Snel en perfecte levering

Makkelijk, snel en correct

Besteld, zelfde dag al geleverd, en bij afmelden de volgende dag weer opgehaald. Super

Prima bakkie

Prima bakkie, nette levering van chauffeur. Moest iets anders geplaats worden, geen probleem. Aardige vent.

Top container service

Container werd op de afgesproken tijden gebracht en gehaald! Vriendelijke chauffeurs.

Vlotte service en nette prijs

Zeer snelle levering van de bak en dit voor een nette prijs , chauffeur ook kundig en vriendelijk . Een volgende bak zou ik gelijk hier weer bestellen !

Gewoon goed!

Makkelijk een bak te bestellen, goede communicatie en snelle nette bezorging!

Levering volgens afspraak

Helder en duidelijk bestelproces. Levering volgens afspraak door een vriendelijke chauffeur.

Uitstekende service en snel geregeld

De aanvraag was zo gedaan, volgende dag stond de bak precies waar ik aangegeven had. Om te wisselen net zo makkelijk en even gebeld met een vraag, hele vriendelijke service

Een aanrader

Keurig op de afgesproken dag geleverd. Op de container staat duidelijk aangegeven tot hoever de container gevuld mag worden. 30 centimeter boven de rand

Prima service, alles volgens afspraak.

Prima service, alles volgens afspraak. Ook telefonische bereikbaarheid is goed, wat tegenwoordig een uitzondering is.

Snelle en goede service

Nu 3x een paar containers gehuurd en alles is naar wens verlopen.

Vlot, vakkundig en vriendelijk!

Ook dit keer op de aangevraagde tijd de bak bezorgd gekregen. Afgeleverd door een vakkundige en vriendelijke chauffeur die de bak perfect op een lastig bereikbare plek neerzette. Top!

Keurig op tijd geleverd

De afvalcontainer werd netjes op de door mij aangewezen plaats gezet. Opstelling van de chauffeur was goed. Helaas zat er nog wel een klein beetje restafval van de vorige gebruiker in. Dit afval was niet hinderlijk, ik had een schoonpuin container besteld en dit afval was niet in overeenstemming met schoon puin. Dit heb ik wel direct gemeld.

Nette en snelle levering

Niet de goedkoopste maar zeker de beste ervaring met het huren van bouwcontainers tot nu toe. Snelle levering, netjes opgehaald en van te voren even gebeld om levering te bevestigen.

Met gemak

Je kiest je bak uit besteld hem, wordt keurig de afgesproken daag geleverd. Is hij vol klikje je met ff op de link voor bak ophalen. Hoe makkelijk kan het zijn.

Duidelijk en snel contact. Perfect geleverd en ophalen!

Communicatie vooraf is duidelijk en snel. Duidelijke antwoorden. Container zelf geplaatst waar je hem wilt hebben. Aanpassen geen probleem! Ophalen kan makkelijk online geregeld worden en is ook snel en netjes gebeurd.

Ik ben tevreden met de service.

Tevreden.

Vriendelijke correcte aflevering.

Bak dinsdag afgeleverd ging vlot en vriendelijk

gewoon goed

Goed op tijd en op de juiste plek geplaatst, niets dan lof

Alles prima verlopen afspraken waren duidelijk

Goed ben zeer tevreden hoe dit is gegaan

Simpel besteld goedkoop en snel geleverd...en simpel om af te melden .....voor mij altijd borkbak........

Bak netjes geplaatst, chauffeur was heel behulpzaam en meedenkend.

Goede snelle service

Containers werden snel en netjes geplaatst en opgehaald

Zeer goede ervaring mee

Handig te regelen via internet. Ik heb de locatie waar de container moest staan omschreven De chauffeur belde nog voor de precieze locatie omdat ik niet thuis was. De container is keurig afgeleverd

Zwartschaap 46

3815 KL Stuifzand

Over BorkBak

BorkBak.nl levert afvalcontainers voor de kleine en grote klus! Voor bedrijf en particulier tegen scherpe tarieven in Noord-Nederland! Een afvalcontainer bestellen gaat heel gemakkelijk in 3 stappen. Zonder account bestellen, eenvoudig en snel!