Vlotte afhandeling.

Vlot besteld en afgehaald.

perfect experience

efficiency, kindness and service

Bon service.

Pour un premier achat, je suis satisfait du suivi et du délais de livraison.

J'ai trouvé des réponses rapides à mes questions

Devis rapide. Livraison rapide. Interlocutrice pro-active

Snelle en correcte levering

Goede prijs-kwaliteit

Aanrader !!!!

Vlotte bestelling en levering. Voor de bestelling een paar keer gebeld om info en telkens deftig en vriendelijk behandeld. De levering was op tijd en de chauffeur was super vriendelijk

Vlotte en snelle levering

Heel snel en vlot contact. Goede afspraken en deze werden ook goed na geleefd.

Heel vlotte service.

Zowel de website als de zakelijke ervaring was heel vloeiend.

Individueller und super Serviece

Besten Dank für ihre Arbeit.

Vlotte levering, correcte prijs

Ik ben tevreden over mijn bestelling bij induplates. De platen zelf zijn correct geprijsd, al is de prijs van de levering wel iets aan de hoge kant. Gezien de grootte van het product en de snelle levertermijn valt dit echter wel te begrijpen. Enkel had ik graag nog een verzendbevestiging gekregen en een vermoedelijke leverdatum. Nu werd ik enkel 5min op voorhand gebeld. Verder was de levering bijzonder vlot!

Impeccable, en tous points!

Service courtois et professionnel, depuis l'offre jusqu'à la délivrance de la facture et la livraison ultrarapide! Rien que des louanges à vous adresser

Vlotte service , goede kwaliteit

Telefonisch mijn bestelling doorgegeven, betaald en nog dezelfde dag kunnen afhalen. Materiaal voldoet perfect aan mijn verwachtingen.

Service rapide et compétent

Commande par internet Payement en ligne Livraison en 2 jours et averti 30 minutes avant par le chauffeur 👍

vriendelijk en behulpzaam

zeer vlot en correct

Vlot contact

Sehr schnell und problemlose Abwicklung

Einfach Top danke

Zeer correcte service en goede producten

Van begin tot eind zeer correct en zeer snel geholpen geweest. Zeer tevreden van de producten

Prix, service, rapidité : top !

J'ai acheté des plaques 500 x 3000. Produit, service, rapidité, disponibilité : tout était parfait !

Alles vlot volgens afspraak

Per mail bestellen. Antwoord om proforma factuur te betalen. Proforma factuur betalen. Antwoord van ontvangst overschrijving en melding wanneer er geleverd wordt. Chauffeur belt op dat hij binnen een bepaalde tijd zal aankomen. Materiaal wordt gelost. Factuur komt toe. Het kan niet makkelijker.

Alles super gelaufen

Schnelle Lieferung Gerne wieder

snelle service

vriendelijk en snelle service Het laden van de goederen was ook in orde snel en vriendelijk

très satisfait

rapide et efficace. je recommande

Positief

Vlotte reactie na mijn bestelling. Men heeft me helpen inladen.

Super Erfahrung für uns. So muss ein Geschäft laufen!

Matten in der Nacht auf Montag bestellt, Mittwoch auf dem Hof liegen. So sollten alle arbeiten :-)

Absolut proffessionell.

Kompetente und superfreundliche Beratung am Telefon. Schnelle und zuverlässige Auftragsbearbeitung.

11 Simon Stevinstraat

Lommel 3920