Zeer mooie gordijnen (Structure Off White), prima afgewerkt. Op tijd geleverd. En zeker handig dat je eerst staaltjes kan vragen. Zeer eerlijke prijs. Kortom, top op alle vlakken!

Bedankt voor je review Martine!

prachtig

Voor een kantoor met enorme plafondhoogtes gordijnen laten maken. Mooi gemaakt en keurig verpakt verzonden.

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor je review.

Er wordt goed meegedacht er was persoonlijk contact en ben goed op de hoogte gehouden toen de gewenste gordijnen niet op voorraad bleken.

Bedankt voor je review, Suzanne! Zijn we blij mee.

Prachtige gordijnen

Grijsgroene inbetweens besteld in linnen look. Mooi gemaakt en ze hangen daardoor fantastisch. We zijn er heel blij mee. We werden goed op de hoogte gehouden over het bezorgtraject. Prima, zou zo weer bij jullie bestellen!

Fijn om te horen Tanja! Veel plezier met de mooie Inbetween Linnen Grijsgroen.

Blij met mijn gordijnen!

Ik ben blij met de manier waarop ik geholpen ben, de snelheid waarmee de gordijnen binnen kreeg en het resultaat. De gordijnen zien er prachtig uit.

Bedankt voor je mooie review, Alma!

Super service, behulpzaam, snelle levering en prachtige gordijnen!

Ik ben erg blij met de gordijnen, mooie kwaliteit en kleuren zoals op de afbeelding. Ben ook erg goed geholpen door Joy via mail en chat. Super service!

Bedankt voor je mooie review Suuz! Geniet van je nieuwe gordijnen in je woning!

Betrokken eigenaar met mooie producten

Wij hebben voor onze woning inbetween gordijnen besteld bij Joy. Bij aanvang wisten we niet welke we moesten kiezen. Joy gaf ons hier goed advies in. Vervolgens gebruik gemaakt van inmeet/ophang service. De gordijnen hangen perfect en onze woning is nu af.

Bedankt voor je prachtige review, Henrico! Veel plezier met je mooie inbetween gordijnen.

Handig dat kleurstaaltje, maakte dat we wisten dat we de goede kleur kozen.

Bedankt voor je review! Veel plezier met je nieuwe gordijnen.

Prachtig, klantvriendelijk en snelle levering.

Ik werd goed geholpen bij de klantenservice want ik had meerdere vragen. De levering ging snel en het resultaat is netjes!

Hoi Mirjam, fijn om te lezen! Veel plezier met je nieuwe gordijnen.

Mooie gordijnen en snelle levering

Erg blij met mijn linnen in between gordijnen. Heel tevreden!

Fijn om te horen Nienke. Veel plezier met je nieuwe inbetweens!

Prima Service en mooie inbetweens

Prima ervaring met enjoy! Doen wat ze beloven. Inbetweens zijn super mooi.

Hoi Melissa, super leuk om te horen! Veel plezier met je nieuwe inbetweens.

Nog steeds niet geleverd.

Zitten nu op 2.5 weken zonder op de hoogte gehouden te worden. Vorige week maandag gebelt, kreeg te horen donderdag of vrijdag. Gisteren gebelt ja sorry einde van de week. 1 mailtje alleen ontvangen dat het bevestigd was, verder zelf erachteraan gemoeten.

Hoi Dylan, Bedankt voor je review. Het klopt inderdaad dat onze levertijd op dit moment 2 weken langer is dan normaal, zoals gecommuniceerd op de website. Dat is veel langer dan de normale levertijd van 7 werkdagen, wat we heel vervelend vinden. We snappen dat het vervelend is dat je zit te wachten op je gordijnen. We zijn druk bezig om je gordijnen zo snel mogelijk netjes af te maken. Hopelijk kan je dan lang genieten van je nieuwe, op maat gemaakte gordijnen! Hartelijke groeten, Team ENJOY21

Heldere uitleg op de website, goeie klantenservice en hele mooie gordijnen!

