Snel en gemakkelijk geregeld

We waren een bak nodig was op site goed en duidelijk te vinden met duidelijke uitleg

goede ervaring , tip : graag dagdeel in kunnen geven voor leveren en ophalen op de site voormiddag/namiddag en foto uploaden op de site voor de losplek zou makkelijk zijn

Goeie prijzen en geleverd volgens afspraak

Super goed

Wordt een dag van tevoren gebeld om de tijd door te geven Zetten de bak neer waar je wil Via mail doorgeven om op te laten halen Hele aardige chauffeurs

Bestelling ging vlot en de bak was op tijd

Bestelling ging vlot en de bak was op het tijd. Tip: verwachte tijdstip van levering vooraf communiceren.

Goed en snel geleverd aleen 1 probleem geen link om hem af te melden

Snelle levering en word na 1 bericht opgehaald!

Keurige service en een snelle levering!

Prima en op tijdafgeleverd

Zie bovenstaand

Supersnelle levering

In de middag besteld en de volgende ochtend om half zeven was de container al ter plaatse!

snelle levering, afspraak nagekomen

Gemakkelijk reserveren en vervolgens op afspraak geleverd. Geheel volgens afspraak.

Netjes en prima dienstverlening

Goede dienstverlening netjes op plek gezet, goede afwikkeling

Wordt netjes geleverd op de afgesproken datum en de jongens zijn netjes in omgang!

Prima afspraken mee te maken en flexibel

Goed bereikbaar, flexibel. Prima firma!

Goede service, snelle afhandeling

Snelle reactie, makkelijk te bestellen, keurig volgens afspraak.

Chauffeur dacht mee over 't plaatsen en was vriendelijk.

Gemakkelijk te boeken en dienstverlening is conform verwachting.

Goede website, heldere reserverings- en betaalmethode. Containerbak conform afspraak geleverd.

Makkelijk besteld, snel geplaatst

Prima bedrijf om een container te bestellen voor een goede prijs en met goede service.

Bak netjes op plek gekaatst. En weer opgehaald op aangegeven dag.

uitstekend

Snelle levering en geplaatst zoals aangegeven. Uitstekend!

Service die je mag verwachten

Ik heb afgelopen halfjaar 4x een container gehuurd. De 5e wordt 4 januari geleverd. Bork faciliteert mijn verbouwing en is gunstig in prijs.

Prima levering volgens afspraak

Ik was niet thuis toen de bak geleverd werd maar de chauffeur belde mij om te overleggen hoe en waar de container te plaatsen. echt top service

Top.

Besteld. Betaald. Op afgesproken dag 's ochtends gebracht. We waren snel klaar, belden op en dezelfde dag is de bak weer oogehaald. Super.

Communicatie uitstekend

De chauffeur belde mij nog even voor het juiste tijdstip en we hebben nog even contact gehad waar de container exact moest staan.

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!