Mooie gordijnen en super snel geleverd

Aanrader, erg mooi product en zeer snelle service ondanks Corona tijd

Bedankt voor je review Mirjam, daar doen we het voor!

Mooie inbetweens, perfect gemaakt, stof valt mooi en de kleur is zoals gehoopt. Wij hebben voor oversized gekozen en het lijken inbetweens uit een interieurmagazine. Onze verwachtingen werden volledig ingelost. Communicatie en begeleiding waren top. Voor onze volgende aankoop zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor je review Aimé. En wat een mooi compliment. Veel plezier met je nieuwe interieurmagazine-waardige inbetweens!

Top vitrage

Fijne en snelle communicatie. Het proces wordt goed gecommuniceerd. Je weet wanneer de gordijnen onder het naaimachine liggen. En afwijkende maten kunnen ze maken. In mijn geval vitrage met een hoogte van 430 cm. Ze hangen prachtig en mooie afwerking.

Bedankt voor je review Patricia. Fijn om te horen dat je vitrages helemaal naar wens zijn!

Prachtige gordijnen!

Prachtige gordijnen en een goede prijs. Stof is heel mooi en ze vallen heel rijk. Ik ben heel tevreden!!

Wat goed om te horen Marieke! Veel plezier met je nieuwe gordijnen.

Excellent all round service and quality work

User friendly website. Quick response to e-mails. Curtains well made and delivered on promised date.

Thanks for the review Sharon. We're happy that you're happy!

Proefstaal opgevraagd, snel geleverd. Vervolgens de gordijnen besteld. Hele makkelijke site, opmeten, invullen en bestellen. De gordijnen zijn perfect en erg netjes geleverd. Totaal niks op aan te merken en aan iedereen aan te raden!

Bedankt Ilse voor je review. Daar doen we het voor!

Niet twijfelen!

Ik bestelde voor de 3e keer overgordijnen bij Enjoy21, deze keer in de stof Woven Dim Naturel, voor de badkamer en een slaapkamer. Opnieuw reuze tevreden! Zeer mooi afgewerkt, juist op maat, mooie stof. En voor de prijs kan je het niet laten.

Wauw Martine, bedankt voor je review! Veel plezier ook met deze gordijnen.

Super mooie overgordijnen!

Weer een goede aankoop. De stoffen van enjoy21 vind ik mooier dan bij andere winkels.

Wat een mooi compliment Susanne. We kiezen onze collectie met zorg uit. Bedankt voor je review!

Prima prijs -kwaliteitsverhouding. Snelle service en men houdt je goed op de hoogte van de status van je order. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Wat een leuk bericht Anne Marie. Dankjewel!

Super tevreden

We zijn erg blij met de gordijnen, zo mooi gemaakt en erg mooie stof!

Fijn om te horen Jacqueline! Bedankt voor je review.

Ben matig tevreden

Beste Enjoy, De service is uitstekend, alleen jammer ondanks alle instructies van het meten opgevolgd heb, de gordijnen toch 5 cm korter uitvielen. Dat is jammer dat nu iets te kort hangen

Hoi Yvonne, Bedankt voor je review! De gordijnen horen natuurlijk exact de maten te hebben als die zijn besteld. Stuur je ons een berichtje? Dan lossen we dit samen met je op. We horen graag van je!

Goede service!

De gordijnen zijn exact zoals je ze op de foto ziet. De maatvoering is exact en de verzwaring aan de onderzijde is zeer prettig.

Bedankt voor je review Dennis!

Fantastische gordijnen en service

Wij waren voor onze nieuwbouwwoning woning opzoek naar gordijnen, veel gordijnen zaken gezien en veel staaltjes besteld het was moeilijk om keuzeste maken. Tot we bij Enjoy21 terecht kwamen, leuke staaltjesservice, vriendelijke medewerkers maar vooral mooie gordijnen en netjes op maat gemaakt, wij zullen de volgende keer ook weer bij Enjoy21 terug komen!

