Het was gemakkelijk om een bak te bestellen.

Het ging gemakkelijk en eenvoudig.

Super goed geregeld. Top

Makkelijk besteld. Makkelijk afmelden. Gewoon super.

Volgens afspraak correct uitgevoerd!

correcte levering

Plaatsing van containerbak volgens afspraak. De bak is voorzien van reflecterende banden zodat er geen extra veiligheidsvoorzieningen genomen hoeven te worden voor het langsrijdende verkeer in het donker. Chauffeur melde zich bij aankomst om te overleggen hoe de bak geplaatst moest worden.

Prima ervaring

Prima ervaring, bak is keurig in overleg op de juiste plek geplaatst. Afmelden is gaat prima via de website. Zou mooi zijn als er tijdsvakken betreffende levering doorgegeven kan worden.

Volgende keer weer

Ideaal om via de site te bestellen. Volgende dag stond de container er. Voordeel is dat die bak 4 weken mag blijven staan tegen een heel redelijke prijs. Eén puntje van aandacht.... Ik heb 2x een ophaalverzoek en een mail naar de klantenservice verstuurd om de container op te halen. Of het aan de 2e mail lag of niet maar een paar uur later werd de container opgehaald.

Helemaal Top!

Zeer goede service. Doen wat ze zeggen. Vriendelijke chauffeurs. Volle container afgemeld online en weer nieuwe besteld. De volgende dag allemaal geregeld. TOP!! En ook nog de goedkoopste in de omgeving. Groet, Theo Zijlstra

Prima geregeld

Ja alles keurig geregeld

De borkbak

De bak is nog niet gehaald, maar wel al gebracht, de levering was super snel, en de goedkoopste in de buurt..!! Dus tot nu toe ...top!!

Snel geleverd en niet duur

Prima geregeld, maar erg vroeg in de morgen.

Hadden 7.00 uur afgesproken en stond er al om 06.30 uur.

Bezorging was mooi op tijd. Ondanks telefonisch contact was de container helaas iets te klein

Vandaag bestellen is morgen leveren. Ook het retour halen ging heel snel. Ook goedkoper dan bij andere container verhuurders

Snelle levering/snel weer opgehaald fijne chauffeur

Gewoon top

Container aangevraagd. En op de plek geplaatst zoals aangeven in de aanvraag. Super service.

Uitstekend bedrijf

Bestellen via de website en klaar!

Snel geleverd, niet duur en toen de container vol was, heb ik gemaild dat hij retour kon. De volgende dag alweer opgehaald, top. De opening aan de lage kant zou iets hoger kunnen. Opstapelen gaat daar lastig.

weet niet precies wat er in mag. Beetje onduidelijk

wat schimmig over wat er in mag

Supersnelle levering, en makkelijk te bestellen

Besteld voor dinsdag en na bellen direct geleverd op maandag. Top service

Snel en vriendelijk personeel

Voor een hele nette prijs een puin Container besteld .Voor 15 uur besteld en de volgende dag op de stoep . Gebracht door vriendelijk personeel. Container afgemeld en de volgende dag weer gehaald. Zeer tevreden!

Uitstekende services

Bestellen ging makkelijk, chauffeur heeft hem netjes op de plek gezet waar ik de bak hebben wou, afmelden gaat ook makkelijk, en hij werd een dag na afmelding weer opgehaald.

goed geregeld

Op de juiste tijd de bak geplaats en weer opgehaald en goede communicatie waar de bak geplaats moest worden.

Super snel en vroeg op de dag geleverd, precies op de plek waar we wilden neergezet

Super tevreden.

De snelle levering. Juist geplaatst, die ik via de mail had aangegeven. En de 4 weken gebruik container zonder bijkomende kosten. Gewoon super

snel

vlot geleverd en weer vlot opgehaald

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!