perfecte dienst

wat problemen met de website maar verder 100%

Bedankt voor je review! Geniet van je gordijnen.

Wat een aankoopbeleving! Het begint al met de hulp bij het inmeten: Ideaal. Vervolgens wordt je als klant helemaal meegenomen in het proces van maken en versturen. Op een leuke manier. Er wordt pro- actief gecommuniceerd en als de gordijnen dan binnenkomen (wat een snelle levering ook!), zijn ze zichtbaar met veel zorg verpakt. Zo op te hangen, ideaal! Hoewel de kwaliteit en service opvallend goed zijn, is de prijs heel redelijk.

Betrouwbaar, snelle en uitstekende service!

Mooie gordijnen die op korte termijn geleverd worden. Van tevoren staaltjes thuisgestuurd gekregen zodat ik goed kon vergelijken. Vragen worden snel beantwoord. Aanrader!

Bedankt voor je beoordeling Ilona! Veel plezier met je nieuwe gordijnen.

Prachtige gordijnen

Hele mooie gordijnen en supersnel in huis.

Dankjewel voor je review, Michelle!

Super snel geleverd, mooie stoffen, netjes gemaakt

Eerst stofjes besteld, keuze gemaakt, zaterdag besteld makkelijk op de site. Bericht gehad dat ze gemaakt werden en vrijdag had ik ze in huis! Ik ben er heel blij mee! Volgende x bestel ik ze weer hier!

Dat horen we graag Deniz! Bedankt voor je mooie review!

Laaggeprijsde gordijnen, makkelijk en snel in huis.

Inmeten is een eitje, daarna ben je snel voorzien van prachtige gordijnen uit hetzelfde atelier als die van de gordijnenspecialist.

Dankjewel Sabine voor je fijne review!

Alle lof

Super! Mooi, kwaliteit, zeer snelle levering!

Dankjewel Francine voor je mooie review!

Super mooie vitrage van een goede kwaliteit

Gisteren mijn nieuwe, linnen vitrage ontvangen. Was de 2e keer dat ik gordijnen had besteld en weer super tevreden. Duidelijke website met goede meetinstructies. Wanneer je goed de instructies volgt kan het niet fout gaan. Vitrage werd keurig verpakt afgeleverd. Erg mooie linnen stof en goed afgewerkt. Ben er heel erg blij mee!!

Dankjewel Pieter voor de prachtige review! Geniet van je gordijnen!

Supermooi gemaakte gordijnen!

Vandaag mijn nieuwe gordijnen gekregen en ze zijn supermooi gemaakt! Heel verzorgd ingepakt en een klantenservice die je hetzelfde moment nog te woord staat na een vraagje! Fijne ervaring en ik zal jullie zeker aanbevelen b8j anderen! Bedankt voor de prettige ervaring!

Wat fijn Jolanda, dankjewel voor je mooie woorden! Geniet van je gordijnen!

We zijn zeer tevreden.

Het bestelformulier was duidelijk om de bestelling te doen. De gordijnen waren goed verpakt en correct afgeleverd.

Fantastische gordijnen.

Ik heb ze via internet besteld, geen spijt van!! hoge kwaliteit en een goede prijs.

Goeie vlotte levering, en goede service.

Makelijk site om gordijnen te bestellen,. En een zeer snelle levering en een goeie klantenservice. Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf!!??

Snelle levering van hele mooie gordijnen voor een hele mooie prijs!

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

Hele snelle service, precies op maat, mooie plooi en mooie afwerking.

Bedankt voor je review Inja! Veel plezier met je gordijnen.

Supergoede service en hulp

Na heel veel stofstalen te hebben besteld, uiteindelijk een bestelling geplaatst. Daarna had ik nog wat vragen en deze worden altijd enorm snel en vriendelijk beantwoord. De gordijnen waren echt binnen 5 werkdagen binnen. Prachtig maar toen nog wat hulp nodig met het ophangen (wave). Weer snel en goed geholpen. Uiteindelijk hangen ze er erg mooi bij. Voor 1 klein weeffoutje zelfs nog een nieuw gordijn aangeboden gekregen maar dit vond ik niet nodig. Dus niet twijfelen maar gewoon bestellen bij dit fijne bedrijf!

Wat een prachtige woorden & beoordeling Lonneke, dankjewel! Heel veel plezier van je mooie wave-gordijnen!

Alles netjes en duidelijk

Ben zeer tevreden met de gordijnen, binnen 10 minuten had ik ze besteld, dus gegokt. Maar had er wel een goed gevoel bij en dat was juist.

Goed om te horen dat we het goede gevoel waar hebben kunnen maken. Bedankt voor je beoordeling Tim!

Hele snelle levering en super mooie gordijnen! Perfect gemaakt en hele mooie kwaliteit!

Bedankt voor je mooie woorden Francine! Veel plezier met je nieuwe gordijnen, geniet ervan!

Netjes,geweldig,staat fantastisch

Fijn dat je proef lapjes kan ontvangen. Voelt, ziet toch anders dan op een plaatje. Daarna besteld,. Alles is netjes verpakt, ziet en hangt keurig. Wij zijn er heel blij mee.

Wauw Mirjam, bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe gordijnen.

Mooie gordijnen en snel geleverd!

Heel blij mee!

Dankjewel voor je mooie beoordeling Tamara. Veel plezier met je gordijnen!

Helemaal naar wens!

Fijn om te horen! Veel plezier met je gordijnen!

Mooie stoffen en goede service!

Bedankt voor je review Annicka, mooie woorden!

Snelle levering van zowel kleurstalen als de gordijnen zelf. Kwalitatief materiaal en mooie afwerking! Zeer aan te bevelen.

Wauw, bedankt voor je mooie beoordeling Tiffany! Veel plezier met je mooie gordijnen.

Fijne persoonlijke service en mooie kwaliteit gordijnen! Ook leuk dat er een persoonlijk kaartje wordt nagestuurd! Echt een aanrader!

Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je gordijnen!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super lieve mensen, het communiceren ging snel en binnen een week hadden we al onze gordijnen binnen, wat een top service! Ga zo door, jullie verdienen meer aandacht voor jullie bedrijf. Ook de kwaliteit is geweldig van de gordijnen.

Bedankt voor je mooie woorden, Rachèl! Heel veel plezier met je gordijnen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede communicatie , mooi eindproduct . Vakmanschap is te zien aan kwaliteit en afwerking gordijnen

Over ENJOY21

De online woninginrichter met een passie voor maatwerk. Bij ENJOY21 vind je gordijnen en vouwgordijnen op maat. Helemaal naar jouw wensen gemaakt. Gemakkelijk online te bestellen!