Zeer kundige en betrouwbare arts!

Ik ben bij Fons geweest voor een Radiesse behandeling en vond het best spannend. Dokter Fons heeft alles goed uitgelegd, hij heeft daar écht de tijd voor genomen. De behandeling is goed gegaan, ik kan niet wachten op het resultaat!

• Behandelaar Fons Slieker

Professioneel en vriendelijk geholpen

Altijd zeer tevreden na behandeling

• Behandelaar Patrice Visser

Blij met mijn natuurlijke, zachtere uitstraling

Ik kwam bij Patrice voor een botoxbehandeling. Na een fijn consultgesprek, waarbij mijn wensen goed onderzocht zijn, heb ik gekozen voor een frons/wenkbrauwlift. Het resultaat is werkelijk prachtig. Mijn natuurlijk uitstraling is gebleven alleen nu met een rustigere, zachtere blik &uitstraling. Ik ben blij en tevreden met zowel de bejegening, de professie als het resultaat. Aanrader!

Hele goede ervaring!!!

Mijn bovenoogleden laten corrigeren. Ik was hiervoor heel nerveus, maar ben door Robin en Sacha zo fijn geholpen. Ze hebben alle tijd genomen en mij zeer gerustgesteld. Het is mij zeer meegevallen en totaal geen pijn gehad en niet blauw geworden .

Fijne kliniek!

Oprecht een hele fijne, rustige ervaring hier gehad. Ze nemen de tijd en denken heel goed mee. Vooral dat eerste, de tijd nemen, was voor mij echt nieuw. Ik gebruik nu al zo'n 3 jaar botox en ben bij een paar andere klinieken hier voor geweest maar nergens ervaarde ik zo weinig druk al hier. Het voelde alsof elke keus die ik zou maken een goede was, wel of niet behandelen, alles was goed! Zo wil je graag behandeld worden. Nogmaals dank Dr sascha en Co!

Zeer professioneel!

Fantastisch!Zeer professioneel.Goed advies.

• Behandelaar Patrice Visser

Een heel ervaren arts en goed advies gekregen

Aan de hand van fotos een goed advies gekregen voor behandeling. Een prettige rustige arts die alles goed uitlegt.

• Behandelaar Sacha van Miltenburg

Fijne behandeling met veel zorg

Ik vond Sacha heel zorgzaam en rustig en vertelde goed hoe ze de behandeling ging uitvoeren. Ook erg tevreden met het resultaat.

Boven verwachting blij

Na bij meerdere cosmetisch artsen op consult te zijn geweest durfde ik het aan mij lippen te laten behandelen door dokter Sacha van Miltenburg. Ik ben heel tevreden over de behandeling(en) en resultaat. Sacha is ontzettend kundig, werkt zeer precies en luistert heel goed naar je wensen. Ze neemt hierin écht de tijd. En bij een lipfiller vond ik dit alles extra belangrijk omdat ik geen onnatuurlijk resultaat wens. Dokter Sacha heeft gewerkt met een canule en ik heb geen zwelling of blauwe plekken gehad. Ik kom zeker terug. Dankjewel lieve Sacha en Patrice!

Zo fijn!

Vandaag mijn eerste behandeling bij Alina gehad, het resultaat is prachtig. Alina luistert naar je wensen en kijkt goed naar je huid en stemt daar de behandeling op af. Mijn volgende afspraak staat alweer gepland.

• Behandelaar Alina Petrova

Super ervaring gehad bij Alina!

Fijn consult gehad.

• Behandelaar Alina Petrova

Deskundig en persoonlijke aandacht.

Dit was mijn eerste keer injectables, dus ik wist niet goed wat ik kon verwachten. Dr. van Miltenburg nam alle tijd om alles goed uit te leggen, zowel eventuele risico’s, maar ook wat ik kon verwachten van de behandeling en wat ik aan nazorg moest doen. Tijdens de behandeling checkte ze regelmatig hoe het ging en ook wat ik van het resultaat vond. Dit gaf veel vertrouwen en maakt dat ik deze kliniek en haar zeker zou aanbevelen.

Vertrouwen en geduld

Hartelijk ontvangst, kundig, denkt mee gedegen advies, geduldig. Ik zie de behandeling met vertrouwen tegemoet.

• Behandelaar Alina Petrova

Dokter Sacha is een fijne arts

De behandeling werd goed uitgelegd en er werd tijdens de behandeling steeds verteld wat er gebeurde. Er werd rustig gewerkt.

Meer dan tevreden!

Er wordt heel goed uitgelegd wat de behandeling inhoudt. Sascha is heel kundig en ben heeel blij met het opvullen van mijn jukbeenderen en lippen. Dank je wel!

• Behandelaar Sacha van Miltenburg

Heel secuur en prachtig resultaat!

Heel tevreden ben ik over de behandeling. Sacha werkt secuur en de passie voor het vak is merkbaar tijdens de behandeling. Ze denkt mee over hoe te behandelen, legt duidelijk uit wat ze gaat doen en betrekt je bij welk resultaat je zou willen krijgen. Het voelde voor mij veilig en gehoord. Daarnaast heeft ze een warme persoonlijkheid. Dankjewel!

• Behandelaar Sacha van Miltenburg

Het was een heerlijk behandeling met een prachtig resultaat en een echt verwen moment !!

• Behandelaar Alina Petrova

Vriendelijk, eerlijk, behulpzaam en professioneel

Wat ik zeer waardeer is de eerlijkheid van Patrice. Ze verkoopt niks, ze adviseert heel eerlijk. Ze kent haar vak. P

• Behandelaar Patrice Visser

Neemt alle tijd, erg tevreden

Vandaag bij Alina geweest voor een relift. Neemt alle tijd om vragen te beantwoorden en stelt iemand echt op haar gemak. Heel hartelijk, kom zeker terug!

• Behandelaar Alina Petrova

Je wordt altijd vriendelijk en eerlijk geholpen

Patrice is altijd heel vriendelijk en eerlijk in haar adviezen en behandeling. Neemt de tijd voor je en stelt je op je gemak. Resultaat is altijd naar wens.

Supergoede ervaring

Prettige ontvangst, uitstekende behandeling waar echt de tijd voor je genomen wordt

Professioneel en kundig

Patrice is een zeer kundig en professionele arts. Ze luistert goed naar je wensen en adviseert ad hand van wat bij jouw gezicht past.

Expertise

Deskundig, vriendelijk en betrouwbaar

• Behandelaar Patrice Visser

Heel fijn ,bijna niets gevoeld ook

Goeie en behandeling en altijd goed resultaat!

Intensief en goed begeleid

Plezierige behandeling, voorlichting en begeleiding