Snel en makkelijk geregeld

De container kon snel en eenvoudig worden geregeld. Telefonische afspraak is nagekomen. Het is even afwachten of het ophalen van de container net zo eenvoudig gaat, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Prima service en alles zoals afgesproken

Io

Klantvriendelijk en snelle levering

Goed telefonisch geholpen met een vraag over de levering en plaatsing van de container. Daarna online de bestelling geplaatst. De dag van levering werd ik netjes gebeld, zoals ik had aangegeven bij de bestelling. Ik werd vriendelijk te woord gestaan. De aanvraag voor het weer ophalen van de container ging ook makkelijk online.

netjes geregeld.

Hoewel de levering bijna mis ging (verkeerde huis, maar oplettende buur.) Chauffeur had blijkbaar moeite met 5 en 7. Met een belletje was het snel opgelost waar hij wel moest wezen. Het had net iets netter gekund door even de mail te beantwoorden, hier stond nog een verzoek in. Ophalen ging prima, op de afgesproken dag. Als ik weer een bak nodig heb zal ik zeker overwegen om hem hier te bestellen.

Bijna heel goed

Had een tijd aangegeven om de bak te brengen. Moest er nog even achter aan bellen hoe laat ze kwamen. Keurig terug gebeld. 20 minuten later dan verwacht Niet duur

Goedkope container en vriendelijke chauffeur

Goedkope container alleen een nadeel dat je niet weet wanneer ze komen

Snel en handig te bestellen

Gemakkelijk online te bestellen en levering volgens afspraak.

Uitstekende service.

Gemakkelijk bestelproces en ook goede telefonische bereikbaarheid en duidelijk antwoord op vragen.

Zeer snelle levering!

Om twaalf uur besteld......om 18.00 uur stond de bak op de oprit!

uitstekend

gewoon goed geregeld en lekker vlot

Makkelijk en snel

Bestellen ging makkelijk en afmelden ook heel makkelijk. Enige tip is iets meer communicatie nadat container is afgemeld. Bijv. Even bevestiging wanneer die daadwerkelijk wordt opgehaald. Verder alles prima!

Komt afspraak na vriendelijke chafeur

Goed geregeld!

onbetrouwbaar

Op de site een container besteld. Nadat alles was afgehandeld krijg je ineens een mailtje dat ze niet kunnen leveren. Of een dag later ook goed is. Wij werken ook met een planning. Hierdoor wordt alles loopt in de soep. Ze hebben wel terugbetaald maar ik had liever op tijd mijn container gehad

Snel geleverd super Gr TIELKO

Super geregeld

Had 3m3 container besteld, die was er niet en kreeg een 6m3 container. Goed geregeld en ik hoef niet te wachten. Klantgericht.

Goede service, snel geleverd en na aanmelden na 2 dagen opgehaald. Prijs is wat aan de hoge kant vergeleken met andere aanbieders maar niet extreem duurder

De bezorging was heel goed

Dit is mijn eerste keer dat ik een afvalbak heb dus geen ervaring er verder mee

Prutsers

Zevenhoven Bak kwam te laat Dinsdag geleverd. Bak zou donderdag erna opgehaald worden Niet dus Dus gebeld zou dan vrijdag opgehaald worden Dus niet Weer gebeld en weer niet gekomen. Maandag komen ze eindelijk maar niet om te halen welnee ze brengen er nog maar één bij. En die kon niet op de plek waar de nog op te halen bak stond dus zetten ze deze gevraagd maar ergens in de graskant. Weer bellen sorry ja ik weet ook niet waar het mis gaat zouden dinsdag dan beide worden opgehaald. Donderdag morgen staan ze er nog en niemand kan zeggen of ze ooit nog worden opgehaald. Dan kan je toch echt zeggen dat het prutsers zijn

Uitstekend!

Op tijd gebracht. Afspraak gemaakt na 2 dagen ophalen ivm een feestje op de binnenplaats waar de bak stond. Degene die hem zou ophalen, heeft daar rekening mee gehouden en ondanks zijn drukke agenda, op tijd de bak weggehaald. Heel klantgericht en heel tevreden!

Kan beter!

De container werd op de juiste dag gebracht, maar wel pas 's avond om 19:30 uur. Het ophalen gebeurde ook een dag later dan verwacht. Graag had ik een mailtje ontvangen om de vertraagde levering en ophalen aan te kondigen.

Ondanks 2 bevestigingen is de container afgelopen vrijdag niet opgehaald.

Zie boven. Ondanks bellen en mail afsp niet nagekomen.

Komen afspraken na

Duidelijke site. Komen afspraak na. Goed telefonisch contact

prima service

Bij het afmelden van de bak wordt niet aangeven wanneer deze opgehaald wordt, verder goede en duidelijke website waar alles gemakkelijk te bestellen isp

Goeie service

Goeie afspraak gemaakt en snel de container gekregen

Kon iets beter

Jammer dat er geen tijdstippen kunnen worden ingevuld(soort tijdsindicatie ),je moet zelf bij opmerkingen een tijd invullen.Het is iets makkelijker als er staat, morgen,middag,of namiddag.De prijs is echt oke,geen gedoe en goed contact.Alleen jammer dat men vandaag de container zou ophalen,en dat is niet gebeurd.Het is nu17.45 die zal dus vandaag niet meer komen.Toch jammer. mvg j de Groot

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!