Precies wat ik nodig had

De inhoud is erg gedetailleerd en je wordt op een duidelijke manier geholpen waardoor je niet eerst het hele e-book hoeft te lezen maar je kunt direct aan de slag. Bedankt!

Over Be Online Marketing

Instappen in online marketing was nog nooit zo makkelijk. We hebben onze ruim 10 jaar ervaring omgezet in begeleidende en betaalbare e-books waarmee iedereen uit de voeten kan, of je nu een scholier bent die meer wil leren over online marketing, een marketeer die begeleiding nodig heeft bij het inzetten van online marketing of een zzp’er die op zoek is naar online succes. De e-books zijn op een begrijpelijke manier geschreven waardoor je de fijne kneepjes kunt leren over SEO, adverteren in Google, Google Analytics, e-mailmarketing en nog veel meer andere online marketing onderdelen. Onze missie is om zoveel mogelijk anderen te helpen tegen een eerlijke prijs.