Van A tot Z volledig verzorgd !!

Precies zoals afgesproken, op tijd, de juiste bak, aardig en behulpzaam personeel, makkelijk te bestellen en op de site aan te geven wanneer de bak weer op te halen. Echt.. BORKBAK ontzorgt je volledig !!

goede service, snel en netjes

Duidelijk en snel. Precies zoals ik zoals gewenst.

wordt top geregeld ennkeurig volgens afspraak gehaald en gebracht.

bakken zijn keurig volgens afspraak gebracht en gehaald. ook communicatie met chauffeur keurig verlopen. top

Optijd

Goed op tijd

Zeer snelle levering

Snelle levering, ik had me op de hoeveelheid afval verkeken. Dezelfde dag is de eerste volle container gehaald en vervangen door de tweede zodat ik gelijk door kon gaan met opruimen.

Service verlening

Niet klant vriendelijk, terug bel verzoeken gedaan waar ook niet op gereageerd werd. Wij zijn wel klaar met dit bedrijf.

komen afspraken goed na

bak staat er op tijd, afmelden eenvoudig via internet

Afgeleverd op gevraagde datum, gehaald op gevraagde datum. Geplaatst op aangegeven plek.

Alles prima geregeld. Container volgens afspraak op juiste tijd geleverd en weer opgehaald.

Goede kwaliteit en klantvriendelijkheid

40m3 Hout-c container besteld, netjes op tijd, chauffeur had extra moeite gedaan om de container te plaatsen op aangewezen plek, uitstekend service en klantvriendelijkheid

👍

Zeer goed en duidelijk overleg, snel geregeld. alleen dit is alweer ruim 2 jaar terug. Dus waarom ik dit nu nog ga invullen snap ik eigenlijk niet

Op tijd container geleverd. Toen hij vol was snel opgehaald. 👍

geweldig

vlot geleverd en ook weer snel opgehaald

Werk op maat

Bork is goed bereikbaar. Wanneer we een bak nodig hadden kwamen zij deze brengen volgens afspraak. Vriendelijk personeel, zowel de chauffeurs als aan de telefoon.

Prima voor elkaar

Op tijd de container voor de deur, chauffeur dacht goed mee over de plaats waar de container moest komen. Ophalen was prima op tijd

Prima levering netjes volgens afspraak

Alles volgens afspraak en geen gezeur

Gewoon goed

Goede service. Container 's ochtends gebracht en 's avonds weer opgehaald zoals wij het graag wilden. Bij andere bedrijven was dat moeilijk, moeilijk en moeilijk. Bij bork was dit geen enkele probleem.

Levering

Super snelle levering

Prima service ook aan de telefoon toen ik vooraf informatie wilde

Uitstekende dienst

Eenvoudig/snel en correct

Goede service op de afgesproken datum

Eenvoudig via de website de container besteld en weer laten ophalen.

Afspraak is afspraak alles ok

Zeer goed brengen ophalen goed geregeld.

goede, snelle service

Had een container nodig voor opruimen van huisraad etc. De meeste bedrijven hebben alleen voor puin etc.

Goede kwaliteit en klantvriendelijkheid

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!