Blij met het advies

Inmiddels gebruik ik twee maanden de producten die mij geadviseerd werden door klantenservice. Een uitgebreid en persoonlijk advies, en daarna was geen vraag te veel. Erg tevreden over zowel de producten als het adviesteam!

Jammer!

Al ruim 9 jaar gebruik ik Feminosan voor tijdens de overgang, super product geweest.. maar sinds de nieuw merk uitstraling hebben jullie de ingrediënten verandered, wat erg jammer is want nu hebben jullie en glandsmiddle toegevoegd waarbij ik en overgevoelige reactie van krijgt. Dus moet nu een andere merk zoeken, trouwens jullie blijven de ingrediënt veranderen want hop was ook verhoogd van 50mg tot 125mg.. deze verandering is zeker niet goed voor dames in de overgang, we zijn juist opzoek naar balans. Zeer teleurgesteld Vitakruid!!

Beste Mekaila, Bij een batch (bij onze vorige huisstijl) is gebleken dat er een fout etiket is gebruikt bij het labelen. Dit hadden wij van tevoren getackeled, maar is bij het bedrijf waar de etiketten worden geplakt, helaas toch niet helemaal goed gegaan. Uiteraard ligt de verantwoording bij ons. Het ging gelukkig om een relatief kleine batch. Wij betreuren deze fout dan ook ten zeerste en begrijpen je teleurstelling dan ook volkomen. De samenstelling van Feminosan is in al die jaren niet verandert en hebben een hoop vrouwen blij gemaakt. We zullen dan ook niet snel aan deze formule sleutelen. Mocht je het prettig vinden, dan kunnen we je via de mail onze productsheets laten zien, zodat dit de verwarring bij je wegneemt. Nogmaals onze gemeende excuses en mocht je hier graag telefonisch contact over hebben, dan zijn we bereikbaar via: 0252 534883 Tevens zijn we ook goed bereikbaar via: www.vitakruid.nl Met vriendelijke groet, Merel van Inge

Zwanger en erg blij met de mama combi

Ik ben zeer te spreken over het gebruik van vitakruit mama. Ik zit nu op 4 maanden en blijf ze absoluut de hele zwangerschap gebruiken. Ik voel me hier heel goed bij en merk ook dat ik door de combi van dag en nacht tabletten, ik echt krijg wat ik en onze kleine meid op die momenten nodig heb.

Beste Brenda, Wat fijn dat je zo een baat hebt bij de multi dag en nacht mama :). Dit is nou precies de rede dat wij deze producten maken, om mensen zich beter te laten voelen en te ondersteunen. Hartelijk dank voor je reactie!

Geweldig!!

Heel erg fijn geholpen door medewerker Chantal. Ze gaf me uitgebreid advies over de producten evenals mogelijkheden die buiten vitakruid.nl liggen zoals voeding aanpassingen. Hierdoor kan ik goed aan de slag met mijn gezondheid. Tevens erg goede producten van Vitakruid.nl

Dag Sander, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! Erg fijn om te horen dat je tevreden bent met haar advies!

Super bedrijf

Als je vragen hebt, altijd snel en super uitgebreid advies en antwoorden !!

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Goed om te horen dat je hier zo over te spreken bent!

Ik vroeg gisteren advies en kreeg nog dezelfde dag een berichtje terug. Hartelijk dank voor je snelle reactie Chantal.

Dag Addy, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Super dat je zo fijn geholpen bent en hier blij mee bent!

Goed advies en

Ik slik inmiddels zo'n 6 weken supplementen van Vitakruid, met name tegen stressgerelateerde problemen en lage vitamine B12. Ik merk echt een verschil. Daarnaast ben ik er net achter gekomen dat ik zwanger ben en heb om advies gevraagd. Daarbij hebben ze me erg goed geholpen met een duidelijke uitleg.

Dag Jo, Hartelijk dank dat je de moeite genomen hebt om een beoordeling achter te laten! Goed om te horen!

Klant staat centraal

Super. Denken goed mee en geven zo goed mogelijk gepaste adviezen met links om jezelf in te kunnen lezen. Je krijgt ook adviezen die je niet perse van vitakruid hoeft af te nemen, dus t gaat hierin echt om jou in de basis goede adviezen te geven van waaruit je weer verder kan mocht dat nodig zijn.

