Perfekt

• Kwaliteit van de diensten
  • Hoe ervaart u onze Support per ticket en Telefoon en Whatssapp en Facebook Messenger

Goede dienstverlening

Als er vragen zijn tot betrekking met server of andere ding wordt je netwen te woordt gestaan

super geweldige service

mijn ervaring met jullie is super top en zeer aan te bevelen.. ;)

• Snelheid / Levertijd

Heel erg bedankt voor de mooie Review !

Perfecte dienstverlening

Mijn ervaring met Thuis Hosting is perfect ze komen hun afspraken altijd na, zijn heel snel met support je kan ze ook avonds bereiken

Blijf hier vandaan!

Gister middag een bestelling gedaan. Nadat ik op het betaalpagina kwam, kreeg ik niet de mogelijkheid om af te rekenen. Pagina bleef op laden staan. Factuur vervolgens handmatig betaald, echter werd de factuur ineens met 82 cent verhoogd in verband transactie kosten. Nadat alles betaald was, een mail gekregen met de inloggegevens. Echter kan ik niet inloggen omdat de gegevens niet kloppen. Getracht hen telefonisch te bereiken, echter na drie verschillende stemmen/bandjes is de verbinding verbroken en niemand gesproken. Op de reeds aangemaakte tickets wordt ook niet gereageerd. Doordat ik meermaals mijn wachtwoord verkeerd heb ingevuld, kan ik niet meer in het klantenportaal, blijkbaar staat dat op de dezelfde locatie. Tijdens het schrijven de volgende mail ontvangen: > Uw dienst staat al actief, omdat er vandaag werkzaamheden zijn met > het Hosting panel is het hosting panel op dit moment > Nog niet bereikbaar.... > > Na de werkzaamheden van het hosting panel zult u netjes bij uw diensten en hosting panel kunnen komen. > We vragen uw geduld even, Net nog op SIDN gekeken, maar domeinnaam is nog steeds niet aangevraagd. De werkzaamheden duren als sinds gister middag, waarvan er nergens een melding staat.

• Snelheid / Levertijd

Beste Matthijs Zaandam Vervelend om te moeten horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met ons. Zoals bij u bekend, heeft u destijds een bestelling bij ons geplaatst, dit is gebeurt op 13/03/2020 omstreeks 19:08 uur. Op 14/03/2020 omstreeks 14:07 uur heeft u van ons een mail gehad met daarin de bevestiging van uw bestelling en dat u gebruik kon maken van uw diensten. Normaal gesproken als een bestelling geplaatst wordt kunt u bij veel van onze diensten al gelijk aan de slag en overal gebruik van maken. Helaas hadden wij op de bewuste datum 13/03/2020 en deels 14/03/2020 onderhoud aan ons panel, waardoor inloggen niet mogelijk was, en u dus niet eerder gebruik heeft kunnen maken van de diensten. Wij hebben eerder die week een massa mail eruit gedaan naar onze klanten betreft het onderhoud aan het hosting panel, wij zijn hierbij vergeten om de onderhoud werkzaamheden te vermelden op onze status pagina dit is inderdaad niet erg slim van ons geweest! Ondanks dat, hebben wij u op 16/03/2020 omstreeks 22:40 uur een mail gestuurd, en hebben we samen afgesproken dat u twee maanden GRATIS gebruik kon maken van uw diensten, wij hebben u hiermee gecompenseerd omdat wij het nogal een vervelende situatie vonden, u bent tenslotte akkoord gegaan met deze compensatie. Verder zou ik ook nog even willen reageren op uw opmerking betreft de Transactiekosten, als een bestelling geplaatst wordt dan dient u voordat u de bestelling doorvoert en betaald akkoord te gaan met de Algemene voorwaarden, de Algemene voorwaarden kunt u ook downloaden door op de link te klikken die hierbij zit, en in deze Algemene voorwaarden staan duidelijk alle verdere kosten gemeld betreft de Transactie kosten voor de betaal platform. Als u dus ook de Algemene voorwaarden vooraf had gelezen dan was u ook op de hoogte geweest van deze Transactie kosten. En dan had u ervoor kunnen kiezen om de bestelling niet door te voeren ! Echter het probleem die u vermeld in uw beoordeling, dat wij Telefonische niet bereikbaar zijn! Dit kan uiteraard kloppen omdat wij Telefonische maar beperkt bereikbaar zijn en buiten de telefonische bereikbaarheid zijn wij per Mail en of Ticket en of anders via Whatssapp, Facebook Messenger te bereiken.. Buiten onze Telefonische bereikbaarheid wordt u doorgeleid naar een bandje waarna u de keuze heeft om een bericht voor ons achter te laten. Tot slot ondanks uw slechte ervaring met ons bent u wel 3 maanden klant geweest bij ons, Als het dan toch echt zo slecht was zoals u vermeld in uw beoordeling waarom heeft u dan niet gelijk om een geld teruggave gevraagd en bent u niet gelijk opzoek gegaan naar een andere hoster!? Alsnog wil ik u wel bedanken voor uw eerlijke beoordeling, en in het vervolg zullen wij de zorg dragen dat alle informatie betreft met updates, storingen, problemen netjes gemeld staan op de status pagina zoals het hoort, zodat ook iedereen altijd up to date is met de juiste informatie. Vriendelijke dank! Team Thuis Hosting

