Suppletie wat écht werkt en goed wordt opgenomen.

Mijn ervaring is zeer positief met Vitakruid. Ik gebruik verschillende suppleties sinds half Feb dit jaar n.a.v. een lekkende dikke darm, een maag te weinig maagzuur levert, een tarwe allergie en lactose intolerantie (ja ja, met mij gaan we de oorlog winnen ;0). Geen opgeblazen gevoel meer, geen extreme winderigheid en diarree aanvallen, veel meer energie en je gewoon goed voelen! Voor mij een blijvertje, zou haast willen schrijven ik dankbaar ben.

Bedankt voor je uitgebreide review Rylana. Fijn dat de producten je goed bevallen!

Goed product, snelle levering!

Super fijn dat je een persoonlijk advies krijgt en dus weet waar je behoefte ligt. Vervolgens makkelijk te bestellen!

Dank je wel voor je mooie review!

Heel erg goed!

Ik vind het super fijn dat je advies krijgt over wanneer je het beste de supplementen in kan nemen. Snelle levering. Goede services!

Heel fijn dat de service goed is bevallen Jaco.

Distinctive products with appropriate ingredients for easy absorption and sufficient amounts for day

Buy different products that contain high percentages suitable for the needs of professional athletes in one capsule instead of taking several of them. This is very suitable for easy absorption and in the appropriate proportions to achieve the best result, such as Magnesium 200 - and another product that contains the appropriate amount of 3 elements whose presence together in certain proportions makes their absorption as best as possible. It is a product that contains: Zink with Methionine with Koper.

Thank you for your nice review

Goede ervaring mee!

Leveren goede producten en toen ik na een bestelling vroeg of ik alsnog een vergeten kortingscode kon toepassen, werd het te veel betaalde bedrag teruggestort, heel netjes!

Bedankt voor je mooie review Kim!

Topkwaliteit en snelle levering!

Ik kan altijd op Vitakruid rekenen om relevante supplementen van topkwaliteit te leveren.

Bedankt voor je mooie review!

Erg tevreden

Ik merk echt een verschil sinds ik de vitamine inneem! Ook heb ik hele fijne ervaringen met de klantenservice (krijg snel antwoord op vragen en advies) en er zijn diverse testen beschikbaar op de website om te kijken welk product bij je past en wanneer je ze het beste in kunt nemen. Ik vind het wel duur, maar zeker de moeite waard.

Heel erg bedankt voor je mooie review Lotte! Hier zijn we erg blij mee. :)

Snelle service en ik slaap veel beter sinds ik de multivitamies (nacht) neem!

Wat fijn om te horen! Heel erg bedankt voor je review. :)

snelle levering en goede producten

Tevens vriendelijke klantenservice

Bedankt Esther voor je mooie review!

Super goede kwaliteit en service

Ben heel blij met de supplementen van vitakruid en ook met het contact als ik een vraag heb. Er wordt snel gereageerd en ook goed advies gegeven!

Bedankt voor je review Carmen, dat wordt gewaardeerd!

Fijne producten, snelle verzending.

Ik vind Vitakruid een fijn merk, met duidelijke communicatie, vriendelijke service en snelle levering. Helemaal goed.

Fijn om te horen Lotte. Bedankt!

Besteld en kreeg het direct de volgende dag. De producten werken goed. Een echte aanrader

Funda, bedankt voor je mooie review.

Snelle service, goede levering

De nieuwe test op de website van Vitakruid.nl helpt ook bij het bekijken van verschillende opties om je dagelijkse gezondheid een boost te geven. Dat vind ik als leek erg fijn. Daarnaast leveren ze snelle service en is de bestelling snel in huis.

Fijn om te horen René. Bedankt voor je review!

Supper goed

Sins ik die product gebruik voel ik mee meer actief en energie voll

Bedankt voor je beoordeling Ayse. Fijn om te horen dat de producten goed voor je werken.

Adina rocks

Na hulp bij wat betaalstrubbelingen met de site heeft Adina m’n frustraties volledig omgedraaid naar een positieve ervaring. Goed luisteren, daadkrachtig acteren, ongevraagd terugbellen om me van aanvullend advies te voorzien over m’n bestelling en andere opties ….. dat noem ik service verlenen! Adina …. je bent top!

Sylvia bedankt voor je mooie reactie! Dit wordt erg gewaardeerd en zullen zeker aan der doorgeven.

Uitgebreide test

Heel fijn om zo’n uitgebreide test te kunnen doen en adhv deze test je bestelling te kunnen doen met een duidelijke omschrijving wat het doet. Heel overzichtelijk en inzichtelijk. Dank hiervoor.

Bedankt voor je review! Fijn om te horen.

Top!!

Me ervaring met de vitakruid vitamine is top! Het heeft wel tijd nodig natuurlijk om het op te nemen in je lichaam, maar ik begin weer een kleur en glow te krijgen op me gezicht en natuurlijk ook energie. Ik raad het iedereen aan die te kort heeft aan vitamines maar ook als bij vulling

Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat het goed bevalt.

Super service en meedenkend !

Super service en meedenkend !

Bedankt voor je review Muriel. Fijn om te horen!

De bestellingen die ik heb gedaan, zijn altijd op tijd aangekomen en nooit problemen mee gehad.

Fijn om te horen!

Goede webshop

Voor de 2de keer een bestelling gedaan en kan niet anders zeggen dat ik er tevreden over ben. Fijne overzichtelijke site, goede prijzen en snelle levering.

Bedankt voor je review Rik. Fijn om te horen!

Zeer fijne producten.

Gebruik de producten nu al een jaar en bevallen top. Vooral fijn aan dit merk dat ze alleen producten toevoegen die natuurlijk zijn. Communicatie is goed en bezorging word netjes geleverd. Ik ben FAN! ❤️

Wat fijn om te horen Matt! Bedankt voor je review.

Fijne producten van goede kwaliteit

Fijne producten, maar ook snelle reactie van de klantenservice als je vragen hebt over bepaalde supplementen.

Bedankt voor je review Marijke, we doen ons best!

erg goed product

Ik heb veel producten geprobeerdm goedkoop, duur, alles.. Een tijdje terug heb ik de viakruid test gedaan en daarop het advies aan producten besteld, en ik kan neit anders zeggen dan dat ik me een stuk beter voel.. Ik gebruik de b12 6000, de dag nacht man 50plus, magnesium, en visolie .. de combi werkt voor mij echt goed, en vervangt alles wat ik normaal los gebruikte en probeerde. Wat ik wat minder goed kan volgen is de test weer opnieuw doen, wat ik mis, of niet kan vinden, is een vervolg test, of een aanvulling na een paar weken.. daarom voor nu 4 sterren

Fijn om te horen Eduard. Mooie dag vandaag!

Super fijn!

Vitakruid denkt mee als ik vragen heb, door het uitgebreide assortiment kom ik steeds bij het juiste uit. De supplementen worden mooi en snel geleverd! Ik raad ze zeker aan in mijn omgeving!

Dank je wel voor je mooie review!

Prima product, voldoet aan verwachting

Ik heb in overleg met de telefoniste van Vitakruid naar voor mij de beste soort Magnesium gezocht In overleg met haar is het geworden Magnesium Tauraat. Dit was noodzakelijk omdat ik veel last had van kramp door het medicijn Crestor, cholesterolverlager. Nu heb ik geen kramp meer s-nachts. Ik ben blij met het advies en het medicijn.

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.