Zowel service als kwaliteit erg goed.

De stof van mijn keuze was helaas niet meer op voorraad. Tijdens een telefoongesprek werd mee aangeboden een aantal soortgelijke stofstaaltjes op te sturen. Allemaal geheel kosteloos. Toch bleef de eerste stof favoriet. Als afgesproken ontving ik een seintje toen de stof weer binnenkwam, dit viel in de aan mij gemelde verwachte periode. Snel, makkelijk online besteld. Meethulp maakte het makkelijk goed te meten. Snel geleverd en past perfect. We zijn er erg blij mee!

Zeer goede service

Na het inmeten werd er snel contact opgenomen. Wij hoefde alleen maar door te geven welke we precies wilden. We hoefden het niet online te bestellen. De gordijnen zijn netjes en op tijd geleverd.

Mooie gordijnen, precies zoals verwacht

Mooie kwaliteit gordijnen. Gordijnen werden wel ruim een week later dan aangegeven op de website. Werd wel door een e-mail op de hoogte gesteld van de vertraging

gordijnen geweldig

geweldige gordijnen

zeer blij met de prachtige gordijnen, goede prijs en snel geleverd. kan het een ieder aanbevelen!

Goed en snel geleverd en heel mooi afgewerkte. De gordijnen is echt een aanrader

Ik vind het een hele goede website je wordt positief benaderd en houden zich echt aan de afspraken. De Gordijnen zijn wij zo tevreden over echt een aanrader voor iedereen .

Redelijk, mooi gordijn, goeie klantenservice, late levering, 2x ‘stuk’

Op advies deze prachtige vouwgordijnen besteld voor de kinderkamers in ons nieuwe huis. Met de levering ging iets mis maar ze waren gelukkig op tijd in ons nieuwe huis. Heel vriendelijk en snel geholpen per mail. Eenmaal opgehangen begeeft echter het systeem van gordijn bij mijn zoon het snel waardoor hij niet meer volledig omhoog kan. Met de intentie dat eerst nog eens goed te bekijken schreef ik niet direct een review alleen net begeeft het systeem het ook bij mijn dochter haar gordijn.... heel jammer en vooral vervelend want die van haar gaat niet verder omlaag...wat met slapen in het voorjaar niet plezierig is. Kortom; mooie gordijnen, attente en snelle klantenservice maar tot nu toe valt het product in gebruik tegen... hebben jullie hier een goede oplossing voor? Ik beveel aan omdat ik door de persoonlijke ervaring tot nu toe verwacht dat jullie een goede oplossing hebben☺️

Hi Sanne Meike, Gelukkig hebben we je inmiddels ook per mail gesproken en geconstateerd dat de vouwgordijnen niet defect zijn. Dat de ketting losschiet komt door het (verplichte) kindveilige systeem. Als er teveel weerstand op komt, dan schiet deze los. Dit zodat er geen ongelukken kunnen gebeuren! Gelukkig is dit snel te herstellen. We hebben aangeboden dit voor je te doen, maar het is zelf gelukt (dit aanbod staat natuurlijk ook nog, dan halen we de vouwgordijnen bij je op). Ik kan me voorstellen dat het even gek is dat het gebeurd. Dus goed dat je dit even bij ons hebt aangegeven. Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan weet je ons te vinden.

Na het sturen van een monster, meten bestellen en klaar, Binnen de opgegeven tijd bezorgd.

Snelle levering en geheel volgens wens

Prachtige gordijnstof (grijze linnenlook inbetween) en heel netjes gemaakt met de loodveter. Geen problemen met de online meethulp. Ik ben tevreden en zal zeker vaker bestellen bij jullie!

Heel erg goed !

Hele goede begeleiding en snel gemaakt ! Ik ben er superblij mee .

Super om te horen dat je blij bent met je nieuwe inbetweens! Heel veel plezier ermee!

Mooi product snel geleverd en goede service

Mooie rolgordijnen perfecte maten kleur en snel geleverd en nog een extra service want de trekkoorden waren tekort binnen 4 dagen nieuwe geleverd gratis super goed

Fijn dat je zo blij bent met de rolgordijnen en onze extra service! Daar doen we het allemaal voor. :-) Veel plezier met je mooie rolgordijnen!

Goed op de hoogte gehouden bij vertraging

Schitterende gordijnen voor een hele fijne prijs!

Nadat wij een aantal staaltjes hadden aangevraagd bij Enjoy21 en een keuze hadden gemaakt, hadden wij nog een paar (eigenlijk best een hoop...) vragen. We zijn door de klantenservice telefonisch heel goed geholpen en mede op basis van hun advies hebben wij onze gordijnen besteld. Ondanks dat er een probleem was geweest met het knippen van de stof werden onze gordijnen al heel snel bezorgd. Ze zaten netjes en zorgvuldig ingepakt en ze hingen meteen fantastisch! We hadden de meetwijzer op de website gebruikt en daardoor hingen de gordijnen perfect! De stof (Inbetween Linnen Taupe) filtert het zonlicht heel mooi en de gordijnen zijn prachtig afgewerkt. Wij zijn er heel erg blij mee!

Bedankt voor je mooie & uitgebreide review Susan! Blij om te horen dat het hele proces als heel fijn is ervaren. Het was leuk om met je mee te mogen denken!

