet alleen kwam het advies er snel maar ook op maat gesneden.

Bedankt voor je feedback! Goed om te horen dat je hier tevreden mee bent!

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.