Heldere uitleg op de website, goeie klantenservice en hele mooie gordijnen!

Hoi Pim, fijn om te horen! Geniet van je gordijnen!

Mooie op maat gemaakte gordijnen voor een fijne prijs!

Na het (snel) ontvangen van een mooie kleurstaal, was het bestellen van mijn gordijnen bij Enjoy21 erg gemakkelijk. De meetinstructies zijn duidelijk. Ik heb eventjes op de gordijnen moeten wachten en had graag wat eerder bericht ontvangen met een indicatie van de (langere) levertijd, maar de gordijnen hangen en ik ben blij!

Bedankt voor je review Esther. Door de zomerperiode heeft het op maat maken en de levering inderdaad langer geduurd dan normaal. Wel super fijn om te lezen dat we alsnog een dikke 10 van je krijgen! Zijn we blij mee!

Mooie gordijnen op maat!

Eenvoudig bestelproces, snelle levering en prachtige gordijnen. Zeer tevreden mee.

Dankjewel Karin!

Kwaliteit

Goede service. Helaas wat langer moeten wachten ivm fabricagefout. Werd goed op de hoogte gehouden van het proces. Vriendelijke en snelle reacties. Kwaliteit van het product is top! Fijn dat er al haakjes in zitten, die zelfs op maat te verstellen zijn. Ik raad het iedereen aan.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je ons aanbeveelt. Veel plezier met je gordijnen!

Blij met onze nieuwe gordijnen

Gordijnen zijn mooi gemaakt en van goede kwaliteit. Zeer behulpzame en vriendelijke klantenservice. Klein minpuntje: levering duurde iets langer dan de afgesproken 5-7 werkdagen.

Bedankt voor je review Hilde. Fijn om te horen dat je onze hulp als prettig hebt ervaren!

Heel erg tevreden eindelijk mooie hangende gordijnen top en dat zo snel

Fijn om te horen Trudy, dankjewel!

perfecte dienst

wat problemen met de website maar verder 100%

Bedankt voor je review! Geniet van je gordijnen.

Wat een aankoopbeleving! Het begint al met de hulp bij het inmeten: Ideaal. Vervolgens wordt je als klant helemaal meegenomen in het proces van maken en versturen. Op een leuke manier. Er wordt pro- actief gecommuniceerd en als de gordijnen dan binnenkomen (wat een snelle levering ook!), zijn ze zichtbaar met veel zorg verpakt. Zo op te hangen, ideaal! Hoewel de kwaliteit en service opvallend goed zijn, is de prijs heel redelijk.

Betrouwbaar, snelle en uitstekende service!

Mooie gordijnen die op korte termijn geleverd worden. Van tevoren staaltjes thuisgestuurd gekregen zodat ik goed kon vergelijken. Vragen worden snel beantwoord. Aanrader!

Bedankt voor je beoordeling Ilona! Veel plezier met je nieuwe gordijnen.

Prachtige gordijnen

Hele mooie gordijnen en supersnel in huis.

Dankjewel voor je review, Michelle!

Super snel geleverd, mooie stoffen, netjes gemaakt

Eerst stofjes besteld, keuze gemaakt, zaterdag besteld makkelijk op de site. Bericht gehad dat ze gemaakt werden en vrijdag had ik ze in huis! Ik ben er heel blij mee! Volgende x bestel ik ze weer hier!

Dat horen we graag Deniz! Bedankt voor je mooie review!

Laaggeprijsde gordijnen, makkelijk en snel in huis.

Inmeten is een eitje, daarna ben je snel voorzien van prachtige gordijnen uit hetzelfde atelier als die van de gordijnenspecialist.

Dankjewel Sabine voor je fijne review!

Alle lof

Super! Mooi, kwaliteit, zeer snelle levering!

Dankjewel Francine voor je mooie review!

Over ENJOY21

De online woninginrichter met een passie voor maatwerk. Bij ENJOY21 vind je gordijnen en vouwgordijnen op maat. Helemaal naar jouw wensen gemaakt. Gemakkelijk online te bestellen!