Overzichtelijke site, duidelijke info en snel bezorgd

Overzichtelijke website en binnen de aangegeven tijd bezorgd.

Uitstekende ervaring

De medewerker heeft mij goed gehoord en geadviseerd door door te vragen. Uiteindelijk een ander product geadviseerd gekregen.

Wat fijn om te horen! Hartelijk dank voor je beoordeling!

Goed!

Eerste keer telefonisch contact gehad, werd vriendelijk te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen. Vitamines bevallen goed, want heb ze weer besteld.

Dat is mooi om te horen ;) Bedankt voor je review!

Een geweldig bedrijf.

Bedankt, mooi compliment! :-D

Onplezierig

De dame die mij te woord stond was erg ongeduldig en gehaast, bij het agressieve af. Ze gaf onjuiste informatie en ik vind het stom dat ik desondanks een bestelling geplaatst heb. Ik zal nooit meer iets van Vitakruid bestellen, en zeker nooit meer advies vragen.

Beste Marianne, Hartelijk dank voor je review. Zoals ik in de mail al had aangegeven betreuren we het dat je zo'n onplezierige ervaring bij ons hebt gehad, we hadden het graag anders gezien. Mijn collega's en ik herkennen ons niet in het agressieve gedrag, maar dat kan ieder ander natuurlijk anders ervaren. In mijn mail gaf ik ook aan mee te willen denken aan een oplossing, echter sta je hier niet voor open. Mocht je ooit nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we het natuurlijk graag.

Ik ben net begonnen met vitakruid

Ik kan nog niet zo veel vertellen ik heb een test gedaan voor gemoed toestand te stillen.. b12 magnesium en vitamine voor vrouwen dag nacht.. Zo iets kost tijd ik neem er 3 maanden voor ..dus erg benieuwd

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Super service en producten!

Ik word altijd snel, vakkundig en netjes geholpen met goed advies en goede producten.

Fijn om te horen, dankjewel!

Goede en snelle service bij vragen!

Indien je vragen hebt over welke supplementen je het best kan nemen, kan je hen bereiken via de online chat functie! Je wordt snel en vriendelijke geholpen. Super ervaring!

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Snel advies via chat en fijne producten!

Ik gebruik magnesium (RelaxComplex) en daarnaast de hoge dosering vitamine D3 van Vitakruid. De magnesium werkt beduidend beter dan van andere merken die ooit eerder had. Wel grote tablet! Ga nu dnaast het RelaxComplex de D3/K2 druppels proberen, vanwege een altijd lage waarde D3.

Fijn dat de supplementen je zo goed bevallen, bedankt voor je mooie beoordeling!

Snel besteld en snel geleverd

Snel besteld en snel geleverd. Producten zijn goed

Bedankt Bert voor je mooie beoordeling!

Prima advies en producten

Prima advies en producten

Super, fijn om te horen! Hartelijk dank voor je beoordeling!

Goed advies

Bedankt voor jullie advies, zo reden jullie dagelijks leven

Graag gedaan! Hartelijk dank voor je beoordeling ;)

vriendelijk advies

Op mijn vraag of ik Curcuma C3-2X aan mijn hond mocht geven werd zeer vriendelijk en deskundig beantwoord, daar werd tijd voor uitgetrokken, waarvoor mijn welgemeende danK

Fijn om te horen Michèle, bedankt voor je mooie beoordeling!

Goed en persoonlijk advies

Ik gebruik al een tijdje supplementen van Vitakruid en ben erg tevreden. Ook het advies vanuit Vitakruid naar aanleiding van een vraag vanuit mijn kant was snel, duidelijk en ook nog met een persoonlijke noot!

Fijn om te horen Kristel, bedankt voor je mooie beoordeling! :-D

De producten van vitakruid zijn goed van kwaliteit. En ze leveren zeer snel.

Bedankt voor je mooie beoordeling, mooi om te horen :-)

Snel en netjes ingepakt

Bedankt Jan, bedankt voor de beoordeling :-D

Interessant artikel.

Er wordt door Merel de Orthomoleculair Therapeut verkeerde maat eenheden gebruikt. Bijvoorbeeld: 1. Acerola (1700 microgram per 100 gram) er zit maar liefst 1700 mg vitamine C in acerola! mg = milligram µg = microgram Even opletten dus!

super service

Super tevreden met de snelle service van Vitakruid!

Dankjewel Evelien! :-D

prima bedrijf

levert op tijd je bestelde product.

Fijn om te horen, dankjewel voor de mooie review!

Bestelling snel ontvangen

Heb 's middags de supplementen besteld en de andere dag had ik ze al netjes in huis.

Fijn om te horen, dankjewel voor je mooie beoordeling :-D

Advies via de website en snel in huis

Met het invullen van de vragenlijst krijg je een advies afgestemd op je persoonlijke situatie. Werkt snel en makkelijk!

Goed om te horen dat je hier zo tevreden over bent! Bedankt voor je mooie beoordeling!

Heb je net besteld......

Krijg je keurig een bestel bevestiging nog de zelfde dag. Maar wat denk je? De volgende morgen komt er via de mail een aanbieding binnen. Tegen de tijd dat er weer een bestelling bij mij uit gaat dan is de aanbieding allang weer afgelopen. Het leuke is dat je na die volgende bestelling weer een aanbieding mag verwachte. Wees gerust dat doet bijna elk internet bedrijf. Schaf het af! Laat eventueel lopende acties zien tijdens het bestellen.

Beste Leo, Hartelijk dank voor je review! Ik heb je even een mailtje gestuurd. Ik hoor graag van je!

Snelle levering en degelijk verpakt!

Bedankt voor de mooie beoordeling en complimenten :-)

Goede snelle levering

Goede snelle levering

Bedankt!

werkt goed na een paar weken

gaat na een paar weken werken

Beste Nico, Hartelijk dank voor review! Dat kan zeker kloppen :-) Vitaminen en mineralen hebben even nodig voordat het weer tot een mooi niveau komt in het lichaam. Fijn dat je verschil merkt!

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.