Heel erg goed gedaan , zeer professioneel

Alles was top en duidelijk uitgelegd, ontspannen te werk gegaan , de resultaat al volgende dag zichtbaar en prachtig , Ik ben heel erg blij en tevreden

• Persoonlijke service

Zeer professionele, adequate en zorgzame praktijk.

De algehele ervaring is zeer positief; vanaf de intake tot aan de nazorg. Tijdens de intake wordt door Patrice Visser een persoonlijk en medisch profiel gemaakt van de klant. Daarna worden de wensen besproken en krijgt de klant een realistische indicatie van de mogelijkheden en verwachte eindresultaten. In de praktijk zelf heerst rust, wat een zeer positief effect heeft op de gemoedstoestand van de klant. Ook is de praktijk hygiënisch en houdt Visser zich aan de voorschriften van medische behandelingen. Dit creëert vertrouwen. Tijdens de behandeling wordt ook duidelijk aangegeven wat er gebeurd en wat de volgende handeling gaat zijn door de arts. Dit creëert rust. Na de behandeling is er tijd om eventueel bij te komen en wordt er aan tafel in de behandelruimte nagesproken door arts en klant. De check-up na een aantal weken is fijn. Hierdoor is er de mogelijkheid om de resultaten en eventuele nabehandeling te bespreken. Ook volgt er na een aantal maanden een check-up of een nieuwe behandeling wenselijk is.

• Persoonlijke service

prettige omgeving en zeer kundig en discreet

Ik ben heel goed geinformeerd over de diverse mogelijk heden. Ze neemt alle tijd voor je . Geeft goed en duidelijk advies, en je bent vrij om wel of niet over te gaan tot een behandeling. Ze is zeer discreet en kundig.

• Persoonlijke service

Voldeed niet helemaal aan de verwachting

Ik heb een behandeling ondergaan om zonnevlekken d.m.v een chemische peeling te laten verwijderen. Verder hoopte ik dat rimpels iets minder zouden worden. Ik ben 3 x behandeld, aan het eind flinke korsten maar het resultaat was voor mijzelf teleurstellend. De bespreking vooraf en bejegening was zorgvuldig.

Professioneel

Flexibel in het maken van een afspraak.

In een woord top.

Lieve vrouw weet precies wat je wilt top vrouw.

• Persoonlijke service

Zeer prettige ervaring met zeer kundig en sympathiek persoon.

Patrice Visser is een zeer deskundig en bovenal een zeer sympathiek warm persoon. Ze geeft zeer goed advies, luistert heel goed en neemt de tijd voor je!! Patrice is cosmetisch arts en onderscheid zich daarmee van vele anderen in dezelfde branche. De resultaten van haar behandelingen zijn heel mooi, ik ben er heel blij mee. Een absolute aanrader tussen de vele aanbieders!

• Persoonlijke service

Patricia is een kundige en lieve vrouw. Zij neemt uitgebreid de tijd zodat je zorgvuldig wordt geadviseerd en behandeld.

Een warm welkom.

Patrice is een warme vrouw die alle tijd voor je neemt en zorgvuldig, vakkundig en eerlijk advies geeft. Ik voelde mij op mijn gemak.

Vertrouwd en professioneel!

Bij Patrice weet je zeker dat je geen onnodige 'ingrepen' laat doen. Ze is eerlijk over het te verwachten resultaat en zal je nooit een behandeling 'aansmeren'. Hoe klein of ingrijpend ook, het resultaat is exact wat ze heeft voorzien. Dat vind ik het belangrijk. Geen valse beloftes. Het resultaat is zoals gewenst, niet 'nep' of over the top; maar een natuurlijke oppepper!

• Persoonlijke service

er wordt ruim de tijd voor je genomen en goede uiteenzetting van de behandeling

fijne ervaringen mét en bij patrice, er wordt niets opgedrongen. zeer vriendelijk en professioneel.

Zeer kundig

Uitstekend! Het kennismakingsgesprek heb ik als heel prettig ervaren, open en eerlijk heeft Patrice verteld wat ik van de behandelingen kon verwachten. Door voor dit gesprek de tijd te nemen, voelde ik me zeker meer gerust over de (kleine) ingreep. Tijdens de tweede afspraak, hebben we samen gekeken naar het effect van de injecties, en besproken hoe het behandelingsplan er ongeveer uit zal zien. Ik zal de praktijk nog een aantal keer bezoeken, maar ik ben al ontzettend tevreden met het resultaat van de eerste behandeling!

