Goede kwaliteit voor een lage prijs

De bestelling was binnen een week geleverd en de kwaliteit is echt top. In tegenstelling tot andere vergelijkbare services biedt omnishirt betaalbare en uitstekende producten

Valt klein

Ziet er redelijk goed uit. Alleen lijkt de M wel op een maat S. Moet helemaal uit Duitsland komen waardoor het een aantal dagen duurde. Nu kan ik dus geen grotere maat bestellen en hoop ik maar dat de jarige het shirt past

Er kan altijd iets mis gaan zoals bij de hoodie die we bij omnishirt hebben laten bedrukken,en dan komt het op de service aan,er werdt direct gereageerd en een nieuwe hoodie kosteloos opgestuurd.Bedankt voor de goede service Top mvg Roy Senden

precies wat je ervan verwacht

Voldoet aan verwachting. mooi concept dat je een eigen ontwerp online kunt samenstellen zonder hiervoor aparte software te hoeven downloaden.

Leuk T shirt

Leuk T shirt met eigen ontwerp voor een leuke prijs .

Alleen bij de blauwe trui was de afdruk iets minder mooi.

Erg goede service, snelle reactie's en heel behulpzaam.

De bestelling werd niet helemaal goed geleverd maar dit werd erg goed opgelost door een nieuwe versnelde zendig op de kosten van Omnishirt.

Goed product en goed op tijd bezorgt

Er was iets te lang gewacht met het bestellen maar gelukkig kwam het tshirt snel binnen en nog op tijd. Van alle tshirt bedrukking sites was dit en de snelste en 1 van de goedkoopste. De kwaliteit is vooralsnog prima, eerste even kijken hoe die uit de was komt. Voor nu niks te klagen en helemaal top van omnishirt!

Goed shirt, snelle levering

Omnishirt gekozen omdat ze snel konden leveren in tegenstelling tot andere bedrijven die ik benaderde. Shirt was inderdaad snel binnen en was goed gelukt!

Label

Alles is top, de levering en stof/kwaliteit, 2 mindere punten: de capuchon zit raar en niet goed, het label in de trui is niet zoals ik het wil en zou deze graag ook willen ontwerpen.

Ik vind het alleen jammer dat door mijn witte logo het zwart en grijs door heen komt van hoody en polo

Prijs, kwaliteit en snelheid van levering: top!

Prima, snel en missie geslaagd.

Top gedaan

Een zeer snelle levering en de kwaliteit is heel goed. Alles ziet er zeer verzorgd uit.

Mooi shirt, goede kwaliteit met een snelle levering

Hele fijne aankoop en eindelijk ook eens een site die de snelle levering waarmaakt.

mooie shirts met duidelijke opdruk, snel geleverd

prima ervaring met deze website, degelijke shirts met mogelijkheid voor opdruk naar eigen behoefte

Prima en snel!

Snelle levering, prima aan te passen aan de eigen wensen!

B&C E150 is van goede kwaliteit

Blij verrast met de kwaliteit, ook de opdruk is super

Mooi shirt matige kwaliteit

Mooi shirt, print mooi gedrukt! Echter na 1x dragen al gaatjes aan de voorzijde, slechte weving van shirt. Echter na melden klacht goed opgelost, krijg een nieuw shirt.

Hallo Anneke. Bedankt voor je beoordeling. Leuk te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de print. Het kan vast en zeker niet de bedoeling zijn dat één van de ontvangen shirts reeds gaatjes vertoont na eenmaal dragen. Stuur ons zeker enkele afbeeldingen via support@omnishirt.nl en dan zoeken wij samen naar een geschikte oplossing.

de site makkelijk in gebruik en snel bezorgd

De site werkt makkelijk en prettig bij het ontwerpen. En de bestelling werd snel bezorgd.

Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit. Snelle levering. Prima!

Goede kwaliteit shirt en supermooie print!

Helaas was de bestelling niet te volgen zodat ik niet wist wanneer en of het shirt zou worden geleverd, dat kan beter!

Goede en snelle levering voor een acceptabele prijs

Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

Nadat we maar heel vantevoren hoorden van het feestje was ik bang dat het niet op tijd zou zijn. Fout. Het werd supersnel geleverd en de kwaliteit van de (zelf verzonnen en gemaakte) print was geweldig.

Prima short dito opdruk

Mooi shirt. Zachte stof. Valt wel iets kleiner dan aangegeven. Opdruk mooi aangebracht

knudde

Erg jammer dat op de site van omnishirt staat dat je bestelling met 2a3 dagen binnen is terwijl ik 8 dagen heb moeten wachten op het shirt? En de persoon voor wie hij was inmiddels jarig was geweest en de lol er dus af was! Dus zal nooit geen shirt meer bestellen bij jullie en ook niemand het aanraden.

Over Omnishirt NL

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!