Goed en snel geholpen.

Ik had wat twijfels over het gebruik van suppletie en dat was binnen een paar min al verhelderd.

Bedankt voor je review Ann, fijn dat we het een en ander hebben kunnen verhelderen :-)

Snelle, goed onderbouwde antwoorden op mijn vragen.

Dankjewel voor het snelle antwoord op mijn vraag in de chat. En nog volledig onderbouwd. Heel professioneel!

Beste Anne, Hartelijk dank voor je mooie compliment! :-)

Kundig en duidelijk

Bedankt Edith voor dit mooie compliment :-)

Altijd vakkundig advies en begeleiding

Sinds ik mij tot Vitakruid heb gewend krijg ik altijd op al mijn vragen vakkundig advies en begeleiding. Ik loop een bepaald traject in mijn leven waar ik gerichte ondersteuning bij nodig heb en zij weten voor mij de puntjes op de spreekwoordelijke "I" te zetten. De supplementen vind ik erg prettig om te nemen en ik voel mij er zeer goed bij. Al met al, ze zijn altijd bereikbaar voor vakkundig advies met oprechte interesse in je gestel en behoefte. Zij maken het verschil!!!

Bedankt voor dit geweldige compliment Pascalle! We helpen graag :)

Goed advies precies wat ik nodig had

Goed advies en fijn meegedacht in combinatie met huidig medicijn gebruik en situatie.

Beste M, Bedankt voor je beoordeling en wat goed om te horen dat je blij bent met het gegeven advies. Mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben, kan je altijd bij ons terecht! Met vriendelijke groet, Team Vitakruid

Super service. Mijn producten zijn weer snel geleverd :)

Bedankt G. de Bral voor deze mooie beoordeling !

goede hulp, snelle reactie

Ik had een vraag over een supplement icm borstvoeding. Ik werd kundig en vriendelijk te woord gestaan.

Dag Hanneke, Bedankt voor je mooie beoordeling! Goed om te horen!

Super advies!

Het team van Vitakruid heeft veel kennis en ze nemen de tijd om je vragen te beantwoorden en goed advies te geven! Het advies is ook goed onderbouwd.

Goedendag, bedankt voor je prachtige beoordeling! Super om te horen.

Het duurde even voordat ik antwoord gekregen heb op gebruik van Glutazyme, maar vervolgens was het een heel gedegen onderbouwd antwoord waar ik mee verder kan met mijn cliënt. Super dankjewel.

Beste Nolda, Super bedankt voor je mooie review :). En fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Mochten we je in de toekomst nog verder kunnen helpen dan doen wij dit graag. Het kan soms inderdaad even duren voordat wij reageren, dit is afhankelijk van de drukte. Wij streven er naar zo snel mogelijk te reageren.

Helemaal geweldig

Al jaren slik ik verschillende supplementen omdat ik gediagnosticeerd ben met Multiple Sclerose. Ik ben ook heel vaak gewisseld van supplementen en merknamen. Nadat ik door mijn orthomoleculair therapeut op vitakruid ben gezet nadat ik een opstapeling had van vitaminen in mijn bloed. Wil ik niet meer anders dan vitakruid. Geen poes pas van verschillende stoffen in een supplement en lekker vegan. Omdat ik toch nog wat vragen had online gratis advies gevraagd en op mijn vragen werd heel erg serieus ingegaan. Helemaal top. Prima advies. Helemaal blij mee!!!!! Wel prijzig maar voor goede producten heb ik dat wel over! Voel me na jaren sukkelen weer redelijk fit!!!!

Beste Bianca, Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat de producten je zo goed bevallen en je veel hebt gehad aan ons adviesformulier :-)

Blij met het advies

Inmiddels gebruik ik twee maanden de producten die mij geadviseerd werden door klantenservice. Een uitgebreid en persoonlijk advies, en daarna was geen vraag te veel. Erg tevreden over zowel de producten als het adviesteam!

Jammer!

Al ruim 9 jaar gebruik ik Feminosan voor tijdens de overgang, super product geweest.. maar sinds de nieuw merk uitstraling hebben jullie de ingrediënten verandered, wat erg jammer is want nu hebben jullie en glandsmiddle toegevoegd waarbij ik en overgevoelige reactie van krijgt. Dus moet nu een andere merk zoeken, trouwens jullie blijven de ingrediënt veranderen want hop was ook verhoogd van 50mg tot 125mg.. deze verandering is zeker niet goed voor dames in de overgang, we zijn juist opzoek naar balans. Zeer teleurgesteld Vitakruid!!

