Helemaal goed

Mooie sweater naar eigen ontwerp kunnen maken, zag er in het echt beter uit zelfs. Verzending ook lekker snel.

Mooie kwaliteit hoodies

De website was makkelijk in gebruik, ik kon snel en eenvoudig mijn design uploaden en op de hoodie zetten. Ik heb gekozen voor de B&C hoodies en de kwaliteit ervan is prima, ze zijn zacht en warm. Ik heb ze volgens de aanwijzing eerst gewassen voordat ze gedragen werden. Er komen wel wat pluisjes vanaf, dus het is inderdaad handig om ze eerst in de wasmachine te stoppen. De prints zelf zijn bij de ene hoodie perfect en bij de andere hoodie minder goed gedaan. Omdat het design sowieso expres een "versleten" look had, is het niet erg, maar als je een hele strakke print verwacht, lijkt het in sommige gevallen niet helemaal goed te gaan.

Kleine teleurstelling

Shirts vallen klein letters kleiner dan op het voorbeeld. Leuk idee naar net niet wat het zijn moest.

Hallo Anna. Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer te horen dat de maten kleiner uitvallen dan verwacht. Wij proberen in ieder geval iedereen correct te informeren over de maten aan de hand van de maattabel die op elke productpagina wordt weergegeven. De maximale breedte van een print is ongeveer 35 centimeter. De exacte afmetingen van elke print worden steeds gedetailleerd weergegeven in het Pdf-bestand die samen met de bestelbevestiging wordt verzonden. Aarzel zeker niet om ons te contacteren via support@omnishirt.nl mochten de afmetingen van de ontvangen shirts niet overeenkomen met deze vermeld in de maattabel of mocht de grootte van een print niet overeenkomen met de afmetingen vermeld in de bestelbevestiging.

Heerlijke shirts! Logo netjes bedrukt.

Prima producten tegen een nette prijs.

Prima producten Goed drukwerk (goede kleuren, etc. ) Nette prijs Redelijke levertijd.

Het was heel makkelijk om alles te bewerken, het werd super snel geleverd als je bedenkt dat alles apart geprint moet worden en de kwaliteit naar mijn mening is echt top!

Mooie kwaliteit

Precies zo geworden als ik had besteld , mooie kwaliteit, duurde wel een week voor ik het had , op tijd besteld gelukkig , zeker een zaak waar ik vaker ga bestellen

Super kwaliteit shirt. Mooie opdruk en snel geleverd. Niet verder zoeken als je dat nog van plan was.

Zeer tevreden met mijn t shirt

Goede kwaliteit van de print en het t shirt, Lever tijd was wel iets langer, de 10 september besteld en vanmiddag de 17e met de post gekomen dus een week moeten wachten maar is wel de moeite waard. Zit mooi en ziet er top uit. Weet niet hoe het t shirt en de opdruk na het wassen zal uitzien maar ik ga dit wel op de hand wassen

Topservice

Snelle en zeer behulpzame klantenservice waardoor het shirt mooi op tijd bij mij in huis was. Goede kwaliteit en top geprinte foto en afbeeldingen.

Goed!

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst (6 hoodies en 3 mondkapjes, allen met logo) las ik een aantal recente reviews die mbt de levertijd er niet geweldig uitzagen. Daarop gemaild naar het algemene mailadres dat op de website stond om mijn zorgen te uiten, omdat ik de bestelling een week later écht moest hebben. Vriendelijk en snelle reactie van Wim, die mij wees op de langere levertijd van mondkapjes (stond ook op de productpagina maar zelf overheen gelezen). Na kort overleg de mondkapjes voor de zekerheid uit de bestelling gehaald om zeker te zijn dat de hoodies mij op tijd zouden bereiken. Dat is gelukt. Op donderdag 16.30u besteld, volgende woensdagmiddag in huis. Erg te spreken over het contact per mail en hoodies naar wens. Degelijke kwaliteit. Ik bestel hier weer.

Waardeloos mondkapje

De kwaliteit van het mondkapje is zwaar onder de maat: gewoon twee lagen t-shirt stof, geen filter(mogelijkheid), geen neusversteviging, dus het zakt af als je praat, en een van de touwtjes ging al direct kapot bij het opdoen na het uitpakken. Helaas mag je eigen ontwerpen niet retourneren, dus dit was weggegooid geld. Heb de bestelling gelijk in de prullenbak gegooid.

