Prima geregeld

Prettig en goed geregeld

Snel geleverd , eerder dan verwacht

Helemaal tevreden

Prima service, communicatie, en stipt op tijd geleverd.

Vlot geregeld.

Via internet bestellen en afmelden werkt perfect..

Mijn volgende container weer via BorkBak

Het is gemakkelijk om een container te bestellen. De container wordt snel geleverd en ook weer snel opgehaald (na afmelden). Als je telefonisch een vraag stelt wordt je goed geholpen. Tips: Op mijn samsung tablet heeft de site wel de vervelende gewoonte om op elk scherm te vragen naar mijn postcode. Voor mij als leek zou het goed zijn als de verschillen tussen, bijvoorbeeld, puin en schoon puin wat duidelijker zouden worden gemaakt. Waar valt bijvoorbeeld schutting hout onder?

Super service en kundig personeel!

Snelle en goede service! Aan te raden! Verwachtingen worden waar gemaakt!

Snel geleverd, snel opgehaald!

Midden in een verbouwing. Snel de container geleverd. Snel vol gegooid en gebeld. Vervolgens volgende dag weer opgehaald. Top!

Makkelijk besteld, goede prijs en snel geleverd

De container was makkelijk te bestellen voor een goede prijs. Daarna werd hij ook redelijk snel geleverd.

Snel handelen en afspraak 100% nakomen!

Snel handelen en afspraak 100% nakomen! Had gevraagd om 30 minuten voor levering even te bellen. Wilde de container nl. op privé terrein plaatsen. Chauffeur heeft dit keurig gedaan. Top!

top geregeld

zeer snelle service

Makkelijk en snel geregeld.

Alles werkt zeer overzichtelijk op de site en het is zo geregeld. Alleen een beetje jammer dat je elke pagina een popup krijgt om je postcode in te vullen...

Zeer slecht, container niet bezorgd en geld veel te laat terug

Wat een slecht bedrijf, ze bezorgen de container niet en dan moet je nog een week wachten totdat je je geld terug krijgt. Waardeloos dus

goede dienst als je geen maatwerk nodig hebt.

Ik had in de ochtend contact opgenomen om diezelfde dag nog de bak uit te laten wisselen voor een nieuwe, dit is iets wat niet mogelijk is bij dit bedrijf. Verder goede diensten geleverd.

Goed te overleggen.

Goede service, goede communicatie!

Wij hebben 3 containers gehuurd. Deze zijn keurig volgens afspraak geleverd. Wij hadden de containers op voorhand afgemeld, want wij zouden het wel redden voor het weekend…. Vrijdag gebeld om te zeggen dat wij ons er een beetje op verkeken hadden. Was geen enkel probleem en uiteindelijk zijn de containers, volgens nieuwe afspraak, keurig maandagochtend opgehaald. Attente en behulpzame chauffeur, weet zijn naam helaas zo niet meer. Top werk!

Handige manier om een container te regelen

Makkelijk te bestellen. Gemakkelijk te betalen. Vlotte levering. Snelle ophaling

Prima bedrijf.

Geheel naar verwachting na lezen website

Heldere en duidelijke website. Borkbak komt zijn afspraken na en makkelijk wat betreft afmelden. Eigenlijk gaat het allemaal vanzelf.

Een goede service en kwaliteit

Strakke planning, goede communicatie!

Makkelijk te bestellen via de site. Bij vragen snelle reactie!

Afspraak goed na gekomen, vriendelijke chauffeur en netjes werk geleverd! Kortom prima!

Bak online besteld volgende dag netjes geleverd.

Afval bak besteld 6 m3 volgende middag netjes afgeleverd. Alles online geregeld duidelijk en goede side.

Snel telefonisch contact, heldere info, goede website

Zie hierboven

Goed en vlot geregeld.

Via site container gehuurd. Ben de dag daarna gebeld of de container iets eerder geleverd kon worden. Chauffeur heeft de container op afgesproken tijd de bak zo dicht mogelijk bij de plek gezet. Dit was een eind de krappe oprit op. Top.

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!