Top chauffeur.

plaatse container keurig op de plaats waar ik hem wou hebben. en goede uitleg over de afhaling

Makkelijk en snel

Ik heb vlot een bevestiging terug van bestelling. Levering is mooi optijd. Bij afmelding krijg ik helaas geen melding via mail van goede ontvangst afmelding, zodat ik nu niet weet dat de afmelding goed terecht is gekomen. Tip om bij afmelding ook een mail te sturen van ontvangst afmelding.

Bak moet nog geleverd worden

De bak heb ik slechts besteld en moet nog geleverd worden, echter ik ontvang inmiddels voor de 2e keer deze evaluatie. Mogelijk pas sturen na levering van de bak immers stalken voelt niet goed

Goed maar kan nog wat beter

Goed maar afmelden bak ging niet goed via de website

Gewoon top

Fijne chauffeur, alles goed geregeld

Heel makkelijk te bestellen

Vriendelijk, netjes en snelle service

Vriendelijk, nette service

Helemaal top

Borkbak kwam op vermelde dag en na terugmelding opgehaald op moment dat was afgesproken. Vervolgens netjes per mail nota en weegpapieren. Dikke prima

Makkelijk en snel te regelen. Zeer betaalbaar

Makkelijk en snel te regelen. Zeer betaalbaar

Snel en duidelijk

Telefonisch goed bereikbaar en erg flexibel qua inplannen.

Goed en snel service

Duidelijk, service gericht!

Container besteld via site.. duidelijk en overzichtelijk. Werd van tevoren gekeken en telefonisch overlegd. Container netjes neergezet zodat het goed toegankelijk was. Snel weer opgehaald na afmelding en duidelijke bonnen via de mail ontvangen.

geen gedoe, vlotte service

op tijd geleverd en op tijd opgehaald. vlotte afhandeling

bezorging liet te wensen over

Netjes bezorgd en waar deze kon staan prima, alleen meerdere malen erachteraan gebeld wanneer de bak kwam was in de ochtend gevraagd , maar helemaal niets gehoord. Kwam pas na 16.00 uur. Een dagdeel aangeven zou beter zijn en men niet de gehele dag laten wachten.

Snel en gemakkelijk

Snel besteld, snel geleverd. Op de aangegeven plek, vriendelijke chauffeur.

Keurig geregeld, zoals afgesproken

Netjes volgens afspraak geleverd, zeer vriendelijke chauffeur

Goed geregeld!

Bij Bork krijg je altijd een goed advies!

Goed geregeld.

Erg handig deze service.

Het bestellen ging super gemakkelijk. Echter ten tijde van de enquête is hij nog niet geleverd dus hoop dat alles goed verloopt.

Volgens afspraak geleverd

Betrouwbare service, altijd!

super geregeld allemaal

prima geregeld allemaal, gemakkelijk te regelen via de mail

Zeer positief

container van 6m3 besteld. Later bleek dat dit te weinig was en belde op of ipv een 6 m3 container ook een 10 m3 container geplaatst kon worden. Na overleg kreeg ik een reactie dat het voor mij voordeliger zou zijn om 2x 6 m3 te plaatsen. Dat hebben we dan maar gedaan. Verder was de chauffeur die 1 van de bakken plaatste uitermate vriendelijk (kan met de kerstgedachte te maken hebben). Hij gaf zinvolle tips om de bakken te beladen. Al met al heb ik een en ander ervaren als positief meedenken!

Snel geleverd en vriendelijke mensen

Makkelijk bestellen op afgesproken tijd bezorgd

Makkelijk online te bestellen. Op afgesproken dsg bezorgd. Makkelijk online aan te melden voor ophalen.

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!