Gute Qualität, schnelle Bearbeitung & Lieferung

Die Fahrplatten waren notwendig, da ich eine Auffahrt plane, diese jedoch erst verzögert realisieren werde. Daher habe ich mich entschlossen Fahrplatten zu kaufen. InduPlates hat kostengünstig und gleichzeitig qualitativ hochwertige Platten im Angebot. Bisher liegen diese schon 1 Woche bei mir auf der Auffahrt und halten sehr gut. Erste Nachbarn haben sich bereits bei mir informiert und fanden die Idee sehr gut :) Ich habe keine Bedenken nochmals bei Bedarf welche zu kaufen.

Keurig bedrijf met nette afhandeling door keurige mensen.

Goed geregeld.

Service très professionnelle, flexibilité, solution, rapport qualité prix.

Très Sérieux. Je recommande.

Duidelijke communicatie

Snel en efficiënt

Prima geholpen, belofte ingelost.

De oprijplaten moesten zo snel mogelijk geleverd worden, bovendien op een brugdag tussen een feestdag en het weekend. Dat zou niet makkelijk zijn, maar de medewerkster engageerde zich om haar best te doen. Er was een heel vlot contact per telefoon en later per mail. Het transport kon nog net geregeld worden en uiteindelijk is alles helemaal gelopen zoals gepland. De goederen zelf voldoen volledig aan de verwachtingen.

Kan als voorbeeld dienen

Top Service

Alles bestens sehr freundlich,und schnelle Abwicklung Immer wieder gerne

Sehr gut Kundenorientiert

Forbildlich und höflich bei den Kundenanfragen

Erg goed

Na bestelling geleverd binnen 1 week incl. Graveren. Super.

Sehr schnelle, unkomplizierte Bearbeitung und Lieferung

Lieferung bitte noch tel. anmelden.

j ai trouver se que je cherchai

rapport prix me convient

schnelle Lieferung, unkomplizierte Abwicklung, gutes Material

Die Fahrplatten waren lagermäßig sofort verfügbar, die Mitarbeiter von InduPlates waren sehr freundlich und zuverlässig in der Auftragsabwicklung. Die Ware entspricht den Anforderungen und der Beschreibung

Correcte firma

Prijzen en leveringen zoals afgesproken

Vriendelijke en vlotte

Snelle reactie en vlot verder geholpen

problème de livraison

J’ai passer une commande pour un montant de plus ou moins 2500 euros avec la livraison. J’ai payer par virement l'offre de prix et eu un retour rapide pour une livraison. Malheureusement je n’est eu aucun contact de votre part , ni celui du transporteur pour me dire le jour ou l’heure de livraison , Le jour venue le transporteur n’a meme pas pris le temps de me contacter ni meme de réfléchir et a déposer la marchandise sur la route , sans signalisation ! J’ai eter contacter a 22H00 par un voisin qui s’inquiéter que cette palette reste sur la voie de circulation et qui pourrait causer un grave accident. Je me suis rendu a mon atelier et j’ai constater que la palette était sur la route. A l’avenir que ce soit pour moi ou vos prochain clients , donnez au moins un coup de téléphone pour qu’il y est quelqu’un qui réceptionne la marchandise

• Nous recommanderiez-vous? Non

Service rapide et clair, livraison

Service rapide et clair, livraison

Leuk materiaal om mee te werken.

Ik heb mijn gehandicapte broer kunnen helpen aan een degelijke prijs, zodat hiji nu vlot binen en buiten kan. Vriendelijke en supersnelle service. Dank u wel voor alle moeite.

100% professionaliteit

Zéér snelle & professionele service

Alles bestens!

Prima Service, gute Abwicklung und schnelle Lieferung!

Communicatie en afspraken zijn prima

Mijn voorlopige ervaring met Indupack is zeer goed. Snelle response op vragen via mail en materiaal snel ter beschikking.

Produit de trés bonne qualité

Société très sérieuse et très compétente Merci pour votre réativité Bien cordialement

parfait

communication ,rapidité de livraison

Klantvriendelijkheid en super snelle levering

Als voorstander van jullie milieuvriendelik materiaal hebben we een heel positieve ervaring met jullie bedrijf! De levering ging buitengewoon vlot en de leveringstermijnen zijn echt heel kort... Zeer klantvriendelijke afhandeling, zowel telefonisch als aan de balie. Aan te bevelen! Mvg Ingrid Van den Bossche

Empfehlenswert

Ich hatte zwar wegen der Vorauskasse Bedenken, aber alles unbegründet. Lieferung kam wie avisiert. Hat alles perfekt geklappt

Prijs kwaliteit dik in orde bij julie !

Goede prijs Snelle afhandeling Vriendelijk en vlot personeel Goede detaillering van de producten op de factuur