Aanrader!

Ik was opzoek naar roze vitrages voor mijn nieuwe woning en had bij verschillende bedrijven staaltjes opgevraagd. Uiteindelijk ging ik voor Enjoy21 en ben super blij met het eindresultaat. Echt een aanrader!

Heel blij met de gordijnen

Ik ben super blij met de gordijnen, heel netjes afgewerkt. met zorg verpakt voor verzending, en de prijs daar ben ik ook heel tevreden over. Ze zijn klantvriendelijk en mailen ook terug als je vragen heb. dus ik geef 5 sterren aan dit bedrijf, en raad deze ook aan bij mijn familie en vrienden.

Heel blij met mijn overgordijnen

Heel netjes gemaakt ,goed verpakt.Snel geleverd.Met een woord top.

gordijnen snel geleverd...ophangen en klaar!!

Snelle levering , netjes gemaakt en niet te duur...ophangen en klaar!!

Super tevreden

Mooie gordijnen besteld. Ik had al staaltjes bij een interieurstylist gezien waardoor ik precies wist wat ik wilde bestellen. De gordijnen kwamen super snel en zijn van mooie kwaliteit. Netjes afgewerkt dus we zijn erg tevreden!

Fijne chat kantenservice en snelle levering!

Goed maten snelle levering

De maten zijn perfect word goed aangegeven op de site. Levering snel en kwaliteit van de inbetweens erg fijn

SUPER!

Wij hebben uitgebreid online advies gekregen van enjoy21 nadat we wat foto's hadden gestuurd van onze kamer. Helemaal blij mee! De gordijnen zijn inmiddels binnen en staan prachtig! Goeie kwaliteit van de stoffen. En de levertijd is helemaal niet lang. De volgende bestelling is alweer onderweg. Hier gaan we vaker bestellen..

Mooie stof,

Gordijnen correct uitgevoerd.

Prachtige gordijnen en goede service

Gratis stalen snel in huis. Inmeetservice heel fijn en vriendelijke man. Snelle levering en prachtige gordijnen!

Supersnelle levering, duidelijke uitleg voor bestellen. Prima prijs.

Zowel service als kwaliteit erg goed.

De stof van mijn keuze was helaas niet meer op voorraad. Tijdens een telefoongesprek werd mee aangeboden een aantal soortgelijke stofstaaltjes op te sturen. Allemaal geheel kosteloos. Toch bleef de eerste stof favoriet. Als afgesproken ontving ik een seintje toen de stof weer binnenkwam, dit viel in de aan mij gemelde verwachte periode. Snel, makkelijk online besteld. Meethulp maakte het makkelijk goed te meten. Snel geleverd en past perfect. We zijn er erg blij mee!

Zeer goede service

Na het inmeten werd er snel contact opgenomen. Wij hoefde alleen maar door te geven welke we precies wilden. We hoefden het niet online te bestellen. De gordijnen zijn netjes en op tijd geleverd.

Mooie gordijnen, precies zoals verwacht

Mooie kwaliteit gordijnen. Gordijnen werden wel ruim een week later dan aangegeven op de website. Werd wel door een e-mail op de hoogte gesteld van de vertraging

top

gordijnen geweldig

geweldige gordijnen

zeer blij met de prachtige gordijnen, goede prijs en snel geleverd. kan het een ieder aanbevelen!

Goed en snel geleverd en heel mooi afgewerkte. De gordijnen is echt een aanrader

Ik vind het een hele goede website je wordt positief benaderd en houden zich echt aan de afspraken. De Gordijnen zijn wij zo tevreden over echt een aanrader voor iedereen .

