Marketing bureau met resultaat

Bij Be-online marketing weten ze wat ze aan het doen zijn. Met een goede trackrecord maken ze beloftes meer dan waar. Hun hands-on mentaliteit maak je in een korte periode dan ook echt stappen. Zo hebben ons begeleid bij het bouwen en vullen van onze website in minder dan 2 maanden. Hiermee hebben super goede resultaten geboekt. Kortom zou ik het volgende project weer met hun oppakken, in ons geval de e-commerce tak!

Sterke inhoud, makkelijk leesbaar

Ik bestelde het e-book over Google adverteren en het heeft me een goed eind op weg geholpen. Waar ik eerst niet wist hoe te beginnen, heb ik nu een weloverwogen basis staan waardoor straks hopelijk de bestellingen binnen komen rollen!

Precies wat ik nodig had

De inhoud is erg gedetailleerd en je wordt op een duidelijke manier geholpen waardoor je niet eerst het hele e-book hoeft te lezen maar je kunt direct aan de slag. Bedankt!

Over Be Online Marketing

Superyoga ist aus meiner Leidenschaft für ein gesundes Leben entstanden. Jahrelang sah ich zu, wie meine Gesundheit nicht gut war und sich weiter verschlechterte. Mit einer Autoimmunerkrankung als größter Herausforderung begann ich meine Suche nach besserer Gesundheit. Zuerst nahm ich meine Ernährung in Angriff und fast sofort fügte ich Yoga und Meditation in mein Leben ein und streckte mich auf meiner eigenen Yogamatte aus, eine Entscheidung, für die ich mir immer noch sehr dankbar bin. Nicht viel später beschloss ich, meinen Job zu kündigen und meine Leidenschaft für Gesundheit in meinem eigenen Webshop Superyoga zu verarbeiten. Gemeinsam mit meinem engagierten Team biete ich mittlerweile 700 verschiedene Produkte an, die zu einem gesunden und ausgewogenen Lebensstil beitragen. Mit gesunde Grüßen, Lisanne