We zijn zeer tevreden.

Het bestelformulier was duidelijk om de bestelling te doen. De gordijnen waren goed verpakt en correct afgeleverd.

Fantastische gordijnen.

Ik heb ze via internet besteld, geen spijt van!! hoge kwaliteit en een goede prijs.

Goeie vlotte levering, en goede service.

Makelijk site om gordijnen te bestellen,. En een zeer snelle levering en een goeie klantenservice. Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf!!??

Snelle levering van hele mooie gordijnen voor een hele mooie prijs!

Dankjewel voor deze mooie beoordeling!

Hele snelle service, precies op maat, mooie plooi en mooie afwerking.

Bedankt voor je review Inja! Veel plezier met je gordijnen.

Supergoede service en hulp

Na heel veel stofstalen te hebben besteld, uiteindelijk een bestelling geplaatst. Daarna had ik nog wat vragen en deze worden altijd enorm snel en vriendelijk beantwoord. De gordijnen waren echt binnen 5 werkdagen binnen. Prachtig maar toen nog wat hulp nodig met het ophangen (wave). Weer snel en goed geholpen. Uiteindelijk hangen ze er erg mooi bij. Voor 1 klein weeffoutje zelfs nog een nieuw gordijn aangeboden gekregen maar dit vond ik niet nodig. Dus niet twijfelen maar gewoon bestellen bij dit fijne bedrijf!

Wat een prachtige woorden & beoordeling Lonneke, dankjewel! Heel veel plezier van je mooie wave-gordijnen!

Alles netjes en duidelijk

Ben zeer tevreden met de gordijnen, binnen 10 minuten had ik ze besteld, dus gegokt. Maar had er wel een goed gevoel bij en dat was juist.

Goed om te horen dat we het goede gevoel waar hebben kunnen maken. Bedankt voor je beoordeling Tim!

Hele snelle levering en super mooie gordijnen! Perfect gemaakt en hele mooie kwaliteit!

Bedankt voor je mooie woorden Francine! Veel plezier met je nieuwe gordijnen, geniet ervan!

Netjes,geweldig,staat fantastisch

Fijn dat je proef lapjes kan ontvangen. Voelt, ziet toch anders dan op een plaatje. Daarna besteld,. Alles is netjes verpakt, ziet en hangt keurig. Wij zijn er heel blij mee.

Wauw Mirjam, bedankt voor je mooie review! Heel veel plezier gewenst met je nieuwe gordijnen.

Mooie gordijnen en snel geleverd!

Heel blij mee!

Dankjewel voor je mooie beoordeling Tamara. Veel plezier met je gordijnen!

Helemaal naar wens!

Fijn om te horen! Veel plezier met je gordijnen!

Mooie stoffen en goede service!

Bedankt voor je review Annicka, mooie woorden!

Snelle levering van zowel kleurstalen als de gordijnen zelf. Kwalitatief materiaal en mooie afwerking! Zeer aan te bevelen.

Wauw, bedankt voor je mooie beoordeling Tiffany! Veel plezier met je mooie gordijnen.

Fijne persoonlijke service en mooie kwaliteit gordijnen! Ook leuk dat er een persoonlijk kaartje wordt nagestuurd! Echt een aanrader!

Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met je gordijnen!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super lieve mensen, het communiceren ging snel en binnen een week hadden we al onze gordijnen binnen, wat een top service! Ga zo door, jullie verdienen meer aandacht voor jullie bedrijf. Ook de kwaliteit is geweldig van de gordijnen.

Bedankt voor je mooie woorden, Rachèl! Heel veel plezier met je gordijnen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede communicatie , mooi eindproduct . Vakmanschap is te zien aan kwaliteit en afwerking gordijnen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Super bedrijf. -gratis stof staaltje -snelle levering -gordijnen hoger dan 3m

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Goede prijs kwaliteit verhouding, dien wat ze zeggen, maken hun beloften waar, goede service en verzending. Zijn zeer tevreden en erg blij met onze mooie nieuwe gordijnen!

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering, uitstekende kwaliteit en afwerking

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Duidelijke website. Heb eerst 1 gordijn besteld om te kijken hoe de kwaliteit van de stof, de afwerking en de service was. Geen minpuntje kunnen ontdekken. Super tevreden dus voor herhaling vatbaar!

goede service, goed behandeld

Bedankt voor je mooie beoordeling, Daphne!

Over ENJOY21

De online woninginrichter met een passie voor maatwerk. Bij ENJOY21 vind je gordijnen en vouwgordijnen op maat. Helemaal naar jouw wensen gemaakt. Gemakkelijk online te bestellen!