Snel en eenvoudig

Snel en eenvoudig te bestellen, ook prijs is oké. Jammer dat de bak heel smerig was . Puin container met een laag drab er in. Niet handig als je met kruiwagen door de bak moet!

Zeer goede service

Zeer prettig. Afspraken worden nagekomen

Prima geregeld

Prima geregeld

Mooi op tijd

Goede service, de chauffeur belde ons, omdat we niet thuis waren. Hij heeft de container netjes neergezet

Precies op tijd en met volle medewerking

De container werd op de juiste plek geplaatst. Zoals ik hem graag had willen hebben.

Heel duidelijke website om te bestellen

Heel duidelijk en eenvoudig om een container te bestellen. Brengen en halen volgens planning.

Toppers !!!!!!!

Mooie prijs, optijd geleverd, op tijd opgehaald, vriendelijk, komt afspraken na,....... dus wat wil je nog meer !!!

Flexibel, snel, vriendelijk

Erg professioneel, communicatief uitstekend en sterk klantgericht

Superhandig te regelen en betrouwbaar bedrijf

Staat in de zin hierboven

Alles super geregeld

Alles volgens afspraak

Betrouwbaar

Een paar keer een bak besteld, keurig op de afgesproken dag bezorgd en opgehaald.

Uitstekend zoals altijd!

Zoals altijd uitstekende service!!!

Hadden een 6 m3 bak besteld voor 9 december. Ze plaatsten gem 8 december laat in de middag al, konden toen al wat afval in de bak gooien. Ophaalverzoek ook zo makelijk, even datum invullen op site en klaar!!

Keurig optijd aardige chauffeur netjes neergezet zoals opgegeven.

Is goed.

Keurig volgens afspraak geleverd en gehaald

prima service

prima service en goede levering alles is snel en makkelijk geregeld site is goed overzichtelijk

Gewoon goed geregeld

Snel geregeld, netjes volgens afspraak

Prima afspraken gemaakt en snelle levering

Zie hierboven.

Prima service en prima op tijd geleverd en opgehaald.

Zie opmerking hierboven

Gedrag chauffeur van de Bork container rond uit aso

Gisteren een bak geplaatst gekregen, nou ja het was meer een gevalletje " hier heb je de bak en zoek het maar verder uit", bak werd deels op de groene strook van de gemeente en deels mn grond gepleurd, ik gebeld, vriendelijke man aan de andere kant, ging uitzoeken waarom de chauffeur de bak zo had geplaatst, reden: uit angst voor verzakking tegels, ok, maar de chauffeur zou opnieuw kunnen proberen de bak beter neer te zetten maar wel op mijn eigen verantwoording, prima, chauffeur arriveerde met een enorm kwaad hoofd, kwam werkelijk geen woord uit, zeer geërgerd deed hij zijn ding, pleurde de bak op mn grond, maakte een foto en stapte in zonder een woord en reed weg, rond uit aso gedrag, zo ga je niet met klanten om

Goede communicatie, zeer tevreden

Vlot geregeld

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!