Heel kundig en fijne specialist!

Ik laat met veel vertrouwen mijn huid aan dit kundige team over.

• Behandelaar Patrice Visser

De ervaring spat ervan af en de vriendelijkheid.

Zeer kundig en vriendelijk. Goede duidelijke uitleg van de behandeling. Mijn eerste ervaring is dus top!

• Behandelaar Patrice Visser

Zeer ruim de tijd en aandacht mogen ontvangen!

Dit was mijn eerste ervaring met een botox behandeling, vanaf binnenkomst met een prettige ontvangst werd ik voor een (in mijn ogen best kleine) behandeling zeer professioneel door het gehele proces geloodst. Dit begon met een aantal goede foto's van hoe mijn gezicht er uitziet voor de behandeling, op basis waarvan advies wordt gegeven welke behandeling het best aansluit. Vervolgens werd deze behandeling uitgebreid en duidelijk toegelicht....en uitgevoerd. Zowel persoonlijk contact als hygiëne zijn van hoog niveau. Direct hierna werd een vervolgafspraak ingepland ter controle, voor als de behandeling nog uitgebreid dient te worden. Nogmaals mijn eerste ervaring, maar voor elke andere behandeling zal ik direct weer hierheen gaan

Fijn en deskundige begeleiding

Een fijn ontvangst door lieve mensen. Ik voelde me ontspannen en in vertrouwde handen. Het resultaat kan ik als positief beoordelen.

Heldere en meedenkende uitleg

Duidelijke en vriendelijke uitleg van de mogelijkheden zonder opdringen. Luisterend naar de wens. Uiteraard moet ik nog even op het effect wachten maar daar heb ik alle vertrouwen in.

goede eerste ervaring

Eerst een uitgebreide intake en informatie voor de behandeling. Patrice nam alle tijd om informatie te geven en de vragen te beantwoorden die ik had. Tijdens de behandeling met botox legde ze alle handelingen heel goed uit. Ik voelde mij gehoord en gezien en dat is wat je wil als je ergens voor de eerste keer komt.

Professioneel

Begeleid worden bij het ouder worden, zo ervaar ik mijn contact met de kliniek van Patrice. Altijd goed en eerlijk advies; altijd efficiente en effectieve behandelingen. Heel prettig en persoonlijk!

Zeer goede service

Leuke doktoren en goed advies

• Behandelaar Sacha van Miltenburg

Ontzettend fijne kliniek en arts!

Een ontzettend mooie kliniek waar ik ben behandeld door dokter Sacha. Een hele fijne, kundige en vriendelijke arts die goed de tijd nam voor het consult en de behandeling. Ik kom zeker terug!

• Behandelaar Sacha van Miltenburg

Goede behandeling, er wordt goed tijd voor genomen

Goede en duidelijke uitleg, neemt de tijd en hele goede blik op wat ik wilde en waarnaar ik zocht. Mooi natuurlijk resultaat!

• Behandelaar Sacha van Miltenburg

Een zéér goede en fijne ervaring.

Dit was mijn eerste keer bij Patrice. Ik heb het nooit eerder gedaan. Voordat de behandeling begon, werd er goed en duidelijk besproken wat er ging gebeuren, waar en met welke vloeistof. In de stoel vertelde Patrice heel rustig wanneer en wat ze ging doen waardoor ik mijn ontspannen voelde wat ik erg fijn vondt. Ook de dame bij de balie was erg vriendelijk en bij binnenkomst kreeg ik een heerlijk kopje thee aangeboden. Dit was zeker niet mijn laatste keer.

Professionele behandeling, duidelijke uitleg

Goede behandeling, duidelijke uitleg.

• Behandelaar Marleen Mulder

Je wordt met de grootste zorg behandeld!

Sacha nam uitgebreid de tijd om me door het hele proces heel te begeleiden. Deskundig en vriendelijk heeft ze alles rustig uitgelegd en al mijn vragen beantwoord. Hierdoor ging ik er vol vertrouwen in. Ook gedurende de behandeling (die ik heel spannend vond) wist ze de rust te behouden, waardoor ik me gerustgesteld en gezien voelde. Absolute aanrader!

Heel fijn !!

Heel eerlijk wat wel en niet kan. Zeer vakkundig en meedenkend.

