Goede advies op maat

De medewerker helpt mij heel goed. ik heb antwoord op mijn alle vragen gekregen.

Bedankt voor je review en wat fijn om te horen!

CHAPEAU voor VITAKRUID

Ik wilde graag weten over de voedingssupplementen: van Glycodin. welke voedingsmiddelen zitten er in en of ik eze ook enkel kan gebruiken. Ik heb gelezen dat R-alfaliponzuur in 2 varianten verkrijgbaar zijn een R- functie en een S-functie, blijkt dat de S-alfaliponzuur een sytetische variant is en de R-functie een biologische variant is. Door een berichtje te sturen naar Vitakruid, weet ik nu dat in Glycodin de natuurlijke voedingsstof zit n.l. de R-variant. Hier ben ik blij mee. IK weet nu dat als ik twijfel over een supplement dat Vitakruid mij daarbij helpt. Niets dan lod voor Vitakruid.

Bedankt voor je mooie woorden Maria, fijn om te horen!

Als mij iets niet duidelijk is, dan vraag ik het bij vitakruid. Je wordt goed en deskundig geholpen. Bovendien heb ik prima ervaring met hun producten

Daar doen we het voor! Bedankt voor je review Henk.

Je krijgt uitgebreid en eerlijk advies, zeker de moeite waard als je ergens over twijfeld.

Bedankt voor je woorden Renee!

Goede hulp, wordt goed meegedacht!

Fijn geholpen, wordt goed meegedacht en evt medicatie wordt meegenomen in het advies. Ze nemen uitgebreid de tijd om te helpen en een goed advies te vormen.

Wat fijn om te horen Caroline, bedankt voor het delen!

Ben heel erg geholpen door de dag en nacht vitamine voor de vrouw van vitakruid! Ik slaap ook beter.

Ben heel erg geholpen door de dag en nacht vitamine voor de vrouw van vitakruid! Meer energie en Ik slaap ook beter. Daarnaast gebruik ik ook Ashwagandha

Wat fijn om te horen Soni! Bedankt voor je review en mooie dag.

Goede producten en fijne service

Ik gebruik al een tijdje diverse supplementen van vitakruid. Ik vind de producten van erg goede kwaliteit. Op de site kan je goed vinden voor bepaalde situaties wat je aan ondersteuning kan krijgen. Kom je er niet uit er is een hele fijne chat met specialisten die je helpen met advies. Ik ben erg tevreden over Vitakruid!

Bedankt voor je mooie review Ellen!

Prima advies op maat

Heel gericht persoonlijk advies gekregen gericht op mijn dieet en aanvullende suppletie

Bedankt voor je mooie woorden Caroline!

Super en snel advies gekregen Echte aanrader

Bedankt Colinda voor je review.

fijn, duidelijk en effectief

Goed geholpen. Lekker duidelijk. Antwoord op al mijn vragen zonder extra onnodige uitleg.

Dank je wel voor je mooie review!

Heel goed geholpen

Ik had een vraag over vit B12 en niet eens voor mijzelf maar voor mijn moeder van 87. Ik ben erg goed geholpen en er was goede uitleg zelfs na mijn vervolg mails. Ik gebruik zelf ook suppl van vitakruid ook op advies via mailcontact. Helpt mij ook heel goed vandaar dat ik contact heb gezocht voor mijn moeder. Zeer tevreden.

Heel fijn Alice! Bedankt voor je mooie review.

Super geholpen!

Ik had wat vragen over de diverse suppletie die ik wilde aanschaffen. Ik ben echt heel erg goed geholpen in de chat. Dus ik was er super blij mee!! Dank je wel!!

Super om te horen Lynn! Bedankt voor je review :)

Duidelijk en snel advies altijd! Nemen echt de tijd voor je!

Heel erg bedankt voor je mooie review!

Geweldig goed en uitgebreid advies, én snelle service. Top!

