Sehr schnell und problemlose Abwicklung

Einfach Top danke

Zeer correcte service en goede producten

Van begin tot eind zeer correct en zeer snel geholpen geweest. Zeer tevreden van de producten

Prix, service, rapidité : top !

J'ai acheté des plaques 500 x 3000. Produit, service, rapidité, disponibilité : tout était parfait !

Alles vlot volgens afspraak

Per mail bestellen. Antwoord om proforma factuur te betalen. Proforma factuur betalen. Antwoord van ontvangst overschrijving en melding wanneer er geleverd wordt. Chauffeur belt op dat hij binnen een bepaalde tijd zal aankomen. Materiaal wordt gelost. Factuur komt toe. Het kan niet makkelijker.

Alles super gelaufen

Schnelle Lieferung Gerne wieder

snelle service

vriendelijk en snelle service Het laden van de goederen was ook in orde snel en vriendelijk

très satisfait

rapide et efficace. je recommande

Positief

Vlotte reactie na mijn bestelling. Men heeft me helpen inladen.

Super Erfahrung für uns. So muss ein Geschäft laufen!

Matten in der Nacht auf Montag bestellt, Mittwoch auf dem Hof liegen. So sollten alle arbeiten :-)

Absolut proffessionell.

Kompetente und superfreundliche Beratung am Telefon. Schnelle und zuverlässige Auftragsbearbeitung.

Snel, accuraat en zeer klantvriendelijk !!

Na het opvragen van een offerte van circa 140 rijplaten....met de mogelijkheid van graveren werd ik direct gebelt. Tijdens dat vriendelijke gesprek hebben we alles doorgenomen, zijn er goede afspraken gemaakt en was de communicatie zowel telefonisch als schriftelijk zeer goed. Zeker een aanrader !!!!

vlot en correct

vlotte en correcte service

Super Service

Freundlicher und hilfsbereiter Kundenservice. Schnelle, problemlose Lieferung. Produkt noch nicht getestet, sieht aber sehr gut aus!

Zeer tevreden! Ik ga hier zeker terug bestellen!!!