Prima webwinkel

Makkelijke website. Bestellen ging prima en alles was snel in huis. Absoluut geen klachten.

2 Dagen geleden besteld en de volgende dag al geleverd. En goedkoop, ook belangrijk :)

Superb and fast service

great experience , easy to deal with Company , great customer service, fast delivery and the product is as expected!

Was prima en duidelijk

Makkelijke manier van bestellen en een snelle levering

Makkelijke besteld, snel geleverd

correct en snel

deze bestelling voldoet aan mijn verwachting

Alles snel en accuraat afgehandeld

Prettig contact en bestellingen worden snel en accuraat afgehandeld en op tijd geleverd.

Snelle levering .

Snelle levering met de nodige tracking vooraf. Top dus.

Fijne webshop

Een fijne overzichtelijk webshop en zeer snelle levering. De volgende dag al in huis!

Helemaal top

Snel en goede prijzen

Betrouwbare leverancier

Tot nu toe enkel positieve ervaringen

perfecte service,

goede prijs/kwaliteit, vlotte levering

Snelle, correcte levering tegen een concurrerende prijs

Ik bestelde de disposable handdoeken van Tork die ik standaard gebruik in onze organisatie. Concurrerend van prijs en mooi vlot geleverd.

Bedankt voor de goede producten, aantrekkelijke prijzen, snelle levering. Wij zijn zeer tevreden.

Zeer tevreden!

Goedkoper en sneller dan onze andere leverancier. Meer woorden zijn dus overbodig… Super bedankt!

Persoonlijk en fijn contact

Persoonlijk en fijn contact gehad over mijn tork producten. Scherpe en eerlijke prijzen!

Duidelijke webshop waarbij het makkelijk is om het desbetreffende product te bestellen. Zeer snelle levering, volgende dag al in huis. Ga zeker vaker bestellen.

Na het telefoontje was ik verkocht, zeer betrouwbaar!

Hele fijne klantenservice van de product specialisten. Ze hebben meegekeken wat het beste product was voor onze wensen. Nogmaals bedankt.

Uitstekende service en kwalitatief hoge producten

Ben erg blij met de service van DispoDeals. Ben goed geholpen en erg blij met de kwaliteit van mijn aankoop!

Zeer fijn en heel goedkoop!

Fijne en snelle site met goedkope prijzen!

Afgelopen Donderdag middag besteld, vrijdag al in huis.

Correcte levering

Zoals afgesproken en beloofd!

Snel geleverd wanneer ik het besteld heb. Alles ging zeer vlot.

Goede persoonlijke service

Ondanks een probleem in de levering buiten hun schuld om, heel goed en persoonlijk geholpen. Volgende keer weet ik jullie weer te vinden!

Snelle levering. Verkeerde kleur

Roze ipv fuschia mondkapjes ontvangen. Verder is prima.