Heel fijn contact gehad met Homehaves, Goede informatie over de boxspring wat ik wou bestellen. Paar dagen na het bestellen kwam er een kortingscode weekend met 10 procent die ik helaas gemist had , Homehaves heeft mij om die reden een gratis dekbed overtrek naar keuze opgestuurd. Dit had niet gehoeven , maar dit laat wel zien hoe vriendelijk dit bedrijf is! Ik raad Homehaves zeker aan , super klantenservice en lieve mensen die daar werken. Bedankt voor alles!

Geweldige koopjes

Fijn dat ik HomeHaves heb ontdekt. Wat een leuke koopjes allemaal. Hier kun je je interieur opfrissen. En als er iets misgaat met de bezorging.....dan verloopt de communicatie soepel en uiterst klantvriendelijk.

Spam-achtige Dealsite

Goede deals, vervelende nasmaak door ongewenste automatische inschrijving op hoge frequentie aan mails

Hallo Matthijs, Bedankt voor je feedback en blij om te horen dat je tevreden bent met onze deals en het product dat je gekocht hebt bij ons. Wij versturen 2 a 3 keer per week een mail naar onze klanten met extra aanbiedingen. Veel mensen waarderen dit. We snappen dat dit voor sommige niet prettig is. Je kan je onderaan de email altijd uitschrijven zodat je onze aanbiedingen niet meer ontvangt. Groetjes, Anna van HomeHaves

Goed geleverd product

Goede levering, alleen de levering tijd was behoorlijk lang. Hierop pas reactie gekregen, nadat ik navraag deed. Verder alles goed geregeld.

Mooie producten

Ik ben al verschillende keren goed geslaagd bij HomeHaves. Van rekje tot plantenhanger; ze staan leuk in mijn huis en zijn helemaal niet duur. De levering is goed en snel. Ik ben tevreden!

Echt een aarader!

Boxspring met opbergruimte besteld. Supersnel geleverd en volledig gemonteerd. Top! Ga zo door!

Goede levering en top boxspring!

Boxspring met opbergruimte besteld. Was na 2 weken geleverd en gemonteerd in mijn slaapkamer. Erg tevreden over de service van de monteurs. Binnen no time hadden ze het bed in elkaar zitten en ze namen de dozen end mee en lieten mijn kamer netjes achter. Bed slaapt echt heerlijk en de opbergruimte is echt super praktisch. Echt blij dat ik deze site ben tegen gekomen:)

alles was duidelijk en overzichtelijk!

Zelf had ik een bakkers kast besteld via HomeHaves en kwam vrij vlot aan. Doordat het verstuurd was waren er wel kleine beschadigingen gekomen op het product. De kast zelf is mooi en gemakkelijk in elkaar te zetten. De site heeft veel mooie en fijne producten op hun site staan.

Ik heb 2 tafeltjes besteld en de volgende dag werden die geleverd in Belgie

Beetje voorbarig de vraag!!

Als er een levertijd van 6 tot 8 weken is en je gaat na ca. een week al om je ervaring vagen, strookt dat niet met de feiten dus wel erg voorbarig de vraag!!

Hallo J.A. Vader, Daar heb je helemaal gelijk in. Bedankt voor je feedback. Iedereen ontvangt zijn producten binnen 3 werkdagen waardoor men na 7 dagen een review uitnodiging ontvangt. Voor klanten die een boxspring bestellen is dit inderdaad wat te snel. We gaan kijken hoe we dit kunnen aanpassen in ons systeem. Alvast veel plezier met je boxspring! Groetjes, Anna van HomeHaves

Prima!!

Prima!!

Superfijne ervaring

Ik had zwarte verduisterende gordijnen besteld voor de slaapkamer 300x250(bxh). De gordijnen werden al na 2 werkdagen geleverd. Voldoen precies aan de omschrijving en daarmee ook de verwachting. Voor een kleine prijs slapen we in het donker en de gordijnen zien er ook nog stijlvol uit. Mooi product voor een kleine prijs.