• Behandelaar Patrice Visser

Warm en fijn welkom in een prachtige kliniek

Mijn allereerste kennismaking met de kliniek is heel positief. Warme lieve spontane medewerkers sieren het pand. De uitleg van mijn behandeling was duidelijk en helder. De behandeling daarna werd door dr. Sacha rustig en professioneel uitgevoerd. Vervolg afspraak is alweer gemaakt, en een ritje vanuit Twente naar Laren heb ik er zeker voor over.

• Behandelaar Sacha van Miltenburg

Ooglidcorrectie zeer kundig en goed geholpen

Een tijdje geleden een ooglidcorrectie gehad, door dr Robin en dr Sacha. Ik heb het voor-traject de operatie zelf en het natraject als heel fijn ervaren. Steeds vragen kunnen stellen, ook telefonisch. Operatie is me alles meegevallen en ben heel blij met het resultaat. Bedankt dames!

• Behandelaar Robin Vossen

Heel goede ervaring

Goede advies,professionele behandeling.

• Behandelaar Marleen Mulder

Zeer deskundig en zorgzaam

Dokter Sacha heeft mij heel goed geadviseerd. Duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden waren, welk effect er bereikt kon worden maar ook aangegeven wat niet mogelijk was. De behandeling was niet pijnloos, maar door de zorgvuldige en zorgzame manier waarop zij de behandelingen uitvoerde, wat het goed te doen. Het resultaat is geweldig. Dank je wel dokter Sacha.

• Behandelaar Sacha van Miltenburg

Ze zagen meteen aan me wat voor behandeling ik wou

Ben zeer goed geholpen Toen ik aankwam klant vriendelijk Ze wisten precies wat ik wou laten doen Zag ook meteen resultaat Wat ik prettig vond is ze zijnde tijden de behandeling we gaan dit dat doen dat was voor mijn rust gevoel

• Persoonlijke service

Vandaag de eerste keer bij Praktijk Patrice Visser geweest. Patrice en Sacha zijn zeer kundig. Ze hebben subtiel de vermoeidheid uit mijn gezicht gehaald en hierdoor krijg ik weer een stukje jeugdigheid en een frissere blik terug. Ze creëeren een hele fijne relaxte ambiance waardoor je je al snel op je gemak voelt. Alles wordt duidelijk uitgelegd en tijdens de behandeling vertellen ze ook wat ze doen, wat ik als erg prettig heb ervaren. Ik ben er zo ontzettend blij mee.

Prettig en zeer deskundig

Je wordt warm ontvangen, ik voelde mij gelijk op mijn gemak. Sascha geeft een deskundig en eerlijk advies. Ik heb een traangoot, neusplooi en lichte mondhoekbehandeling gehad. Tijdens de behandeling wordt goed verteld wat er gaat gebeuren en wat je kan voelen, dat heb ik als heel prettig ervaren. Het resultaat is prachtig subtiel, ik heb een frisse blik gekregen. Ik ben er erg blij mee!

Professioneel en klantgericht

Goed resultaat

• Persoonlijke service

Huidtherapeut Marleen is kundig, geduldig en geeft een super goede uitleg

Meerdere keren bij Marleen in de stoel mogen liggen. Oa voor een TCA peeling en een kuur van 6 SkinPen behandelingen. De peeling vond ik vooraf best wat spannend. Maar na duidelijke uitleg over de behandeling en uitleg over de verzorgingsproducten ging ik helemaal gerust de deur uit en kwam ik de dagen erna niet voor verrassingen te staan. Tevens kreeg ik de dag na de behandelingen een mailtje van Marleen hoe het met m’n huid was en of ik nog vragen had. Als dat geen betrokkenheid is;-)

• Persoonlijke service

Goede sfeer en natuurlijk resultaat

Ik heb de ontvangst en behandeling als zeer positief ervaren. Patrice en haar team zijn erg vriendelijk. Er is alle tijd om vragen te stellen, Patrice geeft eerlijk advies en gaat voor een natuurlijke "look¨. Je kunt merken dat ze erg veel ervaring heeft. Kortom: ik ben erg tevreden!

• Persoonlijke service

Praktijk ervaar ik als zeer prettig!

Er is altijd voldoende tijd voor je behandeling. Professioneel maar ook tijd voor een persoonlijke gesprek. Patrice straalt rust uit wat ik als prettig ervaar. De praktijk is door een vriendin van mij aanbevolen, ben dik tevreden met mijn behandeling. Je wordt niet gepushed om een stap(je) verder te gaan.