Fijn product, snelle levering!

Een prettige en overzichtelijke website, met hele fijne producten. De levering is ontzettend snel!

Hartelijk dank voor je review!

Duidelijke uitleg op de website met o.a. vragenlijsten

Op de website kun je vragen beantwoorden om daarna te beslissen welke supplementen je nodig hebt. Dat is voor mij een duidelijke manier. De uitleg bij de producten zijn heel duidelijk. Levering is snel. Zeer tevreden met de producten die ik gekocht heb.

Dank je wel Catelijne voor je mooi review! :)

Duidelijke uitleg op de website en een snelle levering.

Dank je wel voor je review!

Fijne supplementen

Erg te spreken over de hoge kwaliteit producten die Vitakruid aanbiedt. Eind vorig jaar voor het eerst de Multi Vrouw Dag & Nacht geprobeerd en na twee maanden proberen kan ik met zekerheid zeggen dat ik om ben. Van de week mijn tweede voorraad besteld, wederom snel geleverd.

Wat fijn om te horen Monique! Bedankt voor je mooie review. :)

Fijne supplementen

Via mijn voedingsdeskundige ben ik bij jullie terecht gekomen. Het zijn erg fijne supplementen en ook op de website staat alles goed uitgelegd. Het is makkelijk om dit te bestellen en te laten bezorgen.

Dank je wel voor je review!

Nooit meer anders!

Wat ik zo fijn vind aan Vitakruid is de heldere omschrijving en verantwoording van de werking en het gebruik van alle supplementen. Onlangs vroeg ik me af of de hoeveelheid foliumzuur in de Intestina voldoende zou zijn voor mij. Ik stelde mijn vraag via de chat en kreeg binnen twee dagen een uitgebreide en nuttige reactie. Tot slot zie ik dat Vitakruid erg innovatief is, wat maakt dat ik er altijd op kan vertrouwen dat ik de beste vitaminen en mineralen binnenkrijg!

Hartelijk dank voor je mooie review!

Fijne supplementen altijd advies

Duidelijke website en supplementen perfect af te stemmen naar je eigen behoefte. Verschillende testen beschikbaar maar ook bij navraag duidelijk antwoord. Ik doe t er goed op!!

Wat fijn om te horen Marijke! Bedankt voor je review. :)

Ik had multi vrouw dag en nacht besteld. De volgende dag had ik het al in huis, top! Ook kreeg ik een mail met een dagindeling wanneer ik het supplement het beste kon nemen. Heel fijn.

Bedankt voor je mooie review Lotte!

Fijne supplementen voor iedere gezondheidsdoel. De site is erg duidelijk opgebouwd. Door de vitaminetesten die aanwezig zijn kun je gemakkelijk de supplementen kiezen die jij nodig hebt.

Fijn om te horen Asma! Bedankt voor je review.

Werking is fantastisch

Na een week slikken voelde ik echt verschil. Goede kwaliteit!

Bedankt voor je review. Fijn dat de producten goed voor je werken!

Beste vitamines!

Ik heb meerdere vitamines gebruikt maar van jullie werken het beste!

Wat fijn om te horen dat onze producten je bevallen! Bedankt voor je review Berrak.

Hele fijne supplementen!

Ik gebruik al lange tijd Magnesium en sinds kort ook visolie. Ik ben er erg tevreden mee.

Fijn om te horen Kim. Bedankt voor je review!

Prima product en snelle levering!

Producten zijn van goede kwaliteit, ik gebruik ze op medisch advies en voel me er echt stukken beter bij.

Snelle service en duidelijke website en informatie

Bedankt Soevaida!

Blij met Vitakruid

Op de site van Vitakruid staat duidelijke informatie en dosering. De mogelijkheid om tests te doen om te bepalen welke supplementen voor jou het beste past vind ik erg prettig. Mijn dochter en ik gebruiken nu enige tijd allebei supplementen van Vitakruid en zijn er erg tevreden over! Bestellen gaat makkelijk en wordt snel geleverd.

Bedankt voor je mooie review Fatime, dat wordt erg gewaardeerd!

zeer fijne dienstverlening

Hoogwaardig producten en snelle levering.

Fijn om te horen!

Mijn favo vitamine merk!

Erg blij met dit merk en supplementen! Gebruik het voor mezelf en sinds kort ook voor mijn baby. Ook voor vitamine advies kun je hier goed terecht!

Fijn om te horen Michelle, bedankt voor je review.

