Snel, vriendelijk en behulpzaam!

Ongelooflijk tevreden van de fijne service en uitstekende kwaliteit van de kunststof rijplaten. Deze werden bovendien supersnel geleverd. Kortom: absoluut een aanrader!

Duidelijk, snel en hulpvaardig. Aanrader!

Gezocht, gevonden en helemaal tevreden.

Extrem schnelle Lieferung

Die bestellte Lieferung von Fahrplatten wurde mit Gravur innerhalb von 5 Werktagen geliefert. Induplates können wir ohne Einschränkungen empfehlen.

Problemlos funktioniert

Bestellung und Lieferung hat problemlos geklappt. Abzug nur, weil im Voraus bezahlt werden musste.

Alles Reibungslos und tolle Spedition.

Alles super gelaufen. Angebot, Lieferung und Rechnung. Supertolle Spedition. Immer wieder gerne. 100 Prozent.

Mooi product en ook nu weer snel geleverd

Degelijk product, mooi gegraveerd en snel geleverd.

Sehr stabieles Material

Schnelle Lieferung Material ist wie beschrieben und lässt sich gut einsetzen.

Comandante correspond parfaitement à mon besoin et délai respecté ce qui est rare par les temps qui

Excellente entreprise

Toller Service!

Bestellung und Auslieferung gingen sehr unkompliziert und schnell! Wirklich sehr toller Service. Haben schon zwei Mal hier bestellt und werden beim nächsten Bedarf sicher wieder hier bestellen. Vielen Dank

Vriendelijk en behulpzaam

's Ochtends besteld en alles stond 's middags klaar op een pallet. Vriendelijk aan de telefoon, aan het onthaal en het magazijn. Behulpzaam bij het laden.

Correct

Eerlijke prijs betaald voor het product, dat ik heb aangekocht. Vriendelijke bediende aan het loket, en hulpvaardige medewerker. Dany.

Snel, vriendelijk en klantgericht.

Ondanks het feit dat ik na sluitingstijd arriveerde om materialen op te halen, werd ik toch geholpen door de aanwezige mensen. Waarvoor dank...

Parfait, rapide et sérieux

Excellente expérience d'achat. Rapide, sérieux et avec une très bonne communication.

Vakkundig personeel dat kort op de bal kan spelen

Ik heb gebeld om 11u of ik nog een volledig pakket rijplaten kon hebben, en mocht die al een uur later gaan afhalen. Dat noem ik nu eens service! Bedankt aan het hele team voor de snelle hulp, toppers! Gr GJC Creations BV

Bestellen en afhalen liepen gesmeerd. uitstekende service en zeer vriendelijk onthaal !

Gute Qualität, schnelle Bearbeitung & Lieferung

Die Fahrplatten waren notwendig, da ich eine Auffahrt plane, diese jedoch erst verzögert realisieren werde. Daher habe ich mich entschlossen Fahrplatten zu kaufen. InduPlates hat kostengünstig und gleichzeitig qualitativ hochwertige Platten im Angebot. Bisher liegen diese schon 1 Woche bei mir auf der Auffahrt und halten sehr gut. Erste Nachbarn haben sich bereits bei mir informiert und fanden die Idee sehr gut :) Ich habe keine Bedenken nochmals bei Bedarf welche zu kaufen.

Keurig bedrijf met nette afhandeling door keurige mensen.

Goed geregeld.

Service très professionnelle, flexibilité, solution, rapport qualité prix.

Très Sérieux. Je recommande.

Duidelijke communicatie

Snel en efficiënt

Prima geholpen, belofte ingelost.

De oprijplaten moesten zo snel mogelijk geleverd worden, bovendien op een brugdag tussen een feestdag en het weekend. Dat zou niet makkelijk zijn, maar de medewerkster engageerde zich om haar best te doen. Er was een heel vlot contact per telefoon en later per mail. Het transport kon nog net geregeld worden en uiteindelijk is alles helemaal gelopen zoals gepland. De goederen zelf voldoen volledig aan de verwachtingen.

Kan als voorbeeld dienen

Top Service

Alles bestens sehr freundlich,und schnelle Abwicklung Immer wieder gerne

Sehr gut Kundenorientiert

Forbildlich und höflich bei den Kundenanfragen

Erg goed

Na bestelling geleverd binnen 1 week incl. Graveren. Super.

Sehr schnelle, unkomplizierte Bearbeitung und Lieferung

Lieferung bitte noch tel. anmelden.

Avis sur Kiyoh