Ik had eerder om het uit te testen 4 shirts besteld, geweldige kwaliteit, dus nu bestel ik er nog 4!

Ik had een leuk t-shirt ontworpen voor mijn hele familie en heb er eerst 4 besteld. Heel mooi, niet zoals transfer papier, maar echt goed gedrukt op het materiaal. Ga er zeker meer bestellen, snel geleverd ook!

Al een paar keer besteld. Super kwaliteit en super service.

Goede ervaring met Omnishirt NL

Zaterdag 13 besteld, vrijdag 19 in huis. Ik heb 2 zwarte sweatshirts besteld met witte bedrukking (teksten). Ben erg tevreden over het resultaat. De sweatshirts zijn keurig bedrukt. Geen lijmsporen of vlekken te vinden. Daarnaast heb ik het contact met de customer care positief ervaren en ben ik ze dankbaar voor de extra service en aandacht die ze mijn bestelling hebben gegeven. Ik geef Omnishirt een 9,5. De sweatshirts moeten nog gewassen worden en moet dus nog zien hoe dat uitpakt. Daarnaast zijn het cadeaus en moeten de sweatshirts nog gepast worden. Ik kan dus niet beoordelen of ze goed/te klein/te groot vallen.

Zeer tevreden!

Mijn laatste twee bestellingen, een t-shirt en een trui een maand geleden zien er perfect uit!

Mooi, maar geeft wel "vaag/verwassen" look .. zonde!

Vandaag de (kinder)sweater ontvangen, super snel!! top!. Het is mooi geworden, echter het is jammer dat het eindresultaat een gevoel geeft dat het een "oude/verwassen" trui is in plaats van "vers van de pers". De trui is inmiddels gewassen, maar de opdrukken vind ik zelf wat vaag (wel in hoge resolutie aangeleverd), met name de tekst (letters) vind ik storend, alsof de trui al heel vaak gedragen & gewassen is. Was fijner geweest dat als je aan het ontwerpen bent er ergens een tip staat dat als je duidelijke teksten wilt je bijv. beter kunt kiezen uit de meest donkere kleuren omdat het anders bij bedrukking vaag/licht uitpakt. Begrijp dat het ontwerp op de pc nooit overeen zal komen met de werkelijke bedrukkig, maar toch heb elders wel eens wat laten bedrukken en daar kwam het er wel echt goed/helder gedrukt uit (nee, kon daar mijn bestelling niet doen, was echt op zoek naar een babyroze sweater). Mijn dochter zal er evengoed wel blij mee zijn, want het is een verrassing voor haar verjaardag, maar zelf had ik het graag toch wat anders gezien omdat het geen "nieuw" gevoel geeft om zo cadeau te geven. Verder qua gemak van ontwerpen op de website alsmede de snelheid van het ontvangen van de bestelling een compliment.

1 trui top, 1 hoodie flop

Ik heb een bestelling gedaan van twee truien. Een trui is onwijs goed gelukt en met de juiste tekst en mooi bedrukt. Op de andere trui zie je vage vlekken/belijningen. Waarschijnlijk komt dat door de lijm? Ik had meerdere reviews gezien en dacht het zal mij vast niet overkomen. Nou mooi wel dus. Ik zou geen truien nemen die donker van kleur zijn, want daar zie je de vlekken zo goed als zichtbaar. Heel zonde!! Een trui van 30 euro. Dus echt weggegooid geld!! Ik wil de trui ook graah ruilen, maar waarschijnlijk is dit niet mogelijk omdat de trui gepersonaliseerd is. NIET KOPEN DUS!

Hallo Shannon, Bedankt voor je beoordeling! Het kader omheen de print bij de marineblauwe hoodie komt van de voorbehandeling die de hoodie heeft gekregen om deze digitaal te kunnen bedrukken. Na éénmaal wassen op 30° C zou dit kader niet langer zichtbaar mogen zijn. Onze wasvoorschriften kan je raadplegen via volgende link: https://www.omnishirt.nl/wasvoorschriften.html Alvast bedankt om ons op de hoogte te brengen via [email protected] van het resultaat nadat de hoodie werd gewassen. Met vriendelijke groeten, Het Omnishirt-team

Goed maar kan beter

Mijn eerste bestelling was een 9,5 maar bij mijn tweede bestelling zitten op de opdruk een aantal vlekken die ik helaas niet meer weg krijg. Trui is voor de rest super, achterkant is wel perfect maar de voorkant door de vlekken een 6.

Heel goed maar aanradingen zou beter zijn.

Ik vond het echt top service, had niet beter gekunt. Maar het zou beter zijn als ze in de website tips geven om je ontwerp beter te maken, zoals: schrijf misschien iets op de achterkant! Of: niet te weinig plaats tussen tekst houden. Dit zou de ervaring beter maken voor iedereen en zeker ook mijzelf.

sLECHT

ik had een hoodie besteld maar hij kwam vies en te groot aan. nu ka ik hem niet meer terug sturen.

Super kwaliteit,snelle levering

5 shirts besteld met logo. Top kwaliteit, snelle levering, goed te volgen levering, mooie logo bedrukking.

Goede service! Prachtige hoodie !

