Vriendelijk en kundige behandelaars

Behalve dat de kundig zijn in hun werk, zijn de behandelaars vriendelijk en betrokken. Ze nemen de tijd en ik ga altijd blij de deur uit.

• Persoonlijke service

Patrice luistert goed naar je wensen. Geeft een reeel beeld van je verwachtingen en is niet opdringerig. Ze neemt de tijd voor de behandeling.

• Persoonlijke service

Een hele fijne vrouw, stelt je op je gemak, luistert goed.

Excellent!

Zeer professioneel praktijk met een persoonlijke aandacht. De voor en nazorg is een onderdeel van de uitmuntende service. Wat ik ook zelf belangrijk vind is de persoonlijke touch en empathie. Ik heb ook veel vertrouwen in mijn behandelde arts en dat is erg belangrijk voor mij. De ambiance van de praktijk is ook geweldig. Het is ook erg makkelijk om een afspraak te maken of verzetten. In een woord voor mij is perfect en zeer professioneel met alle nieuwe technieken en ik ben zeer kritisch persoon.

• Persoonlijke service

Persoonlijke open benadering en sensitief.

Wat ik heel erg prettig vind, is dat Patrice niet pusht. Ze lijkt niet bezig te zijn met het verkopen van meer producten, maar ze geeft haar aandacht aan het geven van de beste zorg en advies op de gestelde vraag/wens. Ook kijkt ze goed naar wat 'natuurlijk' lijkt, ipv van het maken van barbiepoppen. Ze lijkt daar een duidelijke ethische grens te hebben en dat geeft mij vertrouwen.

• Persoonlijke service

Altijd eerlijk en persoonlijk advies

Patrice neemt altijd alle tijd om naar je wensen te luisteren en samen te kijken naar wat er wel en niet mogelijk is. Als ze iets willen afraden, dan zal ze dat ook zeker doen. Ze gaat altijd voor een natuurlijk resultaat en zorgt ervoor dat je je op je gemak voelt. Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor Marleen. Ze is zeer kundig in haar vak. Kijkt goed naar je huid, wat het nodig heeft en hoe het reageert op de behandeling. Ook zij neemt alle tijd om je vragen te beantwoorden.

• Persoonlijke service

Prettige ontvangst in een mooie ruimte. Alles werd goed uitgelegd door Patrice. Behandeling ging goed, helaas hield ik er een flinke blauwe plek aan over.

Professioneel en klantvriendelijk

Je wordt als klant professioneel behandeld en krijgt eerlijk en degelijk advies. Sfeer in de kliniek is vriendelijk en je voelt je snel op je gemak.

• Persoonlijke service

Persoonlijk, ervaren en natuurlijk!

Ik ga zelf altijd bij Patrice, waar ik heel tevreden mee ben! Ze luistert naar wat je wil, houdt het natuurlijk en heeft goede adviezen. Heel tevreden over het resultaat!

vakkundig

profesioneel

• Persoonlijke service

Als zeer prettig ervaren!

Er wordt echt de tijd voor je genomen. Duidelijke uitleg,, zeer bekwame arts, prachtig en natuurlijk eindresultaat!

• Persoonlijke service

Super arts, en fijn mens!

Patrice is een kundige arts met zeer veel ervaring. Bij haar ga ik zonder ‘downtime’(dus zonder blauwe plekken ed), maar wel een stuk frisser de deur uit, met een langdurig resultaat. Bovendien is Patrice(en dat geldt voor haar hele team) ook een gezellig en integer mens. Topkliniek!

