Nog steeds niet geleverd.

Zitten nu op 2.5 weken zonder op de hoogte gehouden te worden. Vorige week maandag gebelt, kreeg te horen donderdag of vrijdag. Gisteren gebelt ja sorry einde van de week. 1 mailtje alleen ontvangen dat het bevestigd was, verder zelf erachteraan gemoeten.

Hoi Dylan, Bedankt voor je review. Het klopt inderdaad dat onze levertijd op dit moment 2 weken langer is dan normaal, zoals gecommuniceerd op de website. Dat is veel langer dan de normale levertijd van 7 werkdagen, wat we heel vervelend vinden. We snappen dat het vervelend is dat je zit te wachten op je gordijnen. We zijn druk bezig om je gordijnen zo snel mogelijk netjes af te maken. Hopelijk kan je dan lang genieten van je nieuwe, op maat gemaakte gordijnen! Hartelijke groeten, Team ENJOY21

Heldere uitleg op de website, goeie klantenservice en hele mooie gordijnen!

Heldere uitleg op de website, goeie klantenservice en hele mooie gordijnen!

Hoi Pim, fijn om te horen! Geniet van je gordijnen!

Mooie op maat gemaakte gordijnen voor een fijne prijs!

Na het (snel) ontvangen van een mooie kleurstaal, was het bestellen van mijn gordijnen bij Enjoy21 erg gemakkelijk. De meetinstructies zijn duidelijk. Ik heb eventjes op de gordijnen moeten wachten en had graag wat eerder bericht ontvangen met een indicatie van de (langere) levertijd, maar de gordijnen hangen en ik ben blij!

Bedankt voor je review Esther. Door de zomerperiode heeft het op maat maken en de levering inderdaad langer geduurd dan normaal. Wel super fijn om te lezen dat we alsnog een dikke 10 van je krijgen! Zijn we blij mee!

Mooie gordijnen op maat!

Eenvoudig bestelproces, snelle levering en prachtige gordijnen. Zeer tevreden mee.

Dankjewel Karin!

Kwaliteit

Goede service. Helaas wat langer moeten wachten ivm fabricagefout. Werd goed op de hoogte gehouden van het proces. Vriendelijke en snelle reacties. Kwaliteit van het product is top! Fijn dat er al haakjes in zitten, die zelfs op maat te verstellen zijn. Ik raad het iedereen aan.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je ons aanbeveelt. Veel plezier met je gordijnen!

Blij met onze nieuwe gordijnen

Gordijnen zijn mooi gemaakt en van goede kwaliteit. Zeer behulpzame en vriendelijke klantenservice. Klein minpuntje: levering duurde iets langer dan de afgesproken 5-7 werkdagen.

Bedankt voor je review Hilde. Fijn om te horen dat je onze hulp als prettig hebt ervaren!

Heel erg tevreden eindelijk mooie hangende gordijnen top en dat zo snel

Fijn om te horen Trudy, dankjewel!

perfecte dienst

wat problemen met de website maar verder 100%

Bedankt voor je review! Geniet van je gordijnen.

Wat een aankoopbeleving! Het begint al met de hulp bij het inmeten: Ideaal. Vervolgens wordt je als klant helemaal meegenomen in het proces van maken en versturen. Op een leuke manier. Er wordt pro- actief gecommuniceerd en als de gordijnen dan binnenkomen (wat een snelle levering ook!), zijn ze zichtbaar met veel zorg verpakt. Zo op te hangen, ideaal! Hoewel de kwaliteit en service opvallend goed zijn, is de prijs heel redelijk.

Betrouwbaar, snelle en uitstekende service!

Mooie gordijnen die op korte termijn geleverd worden. Van tevoren staaltjes thuisgestuurd gekregen zodat ik goed kon vergelijken. Vragen worden snel beantwoord. Aanrader!

Bedankt voor je beoordeling Ilona! Veel plezier met je nieuwe gordijnen.

Prachtige gordijnen

Hele mooie gordijnen en supersnel in huis.

Dankjewel voor je review, Michelle!