Beste Mekaila, Bij een batch (bij onze vorige huisstijl) is gebleken dat er een fout etiket is gebruikt bij het labelen. Dit hadden wij van tevoren getackeled, maar is bij het bedrijf waar de etiketten worden geplakt, helaas toch niet helemaal goed gegaan. Uiteraard ligt de verantwoording bij ons. Het ging gelukkig om een relatief kleine batch. Wij betreuren deze fout dan ook ten zeerste en begrijpen je teleurstelling dan ook volkomen. De samenstelling van Feminosan is in al die jaren niet verandert en hebben een hoop vrouwen blij gemaakt. We zullen dan ook niet snel aan deze formule sleutelen. Mocht je het prettig vinden, dan kunnen we je via de mail onze productsheets laten zien, zodat dit de verwarring bij je wegneemt. Nogmaals onze gemeende excuses en mocht je hier graag telefonisch contact over hebben, dan zijn we bereikbaar via: 0252 534883 Tevens zijn we ook goed bereikbaar via: www.vitakruid.nl Met vriendelijke groet, Merel van Inge

Zwanger en erg blij met de mama combi

Ik ben zeer te spreken over het gebruik van vitakruit mama. Ik zit nu op 4 maanden en blijf ze absoluut de hele zwangerschap gebruiken. Ik voel me hier heel goed bij en merk ook dat ik door de combi van dag en nacht tabletten, ik echt krijg wat ik en onze kleine meid op die momenten nodig heb.

Beste Brenda, Wat fijn dat je zo een baat hebt bij de multi dag en nacht mama :). Dit is nou precies de rede dat wij deze producten maken, om mensen zich beter te laten voelen en te ondersteunen. Hartelijk dank voor je reactie!

Geweldig!!

Heel erg fijn geholpen door medewerker Chantal. Ze gaf me uitgebreid advies over de producten evenals mogelijkheden die buiten vitakruid.nl liggen zoals voeding aanpassingen. Hierdoor kan ik goed aan de slag met mijn gezondheid. Tevens erg goede producten van Vitakruid.nl

Dag Sander, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! Erg fijn om te horen dat je tevreden bent met haar advies!

Super bedrijf

Als je vragen hebt, altijd snel en super uitgebreid advies en antwoorden !!

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat je hier zo over te spreken bent!

Ik vroeg gisteren advies en kreeg nog dezelfde dag een berichtje terug. Hartelijk dank voor je snelle reactie Chantal.

Dag Addy, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Super dat je zo fijn geholpen bent en hier blij mee bent!

Goed advies en

Ik slik inmiddels zo'n 6 weken supplementen van Vitakruid, met name tegen stressgerelateerde problemen en lage vitamine B12. Ik merk echt een verschil. Daarnaast ben ik er net achter gekomen dat ik zwanger ben en heb om advies gevraagd. Daarbij hebben ze me erg goed geholpen met een duidelijke uitleg.

Dag Jo, Hartelijk dank dat je de moeite genomen hebt om een beoordeling achter te laten! Goed om te horen!

Klant staat centraal

Super. Denken goed mee en geven zo goed mogelijk gepaste adviezen met links om jezelf in te kunnen lezen. Je krijgt ook adviezen die je niet perse van vitakruid hoeft af te nemen, dus t gaat hierin echt om jou in de basis goede adviezen te geven van waaruit je weer verder kan mocht dat nodig zijn.

Dag Hammouch, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn dat je een goede ervaring hebt met onze service!

Uitstekende supplementen en service.

Dag El Yazid Aouichi, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! Goed om te horen!

Grondig, betrouwbaar en zorgvuldig

Webinar gevolgd: ging heel erg over inhoud en ( gelukkig) weinig tot geen over commerciële praatjes. Top! Heel informatief!

Dag Ria, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze webinar, super!

Veel geleerd.

Ik ben heel fijn geholpen door Marjolein.

Informatief en heel interessant

Vond de informatie heel interessant, fijn dat jullie de informatie delen. De

Dag Janny, Hartelijk dank voor je beoordeling! Super om te horen dat je het zo interessant vond!

Perfect!!!

Een vraag met betrekking tot mijn gezondheid werd perfect en volledig beantwoord!

Dag Jolanda, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met onze service!

super

Vriendelijk, behulpzaam en professioneel

Dag Annelie, Hartelijk dank voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Zeer ervaren adviseurs en uitstekende producten

De adviseurs in het team van Vitakruid zijn zeer ervaren. Ik werk zelf al jaren met voedingssupplementen van verschillende leveranciers. Vitakruid springt er qua kennis bovenuit. Als orthomoleculair voedings- en leefstijladviseur merk ik dat de medewerkers van Vitakruid erg veel verstand van zaken hebben. De hele productlijn is goed doordacht en van de hoogste kwaliteit. Een aanrader dus.

Dag Michel, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en complimenten! Super leuk dat je zo te spreken bent over ons! :)

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.