Bedankt voor je mooie review Tymon. Daar doen we het voor! Veel plezier met je nieuwe gordijnen en je nieuwe huis.

Erg goed gemaakt, ze paste precies ook.

Nooit eerder digitaal gordijnen besteld. Viel niet tegen. Erg nestjes afgeleverd en zo op te hangen. Perfect!

Fijn om te horen Yvonne! Bedankt!

Vriendelijke mensen, fantastsche service, prachtige stof, snelle levering 2 x een 10!

Dankjewel Els voor je mooie woorden!

Prachtig

Perfect op maat! Een goede keuze kunnen maken door de gratis kleurstalen. Snelle levering!

Super Susanne, dankjewel voor je review!

Zeer klantvriendelijk

Zeer goed geholpen met het op de juiste manier opmeten. Telefonisch duidelijk overleg over gehad. Ook via de chat door een vriendelijke medewerkster geholpen, met name over de keuze van de stof. Bestelling gedaan en na 9 dagen keurig ontvangen. De maten zijn goed en de gordijnen hangen prachtig!

Bedankt Maria voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het hele proces. Veel plezier met je nieuwe gordijnen!

Erg blij met het eindresultaat!

Levering was vertraagd door een weeffout maar hierover ben ik netjes geïnformeerd. Hierdoor kwam ik in de knel met waar de gordijnen geleverd moesten worden, maar ook dat is snel door Enjoy21 opgelost

Bedankt voor je review Remco! Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met onze communicatie en blij met het eindresultaat.

Zeer mooie gordijnen (Structure Off White), prima afgewerkt. Op tijd geleverd. En zeker handig dat je eerst staaltjes kan vragen. Zeer eerlijke prijs. Kortom, top op alle vlakken!

Bedankt voor je review Martine!

prachtig

Voor een kantoor met enorme plafondhoogtes gordijnen laten maken. Mooi gemaakt en keurig verpakt verzonden.

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor je review.

Er wordt goed meegedacht er was persoonlijk contact en ben goed op de hoogte gehouden toen de gewenste gordijnen niet op voorraad bleken.

Bedankt voor je review, Suzanne! Zijn we blij mee.

Prachtige gordijnen

Grijsgroene inbetweens besteld in linnen look. Mooi gemaakt en ze hangen daardoor fantastisch. We zijn er heel blij mee. We werden goed op de hoogte gehouden over het bezorgtraject. Prima, zou zo weer bij jullie bestellen!

Fijn om te horen Tanja! Veel plezier met de mooie Inbetween Linnen Grijsgroen.

Blij met mijn gordijnen!

Ik ben blij met de manier waarop ik geholpen ben, de snelheid waarmee de gordijnen binnen kreeg en het resultaat. De gordijnen zien er prachtig uit.

Bedankt voor je mooie review, Alma!

Super service, behulpzaam, snelle levering en prachtige gordijnen!

Ik ben erg blij met de gordijnen, mooie kwaliteit en kleuren zoals op de afbeelding. Ben ook erg goed geholpen door Joy via mail en chat. Super service!

Bedankt voor je mooie review Suuz! Geniet van je nieuwe gordijnen in je woning!

Betrokken eigenaar met mooie producten

Wij hebben voor onze woning inbetween gordijnen besteld bij Joy. Bij aanvang wisten we niet welke we moesten kiezen. Joy gaf ons hier goed advies in. Vervolgens gebruik gemaakt van inmeet/ophang service. De gordijnen hangen perfect en onze woning is nu af.

Bedankt voor je prachtige review, Henrico! Veel plezier met je mooie inbetween gordijnen.

Over ENJOY21

De online woninginrichter met een passie voor maatwerk. Bij ENJOY21 vind je gordijnen en vouwgordijnen op maat. Helemaal naar jouw wensen gemaakt. Gemakkelijk online te bestellen!