Goedkoop en goede service

Ik ben ontzettend tevreden over de service van Borkbak. Heb eerst een bak besteld bij Rode bak besteld. Deze kostte mij €175 euro. Nu heb ik bij Bork Bak voor € 133 euro voor schoon puin. Ik vind daarnaast de site van Bork bak ook gebruiksvriendelijker. Met vriendelijke groet, Bauke Haarhuis

Super snel gebracht

Tot nu toe een maal besteld. Werd binnen no-time gebracht.

Snel geleverd en snel weer opgehaald.

Geen bijzonderheden prima

suoer!

Correct en netjes behandeld

Chauffeurs zijn erg behulpzaam en aardig. Zeer correct.

Aanvraag via de site, betaling via Ideal, de bak op tijd geleverd.

Het is toch fantastisch.

altijd zoals afgesproken geleverd

Vriendelijk te woord gestaan en snel geleverd

Geen gedonder, plaatsing volgens aangegeven planning en aanwijzing

👍

Super service en snelle levering

Altijd tevreden bij BorkBak. Snelle levering en goed bereikbaar, reageren altijd snel en denken mee.

gewoon goed

op tijd de bak, vriendelijke chauffeur. en zonder gedoe van mijn afval af

Door omstandigheden wat laat besteld; toch volgende dag geleverd; plaats in goed overleg met chauffeur.

Goede service prima op tijd

Nvt

Keurig, alles volgens afspraak geregeld, tot zover.

Keurig, alles volgens afspraak geregeld, tot zover.

Voor herhaling vatbaar!

Eenvoudige en snelle bestelling via internet. Afmelden eveneens via internet; afhalen volgens afspraak. Wijzigingen op bestelling telefonisch besproken en corect uitgevoerd.

Prima, snel geleverd.

Direct de volgende dag geleverd en zonder problemen op de juiste plek.

Uitsteked

Goede dienstverlening, niet achteraan hoeven bellen. Zou wel prettig zijn als er tijden bij stonden, van af Hoe laat b.v.

Altijd top service van bork!

Ivm verbouwing van ons huis aantal containers nodig gehad. Bork is snel en netjes met de levering hiervan. Ze vragen waar de containers moeten staan.

De ervaring met Bork is prima te noemen.

Een bestelling plaatsen wordt direct beantwoord middels een actie. Keurige medewerkers die goede service verlenen. En ook ophalen van de bak gaat altijd op tijd. Nooit lang wachten. Ik vind het een goede keuze om de bak bij Bork te bestellen. De volgende bestelling wordt weer bij dit bedrijf gedaan. Vriendelijke groeten Robert Teske

Super service!

Bak keurig netjes afgeleverd op een plek die te.overleggen was. En weer keurig opgehaald. Dik tevreden.

Snel en netjes geleverd.

Volgens afspraak geleverd en keurig op de afgesproken plaats neergezet. Bij het halen was, in ons geval, een telefoontje voldoende.

Alles volgens afspraak uitgevoerd.

Website werkt makkelijk en levering en ophaling geheel volgens afspraak uitgevoerd.

Vakmensen

Ik hoef niks te zeggen waar ik een puincontainer wilt hebben als ik het bestel,ze weten gewoon vanzelf waar het beste plek is 👍👍👍👍

Van A tot Z volledig verzorgd !!

Precies zoals afgesproken, op tijd, de juiste bak, aardig en behulpzaam personeel, makkelijk te bestellen en op de site aan te geven wanneer de bak weer op te halen. Echt.. BORKBAK ontzorgt je volledig !!

goede service, snel en netjes

Duidelijk en snel. Precies zoals ik zoals gewenst.

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!