deskundig en persoonlijk

ik heb met Patricia gechat. Zij heeft mij deskundig advies op maat van mijn persoonlijke behoeften gegeven. Dikke aanrader als je nog vragen hebt over suppletie of klachten

Bedankt voor je mooie woorden.

Snel en vriendelijk

Snelle reactie, en een vriendelijk persoonlijk advies gekregen waar ik mee verder kan.

Wat fijn dat met dit advies verder kan.

Top advies en goede producten

Top producten en een goed advies gekregen voor verschillende supplementen. Ik raad Vitakruid zeker aan!

Daniël, dank je wel voor je mooie review. Fijn dat je zo tevreden bent.

Goed geholpen, uitstekende producten

Deskundig advies en de beste producten die je kunt krijgen.

Dank je wel Piet voor je mooie review!

Prima en snel advies

Snel bereikbaar en goed advies over het combineren van producten. Nam de tijd voor mijn vragen.

Fijn om te horen Michelle! Bedankt voor je review.

Uitstekend!

Ik ontving uitgebreide antwoorden op al mijn vragen, waarbij ze actief meedachten.. Producten zijn van kwaliteit. Mijn tevredenheid is hoog.

Wat fijn om te horen Selcuk, bedankt voor je review!

Helemaal op maat

In verband met mijn zwangerschap advies aangevraagd voor supplementen. Heel snel geholpen, erg prettig!

Bedankt voor je mooie review Laurie!

Meer informatie gekregen over magnesium

Een lieve begrip volle meneer of mevrouw die mij advies heeft gegeven. Ik ben nu meer te weet gekomen over magnesium. Mij werd verteld dat magnesium helpt bij nachtkrampen maar ze hebben er niet bij verteld welke ik moest gebruiken. Met dit antwoord ben ik heel goed geholpen. Bedankt voor jullie hulp

Geduldige en goede ondersteuning via de chat, antwoord op al mijn vragen!

Ik had behoorlijk wat vragen over supplementen en hoe deze de gezondheid beïnvloeden, maar ze werden allemaal geduldig en meewerkend beantwoord. Zeer vriendelijke dame en nog een kortingscode als toetje, fantastisch!

Wat fijn om te horen Danielle! Heel erg bedankt voor je mooie review. :-)

super professioneel

Geholpen door Ans, heel erg behulpzaam en goed advies

Bedankt voor de mooie woorden voor Ans.

Snel en deskundig geholpen bij vraag

Super snel geholpen en vriendelijke chat

Fijn om te horen dat je goed geholpen bent. Bedankt voor de review.

Goed advies en informatie gekregen.

Erg fijn als je een goed advies krijgt waar je opvraagt.

Bedankt voor je mooie woorden Coby!

Super snel geholpen!

Mijn vraag werd binnen een aantal uren al beantwoord. Fijn om zo snel te worden geholpen als je je klanten van advies wikt voorzien!

Heel graag gedaan Viktoria! Bedankt voor je mooie review.

Goed geholpen!

Fijne vitamines en goede hulp via chat

Bedankt voor je mooie review!

…Voor mijn moeilijke vraag

…Voor mijn moeilijke vraag Was zo behandeld en een professionele advies gegeven met wat extra hulp door een hele deskundige iemand. Top product Top mensen Professionaliteit

Dank je wel Andrea voor je positieve beoordeling! :)

Volwassen versie prima, kind versie vreselijk

De multivitamine voor volwassenen voor dag & nacht zijn prima. De multivitamine junior, siroopachtige versie, dag & nacht zijn zo vreselijk van geur en smaak dat je het zelfs in een smoothie niet kunt verstoppen. Onze kinderen weigeren het al bij zien van de fles. Kunnen nu voor veel geld 350 ml aan siroop kunnen weggooien….

Bedankt voor je beoordeling van een product van Vitakruid. Wat jammer dat je niet tevreden bent over dit product. Wij hebben je een e-mailbericht gestuurd. Team Vitakruid

Zeer slecht

Tijdens het leveren van mijn bestelling is het al 3 maal zomaar aan gelijk wie afgegeven en of op de stoep gelaten of op de trappen van mijn appartements gebouw! Ik raad iedereen af om bij vitakruid te kopen. Duur en dienstverlening trekt op niks.

Goede advies op maat

De medewerker helpt mij heel goed. ik heb antwoord op mijn alle vragen gekregen.

Bedankt voor je review en wat fijn om te horen!

CHAPEAU voor VITAKRUID

Ik wilde graag weten over de voedingssupplementen: van Glycodin. welke voedingsmiddelen zitten er in en of ik eze ook enkel kan gebruiken. Ik heb gelezen dat R-alfaliponzuur in 2 varianten verkrijgbaar zijn een R- functie en een S-functie, blijkt dat de S-alfaliponzuur een sytetische variant is en de R-functie een biologische variant is. Door een berichtje te sturen naar Vitakruid, weet ik nu dat in Glycodin de natuurlijke voedingsstof zit n.l. de R-variant. Hier ben ik blij mee. IK weet nu dat als ik twijfel over een supplement dat Vitakruid mij daarbij helpt. Niets dan lod voor Vitakruid.

Bedankt voor je mooie woorden Maria, fijn om te horen!

Als mij iets niet duidelijk is, dan vraag ik het bij vitakruid. Je wordt goed en deskundig geholpen. Bovendien heb ik prima ervaring met hun producten

Daar doen we het voor! Bedankt voor je review Henk.

Je krijgt uitgebreid en eerlijk advies, zeker de moeite waard als je ergens over twijfeld.

Bedankt voor je woorden Renee!

Goede hulp, wordt goed meegedacht!

Fijn geholpen, wordt goed meegedacht en evt medicatie wordt meegenomen in het advies. Ze nemen uitgebreid de tijd om te helpen en een goed advies te vormen.

Wat fijn om te horen Caroline, bedankt voor het delen!

Ben heel erg geholpen door de dag en nacht vitamine voor de vrouw van vitakruid! Ik slaap ook beter.

Ben heel erg geholpen door de dag en nacht vitamine voor de vrouw van vitakruid! Meer energie en Ik slaap ook beter. Daarnaast gebruik ik ook Ashwagandha

Wat fijn om te horen Soni! Bedankt voor je review en mooie dag.

Goede producten en fijne service

Ik gebruik al een tijdje diverse supplementen van vitakruid. Ik vind de producten van erg goede kwaliteit. Op de site kan je goed vinden voor bepaalde situaties wat je aan ondersteuning kan krijgen. Kom je er niet uit er is een hele fijne chat met specialisten die je helpen met advies. Ik ben erg tevreden over Vitakruid!

Bedankt voor je mooie review Ellen!

Prima advies op maat

Heel gericht persoonlijk advies gekregen gericht op mijn dieet en aanvullende suppletie

Bedankt voor je mooie woorden Caroline!

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.