Teleurstelling

2 Poloshirts bestelt. Mislukte bedrukking en aan de achterkant zit een grote oppervlak met lijm. Hoe kan je dit nou bij de klant bezorgen! Ik adviseer niemand om hier te bestellen.

...

Telkens als je er iets bijvoegt, 5 eruo erbij. En dan ook nog extra betalen voor "vroege" bezorging. Duurt langer dan een week. Ronduit belachelijk. Volgende keer gewoon ergens anders, vandaag besteld morgen in huis. Uiteindelijk meer dan 25 euro voor een foto op een shirt, de wereld wordt steeds gekker.

Zeer slecht: lange levertijd en bedroevend resultaat

Op zaterdag 4 juli jl. heb ik 3 mondkapjes besteld. De productie bleek ergens in Slowakije plaats te vinden, dus heb ik geïnformeerd of tijdig (uiterlijk 14 juli) kon worden geleverd. Op de valreep ontving ik op 14 juli om 21.10 uur mijn bestelling. Wat een teleurstelling: de print was onduidelijk en letters weggevallen doordat hier doorheen was gestikt. Het geheel enorm verkreukeld en de stof van slechte kwaliteit. Totaal geen aandacht voor levering en kwaliteit. Heel vervelend omdat ik nu last minute nog een ander cadeautje heb moeten bedenken. Hopelijk wordt mijn geld sneller teruggestort. Ik adviseer mensen geen zaken te doen met dit bedrijf.

Slecht!

Mijn bestelling nooit ontvangen. Slechte service. Wacht op geld terug.

Goede service - snelle reactie

Na een bestelling ontvangen te hebben, waarvan de print niet correct in het midden van het kledingstuk was gedrukt, heb ik een mail verzonden. Deze is binnen elke uren beantwoord en, na een foto gemaild te hebben, juist opgelost door een nieuwe te bedrukken en zo spoedig mogelijk toe te zenden. Top! Bedankt voor de service.

Matig door lange verzendtijd

Cadeautje besteld op tijd, volgens de levertijden aangegeven op de website. Cadeautje laat al bijna twee weken op zich wachten, waardoor het eigenlijk al niet meer hoeft. "Snelle levertijd" op de voorpagina en google search lijkt me niet helemaal van toepassing en eerlijk tegenover de klant, wees gewaarschuwd....

Een bedrijf die mee denkt en alles netjes afwerkt

Top kwaliteit leverde Omnishirt. Netjes bedrukt en je ziet dat er geen haast bij is geweest, het bedrijf neemt de tijd om alles netjes na te lopen want dat zie je meteen, Mijn bedrijf is er super enthousiast over en raden iedereen het aan!!!!!!!!!!!!

Mooi maar na een paar keer wassen

Ik heb een trui laten bedrukken met een foto maar na een paar keer wassen gaat de afbeelding weg dus draag hem minder vaak dan ik had gehoopt omdat ik het zonde vind als de afbeelding verdwijnt

Gruwelijk geweldig!

Alles is super! Kwaliteit van de shirts..De opdrukken..En niet te vergeten de prettige communicatie als je vragen hebt..Je word echt gehoord..Kan iedereen aanbevelen om hier te kopen/ontwerpen/bestellen..Geen woord van gelogen..Ik ga met mijn prachtige bedrukte shirts zonnig de zomer in..

Zoals beloofd!

De prijs,snelheid en kwaliteid is de juiste combinatie om zeker nogmaals gebruik te maken van de service

Veel beter dan verwacht!

Buiten het feit dat het fijn was geweest een notificatie te krijgen van de opgelopen vertraging, vind ik de trui met 2 maal opdruk van zeer goede kwaliteit! Het product is boven mijn verwachting uit gestegen! Zeer professioneel en ik zal zo nog een keer bestellen!

Mooi shirt, maar helaas grmorste lijm aan mouw

Snel geleverd en mooie print, Helaas slordige lijmspoor aan mouw. Toch goed voor nieuwe bestelling.

Geweldige service

Goed product, makkelijk te ontwerpen en snelle service

Over Omnishirt NL

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!