Aanrader!

Erg blij met de producten van Vitakruid die ik mijn gehele zwangerschap heb gebruikt en ook nu in de borstvoedingsperiode nog gebruik (magnesium, multi mama dag & nacht, visolie en probiotica baby). Mijn bloedwaarden waren ook tijdens de zwangerschap opvallend goed aldus de verloskundige!

Wat fijn om te horen Annelijn. Bedankt voor je review!

Gezonder en fitter

Mijn ervaring met de producten die ik sinds september nuttig, zijn positief. Vooral met het product SilSolutions ben ik ontzettend tevreden mee! Heb daarom de grote variant ervan besteld. Wellicht dat ik het positieve verschil in de gezondheid van mijn haar ook merk, doordat ik daarnaast ook andere vitamines ben gaan slikken. Ik eet namelijk al jaren geen vlees, wel zo nu en dan vis, maar niet dagelijks. Al met al, lijkt het erop dat ik beter kan slapen en mij overdag beter kan concentreren. Uiteraard zijn vitamines geen wondermiddel en zal je zelf ook wat moeten doen om een gezonde levensstijl erop na te houden, maar heb het idee dat ik er baat bij heb en dat is uitstekend voor mij. N.B. Zoals in een andere beoordeling te lezen, is de smaak ook bij mij anders van de 2e verpakking van SilSolutions. Maar dit staat ook op de verpakking beschreven, dat het per fles anders kan zijn omdat het om een natuurproduct gaat. Voor mij geen reden om het door de gootsteen te gieten, want het is en blijft hetzelfde product. Elke fles kan alleen net wat anders zijn smaken/ eruit zien, dan de voorganger. Zolang ik er merkbaar gezonder haar van heb, ben ik dik tevreden!

Goedemorgen Froukje, ontzettend bedankt voor je mooie review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met de producten. Ik wens je een mooie dag! Team Vitakruid

Kwaliteit per fles verschilt enorm, heb de tweede bestelling door de gootsteen moeten weggooien

Vanwege de goede recensies heb ik een kleine fles silsolutions besteld. Ik was erg tevreden en merkte ook verschil in de sterkte van mijn haar. Toen deze fles op was, heb ik daarom ook de liter fles bij Vitakruid besteld. Echter, de substantie was heel anders. De vloeistof was wit/doorzichtig ipv geel, extreem bitter en ook een volledig andere smaak (geen citrus achtige smaak). Na het benaderen van de helpdesk kreeg ik een kortingscode met de reactie dat het een natuurproduct is. Belachelijk dat je niet weet wat je koopt als je een bestelling plaatst, heb de fles moeten leeggooien in de gootsteen.

Beste Deborah, Bedankt voor je beoordeling. Onze producten voldoen aan strenge eisen en worden nauwkeurig gecheckt. Een natuurproduct kan altijd per batch verschillen, maar een smaak is uiteraard geheel persoonlijk. Gezien er niets mis met de kwaliteit van het product is, kunnen we helaas niet meer voor je doen dan wat er al is gecommuniceerd naar je. Mvg, Team Vitakruid

Vieze supplementen

De pillen stinken en ik krijg er maagpijn van Ik heb de klantenservice geïnformeerd maar die doen niets

Goedemiddag Juliette, Bedankt voor je review. Wij hebben inmiddels contact gehad en gezocht naar een passende oplossing. Namelijk de creditatie van de 2 producten waar je de klachten van kreeg. Spijtig dat dit niet de juiste oplossing voor jou is geweest. Groeten, Team Vitakruid

Goede advies gekregen over de vitamine b12

Ik wist niet welke b12 geschikt voor mij was. Ik ben vriendelijk geholpen. Bedankt.

Bedankt voor je mooie beoordeling Ilknur!

De testen op vitakruid.nl laten in één overzicht zien wat je nodig hebt.

De testen op Vitakruid.nl zijn uitgebreid en overzichtelijk. We krijgt een ruim advies. Ook staat de kwaliteit van vitakruid hoog aan de lijst. Heb je nog een vraag? Dan krijg je via de chat of mail direct gepast antwoord. Ik voel me ontzetten geholpen!!

Dank je wel Jody! Je hebt ons een mooie beoordeling gegeven :)

Goede adviezen..!

Ik gebruik diverse vitamines van vitakruid. Een goed product en je krijgt ook goede adviezen! Houd mij fit, weg van de chemische medicijnen! Dat is mij veel waard!

Fijn Tiny! Bedankt voor je mooie beoordeling.

Heel goed en snel geholpen

Via de chat een aantal vragen gesteld over vitamine en ik kreeg heel snel goed advies. Erg blij mee en meteen de vitamine online besteld.

Dank je wel voor je mooie beoordeling Malissa!

