Fijne eerste en zeker niet de laatste ervaring!

Een schoenenrek gezien en aangekocht. In deze tijden van corona de klantendienst aangesproken over de verzending van het product en binnen de dag een berichtje terug gehad met een oprecht antwoord over de toestand van de bestelling. Eens aangekomen was het net zoals in de beschrijving zonder verkoopstrucjes zoals op sommige andere verkoopsites! Prima eerste ervaring en na levering direct een tweede besteld. Top service

Niet ontvangen

Ik heb mijn bestelling nog altijd niet gekregen en al een week geleden besteld ook geen track en trace gekregen.

De stoelen die wij hebben besteld waren snel geleverd en zagen er precies zo uit als op de foto/plaatje. Wij zijn er blij mee:)

Gelijk geleverd

Goed aan gekomen

Het product van het rekje gleufjes in leg planken laat maar advies probeer het eens dat het past niet dat ik met een kapzaag de gleufen op maat moet maken jammer maar ach het versturen kan ook vlugger

Hallo Kj, Bedankt voor je feedback. Ik snap echter niet helemaal wat je bedoeld. Het product is kant en klaar dus je hoeft zelf geen gleufjes of iets dergelijks te maken. We hebben contact met je opgenomen om dit op te lossen en gaan een nieuwe naar je toesturen. Met vriendelijke groet, Team DeWoonDiscounter

Geen bestelling

Ik moest zelfs vragen waar is mijn bestelling, is niet voorradig laat dat dadelijk weten is mijn mening Komt normaal terug binnen op 5 februari hopelijk heb ik dan snel mijn besteling

Hallo Leo, Bedankt voor je feedback. De vraag naar de magazinehouder is zo hard gestegen dat we helaas de vraag niet meer aankonden. Onze excuses hiervoor. De nieuwe voorraad komt inderdaad 5 februari weer binnen en we sturen je bestelling dan gelijk naar je toe. We hebben onze klanten via de mail hiervan op de hoogte gebracht. Helaas blijken een aantal klanten deze mail niet ontvangen te hebben. We vermoeden dat wij hier een fout hebben gemaakt. Onze oprechte excuses hiervoor. We wensen je wel alvast veel plezier van je magazinehouder. Met vriendelijke groet, Team DeWoonDiscounter

Totaal niet tevreden

Ze bieden op de website produkten aan.dat direct leverbaar zijn.2a3 werkdagen .En nu moet ik er een maand op wachten. Terwijl het een verjaardagskado.moest zijn. Ik heb zelfs naar de klantedienst een mail gestuurd en pas 5 dagen later reageerde ze..En b beweerde ze dat ze al een mail gestuurd had de n maar dat was niets v aan waar.

Hallo Iris, Bedankt voor je feedback. De vraag naar de magazinehouder is zo hard gestegen dat we helaas de vraag niet meer aankonden. Onze excuses hiervoor. De nieuwe voorraad komt inderdaad 5 februari weer binnen en we sturen je bestelling dan gelijk naar je toe. We hebben onze klanten via de mail hiervan op de hoogte gebracht. Helaas blijken een aantal klanten deze mail niet ontvangen te hebben. We vermoeden dat wij hier een fout hebben gemaakt. Onze oprechte excuses hiervoor. We wensen je wel alvast veel plezier van je magazinehouder. Met vriendelijke groet, Team DeWoonDiscounter

in een woord super

snelle levering en het is een erg mooie gordijn precies de goede kleur en maat ik ben er erg tevreden over

Helemaal top

Prima product en snelle levering.

Prima denk ik nog niet alles ontvangen

Moet nog mijn dekbedovertrek krijgen wat toch in voorraad was.

Super !!!

Bedankt voor de levering van gordijnen,alles naar wens,super ! Vr. Groeten.

mooi en degelijk

heb dit aangeschaft en ons meisje is zeer tevreden

Erg goed

Erg goed. Zijn 2 gordijnen nog niet op voorraad maar is mij gezegd na 12 december . Vond erg netjes dat ze mij die keus lieten .Of nieuwe uitzoeken of iets later. Netjes gedaan.en vriendelijk persoon aan de telefoon.

Het is voor mij de eerste keer dat ik iets bestelt bij woondiscount en na deze ervaring zeker niet

Ik ben een klant ik kom uit België Ik had per ongeluk de verkeerde adres op gegeven en daardoor moest ik wachten tot dat mijn bestelling was toegekomen in NL zodat zij die weer terug konden sturen, dan moest ik anderhalf week wachten voor mijn bestelling. Ik heb de klanten service gebeld en mijn situatie uitgelegd en ik heb niet meer hoeven te wachten ik heb een nieuwe bestelling ontvangen van woondiscount en op tijd. Het gaat trouwens over een shower set die ik besteld heb , nu kan ik en mijn kinderen gewoon normaal douchen.

tevreden klant

heel blij met het artikel ,alleen gebruiksaanwijzing niet in nederlands

uitstekend

we hadden verschillende dingen besteld waaronder de Bilbao wandrek. helaas was het bovenste plankje echt te scheef. hierop hebben wij een nieuwe thuis gekregen zonder gezeur. uitstekende service en vriendelijk volgende keer bestel ik zeker weer hier! nogmaals bedankt Anna!

Snel goed verpakt en superkleed, en dit alles voor een zeer goede prijs

zeer tevreden

ik raad het iedereen aan

Goede website voor online verkoop

Mooi, efficiënt, accuraat en correcte uitvoering van de leveringsbeloften.

Geen goede service

Telefonische toezegging terugbelverzoek wordt niet nagekomen. Emailbericht via website wordt slechts met automatisch bericht afgedaan. Levertijd van producten klopt niet.

Goed betaalbaar product

Vlotte levering , geen opmerking... doen ... douche kop maakt wat lawaai, maar werkt zeer goed .

Snelle correcte levering

Redelijk tot goed