Super tevreden over de overgordijnen

Overgordijnen besteld voor mijn dochter haar nieuw appartement....ze zijn superextra dik ,geen licht doorlatend super tevreden over de service. Heel vlugge service bedankt ik bestel zeker terug bij jullie

Snel, goedkoop en qualiteit

Ik echt tevreden met mijn eetkamerstoelen

Zeer mooie prijzen en veeeeeeel goedkoper dan andere zaken en internetwinkel. Prima internetwinkel. Ga ik zeker nog meer bestellen

Top product, snel geleverd

Goede prijs en vlotte afwikkeling

Goede prijs en vlotte afwikkeling

Goedkope rommel

Een scheef frame met een goedkoop uitziend blad !

Hallo Rutger, Bedankt voor je feedback. Dit is inderdaad niet goed gegaan. We hebben inmiddels via de mail contact gehad en je probleem naar tevredenheid opgelost. Groetjes, Anna van HomeHaves

Totaal niet gebruiksvriendelijk

Slecht bereikbaar en geen juiste info via de klantenservice. Bij bestellen ging er wat mis. Meteen geprobeerd contact te leggen via mail en chat. Op beide geen reactie. Daarna om 10 uur gebeld met voorleggen probleem van verkeerde adres. Zou na gekeken worden om 12 uur verzendbewijs naar verkeerde adres. Weer gebeld. Toe vertelden ze me dat dat niet gewijzigd kon worden. Ik moest maar contact opnemen met de mensen op dat adres. Vervolgens aangegeven dat dat niet mogelijk was en hoe nu dan verder. Geen goed antwoord op gekregen. Na 2 dagen bericht van postnl. Pakket is retour gezonden. Ik weer bellen, komt het pakket nu naar het juiste adres? Nee was het antwoord. Ok hoe kom ik nu dan aan de kast, het vloerkleed en het bad wat ik had besteld??? Dat moest ik maar opnieuw bestellen... waarom is me dat niet meteen gezegd?? Dan had ik het wel nog een keer naar het juiste adres kunnen Sturen.... nu was het meeste niet meer beschikbaar, uitverkocht! Gewoon heel erg teleurstellend. Sorry had graag wat positiefs geschreven, en nog liever mijn bestelling gewoon ontvangen....

Hallo Daniëlle, Bedankt voor je review. Het is inderdaad niet helemaal goed gegaan met onze communicatie. Onze excuses hiervoor. 90% van onze bestellingen worden automatisch verwerkt waardoor het aanpassen van het adres achteraf niet meer mogelijk is. We hadden gelijk moeten aangeven dat je de bestelling opnieuw kon bestellen omdat deze bij ons retour zou komen maar dit is niet gebeurd. We hebben jouw situatie intern besproken en we hebben afspraken gemaakt om dit in de toekomst te voorkomen. We hebben je onze excuses al persoonlijk overgebracht maar hierbij nogmaals onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Anna van HomeHaves

Geen enkele communicatie omtrent bestelling

Op geen enkele manier op de hoogte gehouden van status van mijn bestelling ... na dagen zelf contact opgenomen toen na een halve dag een track en trace gekregen .. bestelling gevolgd staat vol onwaarheden ... bestelling nog steeds niet ontvangen

Prijs kwaliteit verhouding niet in orde

Een “wandkaarten” wat een slordig product. Slecht afgewerkt , erg jammer. Stickers waar de onderdelen mee aangegeven werden muurvast op de planken.

Hallo Sophis, Bedankt voor je review. We hebben via de mail foto's van je ontvangen en er is waarschijnlijk iets mis gegaan in de fabriek. De Wandkast die wij verkopen zijn netjes afgewerkt. We hebben dan ook een nieuwe wandkast naar je toegestuurd. Veel plezier ervan! Groetjes, Anna van Homehaves

Snelle levering, top product

Keukenmachine aangeschaft, product is prima. Ook snel geleverd zoals afgesproken

Wandbord besteld en was snel binnen. Staat super leuk! Blij mee.

Ik ben heel tevreden over jullie

Ik zou iedereen aanraden bij jullie iets te kopenn

Correct en snel

Correct, degelijk, zonder onaangename verrassingen. Snelle levering. Aanrader!