Uitgebreid advies erg fijn

Beste Isabelle, bedankt voor je mooie beoordeling!

goed advies gekregen

Er werd goed advies gegeven, voorzover dit op afstand haalbaar was. Prettig en rustig te woord gestaan. Er was gelukkig geen tijdsdruk merkbaar.

Bedankt voor je mooie review Diny! Dit is ook wat wij het liefste doen :)

Snelle leverering en duidelijke website

Ik heb geen persoonlijk contact gehad, de website is duidelijk en de levering is snel! Prima bedrijf: doet wat ze beloven. En de mogelijkheid van korting via mijn behandelaar is ook top!

Heel fijn advies!

Geven antwoord op al je vragen en zijn heel vriendelijk!

Dank je wel Yvette voor je mooie review!

Kwaliteit is super

De kwaliteit van de supplementen is echt super. Ik voel het aan mijn lijf als ze op zijn of als ik ze niet neem... Ook levering enorm snel.

Hartelijk dank voor je mooie review!

Goed en snel antwoord

Snel antwoord op m’n vraag gekregen via de mail. Goede service en goede supplementen. Sinds dag 1 dat ik de probiotica zakjes gebruik duidelijk verbetering van mijn stoelgang !

Beste Danny, bedankt voor je mooie review! Fijn dat je er baat bij hebt.

Zeer goede producten en goed verpakt

Duidelijke website. Waar je kleine testjes kan doen om te kijken welk product jij nodig hebt Zeer overzichtelijk En product is heel fijn in gebruik en niet te groot en na slikken geen vissmaak in je mond. En na paar dagen merk je gelijk verbetering

Bedankt voor je mooie review Hennie! :)

Ik krijg altijd antwoorden en fijne uitleg op mijn vragen. Service is altijd vriendelijk.

Fijn om te horen. Bedankt voor je review!

Snel reactie en duidelijk antwoord op mijn vraag!

Bedankt voor je review Maxime

Goed advies.

Goede snelle reactie op vragen over supplementen die ik kan nemen en combineren.

Bedankt voor je review Eva,

Goede geholpen door vitakruidchat

Als je met een vraag zit over welke vitamine's je wilt kun je deze makkelijk vragen aan de medewerker in de chat. Ze komen meteen met opties en op welke tijdstip je de vitamines kunt innemen. Dit vind ik erg handig!

Goed om te horen Kim. Bedankt voor je review!

Overdosering - spontaan huiduitslag

Ik gebruik al jaren vitamine en na overstap naar vitakruid. Spontaan last van huid uitslag. Na feedback via hun site beweren ze dat dit niet kan en adviseren naar een orthomoleculair arts ( alternatieve geneeskunde) om dit te laten onderzoeken. Huisarts was redelijk duidelijk en heeft geadviseerd te stoppen en terug te stappen naar oude vertrouwde. Voor mijn klachten heeft hij een zalf gegeven. Vitakruid bied geen oplossing voor levering van product wat niet bij me past. Aanvullend past men censuur toe op hun eigen website reviews. Dit alles geeft mij een zeer rare nasmaak over hoe vitakruid opereert.

Beste Jean Paul, Bedankt voor je eerlijke beoordeling, dit stellen wij op prijs. Uiteraard vinden we het wel spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over ons advies/product. Bij het mailcontact hebben we aangegeven die het hier gaat om een persoonlijke overgevoeligheidsreactie en dat het belangrijk is om na te gaan wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn. Met betrekking tot de product-beoordelingen en reviews vinden we het juist heel belangrijk om transparant te zijn. Al deze beoordelingen (zowel goede als minder goede) worden volledig weergegeven. Ook jouw reactie is ongewijzigd geplaatst.

je word snel en professioneel geholpen

snelle reactie ze zitten echt al klaar voor je. erg fijn, om soms alle in's en out's te horen.

Fijn om te horen Janneke. Bedankt voor je review!

Komt ook met andere tips dan alleen supplementen

Fijn en snel advies zonder dat je daarvoor te betalen. Je krijgt zelfs een kortingscode. Dat noem ik nog eens service!

Bedankt voor je review!

Goede producten, goede service

Goede adviezen, snel geholpen en de werking van de producten is ook top.

Bedankt voor je woorden Gisela. Mooie dag!

Ik ben al een aantal keer ontzettend goed geholpen met advies op mijn vragen.

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je review.

Super service!

Supplementen blijven vaak een 'vaag' iets. Wat heb je precies nodig, hoeveel, wanneer? Ik vind het bij Vitakruid superfijn dat voor elke vraag een mailtje kunt sturen en hier ook snel en goed antwoord op krijgt. Dat zie je niet vaak.

Super bedankt voor je mooie review Nicky!

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.