Netjes,geweldig,staat fantastisch

Fijn dat je proef lapjes kan ontvangen. Voelt, ziet toch anders dan op een plaatje. Daarna besteld,. Alles is netjes verpakt, ziet en hangt keurig. Wij zijn er heel blij mee.

Wauw Mirjam, bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe gordijnen.

Mooie gordijnen en snel geleverd!

Heel blij mee!

Dankjewel voor je mooie beoordeling Tamara. Veel plezier met je gordijnen!

Helemaal naar wens!

Fijn om te horen! Veel plezier met je gordijnen!

Mooie stoffen en goede service!

Bedankt voor je review Annicka, mooie woorden!

Snelle levering van zowel kleurstalen als de gordijnen zelf. Kwalitatief materiaal en mooie afwerking! Zeer aan te bevelen.

Wauw, bedankt voor je mooie beoordeling Tiffany! Veel plezier met je mooie gordijnen.

Fijne persoonlijke service en mooie kwaliteit gordijnen! Ook leuk dat er een persoonlijk kaartje wordt nagestuurd! Echt een aanrader!

Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je gordijnen!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super lieve mensen, het communiceren ging snel en binnen een week hadden we al onze gordijnen binnen, wat een top service! Ga zo door, jullie verdienen meer aandacht voor jullie bedrijf. Ook de kwaliteit is geweldig van de gordijnen.

Bedankt voor je mooie woorden, Rachèl! Heel veel plezier met je gordijnen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede communicatie , mooi eindproduct . Vakmanschap is te zien aan kwaliteit en afwerking gordijnen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super bedrijf. -gratis stof staaltje -snelle levering -gordijnen hoger dan 3m

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit verhouding, dien wat ze zeggen, maken hun beloften waar, goede service en verzending. Zijn zeer tevreden en erg blij met onze mooie nieuwe gordijnen!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering, uitstekende kwaliteit en afwerking

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke website. Heb eerst 1 gordijn besteld om te kijken hoe de kwaliteit van de stof, de afwerking en de service was. Geen minpuntje kunnen ontdekken. Super tevreden dus voor herhaling vatbaar!

goede service, goed behandeld

Bedankt voor je mooie beoordeling, Daphne!

Over ENJOY21

De online woninginrichter met een passie voor maatwerk. Bij ENJOY21 vind je gordijnen en vouwgordijnen op maat. Helemaal naar jouw wensen gemaakt. Gemakkelijk online te bestellen!

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.