Vriendelijke en professionele behandeling

Goede behandeling van deskundige arts. Ook de nacontrole was prettig

• Persoonlijke service

Mijn ervaring was minder goed

Ik had voor het eerst een afspraak gemaakt , maar dit bleek niet helemaal goed te zijn gegaan. Ik was daar gelijk met een andere dame die ook om dezelfde tijd was ingepland .. Ik heb zelf een drukke salon Nagelstudio / schoonheid etc in Baarn en hoorde veel positieve reacties .. Vandaar mijn afspraak bij jullie.. Dat de afspraak mis is gegaan kan gebeuren, maar ik had het zelf wel anders opgelost .. Ik kan dus verder geen mening geven over de begandelingen zelf , wilde dit alleen toch even aangeven. Ik heb dus niet oprecht de punten Hieronder kunnen beoordelen , maar als ik het niet invul kan ik het niet versturen , vandaar

• Persoonlijke service

Beste Manon, We willen allereerst onze oprechte excuses aanbieden voor jouw teleurstellende ervaring in onze kliniek. Het spijt ons dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan, en we nemen jouw feedback zeer serieus. We willen graag meer inzicht krijgen in jouw specifieke situatie om de zaken te begrijpen die niet goed zijn gegaan en waar we verbeteringen kunnen aanbrengen. Als je bereid bent, kun je contact met ons opnemen via [email protected] of bel met 035 - 631 49 48 om uw ervaring in meer detail te bespreken. Ons team is toegewijd aan het leveren van hoogwaardige zorg en we zullen er alles aan doen om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. Uw feedback helpt ons hierbij enorm. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren, en we hopen dat u ons een kans geeft om het in de toekomst goed te maken. Met vriendelijke groet, Patrice Visser Kliniek

Erg prettig en professioneel

Ontzettend fijne praktijk. Patrice geeft heel uitgebreid en objectief advies. Daarbij is ze juist heel terughoudend in haar advies voor een behandeling. Erg professioneel en ik ben steeds zeer tevreden met het resultaat

Zeer goede ervaringen!

Mooie en vooral rustgevende behandelruimte, niet onbelangrijk ;) Patrice is een zeer ervaren arts, stelt je op je gemak en geeft veel informatie, ook tijdens de behandeling. De behandelingen (fillers) gaven een zeer mooi resultaat. Kortom, een aanrader!

Goed geïnformeerd en behandeld

Eerlijk en informatief en een duidelijk verwachtingspatroon waardoor je weet wat je kan verwachten ook van de ervaring van de behandeling .

Vakkundig

Intake gesprek; eerst wordt er gevraagd wat je wil. Dan wordt er goed doorgesproken wat de mogelijkheden zijn. Vervolgens erg tevreden met het resultaat.

Helemaal goed

Ik ben altijd goed geholpen en mooi natuurlijk resultaat

Geweldige service!

Wat een prettige en vakundige docktoren. Erg blij met het resultaat

• Persoonlijke service

Patrice is een perfectionist en daarbij ook nog eens een lieve hartelijke vrouw die erg goed luistert en een eerlijk deskundig advies geeft . Ze neemt altijd de tijd voor je en ondanks dat ik kritisch en niet snel tevreden ben, ben ik bij Patrice altijd tevreden meer dan tevreden zelfs !!!

• Persoonlijke service

Professioneel advies van Patrice!

Er wordt de tijd genomen om je wensen te bespreken en het juiste advies te geven. Heel blij met de resultaten tot nu toe!

• Persoonlijke service

Je krijgt altijd eerlijk advies en er wordt echt naar je geluisterd!

Patrice en haar team zijn allereerst hele lieve mensen. Ze luisteren echt naar je en zijn eerlijk over wat er mogelijk is. Ze denken altijd met je mee!

• Persoonlijke service

Na mijn wensen te hebben geluisterd, uitstekend, vakkundig en rustig behandeld!!!

Patrice straalt een enorme vakkundigheid en rust uit. Zo enorm blij met het resultaat! Absoluut natuurlijk! Ik zal iedereen aanraden om naar haar kliniek te gaan!

Super deskundig

Ik ben nog nooit teleurgesteld in deze kliniek. Patrice neemt overal ruim de tijd voor, geeft goede persoonlijke adviezen en zegt het ook eerlijk als haar advies is om een behandeling niet te doen. Ik heb alle vertrouwen in haar en kom altijd tevreden thuis.

Hein Duvel 1 a

1251 BX Laren