Helaas een vieze smaak - Multi dag junior

Heb meerdere producten van Vitakruid voor mijzelf waar ik zeer tevreden over ben. Daarom heb ik voor mijn zoon ook vitamines bestelt. Helaas is de smaak echt heel vies. Zelfs verwerkt in drinken blijft de smaak te proeven. Helaas een miskoopt.

Winstoogmerk

Vitakruid, een fantastisch merk. Ik bestel het alleen bij andere websites want op hun eigen website verhogen ze de prijzen schikbarend zonder dit aan klanten te melden. Flinke winstoogmerk dus !! Als je daar een mail over stuurt en om uitleg vraag, dan zijn ze niet thuis. Andere sites geven altijd korting of leuke acties maar de site van Vitakruid totaal niet. Zelfs niet als je jaren klant ben. Feedbacks kunnen ze dus niet handelen.

Beste C. Bruin, Bedankt voor het nemen van de tijd om feedback aan ons te geven! We hebben je zojuist per mail een gedetailleerdere en uitgebreide uitleg gestuurd met betrekking tot andere online aanbieders van Vitakruid producten die met prijzen stunten. Graag benadrukken we dat we geen schrikbarende prijsverhogingen hebben doorgevoerd en dat wij onze klanten ook kortingen geven en acties houden (bijvoorbeeld door het aanbieden van bundels). Mocht je nog vragen hebben staan we je graag per mail of telefoon te woord. Fijne dag, Team Vitakruid

Goede producten en service

Opleiding gedaan om betere kennis te hebben van supplementen. Zeer goede docent, duidelijke informatie en zinvol. Met latere bestellen producten zeer goede service en ook vragen worden snel en goed beantwoord. Met dit alles weet je ook dat hun producten ook met zorg gemaakt worden en ook met veel kennis.

Wat een mooie woorden Paul. Bedankt voor de review.

Heel tevreden!

Ik ben uiterst tevreden ivm de info! Ik had een vraag gesteld en heb een duidelijk antwoord gekregen van Bart. Ik denk dat ik voortaan bij Vitakruid ga bestellen!

Bedankt voor je review Inge. Fijn om te horen!

Snel en behulpzaam

Kon direct mijn vraag kwijt in de chat, gaat nog geen twee minuten overheen en ik heb antwoord. Heel vriendelijk en weten inhoudelijk veel!

Hartelijk dank voor je mooie review! :)

Het bestelde product werd niet geleverd

Mijn bestelde product werd niet geleverd. Na een aantal mails, verzekerden ze mij dat ze dit gingen uitzoeken. Geen reactie meer van hun kant. Wanneer ik iets bestel en betaal, heb ik ook graag het gevraagde product. Wat een service!

Beste An, Wat vervelend dat je dit zo ervaart. Zoals per mail is gecommuniceerd is jouw pakketje volgens de bezorgdienst afgeleverd maar gaf je aan deze helaas niet te hebben ontvangen. Om deze reden hebben we hier direct onderzoek naar gedaan waardoor crediteren op zich liet wachten. Ongeacht dat er geen uitsluitsel is hebben we het bedrag terug gecrediteerd. Hopelijk heb je dit in goede orde ontvangen.

Top producten en snel geleverd!

Erg snel geleverd. Duidelijke website. En de producten die aangeboden worden werken voor ons gezin goed. Wij gebruiken Msm 1000mg met vitamine c, Vitamine d3 hoog gedoseerd, Vitamine C 1000mg, Visolie forte 1000mg, Magnesium Tauraat en Ashwaganda. De Ashwaganda doet voor mij een hele hoop. Mijn cortisol level is meestal vrij hoog en dankzij Ashwaganda voel ik me rustig en heb meer overzicht in mijn hoofd. Kortom Vitakruid voor ons echt een aanrader!

Beste Ber, Bedankt voor je ontzettend mooie review! Fijn dat jullie er als gezin zoveel baat bij hebben. Gezonde groet, Team Vitakruid

Veel te grote half gevulde plastic pot

Vitakruid geeft aan dat zij het mogelijk maken dat u de beste versie van uzelf wordt. Het zou fijn zijn als zij ook de kans gaven aan het milieu de beste versie te worden. Graag verpakkingen die passen bij de inhoud Vitakruid. Voorkomt ook nog eens teleurstelling bij de klant

Beste Elise, Bedankt voor je bericht. Wat goed dat je hier bewust over nadenkt. Wij hebben je een email gestuurd waarom wij voor deze verpakkingen hebben gekozen en uitgelegd dat wij hierbij worden geleid door wetgeving. Heb je verder nog vragen, dan horen wij dat graag! Team Vitakruid

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.