Te laat geleverd en slechte kwaliteit

De hoodie was te laat geleverd, waardoor ik hem dus niet optijd had voor mijn presentatie op school. De kwaliteit is echt niet goed, mag meer verwachten voor €40. De maten vallen een stuk kleiner, had een M besteld maar valt als XS

Uitestekend!

Aan alle verwachtingen werd voldaan, ik zou deze site zeker aanbevelen voor een ieder die zelf een t-shirtje wil laten bedrukken!

Aanrader

Je koopt een mooi en goed product voor een betaalbare prijs. Het team is erg klantvriendelijk en wordt ook direct gereageerd op je vragen per mail. Topper!!

Leuk shirt, goede prijs en prima service.

T-shirt besteld voor collega, als leuk verjaardag cadeautje, met grappige opdruk. Het tekst veld was bij de bestelling niet goed doorgekomen, gemaild naar Omnishirt en Wim reageerde vlot en heeft het probleem opgelost. Prima service Wim! Vandaag het shirt aan collega gegeven, die was er erg blij mee.

Shirt verdwenen, maar top opgelost

Ik heb vorige maand een shirt besteld bij Omnishirt. Het shirt was bedoeld als cadeautje, dus ik had van te voren goed gekeken naar de levertijd, dat moest helemaal goed komen. Door Omnishirt wordt je goed op de hoogte gehouden van je bestelling, zij sturen een mailtje wanneer zij het op de post hebben gedaan (dat gebeurde mooi op tijd). Vervolgens gingen er dagen overheen, maar steeds geen PostNL die mijn shirt kwam afleveren. Ondertussen was de verjaardag geweest en baalde ik ontzettend dat het verjaardagscadeautje niet op tijd binnen was. Bij PostNL konden ze me niet helpen, want er zat geen track & trace bij het pakketje. Ik had al eerder contact opgenomen met Omnishirt en zij waren erg betrokken. Toen ze hoorden dat mijn shirt niet was binnengekomen hebben zij een top service geboden door mij de keuze te geven of ik het shirt opnieuw opgestuurd wilde hebben of dat ik mijn geld terug wilde hebben. Ze hebben het shirt opnieuw opgestuurd (dit keer met track & trace code) en ik ben ontzettend blij met het resultaat (en de jarige ook). Ik vind het super klantvriendelijk van Omnishirt dat ze goed bereikbaar zijn geweest en mij opnieuw een shirt hebben opgestuurd (zonder kosten), ook al is het eerste shirt waarschijnlijk bij PostNL kwijtgeraakt. Bedankt Omnishirt!

Goede kwaliteit voor een lage prijs

De bestelling was binnen een week geleverd en de kwaliteit is echt top. In tegenstelling tot andere vergelijkbare services biedt omnishirt betaalbare en uitstekende producten

Valt klein

Ziet er redelijk goed uit. Alleen lijkt de M wel op een maat S. Moet helemaal uit Duitsland komen waardoor het een aantal dagen duurde. Nu kan ik dus geen grotere maat bestellen en hoop ik maar dat de jarige het shirt past

Er kan altijd iets mis gaan zoals bij de hoodie die we bij omnishirt hebben laten bedrukken,en dan komt het op de service aan,er werdt direct gereageerd en een nieuwe hoodie kosteloos opgestuurd.Bedankt voor de goede service Top mvg Roy Senden

precies wat je ervan verwacht

Voldoet aan verwachting. mooi concept dat je een eigen ontwerp online kunt samenstellen zonder hiervoor aparte software te hoeven downloaden.

Leuk T shirt

Leuk T shirt met eigen ontwerp voor een leuke prijs .

Alleen bij de blauwe trui was de afdruk iets minder mooi.

Erg goede service, snelle reactie's en heel behulpzaam.

De bestelling werd niet helemaal goed geleverd maar dit werd erg goed opgelost door een nieuwe versnelde zendig op de kosten van Omnishirt.

Goed product en goed op tijd bezorgt

Er was iets te lang gewacht met het bestellen maar gelukkig kwam het tshirt snel binnen en nog op tijd. Van alle tshirt bedrukking sites was dit en de snelste en 1 van de goedkoopste. De kwaliteit is vooralsnog prima, eerste even kijken hoe die uit de was komt. Voor nu niks te klagen en helemaal top van omnishirt!

Goed shirt, snelle levering

Omnishirt gekozen omdat ze snel konden leveren in tegenstelling tot andere bedrijven die ik benaderde. Shirt was inderdaad snel binnen en was goed gelukt!

Label

Alles is top, de levering en stof/kwaliteit, 2 mindere punten: de capuchon zit raar en niet goed, het label in de trui is niet zoals ik het wil en zou deze graag ook willen ontwerpen.

Ik vind het alleen jammer dat door mijn witte logo het zwart en grijs door heen komt van hoody en polo

Prijs, kwaliteit en snelheid van levering: top!

Prima, snel en missie geslaagd.

Top gedaan

Een zeer snelle levering en de kwaliteit is heel goed. Alles ziet er zeer verzorgd uit.

Mooi shirt, goede kwaliteit met een snelle levering

Hele fijne aankoop en eindelijk ook eens een site die de snelle levering waarmaakt.

mooie shirts met duidelijke opdruk, snel geleverd

prima ervaring met deze website, degelijke shirts met mogelijkheid voor opdruk naar eigen behoefte

Mooi shirt matige kwaliteit

Mooi shirt, print mooi gedrukt! Echter na 1x dragen al gaatjes aan de voorzijde, slechte weving van shirt. Echter na melden klacht goed opgelost, krijg een nieuw shirt.

Hallo Anneke. Bedankt voor je beoordeling. Leuk te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de print. Het kan vast en zeker niet de bedoeling zijn dat één van de ontvangen shirts reeds gaatjes vertoont na eenmaal dragen. Stuur ons zeker enkele afbeeldingen via support@omnishirt.nl en dan zoeken wij samen naar een geschikte oplossing.

Prima en snel!

Snelle levering, prima aan te passen aan de eigen wensen!

B&C E150 is van goede kwaliteit

Blij verrast met de kwaliteit, ook de opdruk is super

de site makkelijk in gebruik en snel bezorgd

De site werkt makkelijk en prettig bij het ontwerpen. En de bestelling werd snel bezorgd.

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit. Snelle levering. Prima!

Over Omnishirt NL

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!