Super snel geleverd, mooie stoffen, netjes gemaakt

Eerst stofjes besteld, keuze gemaakt, zaterdag besteld makkelijk op de site. Bericht gehad dat ze gemaakt werden en vrijdag had ik ze in huis! Ik ben er heel blij mee! Volgende x bestel ik ze weer hier!

Dat horen we graag Deniz! Bedankt voor je mooie review!

Laaggeprijsde gordijnen, makkelijk en snel in huis.

Inmeten is een eitje, daarna ben je snel voorzien van prachtige gordijnen uit hetzelfde atelier als die van de gordijnenspecialist.

Dankjewel Sabine voor je fijne review!

Alle lof

Super! Mooi, kwaliteit, zeer snelle levering!

Dankjewel Francine voor je mooie review!

Super mooie vitrage van een goede kwaliteit

Gisteren mijn nieuwe, linnen vitrage ontvangen. Was de 2e keer dat ik gordijnen had besteld en weer super tevreden. Duidelijke website met goede meetinstructies. Wanneer je goed de instructies volgt kan het niet fout gaan. Vitrage werd keurig verpakt afgeleverd. Erg mooie linnen stof en goed afgewerkt. Ben er heel erg blij mee!!

Dankjewel Pieter voor de prachtige review! Geniet van je gordijnen!

Supermooi gemaakte gordijnen!

Vandaag mijn nieuwe gordijnen gekregen en ze zijn supermooi gemaakt! Heel verzorgd ingepakt en een klantenservice die je hetzelfde moment nog te woord staat na een vraagje! Fijne ervaring en ik zal jullie zeker aanbevelen b8j anderen! Bedankt voor de prettige ervaring!

Wat fijn Jolanda, dankjewel voor je mooie woorden! Geniet van je gordijnen!

We zijn zeer tevreden.

Het bestelformulier was duidelijk om de bestelling te doen. De gordijnen waren goed verpakt en correct afgeleverd.

Fantastische gordijnen.

Ik heb ze via internet besteld, geen spijt van!! hoge kwaliteit en een goede prijs.

Goeie vlotte levering, en goede service.

Makelijk site om gordijnen te bestellen,. En een zeer snelle levering en een goeie klantenservice. Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf!!??

Snelle levering van hele mooie gordijnen voor een hele mooie prijs!

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

Hele snelle service, precies op maat, mooie plooi en mooie afwerking.

Bedankt voor je review Inja! Veel plezier met je gordijnen.

Supergoede service en hulp

Na heel veel stofstalen te hebben besteld, uiteindelijk een bestelling geplaatst. Daarna had ik nog wat vragen en deze worden altijd enorm snel en vriendelijk beantwoord. De gordijnen waren echt binnen 5 werkdagen binnen. Prachtig maar toen nog wat hulp nodig met het ophangen (wave). Weer snel en goed geholpen. Uiteindelijk hangen ze er erg mooi bij. Voor 1 klein weeffoutje zelfs nog een nieuw gordijn aangeboden gekregen maar dit vond ik niet nodig. Dus niet twijfelen maar gewoon bestellen bij dit fijne bedrijf!

Wat een prachtige woorden & beoordeling Lonneke, dankjewel! Heel veel plezier van je mooie wave-gordijnen!

Alles netjes en duidelijk

Ben zeer tevreden met de gordijnen, binnen 10 minuten had ik ze besteld, dus gegokt. Maar had er wel een goed gevoel bij en dat was juist.

Goed om te horen dat we het goede gevoel waar hebben kunnen maken. Bedankt voor je beoordeling Tim!

Hele snelle levering en super mooie gordijnen! Perfect gemaakt en hele mooie kwaliteit!

Bedankt voor je mooie woorden Francine! Veel plezier met je nieuwe gordijnen, geniet ervan!

Netjes,geweldig,staat fantastisch

Fijn dat je proef lapjes kan ontvangen. Voelt, ziet toch anders dan op een plaatje. Daarna besteld,. Alles is netjes verpakt, ziet en hangt keurig. Wij zijn er heel blij mee.

Wauw Mirjam, bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe gordijnen.

Over ENJOY21

De online woninginrichter met een passie voor maatwerk. Bij ENJOY21 vind je gordijnen en vouwgordijnen op maat. Helemaal naar jouw wensen gemaakt. Gemakkelijk online te bestellen!