Loop altijd met een brede glimlach naar buiten

Patrice en haar team zijn kundig en zorgen er altijd voor dat het eindresultaat er natuurlijk uit blijft zien. Ze stellen je prima op je gemak. Ik loop altijd met een brede glimlach naar buiten. Ik kan het iedereen die twijfelt iets te laten doen aanraden om eens bij de Patrice Visser kliniek langs te gaan.

• Persoonlijke service

Kundig, toegankelijk en betrouwbaar.

Patrice heeft veel kennis en echt passie voor haar vak. Dat voel je. Ze is altijd hartelijk, zeer toegankelijk en houdt ervan als je vragen stelt. Die beantwoord ze geduldig. Ze is betrouwbaar en je voelt dat ze echt het beste voor je wil.

• Persoonlijke service

Perfecte resultaten! Altijd tevreden.

Een aanrader

• Persoonlijke service

Ik ben erg blij met resultaat!

Hallo, Mijn naam is Simone en ik wil mijn ervaring in met jullie delen. Ik had al een tijdje een verdrietig mondhoeken en na een tijdje op zoek te zijn geweest naar een behandeling die het uiterlijk van de hoeken van mijn lippen kon verbeteren, zag ik een video van Patrice Visser en dan , Ik heb een afspraak met haar gemaakt en kreeg de behandeling met fillers in combinatie met Botox , het resultaat was prachtig vandaag , Tegenwoordig heb ik een gelukkiger mond :) het is zeer de moeite waard. Bedankt Patrice Visser!

Zeer vriendelijk, professioneel, deskundig

Altijd een zeer vriendelijk ontvangst. Men neemt ruim de tijd voor een oprecht en eerlijk advies. Zeer deskundig.

• Persoonlijke service

Vriendelijk kundig en fijne ontvangst

Patrice vertelt in het consult duidelijk wat er mogelijk. Tijdens de behandeling stelt ze je op je gemak en vertelt wat ze gaat doen. Heel erg blij met het resultaat.

Professioneel en vertrouwen

Kennis en kunde is uitstekend. Ik alle vertrouwen in hoe zij de behandelingen uitvoeren. Daarvoor kom ik graag vanuit Soest naar Laren!

• Persoonlijke service

Uniek fijn ontvangst & mooie resultaten

Wat een fijn & eerlijk bedrijf! Het ontvangst is über vriendelijk en het voelt goed! Eerlijk advies. Al een paar keer geweest en de resultaten zijn mooi. SubliemTeam. Echt een aanrader!!

• Persoonlijke service

Oprecht en vooral eerlijk advies zeer professioneel en vertrouwd met prachtige resultaten

Altijd een eerlijk advies met goede uitleg.Vooral het vertrouwen schept een band.Ga altijd met een goed gevoel naar de kliniek toe!

• Persoonlijke service

Neemt de tijd voor de behandeling

Er wordt uitgebreid de tijd genomen om de opties door te nemen. Je voelt je niet verplicht om je te laten behandelen na het intakegesprek. Tijdens de behandeling wordt er ook rustig de tijd voor je genomen en uitgelegd wat er gaat gebeuren.

Altijd een warm welkom

Door het vriendelijke en warme ontvangt van Patricia voelde ik mij meteen welkom. Elke keer weer een fijne behandeling die mij goed doet.

professioneel

Ik vind Particia Visser zeer vriendelijk en professioneel, kijkt goed naar je natuurlijke blik en wat er nodig is, dus een goed en eerlijk advies.

Non nonsense

Na een ontzettend aardig ontvangst bij de balie door naar boven waar Patrice tijdens het consult alles duidelijk aan je uitlegt. Heerlijk zonder kapsones en gedoe, je voelt je meteen op je gemak. Een aanrader!

Professioneel, betrouwbaar, eerlijk.

Patrice en Marleen zijn ervaren, deskundige specialisten op het gebied van de huid. Hoewel ik zelf mijn beautyregime beperk tot fronsprik botox en chemische perling, wissel ik graag met hen van gedachten en hoop met hen zo verantwoord en mooi mogelijk ouder te worden.

• Persoonlijke service

Heel prettige laagdrempelige kliniek met super lieve en vakbekwame mensen

De behandelingen kunnen makkelijk online worden ingepland. De sfeer in de kliniek is heel prettig en de behandelingen (botox en profhilo) worden zeer vakkundig uitgevoerd. De prijzen zijn ook redelijk. Leuk dat ze af en toe acties hebben. Ik heb Patrice Visser al bij diverse mensen aangeraden.

Plezierig en professioneel

Professionele benadering, voldoende aandacht en ruim tijd voor vraagstelling

• Persoonlijke service

Zeer deskundig en professioneel! Patrice neemt de tijd voor je, ik ben zeer tevreden en heel erg happy, dankjewel Patrice.

• Persoonlijke service

professioneel werk en aangename communicatie.

Marleen Mulder deed HIFU behandeling zeer professioneel.

Uitstekend.

Patrisch is een empatisch meedenkend proffesioneler arts die kwaliteit op de eerste plaats zet en ook realistisch is over de mogelijkheden.

• Persoonlijke service

Hele persoonlijke, prettige en professionele service

Ik heb heel goed advies gehad en kreeg goede uitleg over de behandeling. En het resultaat is prachtig. Ik ben er heel erg blij mee.

• Persoonlijke service

Kundig advies voor een natuurlijk resultaat

Kundig en eerlijk advies voor een natuurlijk resultaat. Blij dat ik Patricia Visser heb gevonden in Laren. Ze straalt vertrouwen uit!

• Persoonlijke service

Mooie behandelingen. Goed en vriendelijk personeel.

• Persoonlijke service

Deskundig en alle vertrouwen gevend

Voorzichtige eerste behandeling, wat ik heel fijn vond. Duidelijke toelichting.

• Persoonlijke service

Superfijne plek fijne behandeling fijne begeleiding. Kan niet anders zeggen.

Zoals hierboven!

Patrice is top