Redelijk, mooi gordijn, goeie klantenservice, late levering, 2x ‘stuk’

Op advies deze prachtige vouwgordijnen besteld voor de kinderkamers in ons nieuwe huis. Met de levering ging iets mis maar ze waren gelukkig op tijd in ons nieuwe huis. Heel vriendelijk en snel geholpen per mail. Eenmaal opgehangen begeeft echter het systeem van gordijn bij mijn zoon het snel waardoor hij niet meer volledig omhoog kan. Met de intentie dat eerst nog eens goed te bekijken schreef ik niet direct een review alleen net begeeft het systeem het ook bij mijn dochter haar gordijn.... heel jammer en vooral vervelend want die van haar gaat niet verder omlaag...wat met slapen in het voorjaar niet plezierig is. Kortom; mooie gordijnen, attente en snelle klantenservice maar tot nu toe valt het product in gebruik tegen... hebben jullie hier een goede oplossing voor? Ik beveel aan omdat ik door de persoonlijke ervaring tot nu toe verwacht dat jullie een goede oplossing hebben☺️

Hi Sanne Meike, Gelukkig hebben we je inmiddels ook per mail gesproken en geconstateerd dat de vouwgordijnen niet defect zijn. Dat de ketting losschiet komt door het (verplichte) kindveilige systeem. Als er teveel weerstand op komt, dan schiet deze los. Dit zodat er geen ongelukken kunnen gebeuren! Gelukkig is dit snel te herstellen. We hebben aangeboden dit voor je te doen, maar het is zelf gelukt (dit aanbod staat natuurlijk ook nog, dan halen we de vouwgordijnen bij je op). Ik kan me voorstellen dat het even gek is dat het gebeurd. Dus goed dat je dit even bij ons hebt aangegeven. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden.

Na het sturen van een monster, meten bestellen en klaar, Binnen de opgegeven tijd bezorgd.

Snelle levering en geheel volgens wens

Prachtige gordijnstof (grijze linnenlook inbetween) en heel netjes gemaakt met de loodveter. Geen problemen met de online meethulp. Ik ben tevreden en zal zeker vaker bestellen bij jullie!

Heel erg goed !

Hele goede begeleiding en snel gemaakt ! Ik ben er superblij mee .

Super om te horen dat je blij bent met je nieuwe inbetweens! Heel veel plezier ermee!

Mooi product snel geleverd en goede service

Mooie rolgordijnen perfecte maten kleur en snel geleverd en nog een extra service want de trekkoorden waren tekort binnen 4 dagen nieuwe geleverd gratis super goed

Fijn dat je zo blij bent met de rolgordijnen en onze extra service! Daar doen we het allemaal voor. :-) Veel plezier met je mooie rolgordijnen!

Goed op de hoogte gehouden bij vertraging

Schitterende gordijnen voor een hele fijne prijs!

Nadat wij een aantal staaltjes hadden aangevraagd bij Enjoy21 en een keuze hadden gemaakt, hadden wij nog een paar (eigenlijk best een hoop...) vragen. We zijn door de klantenservice telefonisch heel goed geholpen en mede op basis van hun advies hebben wij onze gordijnen besteld. Ondanks dat er een probleem was geweest met het knippen van de stof werden onze gordijnen al heel snel bezorgd. Ze zaten netjes en zorgvuldig ingepakt en ze hingen meteen fantastisch! We hadden de meetwijzer op de website gebruikt en daardoor hingen de gordijnen perfect! De stof (Inbetween Linnen Taupe) filtert het zonlicht heel mooi en de gordijnen zijn prachtig afgewerkt. Wij zijn er heel erg blij mee!

Bedankt voor je mooie & uitgebreide review Susan! Blij om te horen dat het hele proces als heel fijn is ervaren. Het was leuk om met je mee te mogen denken!

Makkelijk bestellen. Ze houden je op de hoogte van het proces en de gordijnen worden keurig geleverd.

Hoi Contance, fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is geweest :)

Over ENJOY21

De online woninginrichter met een passie voor maatwerk. Bij ENJOY21 vind je gordijnen en vouwgordijnen op maat. Helemaal naar jouw wensen gemaakt. Gemakkelijk online te bestellen!