Zeer slecht: lange levertijd en bedroevend resultaat

Op zaterdag 4 juli jl. heb ik 3 mondkapjes besteld. De productie bleek ergens in Slowakije plaats te vinden, dus heb ik geïnformeerd of tijdig (uiterlijk 14 juli) kon worden geleverd. Op de valreep ontving ik op 14 juli om 21.10 uur mijn bestelling. Wat een teleurstelling: de print was onduidelijk en letters weggevallen doordat hier doorheen was gestikt. Het geheel enorm verkreukeld en de stof van slechte kwaliteit. Totaal geen aandacht voor levering en kwaliteit. Heel vervelend omdat ik nu last minute nog een ander cadeautje heb moeten bedenken. Hopelijk wordt mijn geld sneller teruggestort. Ik adviseer mensen geen zaken te doen met dit bedrijf.

Slecht!

Mijn bestelling nooit ontvangen. Slechte service. Wacht op geld terug.

Goede service - snelle reactie

Na een bestelling ontvangen te hebben, waarvan de print niet correct in het midden van het kledingstuk was gedrukt, heb ik een mail verzonden. Deze is binnen elke uren beantwoord en, na een foto gemaild te hebben, juist opgelost door een nieuwe te bedrukken en zo spoedig mogelijk toe te zenden. Top! Bedankt voor de service.

Matig door lange verzendtijd

Cadeautje besteld op tijd, volgens de levertijden aangegeven op de website. Cadeautje laat al bijna twee weken op zich wachten, waardoor het eigenlijk al niet meer hoeft. "Snelle levertijd" op de voorpagina en google search lijkt me niet helemaal van toepassing en eerlijk tegenover de klant, wees gewaarschuwd....

Een bedrijf die mee denkt en alles netjes afwerkt

Top kwaliteit leverde Omnishirt. Netjes bedrukt en je ziet dat er geen haast bij is geweest, het bedrijf neemt de tijd om alles netjes na te lopen want dat zie je meteen, Mijn bedrijf is er super enthousiast over en raden iedereen het aan!!!!!!!!!!!!

Mooi maar na een paar keer wassen

Ik heb een trui laten bedrukken met een foto maar na een paar keer wassen gaat de afbeelding weg dus draag hem minder vaak dan ik had gehoopt omdat ik het zonde vind als de afbeelding verdwijnt

Gruwelijk geweldig!

Alles is super! Kwaliteit van de shirts..De opdrukken..En niet te vergeten de prettige communicatie als je vragen hebt..Je word echt gehoord..Kan iedereen aanbevelen om hier te kopen/ontwerpen/bestellen..Geen woord van gelogen..Ik ga met mijn prachtige bedrukte shirts zonnig de zomer in..

Zoals beloofd!

De prijs,snelheid en kwaliteid is de juiste combinatie om zeker nogmaals gebruik te maken van de service

Veel beter dan verwacht!

Buiten het feit dat het fijn was geweest een notificatie te krijgen van de opgelopen vertraging, vind ik de trui met 2 maal opdruk van zeer goede kwaliteit! Het product is boven mijn verwachting uit gestegen! Zeer professioneel en ik zal zo nog een keer bestellen!

Mooi shirt, maar helaas grmorste lijm aan mouw

Snel geleverd en mooie print, Helaas slordige lijmspoor aan mouw. Toch goed voor nieuwe bestelling.

Geweldige service

Goed product, makkelijk te ontwerpen en snelle service

Doen wat ze beloven

Het ziet er goed uit. Bezorging is op tijd. Jammer dat je extra betaald voor track en trace.

perfecte pasvorm

Shirts zijn netjes en goed geleverd. Geen grote wijde shirts maar sluiten netjes aan op je lichaam.

erg tevreden

goede service en perfecte kwaliteit van polo shirt

Goede snelle service volgens afspraak en mooie kwaliteit.

Gemakkelijk te plaatsen bestelling via de website. Goede klantenservice die meedenkt. Mooie T-shirts ontvangen. Heel blij mee. Aanrader. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Mooi shirt en goede service

Mooi shirt en goede service

Makkelijke ontwerpmogelijkheid, snelle levering, goede kwaliteit.

Ontwerpen was zo gebeurd, de sweaters werden snel geleverd en zijn van mooie kwaliteit.

In een woord uitstekend

Beetje witte waas

Aflevering was goed binnen de tijd (extra betaald Ivm rond feestdagen wel op tijd binnen willen hebben). Polo shirt was enorm gekreukeld en de opdruk had een soort witte waas om de letters. Zonde. Hij moet nog gewassen, ik weet niet of dat gaat helpen. Vond de prijs dan totaal nog best hoog

Hallo Ingeborg. Bedankt voor je beoordeling. Leuk te horen dat de shirts tijdig werden afgeleverd ondanks de drukte tijdens de kerstperiode. Elk kledingstuk moet worden voorbehandeld met een vloeistof vooraleer deze kan bedrukt worden. Hierdoor ontstaat soms de “witte waas” rond de print. Na éénmaal wassen zal deze niet langer zichtbaar zijn.

Mooi shirt goede kwaliteit

Simpel te maken opdruk Gedaan met telefoon Werkt super.

Fantastisch!

Een T-shirt en een sweater laten bedrukken. Het T-shirt is een eigen ontwerp de sweater een bestaande print. De kwaliteit van beide shirts was prima de bedrukking helemaal zoals het ontwerp! Omnishirt is echt een aanrader de ontwerptool werkt makkelijk met een goede locatie bepaling van je print! Ik ben ook enorm tevreden en zal zeker hier weer bestellen.

De bedrukking laat na 1x wassen al los

De maten vallen klein uit en de bedrukking laat na 1 keer wassen al los

Hallo Kasper. Bedankt voor je beoordeling. Dat de print na éénmaal wassen reeds loslaat is zeker en vast niet de bedoeling en dit is dan ook duidelijk een productiefout. Wij proberen steeds iedereen correct te informeren over de maten aan de hand van de maattabel die op elke productpagina kan teruggevonden worden. Mag ik vragen om ons te contacteren via [email protected] zodat wij deze fout kunnen rechtzetten.

Goede kwaliteit!

Mooie shirts en nette opdruk!

Goed! Niks mis mee

Ik heb een paar dagen moeten wachten wat natuurlijk begrijpelijk is. Toen de truien aankwamen waren ze in een goede staat. Ook goede kwaliteit ik ben er super blij mee

Over Omnishirt NL

Omnishirt bedrukt kleding en fotocadeaus. Onze ontwerptool maakt van iedereen een designer. Ontwerp kledingstukken voor je vriend(in), vrijgezellenfeest of bedrijfsuitje. In drie eenvoudige stappen bestel jij je T-shirt, sweater of fotomok. Voor elke gelegenheid bedrukken wij het perfecte cadeau!