Dag Hammouch, Bedankt voor je beoordeling! Wat fijn dat je een goede ervaring hebt met onze service!

Uitstekende supplementen en service.

Dag El Yazid Aouichi, Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling! Goed om te horen!

Grondig, betrouwbaar en zorgvuldig

Webinar gevolgd: ging heel erg over inhoud en ( gelukkig) weinig tot geen over commerciële praatjes. Top! Heel informatief!

Dag Ria, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze webinar, super!

Veel geleerd.

Ik ben heel fijn geholpen door Marjolein.

Informatief en heel interessant

Vond de informatie heel interessant, fijn dat jullie de informatie delen. De

Dag Janny, Hartelijk dank voor je beoordeling! Super om te horen dat je het zo interessant vond!

Perfect!!!

Een vraag met betrekking tot mijn gezondheid werd perfect en volledig beantwoord!

Dag Jolanda, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Wat fijn om te horen dat je zo blij bent met onze service!

super

Vriendelijk, behulpzaam en professioneel

Dag Annelie, Hartelijk dank voor je beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service.

Zeer ervaren adviseurs en uitstekende producten

De adviseurs in het team van Vitakruid zijn zeer ervaren. Ik werk zelf al jaren met voedingssupplementen van verschillende leveranciers. Vitakruid springt er qua kennis bovenuit. Als orthomoleculair voedings- en leefstijladviseur merk ik dat de medewerkers van Vitakruid erg veel verstand van zaken hebben. De hele productlijn is goed doordacht en van de hoogste kwaliteit. Een aanrader dus.

Dag Michel, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling en complimenten! Super leuk dat je zo te spreken bent over ons! :)

Super snel en goed advies op maat !

Super snel antwoord op je vraag. Zeer uitgebreide reactie ontvangen op maat. Super !

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent over het persoonlijk Advies op Maat dat we geven!

Geweldige service, snel, uitgebreid en deskundig

Vitakruid is een bedrijf voor zowel de consument als de gezondheidsprofessional. en ik ben op beide gebieden heel erg tevreden. Ze geven zeer deskundig advies en bieden het advies op maat, waarin gekeken wordt naar je huidige medicatie en klachten. Ik adviseer het regelmatig aan familie, klanten, vrienden en buren en er zijn er velen die net zo tevreden zijn als ik.

Dag Ilse, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! We zijn blij om te horen dat je zo te spreken bent over onze service.

Snelle vriendelijke reactie, uitgebreid advies en info!

Zeer goede info gekregen in uitgebreid advies ivm starten voedingssupplementen. Vriendelijk geholpen!

Dag Marina, Hartelijk dank voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je hier iets aan hebt :)

Erg veel en vermoeiend

Online een opleiding volgen is niet mijn ding blijkt. Ik mis de interactie waardoor nu de docente aan een stuk door praatte en had moeite om de vele stof te kunnen volgen en daar geconcentreerd naar te kunnen blijven luisteren. Ben dan ook tussendoor afgehaakt.

redelijk

Omdat ik als professional meedeed was het voor mij geen toegevoegde waarde. Voor consumenten waardevol.

Beste Anja, Bedankt voor je feedback. Wij hadden dit inderdaad wat beter moeten communiceren. In het vervolg zullen wij dit daarom ook zeker duidelijker aangeven. Dit webinar was inderdaad bedoeld voor de mensen die weinig tot geen orthomoleculaire achtergrond hebben. Voor meer diepgang verwijs ik je graag naar www.sohf.nl.

leerzaam

Docent ging er vlot doorheen, kon ook goed inspelen op vragen.

Hartelijk dank voor je beoordeling! Goed om te horen!

Uitstekende ervaring

Veel geleerd en direct toepasbaar

Dag Astrid, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen at je hier veel aan gehad hebt.

Een zeer leerzame ervaring. Erg kundige en prettige docent

Dag Jaap, Bedankt voor je beoordeling! Super!

Goed uitgelegd

Hoef niet te reizen, bevalt goed zo online

Dag Saakje, Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling! Wat fijn om te horen!

Geweldig en goed geregeld

Heel goede uitleg en duidelijke antwoorden op gestelde vragen. Dit soort sessies scheelt een hoop reistijd. Normaal kan ik er niet aan deelnemen, omdat ik overdag werk

Dag Hetty, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat je zo tevreden bent over de uitleg en de antwoorden op de vragen, top!

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.