snel en betaalbaar

Vriendelijke chaufeur, Bak netjes geplaatst op gewenste plaats en keurig op tijd.

Snel en correct geleverd

De prijs is goed (wat ik heel belangrijk vind) en de levering was zeer snel en correct. Ook vriendelijke chauffeur.

Prima werk geleverd

op tijd gebeld voorzowel halen als brengen

Vriendelijke chauffeur, bak netjes aan de kant gezet.

snel een bak besteld

Ik heb snel een puin bak kunnen bestellen. Benieuwd of de levering ook zo snel is

Duidelijke prijs afspraak en top service

je weet wat de kosten zijn. Nog wel gebeld of de zak er bij zit in de prijs. Dit was zo. Toen online besteld, volgende dag geleverd en de dag na het aanmelden werd de bak ook al weer opgehaald.

Perfect, goed neergezet en mooi op tijd

Goed geregeld, mooi op tijd neergezet. Vriendelijke chauffeur

Snelle levering en snel opgehaald

Goed, alleen iets meer duidelijkheid over de tijd wanneer de container geleverd wordt.

Levering in de ochtend is een breed begrip.

Alles volgens afspraak

Een tijdvenster zou handig zijn, maar verder alles prima

Top geregeld

van het begin tot einde top geregeld.

Komen de gemaakte afspraken na

Goede ervaring, de container werd vroeg in de ochtend geleverd, en ook weer vroeg in de ochtend opgehaald.

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering voor een voordelige prijs.

Kut

3de container besteld. Zou gisteren 1 opgehaald worden. En niet gebeurd. zonder een bericht of contact. Borkbak via google gebeld. En kreeg afzetbak. Hopelijk morgen wel een nieuwe.

scherpe prijzen en snelle en nette levering

De container werd mooi op tijd geleverd en netjes neergezet op de door ons gewenste plaats. Verder rekenen ze een goed prijs voor de puinbak. De site is super overzichtelijk en eenvoudig.

Op tijd geleverd op de gewenste plek

Zeer tevreden over de levering. De container werd een dag eerder geleverd omdat de chauffeur hier in de buurt moest zijn. Zo kon hij de rit combineren en kunnen wij beginnen met onze klus!

Een bedrijf dat doet wat het doen moet! Prima service! Vriendelijke mensen! Gewoon een goed bedrijf!

Prima, snel geregeld en geleverd

Snel

Snelle goede levering.

Snelle goede levering.

Snel

Netjes neergezet

Goed voor elkaar

Alles goed en snel geregeld.

Doen wat ze toezeggen te doen.

Simpel maar doeltreffend.

Goed geregeld

Heb een conteiner besteld, maar bleek de verkeerde te zijn..nadat ze mij hebben gebeld uitleg gekregen en als nog mocht het veranderen , super blij mee..ook betaling ging makkelijk.

Stond mooi op de dam klaar

Besteld vorige was op tijd weg en vandaag nieuwe weer klaar

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!