Hoodie is mooi geworden. Kwaliteit is prima. Service is geweldig! Er waren problemen bij post NL , maar Omnishirt heeft dit keurig opgelost! Blij mee

Helemaal goed

Mooie sweater naar eigen ontwerp kunnen maken, zag er in het echt beter uit zelfs. Verzending ook lekker snel.

Mooie kwaliteit hoodies

De website was makkelijk in gebruik, ik kon snel en eenvoudig mijn design uploaden en op de hoodie zetten. Ik heb gekozen voor de B&C hoodies en de kwaliteit ervan is prima, ze zijn zacht en warm. Ik heb ze volgens de aanwijzing eerst gewassen voordat ze gedragen werden. Er komen wel wat pluisjes vanaf, dus het is inderdaad handig om ze eerst in de wasmachine te stoppen. De prints zelf zijn bij de ene hoodie perfect en bij de andere hoodie minder goed gedaan. Omdat het design sowieso expres een "versleten" look had, is het niet erg, maar als je een hele strakke print verwacht, lijkt het in sommige gevallen niet helemaal goed te gaan.

Kleine teleurstelling

Shirts vallen klein letters kleiner dan op het voorbeeld. Leuk idee naar net niet wat het zijn moest.

Hallo Anna. Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer te horen dat de maten kleiner uitvallen dan verwacht. Wij proberen in ieder geval iedereen correct te informeren over de maten aan de hand van de maattabel die op elke productpagina wordt weergegeven. De maximale breedte van een print is ongeveer 35 centimeter. De exacte afmetingen van elke print worden steeds gedetailleerd weergegeven in het Pdf-bestand die samen met de bestelbevestiging wordt verzonden. Aarzel zeker niet om ons te contacteren via [email protected] mochten de afmetingen van de ontvangen shirts niet overeenkomen met deze vermeld in de maattabel of mocht de grootte van een print niet overeenkomen met de afmetingen vermeld in de bestelbevestiging.

Heerlijke shirts! Logo netjes bedrukt.

Prima producten tegen een nette prijs.

Prima producten Goed drukwerk (goede kleuren, etc. ) Nette prijs Redelijke levertijd.

Het was heel makkelijk om alles te bewerken, het werd super snel geleverd als je bedenkt dat alles apart geprint moet worden en de kwaliteit naar mijn mening is echt top!

Mooie kwaliteit

Precies zo geworden als ik had besteld , mooie kwaliteit, duurde wel een week voor ik het had , op tijd besteld gelukkig , zeker een zaak waar ik vaker ga bestellen

Super kwaliteit shirt. Mooie opdruk en snel geleverd. Niet verder zoeken als je dat nog van plan was.

Zeer tevreden met mijn t shirt

Goede kwaliteit van de print en het t shirt, Lever tijd was wel iets langer, de 10 september besteld en vanmiddag de 17e met de post gekomen dus een week moeten wachten maar is wel de moeite waard. Zit mooi en ziet er top uit. Weet niet hoe het t shirt en de opdruk na het wassen zal uitzien maar ik ga dit wel op de hand wassen

Topservice

Snelle en zeer behulpzame klantenservice waardoor het shirt mooi op tijd bij mij in huis was. Goede kwaliteit en top geprinte foto en afbeeldingen.

Goed!

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst (6 hoodies en 3 mondkapjes, allen met logo) las ik een aantal recente reviews die mbt de levertijd er niet geweldig uitzagen. Daarop gemaild naar het algemene mailadres dat op de website stond om mijn zorgen te uiten, omdat ik de bestelling een week later écht moest hebben. Vriendelijk en snelle reactie van Wim, die mij wees op de langere levertijd van mondkapjes (stond ook op de productpagina maar zelf overheen gelezen). Na kort overleg de mondkapjes voor de zekerheid uit de bestelling gehaald om zeker te zijn dat de hoodies mij op tijd zouden bereiken. Dat is gelukt. Op donderdag 16.30u besteld, volgende woensdagmiddag in huis. Erg te spreken over het contact per mail en hoodies naar wens. Degelijke kwaliteit. Ik bestel hier weer.

Waardeloos mondkapje

De kwaliteit van het mondkapje is zwaar onder de maat: gewoon twee lagen t-shirt stof, geen filter(mogelijkheid), geen neusversteviging, dus het zakt af als je praat, en een van de touwtjes ging al direct kapot bij het opdoen na het uitpakken. Helaas mag je eigen ontwerpen niet retourneren, dus dit was weggegooid geld. Heb de bestelling gelijk in de prullenbak gegooid.

Teleurstelling

2 Poloshirts bestelt. Mislukte bedrukking en aan de achterkant zit een grote oppervlak met lijm. Hoe kan je dit nou bij de klant bezorgen! Ik adviseer niemand om hier te bestellen.

...

Telkens als je er iets bijvoegt, 5 eruo erbij. En dan ook nog extra betalen voor "vroege" bezorging. Duurt langer dan een week. Ronduit belachelijk. Volgende keer gewoon ergens anders, vandaag besteld morgen in huis. Uiteindelijk meer dan 25 euro voor een foto op een shirt, de wereld wordt steeds gekker.

Over Omnishirt NL

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!