Efficient

Telefonisch makkelijk bereikbaar voor overleg. Snel mee te handelen. Chauffeurs werken/denken super goed mee

goede service

Goed volgens afspraak

Keurig afspraken na gek9men, interface via website is goed. Zou graag wel een tijds indicatie willen zien toegevoegd in de correspondentie. Hoe laat op een dag wordt de bak bezorgd en/of opgehaald.

Alles prima

afgeleverd op de afgesproken datum, dus af!

Prima, doen wat ze vermelden!

top bedrijf

Snelle levering, online kunnen bestellen, wel de servicedeskmedewerker gebeld om te vragen welke bak ik moest nemen. Echt een bedrijf om aan te bevelen

Besteld volgende dag voor de deur

Super snelle levering

Super snel en vlot gebracht en ook weer op gehaald.

Net en super vlot bedrijf super service

Super service. Website werkt makkelijk en alles verloopt zoals afgesproken. Meerdere keren bakken gehuurd en verliep altijd exact volgens afspraak de bakken worden snel geleverd en gehaald. De chauffeurs zijn ook erg prettig in hun communicatie

Gewoon een goede dienstverlening

Makkelijk te bestellen

Handig online te bestellen. Wel jammer dat er niet op de bijgeschreven notitie wordt gereageerd. Na een telefoontje van mijn kant overigens wel heel snel en naar volle tevredenheid afgehandeld

Klantvriendelijk

Vooraf goede informatie en de bak de volgende dag al geleverd

ALLE afspraken nagekomen.

Chauffeur belde me enkele dagen voor de levering. Hoe laat voor mij het meest prettig was. En als ik niet thuis was, waar de container dan precies moest staan. Ik had met rood lint dat aangegeven, en toen ik thuis kwam stond de afval container precies recht en op de plek waar ik hem wilde. Prima. Zeer tevreden.

Makkelijk besteld en zo ook geleverd!

Het gemak van een container bij huis met een grote verbouwing is niet te beschrijven. Ja...het kost geld, maar ga alles maar eens opsparen en zelf wegbrengen naar de de milieustraat. Ook als je kijkt naar hoeveel tijd en inspanning zoiets kost. Wij zijn hier zeer tevreden over, en zeuren over kwartjes mogelijk goedkoper bij een ander bedrijf doe ik niet...Bork levert zoals besteld.

Geen op of aanmerkingen

Super snelle levering en goede service.

Gemakkelijk online besteld, keurig geleverd en op de aangegeven plaatst gezet.

Alles keurig volgens afspraak

Alles keurig volgens afspraak

Snelle en correcte levering

Twee containers besteld werden keurig op tijd geleverd. Chauffeur belde of ze een dag eerder mochten komen. Na plaatsing werd er keurig een foto gestuurd met de vraag of ze zo goed stonden, aangezien we een aantal wenden hadden! Top service!

Snelle levering en eenvoudige

Eenvoudige bestelling en snelle levering

afspraak netjes nagekomen

zie boven. Nette hulpvaardige chauffeur. Goede prijs-kwaliteitverhouding

Goed en snel geregeld

Goed en snel geregeld.

Volgens afspraak voor 3 uur besteld en de volgende dag geleverd. Super

Plezierige samenwerking

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!