Bestellen en zeer snel geleverd en mooi gemaakt

Ik beveel Enjoy21 echt aan. Zij hebben ruime keuze in gordijnen en vitrages of inbetweens. Een zeer goede en duidelijke uitleg van het opmeten waar de gordijnen moeten komen te hangen. De stof is erg mooi en van uitstekende kwaliteit. Op een zaterdagavond online besteld na ca. 1 week had ik ze al ontvangen.

Heel leuk om te horen Anja! Fijn dat alles naar wens is geweest. Bedankt voor je review!

Goed!

Ik vind het nu lastig om mijn ervaring op te schrijven omdat ik zelf een beetje dom ben geweest met inmeten... De gordijnen zijn prachtig, mooie stof, netjes gemaakt en ruim binnen de aangegeven tijd afgeleverd! Niets meer dan complimenten! Alleen heb ik ze 15 centimeter te kort opgemeten dus het is een beetje raar gezicht.... ;-) Over het bestellen, betalen en doorgeven kan ik ook alleen maar tevreden zijn. Gelukkig heb ik over een paar weken nieuwe gordijnen in de slaapkamer nodig en daar past de kleur van deze gordijnen ook perfect. Dus dan bestellen we nieuwe gordijnen voor in de kamer, met de juiste lengte... En maken we deze op maat voor in de slaapkamer.

Bedankt voor je uitgebreide review Lenie, en fijn dat je alles toch naar tevredenheid is geweest. We zien je uiteraard graag terug! :-)

Perfect!

Hadden afwijkende maat van 329 cm hoog, geen enkel probleem met prima prijs zonder extra zoom. Top!

Bedankt voor je review Andreas! Alleen maar prachtig zulke hoogtes, daar draaien wij onze handen niet voor om. Veel plezier ermee!

Prachtige gordijnen en snelle levering

Binnen een week hadden we de gordijnen binnen. Daarvoor had ik eerst gratis stof staaltjes besteld. De gordijnen zijn prachtig, mooie stof, mooi gevoerd. Echt goede kwaliteit. We zijn er erg blij mee. Ook echt niet duur voor de kwaliteit die je krijgt.

Bedankt voor je beoordeling Annelies! Daar doen we het voor. :-) Veel plezier met je nieuwe gordijnen!

Wat Enjoy21 beloofd maken zij ook waar.

De kleurstalenservice werkt goed en snel. Chatcontact met Enjoy21 zijn ook erg prettig. Levering binnen 7 werkdagen. Eindproduct: prachtige wavegordijnen. Netjes afgewerkt.

Bedankt voor je mooie beoordeling Christa! Veel plezier met je nieuwe wave-gordijnen.

Prachtige gordijnen

Ik was maanden op zoek geweest naar oud roze linnenlook inbetween gordijnen van 355cm hoog voor een beetje betaalbare prijs. Het leek bijna een onmogelijke opgave maar kwam uiteindelijk deze site tegen. Ik was ten eerste al blij verrast door de prijs (het scheelde gewoon bijna 1000 euro met een eerdere offerte van een ander bedrijf) en de gordijnen waren er gewoon al na 2 weken! De stof is echt prachtig en ze zijn super netjes gemaakt. Ik ben er echt ontzettend blij mee.

Wauw Karin, bedankt voor je uitgebreide review. Je hebt precies omschreven wat we willen bereiken met onze producten. De kwaliteit van een woninginrichter met de scherpe prijzen en snelheid die je verwacht online. Dankjewel!

Hele goeie service , heel vriendelijke werknemers

Hele goeie service , heel vriendelijke werknemers

Wat een leuk compliment Noor, dankjewel!

Mooie gordijnen en super snel geleverd

Aanrader, erg mooi product en zeer snelle service ondanks Corona tijd

Bedankt voor je review Mirjam, daar doen we het voor!

Mooie inbetweens, perfect gemaakt, stof valt mooi en de kleur is zoals gehoopt. Wij hebben voor oversized gekozen en het lijken inbetweens uit een interieurmagazine. Onze verwachtingen werden volledig ingelost. Communicatie en begeleiding waren top. Voor onze volgende aankoop zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor je review Aimé. En wat een mooi compliment. Veel plezier met je nieuwe interieurmagazine-waardige inbetweens!

Top vitrage

Fijne en snelle communicatie. Het proces wordt goed gecommuniceerd. Je weet wanneer de gordijnen onder het naaimachine liggen. En afwijkende maten kunnen ze maken. In mijn geval vitrage met een hoogte van 430 cm. Ze hangen prachtig en mooie afwerking.

Bedankt voor je review Patricia. Fijn om te horen dat je vitrages helemaal naar wens zijn!

