Snel en kundig antwoord en advies!

Heel fijn contact, kundig advies en duidelijke antwoorden.

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je beoordeling!

Super goed en fijn advies

Erg tevreden met de supplementen en het advies wat je online krijgt, echt een aanrader.

Bedankt voor je review! Super om te horen!

Persoonlijk en uitgebreid advies

Al meerdere keren heb ik advies gevraagd en ook nu heb ik weer ervaren dat ik een uitgebreid en persoonlijk advies krijg. Met duidelijke toelichting waarom bepaalde adviezen gegeven worden.

We geven graag persoonlijk advies :D Wat fijn dat je hier zo tevreden over bent. Dank je wel voor je mooie beoordeling!

Super goed advies!

Bij vitakruid heb ik heel goed advies gekregen! Mijn vragen werden snel beantwoord en in een zoektocht naar natuurlijke en de juiste supplementen zijn ze heel erg behulpzaam. Er wordt zelfs gekeken of eventuele medicijnen goed samen kunnen met de supplementen! Kortom top!

Wat fijn om je enthousiaste reactie te lezen, Priscilla! Dank je wel voor je mooie beoordeling :D

Top advies

Ik vroeg om advies en deze kreeg ik zeer goed op maat. Zelfs over supplementen die ik slik van een ander merk dan Vitakruid.

Dat is hoe wij werken :) Dank je wel voor je mooie beoordeling, Babet!

Uitgebreid advies

Ik twijfelde of ik een bepaald supplement ook aan mijn zoontje van 7 mocht geven. Beiden hebben we last van een darmparasiet. Er werd uitgebreid de tijd genomen om me te voorzien van advies. Heel blij mee, hopelijk voelen we ons snel allebei beter.

Vervelend dat jullie daar beide last van hebben! We nemen graag de tijd voor je. Dank je wel voor je mooie review, Marjolein :)

Supplementen zijn top & ik krijg altijd goed advies

Enorm te spreken over dit merk. Zelfs al hele goede adviezen via de chat gekregen die me verder hebben geholpen bij mijn problemen. Super!

Geweldig! We hebben je graag geholpen! Bedankt voor je mooie beoordeling :)

Super goede klanten service!!!!!!

Geweldig, Beate! Dank je wel voor het compliment!

Ik voel mij serieus genomen.

Ik heb een eerlijk en gericht advies gekregen en ben blij met deze ervaring!

Dat is wat wij doen :) Dank je wel voor je mooie beoordeling!

Top advies

Heb mijn probleem.beschreven en kreeg advies op maat Erg fijn!!

Fijn dat we je hiermee verder hebben kunnen helpen. Wij doen dat graag! Bedankt voor je mooie beoordeling, Jet!

Goede ervaringen met goed opnemen van de vit D. Ook duidelijk informatie met advies.

Wat fijn zeg! Bedankt voor je review!

Duidelijk en goed advies

Een hartelijke reactie en fijne hulp

Super, bedankt voor je beoordeling!

Snel antwoord en duidelijke uitleg

Fijne shop ervaring op Vitakruid.nl!

Wat goed! Hartelijk dank voor je beoordeling!

Fijn advies gehad!

Ik heb net een aantal supplementen aangeschaft, maar wist niet zo goed hoe ik dit en wanneer ik dit het best in kon nemen. Via de chat snel en op maat advies gehad. Was een fijn gesprek.

Dat is fijn om te horen! Hartelijk dank voor je review.

Snelle en uitgebreide reactie indien nodig.

Bedankt voor je mooie review!

I find online advice from Vitakruid very professional and useful! Keep it up

Online chat with orthomocular advisor

Thanks for this review, Egidie!

Altijd fijn en snel

Altijd heel blij met de producten en service van Vitakruid!

Fijn om te lezen, Linda! We staan graag voor je klaar.

Positief eb erg enthousiast

Ik was al erg bezig met mn gezondheid en opzoek naar vitamines die hier op een natuurlijke manier op aansluiten voor mij en mn gezin. Ik kwam bij jullie terecht en eerst begonnen met vit d&k druppels en voelde gelijk resultaat. Nu gelijk alles ingeslagen voor komende winter, multivitamines kids en vrouw, gebufferde vit c,magnesium, vit d&k druppels. Laat de winter maar komen vitakruid helpt mij wel

Mooie beoordeling, Halima! Dank je wel. We helpen je verder en denken graag met je mee. Team Vitakruid

Wederom top

Vlotte levering, volgens afspraak.

Wat fijn! Bedankt voor je review!

Super fijne adviezen gehad

Ik heb bezig met afvallen maar lukt me niet echt. En nu ik het voor mezelf helder heb wat ik wel en beter minder kan eten ga ik er mee aan de gang. :)

Bedankt voor je beoordeling! Wat goed, heel veel succes!

Ik ben heel goed geholpen. Kreeg antwoorden op alle vragen. Ik heb ook goede tips gekregen

Wat fijn dat je tevreden bent met het advies! Bedankt voor de review

Goede producten

Zeer goede en fijne producten. Zo fijn dat je via de chat advies en hulp kan krijgen. Ook de klantenservice via chat is helemaal top, zeer vriendelijk en je word goed en snel geholpen.

Wow! Fijn om je review te lezen, Biance. Bedankt voor je mooie woorden.

Altijd kundig en op de persoon af advies

Ik word altijd heel goed geholpen en geadviseerd. Je kan met alle vragen bij ze terecht niks is te gek. Er word altijd gekeken naar jouw situatie.

Fijn te lezen Keshia! We doen dit graag! Bedankt voor je mooie beoordeling!

Altijd een heel gedegen en goed advies

Ik heb de antwoorden op mijn vragen doorgegeven aan degenen die ze gesteld hebben en moet het resultaat nog afwachten.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Joke.

Zeer snelle reactie en duidelijke uitleg

Vitakruid reageert altijd zeer snel via de app als ik iets te vragen heb, en geven dan ook echt duidelijk aan wat een specifiek supplement voor je doet, en waarom je het dus in zet...zeer tevreden

Wat fijn om jouw reactie te lezen. Dank je wel voor je review!

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.