eenvoudig kiezen en vollop keuzes

alles qua bestelling volgens verwachting, alleen kreeg ik geen antwoord op mijn vraag die ik had bijgevoegd bij de bestelling

Zeer goede en snelle service.

Retourzending/ruiling werd goed en adequaat opgepakt.

snel en goed

Ik kreeg het juiste product binnen de beloofde tijd (i.c. de dag volgende op de besteldag).

snel ontvangen

correcte aflevering

Vlotte en correcte afhandeling! Oók bij retourneren.

Duidelijke site en snelle bezorging! Dank!

ik ben goed en snel geholpen

ik had stoelpootdoppen nodig die ik in diverse bouwmarkten niet kon kopen maar wel via Opmijnvloer

Zeer goed geholpen en zat in nette verpakking

Goede en snelle levering

Prima service en bestelling goed en op tijd geleverd.

Bestelling prima verwerkt en goed geleverd.

Gewoon goed

Wij zochten dopjes voor onder onze eetkamerstoelen, die versleten waren door het schuiven op de houten vloer. Deze makkelijk kunnen vinden op de site van "Opmijnvloer.nl". Zelfs een betere uitvoering dan de originele plastic dopjes die er vanuit de winkel onder zaten. Woensdagavond besteld, vrijdag in huis. Echt een aanrader dus, deze webwinkel!

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Uitermate tevreden over het geheel als bedrijf.

Bestellen gaat eenvoudig en het product is prima. Bij de bestelling ging er iets mis. Door snel te reageren op de mail was dit bijzonder snel verholpen. Dus top service. Gr. Hans.

kei goed

Klein foutje in de levering werd meteen opgelost. heel goed.

Goede kwaliteit snelle levering top!

Zeer goede kwaliteit en snelle levering Een aanrader top!

First time right 100%

4x klikken, in een keer het juiste artikel gevonden, in het mandje, betaald en de laatste klik was thuis, het paste perfect. goede kwaliteit en helemaal tevreden!

kan niet volledig aantal product bestellen

had een stoelpootdoppen besteld maar kreeg bericht dat het totaal aantal niet meer geleverd kon worden. Verloop van bestelling ging heel goed alleen kreeg bij 2e bestelling niet de 5 % korting nav inschrijven nieuwsbrief.

besteld materiaal netjes geleverd

Geen enkel probleem om iets te retourneren en nieuwe te bestellen

Snel in in orde

Ruim assortiment en snelle levering

Beschermdoppen die nergens in winkels te krijgen zijn zijn hier ruim op voorraad in alle maten. En een dag na bestellen geleverd dus uitstekend.

Op tijd en helemaal correct

Slechts een aantal meubeldoppen besteld, maar wel correct en op tijd uitgevoerd.

1ste iets besteld bij jullie, snelle leveringen, correct verpakt. Ik weet jullie nu te vinden voor de volgende bestellingen.

Het paste maar net

Bij de "Stoelpootdoppen kunststof kantelbaar 14-15" zijn bij een buis binnenmaat van 14mm deze doppen eigenlijk al te groot. Pas vanaf 15mm passen deze goed. Bij 14mm moet de dop passend gemaakt worden door de 'ribbels' er grotendeels af te halen, anders gaan ze er niet in. De doppen zijn verder van prima kwaliteit.

Prima product, snelle levering

Makkelijk besteld Snel geleverd Product werkt prima

Vlekkeloos

Het bestelproces gaat intuitief. De betaalmogelijkheid van achteraf betalen zonder meerkosten is perfect. Eerst kijken dan kopen is zeer welkom. Bij bestellingen voor 15:00 uur gemaakt wordt dezelfde dag nog verzonden waarmee je, als de bezorger mee werkt, je bestellingen de volgende dag al in huis hebt.

uitstekende stoeldoppen

precies waar je naar op zoek bent. Maatwerk