alles is gewoen goed

snelle afhandeling klacht

ik werd best snel geholpen via Messenger probleem was snel opgelost

• Snelheid / Levertijd

Bedankt voor u mooie review. Fijn dat we u zo snel van dienst konden zijn. Met vriendelijke groet Thuis Hosting

Heel blij mee

Heel blij mee

Bedankt voor u review Met vriendelijke groet Thuis Hosting

Redelijk goede service

Helaas vaak updates waardoor bepaalde diensten soms voor langere tijd niet bereikbaar zijn

• Snelheid / Levertijd

Bedankt voor uw review en feedback op de updates ! De afgelopen perioden zijn er zeker veel nieuwe updates geweest voor onze dienstverlening.. Deze updates doen we om de kwaliteit voor de diensten hoog te houden. Helaas is het niet altijd mogelijk om de updates in de nacht uren uit te voeren, maar we zullen zoveel mogelijk de zorg gaan dragen in de toekomst, dat de belangrijkste updates S'nachts worden uitgevoerd om de stabiliteit en kwaliteit te kunnen waarborgen naar onze klanten. Bedankt voor uw feedback en we zullen er zeer zeker aan werken om de updates in de nachtelijke uren uit te voeren. Met vriendelijke groet Thuis Hosting

Altyd snelle service

Altyd snel met support heel tevreden

thuishosting top team!!!!

mijn ervaringen met tuishousting is en ,kan ik zeker aan iedereen aan bevelen zijn steeds bereikbaar zelfs na sluitings uren bij vragen steeds onmiddelijk antwoord zij staan jou altijd bij met raad en daat ik ben zeer tevreden van het ganse team altijd zeer vriendelijk en altijd snel geholpen bij problemen; dus aan het ganse thuishousting team een dikke pluim doe zo verder en nogmaals dank voor de goede samenwerking en de uitstekende service ik zou niet weten welke housting bedrijf het beter zou doen hier alles aan zeer aantrekkelijke prijsen dan bij andere hostingbedrijfen waar je een pak euros meer betaald, en hier 24 u per dag klaar staan voor hun klanten en bij problemen dus hier top top top service vriendelijke groeten radio-montana.nl.

• Hoe vind u de prijs en kwaliteit verhouding van de diensten van Thuis Hosting

Heel erg bedankt voor deze mooie Review.

Super goed.!

Altijd de juiste service ook buiten kantoor uren kun je Thuishosting bereiken. Ik adviseer iedereen ook klant te worden. Groet een super goede klant. Bij Thuishosting. Groet Hans Haan.

• Hoe vind u de prijs en kwaliteit verhouding van de diensten van Thuis Hosting

Bedankt voor deze mooie review !

Topieeeeeeee

Ze zijn super vriendelijk goede service wij zijn te vreden Groetjes van het radio-moonshine team

• Hoe vind u de prijs en kwaliteit verhouding van de diensten van Thuis Hosting

Bedankt voor de Feedback !

Pluspunten

ik kan ze iedereen aan bevelen hele fijne mensen helpen je heel graag

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor de Feedback dat waarderen we enorm

Pluspunten

Snel antwoord op vragen Keurig geregeld met betalingen en je krijgt altijd mail netjes op tijd

• Betrouwbaarheid

Bedankt voor de Feedback.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Thuis Hosting is een goedkoop bedrijf waar je voor al je diensten naar toe kan gaan. Heb je een support vraag dan staan ze 24/7 voor je klaar om al je vragen te beantwoorden en ze proberen bij elke vraag en of probleem de beste oplossing te bieden.

Geen opmerkingen, goed bezig ga zo door !

Over Thuis Hosting

ThuisHosting, is een bedrijf die voor een goedkope oplossing u kan voorzien van Webhosting, Streaming diensten, Chats, Vps en Dedicated servers en velen Resellers. ThuisHosting houd zijn prijzen altijd laag zodat iedereen met een hoog en laag budget gebruik kan maken van onze diensten. Onze Support afdelingen zijn 24/7 bereikbaar, binnen openinsgtijden zijn we ook telefonische bereikbaar. En buiten onze openingstijden zijn wij 24/7 bereikbaar via mail en Ticket support. Ons Motto !!! mensen de kans geven, om online te kunnen komen. voor een betaalbare prijs, zonder kleine lettertjes. NIKS 100 % winstmarges . maar gewoon GOEDKOOP !!! alles is al duur genoeg.