Duidelijke webshop waarbij het makkelijk is om het desbetreffende product te bestellen. Zeer snelle levering, volgende dag al in huis. Ga zeker vaker bestellen.

Na het telefoontje was ik verkocht, zeer betrouwbaar!

Hele fijne klantenservice van de product specialisten. Ze hebben meegekeken wat het beste product was voor onze wensen. Nogmaals bedankt.

Uitstekende service en kwalitatief hoge producten

Ben erg blij met de service van DispoDeals. Ben goed geholpen en erg blij met de kwaliteit van mijn aankoop!

Zeer fijn en heel goedkoop!

Fijne en snelle site met goedkope prijzen!

Afgelopen Donderdag middag besteld, vrijdag al in huis.

Correcte levering

Zoals afgesproken en beloofd!

Snel geleverd wanneer ik het besteld heb. Alles ging zeer vlot.

Goede persoonlijke service

Ondanks een probleem in de levering buiten hun schuld om, heel goed en persoonlijk geholpen. Volgende keer weet ik jullie weer te vinden!

Snelle levering. Verkeerde kleur

Roze ipv fuschia mondkapjes ontvangen. Verder is prima.

De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend

Lage prijzen en erg goede producten. Helemaal top!

Goede prijzen en snelle service!

Donderdag besteld en vrijdag al ontvangen! Super snelle levering dus.

Supersnelle levering en goede prijs-kwaliteitverhouding

Moet afleveradres wijzigen, gebeld met een super aardige klantenservice medewerker. De volgende dag mijn bestelling op het juiste adres ontvangen.

Bestelling; Tork papier

Goedemiddag, Het eerste telefonische contact was prettig en daarna een bestelling geplaatst en en snelle levering.

Altijd beste prijs

Zo nu en dan zoeken wij toch even waar onze Tork rollen de beste prijs hebben en DispoDeals komt dan toch steeds weer goed naar voren.

Ondanks we een foutje hadden gemaakt was het snel opgelost.

Ondanks er een foutje was bij het bestellen heeft de klantenservice dit meteen opgelost toen we aan het bellen waren. Ze denken mee en zijn zeer oplossingsgericht. Ik bestel de volgende keer weer bij jullie.

Goed bedrijf met goedkoopste prijs

De prijs gaf de doorslag, met snelle levering.

Fijne leverancier!

Snel en voordelig!

Fijne webshop om te bestellen. Levering is zeer snel.

Hele fijne en snelle service!

De spullen werden netjes en snel afgeleverd. Ik vind de prijzen ook erg meevallen voor een merk product. Kortom een goede en betrouwbare leverancier!

Top deal en snelle levering

Top aanbieding en snelle levering

Snel en correct

Juiste goederen werden snel geleverd tegen een scherpe prijs. Dat zijn drie elementen die je verwacht van een goede leverancier.

overzichtelijke site en snelle levering

Alle producten waren goed te vinden, goede afhandeling op de site en snelle levering!

Snelle handel

Duidelijk, snelle levering en goede prijs.

Duidelijk, snelle levering en goede prijs.

Heusdensebaan 50 5061PS Oisterwijk