Sterk in papieren handdoeken

Sinds enkele maanden bestellen wij onze papieren handdoeken bij DispoDeals. Gewoon goede prijs, netjes geleverd en goed bereikbare klantenservice.

Goede service, snelle levering, top kwaliteit

Prijs, kwaliteit en service top!

Een heel erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. Door advies van Tom en zijn team gaan we binnen kort de overstap maken van tork naar huismerk producten van dispodeals, zelfde kwaliteit maar veel goedkoper! Wij zijn heel tevreden!

wat een stelletje toppers!!

Heel persoonlijk. Niets is te zwaar of te moeilijk. Goede service, goede prijs. Fijn contact. Gewoon top!!

Goede ervaring

Na telefonisch contact te hebben gehad over welk artikel ik van Tork in mijn dispenser paste een bestelling geplaatst. Zeer vakkundig en vragen worden goed beantwoord!

Correct en snel

Positieve ervaring met DispoDeals. Goedkoopste prijs en zeer snelle levering, volgende dag in huis!

Behulpzame webshop

Wanneer ik bel met vragen over de vorige bestellingen of leveringen nemen ze altijd zeer snel de telefoon op. Geen wachtdeuntjes, keuzemenu of andere toeters en bellen. Gewoon snel en behulpzaam. Heel fijn.

Goedkoop en correct!

Lage prijzen voor de bekende artikelen. Ook altijd netjes verzonden in dozen en met plastic straps, zodat het niet beschadigd. Heel fijn. Bedankt voor de goede zorgen.

Fijne leveringen

De leveringen gaan altijd snel en foutloos!

Prima webwinkel

Makkelijke website. Bestellen ging prima en alles was snel in huis. Absoluut geen klachten.

2 Dagen geleden besteld en de volgende dag al geleverd. En goedkoop, ook belangrijk :)

Superb and fast service

great experience , easy to deal with Company , great customer service, fast delivery and the product is as expected!

Was prima en duidelijk

Makkelijke manier van bestellen en een snelle levering

Makkelijke besteld, snel geleverd

correct en snel

deze bestelling voldoet aan mijn verwachting

Alles snel en accuraat afgehandeld

Prettig contact en bestellingen worden snel en accuraat afgehandeld en op tijd geleverd.

Snelle levering .

Snelle levering met de nodige tracking vooraf. Top dus.

Fijne webshop

Een fijne overzichtelijk webshop en zeer snelle levering. De volgende dag al in huis!

Helemaal top

Snel en goede prijzen

Betrouwbare leverancier

Tot nu toe enkel positieve ervaringen

perfecte service,

goede prijs/kwaliteit, vlotte levering

Snelle, correcte levering tegen een concurrerende prijs

Ik bestelde de disposable handdoeken van Tork die ik standaard gebruik in onze organisatie. Concurrerend van prijs en mooi vlot geleverd.

Bedankt voor de goede producten, aantrekkelijke prijzen, snelle levering. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer tevreden!

Goedkoper en sneller dan onze andere leverancier. Meer woorden zijn dus overbodig… Super bedankt!

Persoonlijk en fijn contact

Persoonlijk en fijn contact gehad over mijn tork producten. Scherpe en eerlijke prijzen!

Heusdensebaan 50 5061PS Oisterwijk