Uitstekende klantenservice

Ik ben zeer te spreken over de klantenservice van Vitakruid. Hun deskundigheid, vriendelijkheid, inlevingsvermogen, goed luisteren naar mijn vraag, de moeite om extra navraag te doen bij de leverancier, en bereikbaarheid. Daarnaast ben ik blij verrast dat ook hun niet primaire verkoopproducten van hoge en betrouwbare kwaliteit blijken te zijn, zoals de YOS bottle, een waterfles en pillendoos in 1, die niet van BPA plastic is, alleen veilige kunststoffen bevat, 100% recyclebaar is, en bestand is tegen bacteriegroei, (PP code 5 of ABS code 9)).

Snel en duidelijk advies

Ivm schildklier medicatie en klachten een supplementen advies aangevraagd. Deze kwam snel en is volledig. Zo gauw mn oude potjes leeg zijn, stap ik over op Vitakruid

Super goede hulp

Ontzettend vriendelijke hulp en tips na aanleiding van al mijn vragen. Erg goed geholpen, ik bestel al heel lang bij Vitakruid en blijf dit zeker doen!!

Snelle reactie en mooie aanvullingen!

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en er werd daarnaast ook meegedacht voor andere oplossingen voor de gezondheidsklachten.

Op tijd en goed product

Goed geholpen met omruiling

Super! Bedankt voor je beoordeling ;)

Geweldig goed geholpen!!

Ik heb vanmiddag gebeld met Vitakruid met een vraag over supplementen voor een bepaalde ziekte. In alle rust en heel erg duidelijk werd mij uitgelegd wat de beste middelen waren. Degene aan de telefoon (Charissa) had ook duidelijk veel kennis! Ze gaf ook veel extra info en heeft deze ook nog per mail naar me verstuurd. Echt heel goed geholpen!

Ah wat fijn zeg! Super om te horen dit ;) We hebben het doorgegeven aan onze collega! Hartelijk dank dat je dit met ons en iedereen deelt!

uitstekend

Heel uitgebreid advies gekregen met uitleg erbij, heel blij hiermee.

Goed om te horen! Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

tot nu toe goed

gebruik het pas 4 dagen

Dank je wel voor je beoordeling! Wanneer je een product pas 4 dagen gebruikt, dan hoef je natuurlijk nog geen beoordeling achter te laten. Bij Kiyoh beoordelingen gaat het erom hoe je bestelervaring was en hoe de informatievoorziening op onze website of hoe je het contact met onze organisatie ervaren hebt. Wanneer je na een aantal weken of maanden een beoordeling wilt geven over het product, dan kun je altijd een productbeoordeling achterlaten op onze website bij het specifieke product.

Perfect!

Zoals altijd: snelle levering (vandaag besteld, morgen in huis) van uitstekende producten. Zeer tevreden over Vitakruid.

Dank je wel Hetty voor je mooie beoordeling! :)

Kundig

Heldere uitleg met veel details in de chatfunctie

Super! Bedankt voor het delen van je ervaring.

Beantwoorden snel en duidelijk al je vragen!

prettige en zakelijke adviezen

Snel aan de lijn, goede adviezen en ook snel geleverd.

Bedankt voor je mooie boordeling Hein!

Zorgvuldige communikatie

Zorgvuldige comminukatie naar mij als klant, De track en tracy daardoor zie je meteen waar postnl je postpakketje is en waar deze, wanneer je niet thuis bent, afgehaald kan worden. vriendelijk groet, Gemma Wessels

Super! Bedankt voor je beoordeling.

Vlotte en correcte levering.

Duidelijke productinformatie, vlotte levering, waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden van het moment van bezorging.

Bedankt voor je positieve beoordeling Gepke! :)

Goed advies

Snel antwoord en goed advies

Super! Bedankt voor het delen van je ervaring ;)

Goede klanten service / chat box

Werd direct geholpen en te woord gestaan door een van de medewerkers. Ze heeft me geholpen om een bestelling te plaatsen.

Wat fijn! Bedankt voor je beoordeling!

Uitermate vlot geregelde levering van mijn pakket

Heldere website, goede voorlichting en snelle service.

Dat is super om te horen. Hartelijk dank voor je beoordeling!

Prima producten

Snelle levering en goede supplementen

Nou toppie! Bedankt voor je beoordeling!

Goede informatie

Ik heb een goed advies gekregen wat ik verder kan gaan doen .

Fijn om te horen! Bedankt voor je beoordeling!

moest wel volle prijs betalen

via De Roode Roos en via Bol.com is het aanmerkelijk goedkoper

Bedankt voor je opmerking! We zijn ons hier bewust van. Ons gratis Advies op Maat service per mail, telefoon en chatbox, de orthomoleculaire kennisdatabase waar wij over beschikken, maar ook de langste houdbaarheidsdatums, nieuwste formules, optimale voorraadstatus en zorgvuldige magazijnvoorschriften zijn positieve bijkomstigheid wanneer je via www.vitakruid.nl bestelt. Dit neemt zeker niet weg dat je gerust kan bestellen bij andere Vitakruid aanbieders.

Uitstekende kwaliteit

Makkelijk bestelproces, snelle levering en uitstekende kwaliteit supplementen

Super! Bedankt voor je beoordeling!

Top advies als je het nodig hebt!

Soms weet je niet alles, gewoon een antwoord krijgen, waarvan je denkt: waarom heb ik daar niet aan gedacht... Geweldig!

Nou top om te horen ;) Dankjewel voor je beoordeling!

Te grote tabletten

Moet de tabletten breken om ze weg te krijgen, erg groot. Maar werking is prima

Bedankt dat je dit even aangeeft! We kunnen het ons zeker voorstellen dat je hier wellicht moeite mee hebt. We hadden even kort mailcontact gehad hierover. Onze tabletten mag je inderdaad gewoon door midden breken of zelfs verpulveren, in een glas water doen en opdrinken. Indien je nog vragen hebt, schroom niet om ons dan te mailen of op te bellen ;)

Duidelijke uitleg en persoonlijk advies!

Persoonlijk advies op maat! Klaar en duidelijke informatie. Ik heb mijn bestelling geplaatst en kan niet wachten om te starten.

Wat fijn om te horen, leuk! Bedankt voor je mooie beoordeling.

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.