Zeer deskundig!

Ik geloof helemaal in vitakruid vanwege tal van redenen. Maar wat mij ook veel zegt over hun kennis is dat elke keer als ik een email stuur met een vraag, zij mij altijd antwoorden! ook lastige vragen zoeken zij helemaal voor je uit. Ze weten me altijd weer gerust te stellen bij ook lastige vragen. Top bedrijf!

Goed geholpen!

Zoals altijd weer goed geholpen!

geweldig

Een hele duidelijke, uitgebreide gratis uitleg.

snelle reactie en duidelijke vragen om tot de juiste vitamines te krijgen

prima snelle afhandeling van de bestelde producten

Veel vertrouwen in de producten.

Ik voel me met mijn bijna 67 jaar supergezond. Ik gebruik verschillende vitamines, mineralen en ijzer van jullie. Het kan niet anders of ze dragen bij aan mijn gezondheid. Dat weetje natuurlijk nooit zeker maar ik heb er een heel goed gevoel bij. Ik wil ze niet missen.

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je je zo gezond voelt. Houden zo ;)

Goed advies

Goed advies gekregen. Slik de producten nog te kort om daar een oordeel over te geven.

Bedankt voor je top beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over ons advies! Je mag ons altijd een keer weer mailen, opbellen of benaderen via de chatbox op Vitakruid.nl als je feedback hebt over enkele maanden ;)

Supersnelle levering

Dag erna mijn bestelling al binnen!!

Super! Dankjewel voor je beoordeling!

Aangenaam verrast

Afgaande op mijn klachten ben ik voorzien van goede informatie. Daarnaast is het product wat ik heb aangeschaft prima werkt.

Goed om te horen! We bedanken je voor je beoordeling ;)

prima verzorgd

Mijn bestelling werd snel en goed verzorgd verzonden.

Fijn om te horen dat je te spreken bent over onze verzending! Bedankt voor je beoordeling!

Goede producten

Goede producten, snelle bezorging

Hartelijk dank voor je review! Dat is goed om te horen ;)

Goed advies

Ik wist niet welk suplement ik moest nemen. Ik werd hier via de chat goed in geholpen. Snelle levering.

Fijn te horen! Bedankt voor je mooie beoordeling :)

Erg snel een zeer volledige reactie terug!

Hartelijk dank voor de uitgebreide informatie en adviezen. Ik ga direct aan de slag met de genoemde supplementen.

Graag gedaan! Bedankt voor je mooie beoordeling :-D

Snel geleverd, nu heel benieuwd naar het resultaat!

Goed om te horen Antoinette, bedankt voor je mooie beoordeling :-D

Goede onderbouwing van de producten

Snelle service en geven goede informatie als je deze nodig hebt Kennis van orthomoleculaire therapie

Super! Hartelijk dank dat je de moeite genomen hebt voor een review!

Uitstekend!!

Uitstekende informatie en dienstverlening.

Fijn om te horen dat je hier zeer tevreden over bent! Hartelijk dank voor je beoordeling!

Lekker snel de vitamines aanvullen

Vrijdagmiddag besteld, zaterdag al in huis! Hele fijne service en precies wat je nodig hebt als je ontdekt dat je vitamines op zijn. Daarnaast heeft de uitgebreide uitleg op de website mij geholpen in m’n keuze. Top dus :)

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je je goed geholpen voelt ;)

Tot nu,slecht

Ik Heb nog niets ontvangen. ,ie nu,op de laatste 3 mails,dat jullie héél prdigren fout hebben gemaakt in mijn p oost ode,waardoor.ikn pakket,wie weet waar,rondzwerft.

Beste Gera, Hartelijk dank voor je bericht! Vervelend dat je wat langer hebt moeten wachten op je pakketje, we streven ernaar de pakketten de volgende werkdag te bezorgen wanneer voor 16.00 besteld. Ons pakket is dezelfde dag nog de deur uit gegaan, maar vanwege drukte bij PostNL heeft het helaas iets langer op zich moeten laten wachten. Je pakketje wordt vandaag bezorgd! Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het natuurlijk graag. Mooie dag toegewenst!

Persoonlijk en behulpzaam

Via de online chat kreeg ik snel antwoord op mijn vragen. Niet via een robot met automatisch antwoord, maar van mens tot mens. Erg prettig! Vitakruid is een familiebedrijf met een mooi verhaal van waarvoor zij staan. Ik ben om! En bestel mijn voedingssupplementen enkel nog hier.

Hi Tamara, Wat ontzettend fijn om te horen dat je onze manier van werken prettig vindt en zo tevreden bent over Vitakruid in het algemeen :) Dit soort waardevolle berichten maken het werk extra leuk, vind ik. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan kun je ons altijd weer een chatbericht sturen, opbellen of ons Advies op Maat formulier invullen! We (een team van verschillende orthomoleculair therapeuten) helpen je dan ook graag. Met gezonde groet, Lisa van Vitakruid

Zeer vlotte levering en zorgvuldig afgehandeld.

Verrast, dat de bestelling er zo snel was, chapeau !

Bedankt voor je mooie beoordeling en pluim! We waarderen het enorm dat je de moeite genomen hebt voor een review ;)

Betrokken en klantgericht

Mijn ervaring met Vitakruid is erg prettig. Ik heb een prettig gesprek gehad met een medewerker welke al mijn vragen goed en duidelijk beantwoordde en goed adviseerde wat voor mij het beste is.

Beste Wil, bedankt voor de mooie review! :-D

Een assortiment aan uitgebalanceerde voedingssupplementen

Sinds een jaar ben ik bekend met Vitakruid, jammer dat ik het niet eerder ontdekt heb, maar de voedingssupplementen die ik sindsdien gebruik zijn van onschatbare waarde voor hert lichaam. Ik merk een hele goede vooruitgang.

Wat een leuke beoordeling! Hartelijk dank hiervoor. We zijn blij om te horen dat je gezondheid verbeterd is, fantastisch!

Erg goed!

Ik heb erg veel baat bij Ashwaganda. Alle vertrouwen in de goede kwaliteit bij Vitakruid.

Super fijn dat Ashwagandha KSM-66 met Bioperine zo goed uitpakt! Leuk om te horen. Bedankt voor je beoordeling!

Goede en snelle levering van mijn bestelling

Goede en snelle levering van mijn bestelling

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen ;)

Goede service en uitleg

Fijn om te horen dat je je tevreden bent over onze service! Bedankt voor je beoordeling!

Zeer slecht

Ik heb oa gabba hier gekocht en heb er paniekaanvallen door gekregen! Geen reactie gehad op mijn vragen of mails!!

Beste Patricia, Wat jammer dat het product niet naar verwachting uitgepakt heeft. Ik kan het me helemaal voorstellen dat het ontzettend vervelend is dat je hier nu mee kampt. Graag wil ik dan ook weten hoe het nu met je gaat? Het is inderdaad opmerkelijk dat je nog geen antwoord vernomen hebt. Helaas heb ik tot nu toe nog geen mailcontact kunnen vinden tussen Vitakruid en jouw e-mailadres, dus wellicht is er een miscommunicatie ontstaan. Ik heb echter het beste met je voor, dus graag wil ik je hierbij verder helpen en kijken wat voor een oplossing ik je kan bieden, indien dit mogelijk is. Ik heb je dan ook gelijk een mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Lisa van Adviesteam Vitakruid

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.