Lekker snel, goede service!

Snel geleverd en goede service bij afleveren.

Prima service. Snelle levering en er wordt duidelijk gecommuniceerd. Waar de bak geplaatst mag worden.

Betrouwbaar, betaalbaar en snel

Ik heb verschillende containers gehad van Bork, het is makkelijk te communiceren met hen en er wordt snel gereageerd. Het is altijd mogelijk om binnen 1 á 2 dagen een container te hebben en wat betreft de inhoud zijn het geen muggenzifters bij Bork. Kortom alles wat je mag verwachten.

Snel en netjes afgeleverd

De 3 kuub puinconntainer was er volgende dag na bestellen. Vriendelijke chauffeur. Tevreden!

Container netjes neergezet zonder dat we thuis waren

Op afgesproken tijden gebracht en gehaald.

PRIMA. Container werd snel geleverd

Prima. Container werd snel geleverd en er werd contact gezocht om hem op de juiste plaats neer te zetten.

Container op de juiste locatie is een puike prestatie

Snel geregeld, geen gedoe.

Snelle levering gemakkelijk te bestellen

Vlotte levering, afhalen niet volgens afspraak.

Bezorging volgens afspraak. Volgende dag al weer afgemeld om de dag daarop weer op te halen. Staat helaas nog steeds naast huis. Verder alleen mogelijk om container via het web te bestellen. Na telefonisch contact werd mij verteld om mijn bestelling via de webwinkel te doen.

Goedkoop en punctueel

Als je binnen de kantooruren besteld dan verloopt de afhandeling super vlot. Ik heb opioneel als voorkeur ochtend als levertijd aangegeven en keurig om 10 uur werd de container geleverd. Bork is goedkoper dan de andere online aanbieders.

Correct en tijdig leveren en ook weer ophalen.

Snel en makkelijk geregeld

Telefonisch goed bereikbaar. Duidelijk. Niet duur.

optijd geleverd en op de goede plaats gezet.

goede service voor een goede prijs.

supersnel container geleverd

supersnel container geleverd

prompte levering

prompte levering en bediening

Goed geregeld no noncense.

Even aanmelden en voor de rest geen omkijken. Container netjes op plek gezet door de chauffeur.

Schone bak snel geleverd

Op zaterdag besteld en maandagochtend geleverd. Snel en vriendelijk personeel. TOP!

Prima, klantvriendelijk geholpen

Snelle en correcte afhandeling. Tip richt de site helder in op het punt van container omwisselen volle weg lege terug.

Ze helpen goed. Luisteren naar de wensen van de besteller.

Prima voor elkaar, Bork komt de afspraken goed na.

Container was mooi op tijd geleverd en ook weer gehaald. Chauffeur had vooraf ook nog even gebeld aangezien er niemand thuis was.

Snelle nette levering

Nette snelle levering

Makkelijk boeken via de website en snel geleverd. Wel een puntje, ik had voorkeur voor leveren in de middag maar het werd de eerste levering in de ochtend.

BorkBak.nl komt afspraken na en de medewerkers zijn vriendelijk.

Online de container geregeld. Vriendelijk personeel, zowel de chauffeur als de medewerkers van kantoor. Container volgens onze wensen keurig bezorgd.

goedkoop,duidelijk en snelle reactie

Wij gaan elk moment voor de derde maal een bak bestellen bij BorBak. Het contact is goed en de prijs ook!

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!