Niet geleverde bestelling

Mijn bestelling kon niet geleverd worden. Kreeg netjes bericht en binnen 2 dgn geld weer op rekening. Wel jammer dat m'n bestelling niet door kon gaan.

Goede informatie status bestelling

Ben uiterst tevreden. Werd via mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling en was binnen 3 dagen bezorgd.

Klantvriendelijk, helder en komen afspraken na !

Heel mooi kleed. Zoals op internet. Super en snel geleverd. Mooie kwaliteit

Super snelle levering

Goede kwaliteit, niet duur en snel geleverd. Ben dus erg tevreden!

Goed ontvangen. Prima ingepakt

Eerste keer iets besteld en netjes op tijd ontvangen. Goed op de hoogte gehouden van levertijdstip. Product keurig ingepakt en in goede staat ontvangen

Alles besteld en binnen twee dagen alles in huis

tot nu toe heel goed

ik bestelde een tapijt dat vlug geleverd werd, maar het was niet naar mijn zin, structuur en kleur en ik zond het terug, ik wacht de terugbetaling af

Super snelle levering binnen. Na bestellen de volgende dag geleverd. Het vloerkleed is van hele goede kwaliteit. Eerst nog gebeld met de klantenservice met vragen over afmetingen en ontzettend vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader.

gunstige prijs

deWoon discounter doet zijn naam eer aan .De prijs van de boxspring was 100 euro goedkoper dan dezelfde bij een bedden zaak via Bol.com.Plus een vlotte levering.

Great service en goede prijzen!

Mijn eerste ervaring met DeWoonDiscounter en zekers niet de laatste. Wij zijn zeer tevreden over de ruime keuzemogelijkheden, bestelling en bezorging.

Snelle verzending

Prima product, kwaliteit en prijs prima. Snelle verzending

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeer goede kwaliteit en snelle levering

Tot nu toe geen goede ervaring

Een airco besteld vanwege de lage geluidsindicatie. Eenmaal binnen bleek deze een veel hoger geluid te maken. Dit gecommuniceerd naar DeWoonDiscounter, nog steeds aan het wachten op feedback terwijl deze uiterlijk gisteren al gegeven zou worden.

Aangename website

Aangenaam verrast van de prijzen. En de producten. Jullie site is top. Nu ng even afwachten tot men bestelling toekomt..

degelijk artiekel prima prijs snelle levering

Na wat zoeken op diverse webwinkels kwam ik bij DeWoonDiscounter.nl Voor een moederdag cadeaux en vond er de SigaMop stofzuigen en dweilen voor een prijs die ruim onder de prijs van "koopjedeal" en Bol.com lag

Snelle levering en goede communicatie

Voor het eerst besteld. Snelle levering en telefonisch ook goed te bereiken. Ga er meer bestellen. De artikelen zijn ook keurig verpakt.

Bestellen ging snel en levering zoals gepland dus prima ervaring met de Woondiscounter!

Fantastisch zoals het hoort!

Afspraken worden correct opgevolgd

GOEDE AANKOOP

PERFECT AFGEHANDELDE AANKOOP EN LEVERING EN GOEDE PRIJS/KWALITEIT RESULTAAT ZOALS VERWACHT. ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR ! BEDANKT !

Aankoop perfect

na persoonlijk via de mail contact informatie en opties over mijn bestelling te Hebben uitgewisseld mijn pakketje na volle tervredenheid ontvangen

Vlotte levering. Prijs-kwaliteit top

Mijn enige punt is dat ik had graag een e mail ontvangen van jullie als confirmatie dat mijn order word in behandeling.

Correcte en snelle reactie

Er was een prijsverschil en op 3 dagen tijd alles rechtgezet top

Duurt veel te lang nog niets ontvangen