Goede producten, goedkoop en snel ontvangen.

Fijn om te horen! Bedankt voor je beoordeling.

Een betrouwbare leverancier van hoogwaardige supplementen

Snelle bezorging. Zeer uitgebreid assortiment met veel informatie op de website. Leuke voordelen voor profesionals. Snelle reactie op vragen en af en toe een leuke workshop. Geen probleem als je wat vergeet, mailtje en het product wordt aan de verzending toegevoegd als het de deur nog niet uit is. Ik ben erg tevreden. Ga zo door!

Mooie review! Hartelijk dank hiervoor. Daar worden we blij van ;)

Goed alternatief

Eenvoudig alternatief om de weerstand te helpen verhogen.

Dank je wel voor je mooie beoordeling, Victor!

Ik heb echt een duidelijk advies gekregen en ook super snel! Ik ben goed geholpen.

Top! Fijn te horen, Busra :)

Top bedrijf !!!!

Super duidelijke webshop, super producten en de volgende dag al in huis. Vervolgens een mail of alles in goede orde ontvangen is en of men nog kan helpen. dus in 1 zin: Top Bedrijf , mijn complimenten.

Beste Art, Dank je wel voor je mooie beoordeling!

tevreden

De vragen die ik had werden fijn en snel beantwoord; het is soms best ingewikkelde materie! En je wilt toch het beste voor je lichaam. Fijn dat de mensen van Vitakruid mij dan goed kunnen adviseren, wat je het beste kunt combineren. Ik werd wederom goed geholpen! Dank jullie wel.

Fijn te horen! Bedankt voor je mooie beoordeling!

Snel en goede producten

Ene dag besteld, andere dag in huis. Super service en goede producten

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goed advies

Bij Vitakruid krijg je goed advies over de werking en het gebruik van de supplementen. En de kortingscode die je krijgt bij het orthomoleculair advies is ook mooi meegenomen.

Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn om te horen!

Fantastisch geholpen!

Lisa heeft uitgebreid de tijd genomen om mij goed te helpen. Raad het iedereen aan!!

Graag gedaan! Bedankt voor je mooie beoordeling

product

woensdag besteld volgende dag geleverd

Super!! Bedankt voor je beoordeling ;)

Een goed ondersteuning voor mijn gezondheid!

Goed!

Fijn!! Bedankt!

Goed geholpen en zeer profesioneel.

Was door een collega sportser gewezen op Vita kruid.Had de zelfde problemen als ik.Advies gekregen na het vertellen van Vita kruid.En ben nu bezig met de B12 tabletten.,heb goede hoop dat het goed gaat komen,bedankt daar voor.

Yes, goede mindset ;) Bedankt voor je beoordeling! Succes!

Goede en snelle service

Goede info en snelle bediening

Dat is fijn om te horen. Bedankt voor je beoordeling!

Makkeljjk te bestellen en snelle levering

Mooi om te horen! Hartelijk dank voor je beoordeling!

Uitstekende klantenservice

Ik ben zeer te spreken over de klantenservice van Vitakruid. Hun deskundigheid, vriendelijkheid, inlevingsvermogen, goed luisteren naar mijn vraag, de moeite om extra navraag te doen bij de leverancier, en bereikbaarheid. Daarnaast ben ik blij verrast dat ook hun niet primaire verkoopproducten van hoge en betrouwbare kwaliteit blijken te zijn, zoals de YOS bottle, een waterfles en pillendoos in 1, die niet van BPA plastic is, alleen veilige kunststoffen bevat, 100% recyclebaar is, en bestand is tegen bacteriegroei, (PP code 5 of ABS code 9)).

Hatelijk bedankt voor deze fijne woorden! We zijn blij om te horen dat je hier zo over te spreken bent. ;)

Snel en duidelijk advies

Ivm schildklier medicatie en klachten een supplementen advies aangevraagd. Deze kwam snel en is volledig. Zo gauw mn oude potjes leeg zijn, stap ik over op Vitakruid

Dat is fijn! Bedankt dat je dit met ons wilde delen!

Super goede hulp

Ontzettend vriendelijke hulp en tips na aanleiding van al mijn vragen. Erg goed geholpen, ik bestel al heel lang bij Vitakruid en blijf dit zeker doen!!

Nou super om te horen dit!! Hartelijk dank voor je leuke beoordeling!

Snelle reactie en mooie aanvullingen!

Ik kreeg snel antwoord op mijn vraag en er werd daarnaast ook meegedacht voor andere oplossingen voor de gezondheidsklachten.

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Op tijd en goed product

Super, bedankt voor je beoordeling over onze service!

Goed geholpen met omruiling

Super! Bedankt voor je beoordeling ;)

Geweldig goed geholpen!!

Ik heb vanmiddag gebeld met Vitakruid met een vraag over supplementen voor een bepaalde ziekte. In alle rust en heel erg duidelijk werd mij uitgelegd wat de beste middelen waren. Degene aan de telefoon (Charissa) had ook duidelijk veel kennis! Ze gaf ook veel extra info en heeft deze ook nog per mail naar me verstuurd. Echt heel goed geholpen!

Ah wat fijn zeg! Super om te horen dit ;) We hebben het doorgegeven aan onze collega! Hartelijk dank dat je dit met ons en iedereen deelt!

uitstekend

Heel uitgebreid advies gekregen met uitleg erbij, heel blij hiermee.

Goed om te horen! Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

tot nu toe goed

gebruik het pas 4 dagen

Dank je wel voor je beoordeling! Wanneer je een product pas 4 dagen gebruikt, dan hoef je natuurlijk nog geen beoordeling achter te laten. Bij Kiyoh beoordelingen gaat het erom hoe je bestelervaring was en hoe de informatievoorziening op onze website of hoe je het contact met onze organisatie ervaren hebt. Wanneer je na een aantal weken of maanden een beoordeling wilt geven over het product, dan kun je altijd een productbeoordeling achterlaten op onze website bij het specifieke product.

Perfect!

Zoals altijd: snelle levering (vandaag besteld, morgen in huis) van uitstekende producten. Zeer tevreden over Vitakruid.

Dank je wel Hetty voor je mooie beoordeling! :)

Kundig

Heldere uitleg met veel details in de chatfunctie

Super! Bedankt voor het delen van je ervaring.

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.