Prettig

Mooie en hygienische praktijk. Patrice Visser werkt met hoogwaardige producten en stelt je goed op je gemak. Vond het een zeer goed ervaring en blij met het resultaat

Geduld en aandacht

Ik vind het super fijn dat de advies oprecht is en je niet meer dan nodig word “aangesmeerd “

• Persoonlijke service

Zeer tevreden. Ga zeker terug bij Patrice voor volgende behandelingen.

Patrice is deskundig, werkt zeer clean en na mijn behandeling was het een geweldig resultaat. Ga daarom graag terug bij haar.

Prettig

Goede uitleg en denkt mee, geeft goed advies!

• Persoonlijke service

Uitleg en behandeling als zeer goed ervaren n

Zoals hierboven vermeld was de uitleg over diverse behandelingen goed uitgelegd. Resultaat na 1 week goed zichtbaar. Erg blij met de behandeling.

• Persoonlijke service

Ik ben zeer tevreden over Patrice als arts; Luistert goed naar je wensen,zegt wat kan en niet kan. Ook namens mijn dochter ,17 jr ,last van overmatig zweten Heeft aandacht/geduld Voelen ons op ons gemak bij haar

• Persoonlijke service

Drs. Visser is uitermate kundig en vriendelijk

Al bij de voordeur heb je het gevoel zeer welkom te zijn. Deze dokter heeft een kundige kijk op de esthetiek en kijkt goed naar de contouren in je gezicht. Ze gebruikt veilige producten waar ze prachtige resultaten mee kan behalen.

• Persoonlijke service

De behandelingen worden zeer deskundig uitgevoerd

Resultaten van de verschillende behandelingen zijn bijzonder goed. Ben zeer tevreden.

Fijn!

Patries neemt alle tijd om een behandeling uit te leggen. Is zeer kundig en denkt met je mee. Haar eerlijkheid over wat wel en niet mogelijk en haalbaar is stel ik enorm op prijs.

• Persoonlijke service

Patrice geeft optimale begeleiding en zeer professionele behandeling. Echt top!

Als absolute beginneling op het gebied van cosmetische behandelingen, ben ik in contact gekomen met Patrice. Allereerst een uitgebreide intake waarbij zij goed toelicht wat er gaat gebeuren. Open en eerlijk. De behandeling zelf viel mij erg mee. Vervolgens ook nog een uitgebreid nagesprek. Ik heb steeds het gevoel gehad professionele handen te zijn.

• Persoonlijke service

zeer vakkundig en fraai resultaat.

Ik vond in eerste instantie de behandeling spannend. Ik ben helemaal gerust gesteld en ben zeer volledig geïnformeerd. Na twee weken zeer blij met het resultaat van de behandeling.

Betrokken en Betrouwbaar.

Ik vind Dr. Visser betrokken en betrouwbaar overkomen. Ik vind dat één van de belangrijkste bij een consult. De zone om de ogen waren niet één keer helemaal weggetrokken. Toen ben ik nog een keer geweest, ik hoop dat ze nu wel het gewenste resultaat opleveren. Ik ben van plan de rest van mijn zones bij Dr. Visser te doen.

Zeer goede behandelingen.

Erg prettige ervaringen, Patrice is zeer kundig en stelt je ook op je gemak. En ook niet onbelangrijk, hele goede adviezen!

Over Patrice Visser - Praktijk voor injectables

Het is mijn missie om het verouderingsproces van de huid te beperken. Met het behoud van uw schoonheid op een natuurgetrouwe manier. Ik kijk naar mijn patiënt in een totaalbeeld van persoonlijkheid, uitstraling en leefstijl. Als dit in kaart is gebracht, bekijk ik samen met mijn patiënt hoe we dit zo positief mogelijk kunnen beïnvloeden. Het resultaat moet fris en natuurlijk zijn; het doel is om de huid zo lang mogelijk in een optimale conditie te houden. Ik geloof niet in gladde, emotieloze gezichten, maar in het behouden van de eigen gezichtsuitdrukking. Juist hierin ligt de grootste uitdaging.