Prachtige gordijnen!

Prachtige gordijnen en een goede prijs. Stof is heel mooi en ze vallen heel rijk. Ik ben heel tevreden!!

Wat goed om te horen Marieke! Veel plezier met je nieuwe gordijnen.

Excellent all round service and quality work

User friendly website. Quick response to e-mails. Curtains well made and delivered on promised date.

Thanks for the review Sharon. We're happy that you're happy!

Proefstaal opgevraagd, snel geleverd. Vervolgens de gordijnen besteld. Hele makkelijke site, opmeten, invullen en bestellen. De gordijnen zijn perfect en erg netjes geleverd. Totaal niks op aan te merken en aan iedereen aan te raden!

Bedankt Ilse voor je review. Daar doen we het voor!

Niet twijfelen!

Ik bestelde voor de 3e keer overgordijnen bij Enjoy21, deze keer in de stof Woven Dim Naturel, voor de badkamer en een slaapkamer. Opnieuw reuze tevreden! Zeer mooi afgewerkt, juist op maat, mooie stof. En voor de prijs kan je het niet laten.

Wauw Martine, bedankt voor je review! Veel plezier ook met deze gordijnen.

Super mooie overgordijnen!

Weer een goede aankoop. De stoffen van enjoy21 vind ik mooier dan bij andere winkels.

Wat een mooi compliment Susanne. We kiezen onze collectie met zorg uit. Bedankt voor je review!

Prima prijs -kwaliteitsverhouding. Snelle service en men houdt je goed op de hoogte van de status van je order. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Wat een leuk bericht Anne Marie. Dankjewel!

Super tevreden

We zijn erg blij met de gordijnen, zo mooi gemaakt en erg mooie stof!

Fijn om te horen Jacqueline! Bedankt voor je review.

Ben matig tevreden

Beste Enjoy, De service is uitstekend, alleen jammer ondanks alle instructies van het meten opgevolgd heb, de gordijnen toch 5 cm korter uitvielen. Dat is jammer dat nu iets te kort hangen

Hoi Yvonne, Bedankt voor je review! De gordijnen horen natuurlijk exact de maten te hebben als die zijn besteld. Stuur je ons een berichtje? Dan lossen we dit samen met je op. We horen graag van je!

Goede service!

De gordijnen zijn exact zoals je ze op de foto ziet. De maatvoering is exact en de verzwaring aan de onderzijde is zeer prettig.

Bedankt voor je review Dennis!

Fantastische gordijnen en service

Wij waren voor onze nieuwbouwwoning woning opzoek naar gordijnen, veel gordijnen zaken gezien en veel staaltjes besteld het was moeilijk om keuzeste maken. Tot we bij Enjoy21 terecht kwamen, leuke staaltjesservice, vriendelijke medewerkers maar vooral mooie gordijnen en netjes op maat gemaakt, wij zullen de volgende keer ook weer bij Enjoy21 terug komen!

Bedankt voor je mooie review Tymon. Daar doen we het voor! Veel plezier met je nieuwe gordijnen en je nieuwe huis.

Erg goed gemaakt, ze paste precies ook.

Nooit eerder digitaal gordijnen besteld. Viel niet tegen. Erg nestjes afgeleverd en zo op te hangen. Perfect!

Fijn om te horen Yvonne! Bedankt!

Vriendelijke mensen, fantastsche service, prachtige stof, snelle levering 2 x een 10!

Dankjewel Els voor je mooie woorden!

Prachtig

Perfect op maat! Een goede keuze kunnen maken door de gratis kleurstalen. Snelle levering!

Super Susanne, dankjewel voor je review!

Zeer klantvriendelijk

Zeer goed geholpen met het op de juiste manier opmeten. Telefonisch duidelijk overleg over gehad. Ook via de chat door een vriendelijke medewerkster geholpen, met name over de keuze van de stof. Bestelling gedaan en na 9 dagen keurig ontvangen. De maten zijn goed en de gordijnen hangen prachtig!

Bedankt Maria voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het hele proces. Veel plezier met je nieuwe gordijnen!

Erg blij met het eindresultaat!

Levering was vertraagd door een weeffout maar hierover ben ik netjes geïnformeerd. Hierdoor kwam ik in de knel met waar de gordijnen geleverd moesten worden, maar ook dat is snel door Enjoy21 opgelost

Bedankt voor je review Remco! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en blij met het eindresultaat.

Over ENJOY21

De online woninginrichter met een passie voor maatwerk. Bij ENJOY21 vind je gordijnen en vouwgordijnen op maat. Helemaal naar jouw wensen gemaakt. Gemakkelijk online te bestellen!