Top website en duidelijke informatie

Duidelijke informatie te vinden en zo niet zijn de medewerkers super behulpzaam

Bedankt Michelle voor je mooie beoordeling :-D

Uitstekend, persoonlijk en snel advies

Nadat ik vroeg om advies over 1 supplement, was het geen probleem dat ik nog een extra vraag had, er werd persoonlijk en snel op gereageerd. Het advies was daarnaast ook heel kundig.

Fijn om te horen, dankjewel!

Professioneel, persoonlijk en uitgebreid

Deskundige en uitgebreide reactie op de ingebrachte casuïstiek. Zowel over de benodigde supplementen als voedingsadvies. Tevens link naar meer informatie. Hartelijk dank

Wat fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze service! Hartelijk dank voor je beoordeling!

Superservice

Snel en correct

Super! Bedankt voor je duidelijke review ;)

Naast mijn gewoonlijke bestelling, had ik ook om wat proefjes gevraagd van een voor mij nieuw voedingssupplement, alsmede een paar pillendoosjes. Alles werd keurig toegestuurd en had ik de volgende dag in huis !

Fijn om te horen Barbara, hartelijk dank voor je mooie beoordeling :-)

Super fijn product.

Bedankt!!

Zeer zorgvuldig omgang met mijn vragen en het geven van advies. Vriendelijk personeel waar ik iedere keer een luisterend oor vind.

Dankjewel voor je mooie beoordeling, fijn om te horen :-)

Vlotte levering, top producten

Producten zijn van hoge kwaliteit. Levering verloopt vlot.

Wat fijn om te horen, super! Bedankt voor je review ;)

Nieuwe energie in een paar kleine potjes

Sinds ik de nieuwe supplementen van vitakruid gebruik, heb ik veel meer energie en heb een veel beter gevoel echt een aanrader

Fantastisch! Leuk dat je zo te spreken bent over onze producten. Bedankt voor je mooie beoordeling.

super snel

heel goed besteld volgende dag binnen

Hartelijk dank voor je beoordeling!

Heel positief

Een uitgebreid en duidelijk antwoord op mijn vragen.

Wat fijn om te horen dat het duidelijk voor je was. Bedankt voor je review!

Ik ben heel tevreden over de service én het advies van de Vitakruid-medewerkers. Ook de producten doen exact wat ze beloven!

Nou heel leuk om te horen! :) Hartelijk dank voor je beoordeling!

Goede producten voor een prima prijs én snelle levering!

Bedankt voor je mooie beoordeling Jenny!

Prima service, goede adviezen maar soms ingewikkeld met bestellen.

Prima service en goede adviezen. Het zou wel fijn zijn als je op je persoonlijke pagina, wanneer je dus inlogt, je laatste bestelling kunt terugzien. Daarnaast is het via de telefoon lastig bestellen omdat wanneer je een product opzoekt dit heel traag gaat en het switchen van de ene pagina naar de andere problemen geeft (traag inladen pagina of gaat terug naar hoofdpagina)

Bedankt voor je eerlijke feedback! Ik zal je suggestie doorgeven aan onze IT-afdeling. Verder stuur ik je nog even een mail om enkele details van je over te nemen voor de IT-afdeling!

Zeer waardevolle en zinvolle antwoorden op de vragen die ik stel.

De vragen die ik tot dusverre heb gesteld zijn kundig, en zinvol beantwoord. Dan heb ik het dus niet over een antwoord van hooguit 2 zinnen, maar echt een uitgebreid antwoord waar je ook écht wat aan hebt. Ook de toon die je proeft in de mail is zeer vriendelijk en geduldig. Er wordt ook echt vanuit gegaan dat je niet alles weet, en dus krijg je een antwoord in ‘Jip en Janneketaal’. Kortom, zeer tevreden en zeer aan te bevelen om je vragen te stellen aan de deskundigen.

Ontzettend bedankt voor deze mooie en waardevolle review :-D Erg fijn om te horen, we doen ons werk dan ook met veel plezier!

super helder advies

ik heb veel last van migraine en altijd op zoek om de aanvallen te verminderen of te verlichten. Ik heb bijna alles al geprobeerd. Nadat ik op de site van Vitakruid, Magnesium wilde bestellen zag ik al snel dat je ook advies kunt aanvragen. Ik kreeg erg snel ook een reactie terug met een helder advies. Ik vond de persoonlijke benadering in deze reactie heel fijn. Ik hoop dat mijn advies mijn migraine aanvallen doet afnemen maar ik voel me in ieder geval gehoord door Vitakruid. Echt een aanrader.

Wat een mooie beoordeling, ontzettend bedankt daarvoor!

Deskundig advies, snel en vriendelijk!

Ik heb advies gevraagd voor vervelende klachten. Het antwoord dat ik kreeg sluit goed aan en geeft opties. Ik ben ervan overtuigd dat dit mij verder gaat helpen.,

Dankjewel voor de mooie beoordeling! Succes!

Snelle, keurige levering!

Vakkundig. Product voldoet

Bedankt Yvonne!

Ik vertrouw 100% op de deskundigheid en professionaliteit van de medewerkers van Vitakruid.

Sinds een paar jaar kamp ik met chronische slapeloosheid. Via een vriendin leerde ik Vitakruid kennen en sinds een paar maanden gebruik ik de supplementen die de slapeloosheid kunnen verhelpen. Vooral door Magnesium en Saffraan & Suntheanine voel ik me en slaap beter.

Wat goed om te horen! Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling

Goed service! Klantvriendelijk. Zorgvuldig antwoord op mijn vraag!

Bedankt! Heel fijn om te horen :-D

Fijn om te horen, dankjewel!

Positief

Snelle levering, vragen worden goed en snel beantwoord. Maar waar ik het meest blij mee ben is dat ik, sinds het slikken van de multi vitamine vrouw dag/nacht, beter slaap en overdag veel meer energie heb. Ook mijn sombere buien zijn zo goed als verdwenen.

Wat goed om te horen! Fijn dat de producten je zo goed bevallen en bedankt voor het schrijven van de mooie beoordeling :-)

Prima producten

Prima service en vriendelijk aan de telefoon!

Bedankt! :-D

Bedankt!

Mijn dank is enorm, de inzet, het begaan zijn met andere is helaas vandaag de dag vaak ver te zoeken. Geweldig, zeker als je twijfelt of niet in staat bent het voor jezelf uit te zoeken, echte aan beveling. Humaan, begaan, en de inzet. Mijn respect

Wat een ontzettend mooie en waardevolle beoordeling Mireille, hartelijk dank hiervoor :-)

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.