Makkelijk bestellen. Ze houden je op de hoogte van het proces en de gordijnen worden keurig geleverd.

Hoi Contance, fijn om te horen dat alles helemaal naar wens is geweest :)

Bestellen en zeer snel geleverd en mooi gemaakt

Ik beveel Enjoy21 echt aan. Zij hebben ruime keuze in gordijnen en vitrages of inbetweens. Een zeer goede en duidelijke uitleg van het opmeten waar de gordijnen moeten komen te hangen. De stof is erg mooi en van uitstekende kwaliteit. Op een zaterdagavond online besteld na ca. 1 week had ik ze al ontvangen.

Heel leuk om te horen Anja! Fijn dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor je review!

Goed!

Ik vind het nu lastig om mijn ervaring op te schrijven omdat ik zelf een beetje dom ben geweest met inmeten... De gordijnen zijn prachtig, mooie stof, netjes gemaakt en ruim binnen de aangegeven tijd afgeleverd! Niets meer dan complimenten! Alleen heb ik ze 15 centimeter te kort opgemeten dus het is een beetje raar gezicht.... ;-) Over het bestellen, betalen en doorgeven kan ik ook alleen maar tevreden zijn. Gelukkig heb ik over een paar weken nieuwe gordijnen in de slaapkamer nodig en daar past de kleur van deze gordijnen ook perfect. Dus dan bestellen we nieuwe gordijnen voor in de kamer, met de juiste lengte... En maken we deze op maat voor in de slaapkamer.

Bedankt voor je uitgebreide review Lenie, en fijn dat je alles toch naar tevredenheid is geweest. We zien je uiteraard graag terug! :-)

Perfect!

Hadden afwijkende maat van 329 cm hoog, geen enkel probleem met prima prijs zonder extra zoom. Top!

Bedankt voor je review Andreas! Alleen maar prachtig zulke hoogtes, daar draaien wij onze handen niet voor om. Veel plezier ermee!

Prachtige gordijnen en snelle levering

Binnen een week hadden we de gordijnen binnen. Daarvoor had ik eerst gratis stof staaltjes besteld. De gordijnen zijn prachtig, mooie stof, mooi gevoerd. Echt goede kwaliteit. We zijn er erg blij mee. Ook echt niet duur voor de kwaliteit die je krijgt.

Bedankt voor je beoordeling Annelies! Daar doen we het voor. :-) Veel plezier met je nieuwe gordijnen!

Wat Enjoy21 beloofd maken zij ook waar.

De kleurstalenservice werkt goed en snel. Chatcontact met Enjoy21 zijn ook erg prettig. Levering binnen 7 werkdagen. Eindproduct: prachtige wavegordijnen. Netjes afgewerkt.

Bedankt voor je mooie beoordeling Christa! Veel plezier met je nieuwe wave-gordijnen.

Prachtige gordijnen

Ik was maanden op zoek geweest naar oud roze linnenlook inbetween gordijnen van 355cm hoog voor een beetje betaalbare prijs. Het leek bijna een onmogelijke opgave maar kwam uiteindelijk deze site tegen. Ik was ten eerste al blij verrast door de prijs (het scheelde gewoon bijna 1000 euro met een eerdere offerte van een ander bedrijf) en de gordijnen waren er gewoon al na 2 weken! De stof is echt prachtig en ze zijn super netjes gemaakt. Ik ben er echt ontzettend blij mee.

Wauw Karin, bedankt voor je uitgebreide review. Je hebt precies omschreven wat we willen bereiken met onze producten. De kwaliteit van een woninginrichter met de scherpe prijzen en snelheid die je verwacht online. Dankjewel!

Hele goeie service , heel vriendelijke werknemers

Hele goeie service , heel vriendelijke werknemers

Wat een leuk compliment Noor, dankjewel!

Mooie gordijnen en super snel geleverd

Aanrader, erg mooi product en zeer snelle service ondanks Corona tijd

Bedankt voor je review Mirjam, daar doen we het voor!

Mooie inbetweens, perfect gemaakt, stof valt mooi en de kleur is zoals gehoopt. Wij hebben voor oversized gekozen en het lijken inbetweens uit een interieurmagazine. Onze verwachtingen werden volledig ingelost. Communicatie en begeleiding waren top. Voor onze volgende aankoop zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor je review Aimé. En wat een mooi compliment. Veel plezier met je nieuwe interieurmagazine-waardige inbetweens!

Top vitrage

Fijne en snelle communicatie. Het proces wordt goed gecommuniceerd. Je weet wanneer de gordijnen onder het naaimachine liggen. En afwijkende maten kunnen ze maken. In mijn geval vitrage met een hoogte van 430 cm. Ze hangen prachtig en mooie afwerking.

Bedankt voor je review Patricia. Fijn om te horen dat je vitrages helemaal naar wens zijn!

Prachtige gordijnen!

Prachtige gordijnen en een goede prijs. Stof is heel mooi en ze vallen heel rijk. Ik ben heel tevreden!!

Wat goed om te horen Marieke! Veel plezier met je nieuwe gordijnen.

Over ENJOY21

De online woninginrichter met een passie voor maatwerk. Bij ENJOY21 vind je gordijnen en vouwgordijnen op maat. Helemaal naar jouw wensen gemaakt. Gemakkelijk online te bestellen!