Binnen no time kreeg ik antwoord op al mijn vragen en een uitgebreid (voedings) advies van een orthomoleculair therapeut van Vitakruid. Ik had nog enkele vragen n.a.v. het advies, en hier kreeg ik dezelfde dag meteen uitgebreid antwoord op. De producten en service zijn super, dikke vette aanrader!

Wat fijn te horen dat je zo goed geholpen bent! Bedankt voor je mooie review. :)

Heel fijn en snel advies door Linda!

Via de chat op de website heel prettig geholpen met het juiste advies bij mijn persoonlijke situatie.

Beste Joëlle, wat fijn om te horen! Bedankt voor je mooie review.

Snel bezorgd, goed supplement

Ik heb meestal de volgende dag mn bestelling binnen. Hoogwaardige supplementen. Ik heb er veel baat bij.

Beste Conny, Wat fijn om te horen! Hartelijk dank voor je mooie review! Team Vitakruid

Laattijdige levering

Reeds op 28 juni bestelling geplaatst. 6 dagen later (4 werkdagen) nog steeds niets ontvangen. Op de website staat volgende dag geleverd. Iets later oké maar bijna een week? Dit is geen service. Kregen ook geen mail om even te laten weten dat het langer ging duren dan voorzien. We vertrekken donderdag op vakantie dus hopen nog op een levering morgen maar betwijfelen het. Jammer!

Beste Bart, Dank voor je review. Wat vervelend om te horen. Wij hebben inmiddels persoonlijk contact met je opgenomen om deze situatie nader uit te leggen omtrent jouw pakketje. Met vriendelijke groet, Adviesteam Vitakruid

Net ben met de supplementen! Vandaag mijn 2e dag ‘ goed geholpen via mail. Goed advies gekregen

Wat fijn dat je goed bent geholpen. Bedankt voor de review.

Lieve antwoorden op mijn vraag

We hebben een ingewikkelde vraag gesteld en er een lang antwoord op gekregen. We gaan ermee aan de slag! Bedankt

Heel graag gedaan!! Team Vitakruid

Prettig

Fijne ervaring met het merk, net zoals de goede adviezen. Heel meedenkend, begripvol en helpend.

Super ook online heldere uitleg!

Net super geholpen door Linda via de chat. Heldere tekst en uitleg waar ik mee verder kan. Ik ga mijn supplementen nu bestellen. Met dank. Hartelijke groet, Thérèse

Wat fijn dat Linda jou zo goed heeft kunnen helpen! Heel graag gedaan!

Heel blij met het snelle reageren van Vitakruid

Ik kwam er zelf niet meer qua (vage)klachten, dus heb ik via het formulier op de site van Vitakruid mijn dingen door gegeven. Zei kwamen al snel met een lijst van vitamines die ik nodig heb om mij weer lekker in mijn vel te voelen. Dankjewel voor het snelle reageren.

Wat ontzettend fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen. Dat doen we heel graag. Bedankt voor je review!

Snel en duidelijk

Heel duidelijke schema! Maakt het voor mij zeker veel gemakkelijker voor mijn inname!

Hartelijk dank voor je review! Heel fijn om te horen!

Perfect geadviseerd

Met behulp van persoonlijk advies van Vitakruid de juiste supplementen aangeschaft. Super tevreden!

Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent. Bedankt voor je review

Heel behulpzaam

Snelle reactie en goed duidelijk advies

Bedankt voor je review!

Jadelaan 61

2132XX Hoofddorp

Over Vitakruid.nl

Gezondheid is ons grootste goed. Vitakruid zet zich daarom in voor de ontwikkeling van hoogwaardige voedingssupplementen die je helpen jouw gezondheid en vitaliteit te behouden. Vitakruid levert voedingssupplementen die aansluiten bij de orthomoleculaire praktijk. Het assortiment wordt voortdurend verbeterd op reactie van de nieuwste en wetenschappelijke inzichten. De producten moeten zich onderscheiden op basis van prijs, dosering, opneembaarheid en werkzaamheid.