Wilde graag een cadeaubon bestellen en via de post ontvangen. Via whatsapp een berichtje gestuurd en kreeg snel reactie met een link. Zo kon ik snel bestellen. De cadeaubon werd super leuk ingepakt. Een heerlijk geurende cadeau om te geven en te krijgen.

Excellent!

I have been a customer for about a year and I have always had a great experience at Parfumaria. They have a huge selection of fragrances and are always happy to answer any questions. Highly recommended!

Everything’s perfect

Good Prise

Schnelle gute Lieferung, alles bestens.

War meine 2. Bestellung. Tolle Düfte immer wieder gern.

Bought a sample kit

Everything as described. Fast communication snd shipping

Perfect!

Absoluut een aanrader! Snelle, vlotte levering, aangename, redelijke prijzen en extra mooie samples. Bedankt.

Mij zie je zeker terug!

Ik ben zeer tevreden! Ik heb een parfum kunnen aankopen die overal uitverkocht was.. + nog een parfum aangekocht die wat moeilijker verkrijgbaar is . Allebei kwamen in uitstekende staat. Voor mij is dit zeker een win. Alles was iedere keer zeer rap geleverd en ik ben van België. altijd goed verpakt met leuke staaltjes! Ik ben zeer blij dat ik jullie terecht ben gekomen. Mij zie je meer! :)

Leuke winkel met goede assortiment.

Ben heel blij dat ik deze webshop heb ontdekt.

Top service!!!

Top service!!!

speed of delivery, excellent prices

Great!

Goed advies

Uitleg en advies mbt aanschaf voor parfum voor iemand anders,-toch altijd wat lastiger-, wordt bij parfumaria goed opgepakt. Snelle reactie en de uiteindelijke bestelling keurig verpakt en op tijd geleverd. Niets dan lof.

Uitstekend!

Ultieme niche parfum winkel, ik koop regelmatig, goede klanten service

Rijk aanbod, snelle levering

Het was mijn eerste ervaring maar, het viel zeker niet tegen. Snelle levering, en ook de samples bij de pakketjes waren welkom, dank !

Excellent

I have received my perfume and it was very good.

Professioneel

Goed te woord gestaan en kwaliteit producten geleverd.

Goede site, milieuvriendelijke verpakking

En nog wat extra geurtjes erbij. Heel fijn

Mail wordt genegeerd - hersteld

Op mails met vragen over service en levering wordt niet gereageerd. Echt vervelend. Update: netjes reactie en uitleg gekregen. Daarmee positief verrast, en daar hoort een goede score bij.

Super service ! Bon produit !

Reliable

Quick delivery.

Great shop

Fast delivery, great price and lots of free samples. Definitely recommended!

Everything ok

I ordered from Germany. Fast delivery and good products. Thank you

Alles in Ordnung

Schneller Versand.

Snelle levering en veel samples

Goede aanbod van de geuren. Mijn bestelling is snel verzonden. Het was ook super leuk om de gratis samples te krijgen zodat ik de nieuwe geuren kon uitproberen. Één ervan staat al op mijn lijst om een volle fles te kopen :) Een ding die ik zou willen verbeteren is een mogelijkheid om in de categorieën Dames/Herengeuren en Opruimhoek op bvb een merk of prijs te kunnen sorteren. Ik blijf zeker een klant van ParfuMaria!

I find a Italian perfume impossible to find in Italy this summer! Top!

I find a Italian perfume impossible to find in Italy this summer! Top!