Duidelijk, snelle levering en goede prijs.

Duidelijk, snelle levering en goede prijs.

Vlotte bestelling en vlotte levering!

Kwaliteit voor lage prijs

Overgestapt op tork producten voor bij ons op de zaak, telefonisch fijn contact gehad en heel goed geholpen. Inmiddels al diverse orders geplaatst en elke keer zeer snel binnen. Het belangrijkste, de prijs is erg voordelig!

Kanniebeter

Besteld-Betaald-Bezorgd. Binnen 24 uur.

Goede deals

Webshop ontdekt in zoektocht naar nieuwe leverancier voor Tork handdoeken. Goede deals!

Vijf sterren waardig!

Wat mij betreft vijf sterren waardig. Geen verbeterpunten.

Aangezien wij altijd meer kopen zijn de staffels nog interessanter!

Nog bedankt voor de uitleg om tot het goede artikel te komen. Aangezien we meestal acht pakken tegelijk bestellen is het interessant om een staffel aanbieding te kopen. We hebben nu drie keer besteld en alles verloopt zoals we het verwachten. Tot snel!

Great service!

I called a little after 4:00 PM to ask if it could be shipped that day. Super customer service and they do what they say!

Een zeer snelle levering, volgende dag al in huis. Duidelijk ook met track en trace van DPD. Zal zeker in de toekomst blijven bestellen.

Perfect geleverd

Vrijdag besteld en maandag ontvangen.

levering

Goed product en kwalitatief hoogwaardig. De service van de verkoper is van uitmuntende kwaliteit. Zoveel na zorg en goede communicatie heb ik in Nederland nog nooit meegemaakt

Moest gewoon nieuwe rollen hebben en dat is gelukt.

Super geholpen

Helaas was er door de koeriersdienst 1 pakket niet geleverd. Dit is hartstikke netjes door Toby opgepakt en opgelost. Producten zijn zoals belooft, we gaan zeker de volgende keer nog een keer bestellen.

perfect

perfect

Makkelijk bestellen en snelle levering

Het bestellen op de website was eenvoudig. De levering heeft snel plaatsgevonden.

Super snelle levering

Gemakkelijk te bestellen en erg snel geleverd !!!

TOP

snel en goed geleverd!

Alles is correct.

Goede service en kwaliteit.

A producten voor de laagste prijs

Wij kopen regelmatig a producten via dispodeals. We vergelijken regelmatig via andere website's voor de laagste prijs en komen altijd uit bij dispodeals!

Zeer tevreden!

Zie titel!

DispoDeals doet wat er wordt beloofd

We bestellen altijd in grotere volumes voor meer korting. Altijd netjes op tijd binnen voor een scherpe prijs

Snelle verzending, goede service en betaalbare prijzen.

Meedenkend!

Wij hadden een verkeerd product besteld. Na een telefoontje konden we het gemakkelijk retourneren en hebben we de volgende dag meteen het correcte product ontvangen. Dat is nog eens meedenken met oudere mensen. Bedankt en een fijne avond. Martien

Goede prijzen!

Via Google zag ik jullie prijzen en die zijn beter dan de groothandel waar ik voorheen bestelde dus wij stappen direct over!

Heusdensebaan 50

5061PS Oisterwijk