Netjes en volgens afspraak geleverd.

Hebben hem neergezet waar wij hem graag wilden.

op afgesproken tijd.

makkelijk online te regelen, duidelijke site

keurig op tijd geleverd

goed en eenvoudig geregeld

Afspraak nagekomen keurig op tijd en op juiste plek neergezet.

Volgens afspraak. Top geregeld dag van tevoren besteld.

Afspraak was tussen 07.00en 09.00 zou de container gebracht worden.

telefonisch afspraak tusseb 07.00 en09.00uur zou de container er staan maar het werd 11.45 uur. Had 3 mensen geregeld om de container te vullen die zijn onverricht terzake maar naar huis gegaan. Jammer dat ik geen berichtje kreeg dat ie later kwam dan had ik wat kunnen regelen.

Dit is de eerste keer dat ik een container heb besteld verder noch geen ervaring maar de levering is goed alles zoals afgesproken

Prima voor elkaar.

keurig volgens afspraak, aardige chauffeur. Jammer dat er niet duidelijk is in welk dagdeel de containers geleverd worden.

perfect geregeld!

Een 15 kuubs puincontainer besteld, Borkbak was hierbij de voordeligste. Keurig op tijd gebracht en in overleg met de chauffeur neergezet waar ik hem wilde hebben. Nadat ik hem weer had afgemeld via hun site werd ie de volgende dag weer netjes opgehaald. Ik beveel Borkbak zeker aan!

Op zichzelf goed geregeld, maar communicatie 'ontbreekt'.

Alles online makkelijk te regelen, maar informatie/communicatie over verwachte tijden brengen en halen ontbraken en welke partij een container levert ontbreekt. Tot nog toe ook geen factuur van de online betaling ontvangen. Volgens mij kan dat handiger.

Prima ervaring

Prima ervaring met dit bedrijf, snelle communicatie. Klein minpuntje dat het tijdstip van ophalen niet helemaal duidelijk was. Wel degelijk op de aangegeven dag hoor, maar wist niet precies wanneer. Kortom, tevreden klant, als ik weer een bak nodig heb, ga ik zeer zeker bij dit bedrijf bestellen.

Goed bereikbaar en doen niet moeilijk

Uitstekend bereikbaar via telefoon en e-mail. Men doet niet moeilijk als je een bestelling wijzigt.

supersnelle levering,

en zo geplaatst zoals je vraagt.

Snel geleverd en snel weer opgehaald.

Verwachtte service

Alles volgens afspraak

Snel

Snel geleverd en weer snel opgehaald

Voor de helft tevreden.

Het bestellen en het betalen van de container ging goed. Maar het melden van dat de container gehaald kan worden lukt niet. Er word gevraagd naar ordernummer Kan ik nergens vinden.

Zeer goed!

De BorkBak werd op de juiste datum en tijdsafspraak bezorgd. Ik ben nu bezig om alle afvalstoffen in de container te storten en zodra ik hiermee klaar ben zal ik contact met u opnemen voor een afspraak om de BorkBak te komen ophalen, Mijn beoordeling is dus gebaseerd op de eerste fase, m.v.g. A.Wolters

Alles volgens afspraak.

keurig volgens afspraak geleverd

volgens afspraak geleverd

Helder en duidelijk, afspraak keurig nagekomen

Heldere website en geen grijze gebieden. Heerlijk nuchter en correct.

Levering goed, app minder

De container is geplaatst volgens afspraak. Het afmelden vond ik echter minder, omdat ik was ingelogd en nog wel gegevens in moest voeren, als ordernummer, om de container op te laten halen. Dit hoeft volgens mij niet nodig te zijn als je bent ingelogd. Scheelt een hoop zoekwerk.

Alles volgens afspraak geregeld

Snelle afwikkeling van het brengen en weer ophalen van de bak

top bedrijf super service nette prijzen!

top bedrijf super service nette prijzen!

snel en simpel

snel en simpel

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!