parfait

communication ,rapidité de livraison

Klantvriendelijkheid en super snelle levering

Als voorstander van jullie milieuvriendelik materiaal hebben we een heel positieve ervaring met jullie bedrijf! De levering ging buitengewoon vlot en de leveringstermijnen zijn echt heel kort... Zeer klantvriendelijke afhandeling, zowel telefonisch als aan de balie. Aan te bevelen! Mvg Ingrid Van den Bossche

Empfehlenswert

Ich hatte zwar wegen der Vorauskasse Bedenken, aber alles unbegründet. Lieferung kam wie avisiert. Hat alles perfekt geklappt

Prijs kwaliteit dik in orde bij julie !

Goede prijs Snelle afhandeling Vriendelijk en vlot personeel Goede detaillering van de producten op de factuur

Goede en snelle service

Zoals de titel hierboven super snelle service

Snel, vriendelijk en uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

Bestelling van rijplaten: correcte service, prijs en kwaliteit. Aanrader !

Snelle en correcte dienstverlening

Prijsaanvragen liepen correct en snel. Ook de levering kwam heel vlot

Voor mij was het een miskoop, spijtig genoeg

Bij de opzoeking had ik enige moeite om de juiste keuze te maken. Ik zocht een vloer voor een kar waar een paardenkoets op moet komen. Ik wou een antislip oplossing. Volgens de website waren platen van 15mm ideaal voor een aanhangwagen, maar die hebben enkel een fijne antislip laag. Dus koos ik voor rijplaten met grote antislip laag. Ik bestelde dus 2 rijplaten x 3000 x 1000 x 15 en 1 rijplaat 2000x1000x 15 De bestelling verliep vlot. De goederen lagen klaar op de gevraagde datum. Bij het laden van de platen, stelde ik de vraag of dit wel degelijk ok was voor een bodem van een aanhangwagen. ik zag dat de platen in een boog over de vorken lagen. De clarkist, dacht van wel en was zeker dat de platen niet zouden breken. Na verzagen werden de 2 grote platen op het onderstel van de aanhangwagen gelegd. Het leek meer op een cakewalk dan op een mooie rechte bodem. de platen verbogen onder het gewicht van een persoon. Dit was voor mij een niet aanvaardbaar. resultaat, een betonplex vloer gekocht, daar de induplaten platen op gelegd voor de antislip. Maar dan had een dunnere dikte zeker volstaan. Dus meer gewicht. Bij aankomst thuis bleek dat de 2000mm plaat precies toch vervormd te zijn door het transport. Die was bedoeld om als frontplaat te dienen . Dat was zeker geen goed idee, de plaat is te flexibel, dus zal afgevoerd worden naar het containerpark. Het product heeft waarschijnlijk goede eigenschappen maar is niet geschikt als vloer voor een aanhangwagen.

Snel, vriendelijk en service!

Na een bestelling vrij snel de proforma gekregen om te betalen. Zeer vlotte en snelle communicatie in verband met de levering die slechts dagen later was dan de besteldatum. Hier kan menig bedrijf nog wat van leren. Kwaliteit van de platen voldoet ook aan de verwachtingen. Alvast bedankt :)

Super! Snel, correct en efficiënt !!

Zelfs lastminute bestelling kon geregeld worden !! Bedankt !!

Goeie service

Goeie snelle service

telefonisch super goed geholpen

Telefonisch super vriendelijk geholpen, zelfsal was mijn potentiële aankoop niet veel waard (slechts een of twee platen), dit vertoont pure klantenservice.

Goed product, heldere communicatie

Induplates leveren goede producten en haar dienstverlening/servicedesk is zijn vriendelijk en helder in de communicatie.

Perfekte Abwicklung von Anfang bis Ende.

Von der Bestellung bis zur Lieferung alles perfekt gelaufen. Wurde durch den Lieferanten über genauen Liefertermin informiert. Die von mir bestellten Fahrplatten sind von sehr guter Qualität . Ich kann Indu Plates nur weiter empfehlen.

Vlotte afhandeling.

Vlot besteld en afgehaald.

perfect experience

efficiency, kindness and service

Bon service.

Pour un premier achat, je suis satisfait du suivi et du délais de livraison.

J'ai trouvé des réponses rapides à mes questions

Devis rapide. Livraison rapide. Interlocutrice pro-active

Snelle en correcte levering

Goede prijs-kwaliteit

Aanrader !!!!

Vlotte bestelling en levering. Voor de bestelling een paar keer gebeld om info en telkens deftig en vriendelijk behandeld. De levering was op tijd en de chauffeur was super vriendelijk

Vlotte en snelle levering

Heel snel en vlot contact. Goede afspraken en deze werden ook goed na geleefd.

Heel vlotte service.

Zowel de website als de zakelijke ervaring was heel vloeiend.

Individueller und super Serviece

Besten Dank für ihre Arbeit.

Vlotte levering, correcte prijs

Ik ben tevreden over mijn bestelling bij induplates. De platen zelf zijn correct geprijsd, al is de prijs van de levering wel iets aan de hoge kant. Gezien de grootte van het product en de snelle levertermijn valt dit echter wel te begrijpen. Enkel had ik graag nog een verzendbevestiging gekregen en een vermoedelijke leverdatum. Nu werd ik enkel 5min op voorhand gebeld. Verder was de levering bijzonder vlot!

Impeccable, en tous points!

Service courtois et professionnel, depuis l'offre jusqu'à la délivrance de la facture et la livraison ultrarapide! Rien que des louanges à vous adresser