Gruwelijk geweldig!

Alles is super! Kwaliteit van de shirts..De opdrukken..En niet te vergeten de prettige communicatie als je vragen hebt..Je word echt gehoord..Kan iedereen aanbevelen om hier te kopen/ontwerpen/bestellen..Geen woord van gelogen..Ik ga met mijn prachtige bedrukte shirts zonnig de zomer in..

Zoals beloofd!

De prijs,snelheid en kwaliteid is de juiste combinatie om zeker nogmaals gebruik te maken van de service

Veel beter dan verwacht!

Buiten het feit dat het fijn was geweest een notificatie te krijgen van de opgelopen vertraging, vind ik de trui met 2 maal opdruk van zeer goede kwaliteit! Het product is boven mijn verwachting uit gestegen! Zeer professioneel en ik zal zo nog een keer bestellen!

Mooi shirt, maar helaas grmorste lijm aan mouw

Snel geleverd en mooie print, Helaas slordige lijmspoor aan mouw. Toch goed voor nieuwe bestelling.

Geweldige service

Goed product, makkelijk te ontwerpen en snelle service

Doen wat ze beloven

Het ziet er goed uit. Bezorging is op tijd. Jammer dat je extra betaald voor track en trace.

perfecte pasvorm

Shirts zijn netjes en goed geleverd. Geen grote wijde shirts maar sluiten netjes aan op je lichaam.

erg tevreden

goede service en perfecte kwaliteit van polo shirt

Goede snelle service volgens afspraak en mooie kwaliteit.

Gemakkelijk te plaatsen bestelling via de website. Goede klantenservice die meedenkt. Mooie T-shirts ontvangen. Heel blij mee. Aanrader. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Mooi shirt en goede service

Mooi shirt en goede service

Makkelijke ontwerpmogelijkheid, snelle levering, goede kwaliteit.

Ontwerpen was zo gebeurd, de sweaters werden snel geleverd en zijn van mooie kwaliteit.

In een woord uitstekend

Beetje witte waas

Aflevering was goed binnen de tijd (extra betaald Ivm rond feestdagen wel op tijd binnen willen hebben). Polo shirt was enorm gekreukeld en de opdruk had een soort witte waas om de letters. Zonde. Hij moet nog gewassen, ik weet niet of dat gaat helpen. Vond de prijs dan totaal nog best hoog

Hallo Ingeborg. Bedankt voor je beoordeling. Leuk te horen dat de shirts tijdig werden afgeleverd ondanks de drukte tijdens de kerstperiode. Elk kledingstuk moet worden voorbehandeld met een vloeistof vooraleer deze kan bedrukt worden. Hierdoor ontstaat soms de “witte waas” rond de print. Na éénmaal wassen zal deze niet langer zichtbaar zijn.

Mooi shirt goede kwaliteit

Simpel te maken opdruk Gedaan met telefoon Werkt super.

Fantastisch!

Een T-shirt en een sweater laten bedrukken. Het T-shirt is een eigen ontwerp de sweater een bestaande print. De kwaliteit van beide shirts was prima de bedrukking helemaal zoals het ontwerp! Omnishirt is echt een aanrader de ontwerptool werkt makkelijk met een goede locatie bepaling van je print! Ik ben ook enorm tevreden en zal zeker hier weer bestellen.

De bedrukking laat na 1x wassen al los

De maten vallen klein uit en de bedrukking laat na 1 keer wassen al los

Hallo Kasper. Bedankt voor je beoordeling. Dat de print na éénmaal wassen reeds loslaat is zeker en vast niet de bedoeling en dit is dan ook duidelijk een productiefout. Wij proberen steeds iedereen correct te informeren over de maten aan de hand van de maattabel die op elke productpagina kan teruggevonden worden. Mag ik vragen om ons te contacteren via support@omnishirt.nl zodat wij deze fout kunnen rechtzetten.

Goede kwaliteit!

Mooie shirts en nette opdruk!

Goed! Niks mis mee

Ik heb een paar dagen moeten wachten wat natuurlijk begrijpelijk is. Toen de truien aankwamen waren ze in een goede staat. Ook goede kwaliteit ik ben er super blij mee

Ben zeer tevreden op het bestelde product

De door mij bestelde hoody met zelfontworpen opdruk is vlot verzonden en door mij in goede conditie ontvangen. Heb, met deze goede ervaring, vervolgens vrij snel een nieuw product besteld en kan iedereen aanraden om hetzelfde te doen.

Prima afhandeling

Alles goed gegaan

Netjes

Alles was snel binnen gekomen en ze hebben zich aan alle beloften gehouden

Slecht

Een week geleden bestelling geplaatst en nog steeds is het niet verzonden en klaar dit is echt belachelijk

Hallo Gizem. Bedankt voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat er vertraging opgetreden is door een voorraadprobleem bij één van onze leveranciers. Alvast onze excuses hiervoor. Aarzel niet om ons te contacteren via support@omnishirt.nl mocht je extra informatie wensen over de verwachte leverdatum.

Met de persoonlijke service van dit bedrijf versla je je concurrentie!

Eerste keer iets bij besteld bij omnishirt. Na betaling en plaatsing order gemaild voor nadere toelichting. Direct antwoord op mijn vraag! Wim denkt met je mee en doet meer dan verwacht. Zelf werkend in de dienstverlening kan ik niet anders zeggen dat dit bedrijf doet wat het belooft. Truien exact zoals op de foto en van goede kwaliteit. Kortom zeer tevreden!

Precies gekregen wat ik had verwacht

Goede service, goede kwaliteit en een mooi product

Over Omnishirt NL

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!