Mooi shirt en goede service

Mooi shirt en goede service

Makkelijke ontwerpmogelijkheid, snelle levering, goede kwaliteit.

Ontwerpen was zo gebeurd, de sweaters werden snel geleverd en zijn van mooie kwaliteit.

In een woord uitstekend

Beetje witte waas

Aflevering was goed binnen de tijd (extra betaald Ivm rond feestdagen wel op tijd binnen willen hebben). Polo shirt was enorm gekreukeld en de opdruk had een soort witte waas om de letters. Zonde. Hij moet nog gewassen, ik weet niet of dat gaat helpen. Vond de prijs dan totaal nog best hoog

Mooi shirt goede kwaliteit

Simpel te maken opdruk Gedaan met telefoon Werkt super.

Fantastisch!

Een T-shirt en een sweater laten bedrukken. Het T-shirt is een eigen ontwerp de sweater een bestaande print. De kwaliteit van beide shirts was prima de bedrukking helemaal zoals het ontwerp! Omnishirt is echt een aanrader de ontwerptool werkt makkelijk met een goede locatie bepaling van je print! Ik ben ook enorm tevreden en zal zeker hier weer bestellen.

De bedrukking laat na 1x wassen al los

De maten vallen klein uit en de bedrukking laat na 1 keer wassen al los

Goede kwaliteit!

Mooie shirts en nette opdruk!

Goed! Niks mis mee

Ik heb een paar dagen moeten wachten wat natuurlijk begrijpelijk is. Toen de truien aankwamen waren ze in een goede staat. Ook goede kwaliteit ik ben er super blij mee

Ben zeer tevreden op het bestelde product

De door mij bestelde hoody met zelfontworpen opdruk is vlot verzonden en door mij in goede conditie ontvangen. Heb, met deze goede ervaring, vervolgens vrij snel een nieuw product besteld en kan iedereen aanraden om hetzelfde te doen.

Prima afhandeling

Alles goed gegaan

Netjes

Alles was snel binnen gekomen en ze hebben zich aan alle beloften gehouden

Slecht

Een week geleden bestelling geplaatst en nog steeds is het niet verzonden en klaar dit is echt belachelijk

Met de persoonlijke service van dit bedrijf versla je je concurrentie!

Eerste keer iets bij besteld bij omnishirt. Na betaling en plaatsing order gemaild voor nadere toelichting. Direct antwoord op mijn vraag! Wim denkt met je mee en doet meer dan verwacht. Zelf werkend in de dienstverlening kan ik niet anders zeggen dat dit bedrijf doet wat het belooft. Truien exact zoals op de foto en van goede kwaliteit. Kortom zeer tevreden!

Precies gekregen wat ik had verwacht

Goede service, goede kwaliteit en een mooi product

Goede prijs kwaliteit verhouding

Gekregen zoals ik het in gedachten had

Eigen ontwerp besteld en naar tevredenheid geleverd

Beste online shopping ervaring ooit!

De service is echt helemaal geweldig. Aangezien ik mijn shirts nodig had voor een bepaald feest heeft de service medewerker er voor kunnen zorgen dat ze bij mijn hotel aankwamen zodat ik ze aan kon voor het feest. Toen ze aankwamen zagen de tshirts er geweldig uit. Maar de hoe fijn en lekker warm de "Set In" trui is was echt niet normaal. Een hele fijne trui om te dragen en de afbeelding stond er perfect op! Deze website is een voorbeeld voor alle online retailers en ik raad iederen dan ook zeker aan om hier te bestellen indien je een bedrukt kledingstuk wil.

Snel en goede kwaliteit

Een last minute kadotje; snel bezorgd, duidelijke communicatie terwijl ik wachtte op het pakket en een prachtig shirt met de bedrukking precies zoals ik had gehoopt.

Top site.

Fijn dat je zelfs maar 1 shirt kunt bestellen, zonder echt de hoofdprijs te moeten betalen. Snelle levering. Super.

Heel mooi

Kwaliteid is prima.. Netjes op tijd feleverd

Goede kwaliteit snelle levering

Eenvoudig een T-shirt ontwerpen en op goed kwaliteit shirt laten drukken. Snel geregeld en snel geleverd.

Snel en prima kwaliteit

Makkelijk te ontwerpen, goede kwaliteit en snel geleverd.

Netjes en snel geleverd

Prima kwaliteit en snel geleverd

Over Omnishirt NL

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!