Super vlot

Veel keuze, makkelijk besteld en exact zoals omschreven. Op minder dan 48u na bestelling wqs het ao geleverd. Top ervaring!

Heel vriendelijk

Als u iets onlain besteld en het is te groot of te klein of iets anders,daar zijn ze altijd vriendelijk.

Goed advies bij omruiling

Goed advies + snelle hulp

Super en vertrouw aar geleverd

Zeer snelle verwerking en correcte levering!

Kwalitatieve producten

Mooi

Snelle service,mooi

Super!!

Heel snelle levering en volledige bestelling.

Duidelijke webshop. Prima levering binnen enkele dagen

Eventjes moeten wachten, maar de leveringwas OK

Goede shop

Vlotte afhandeling

Vriendelijk personeel

Er was iets van onze bestelling niet meer aanwezig en een super vriendelijke dame heeft me met een oplossing gebeld en haar meer dan genoeg geexcuseerd.

Erg tevreden

Ik word altijd erg goed geholpen in de winkel, en ook via de webshop bestellen liep vlotjes.

Ruime keuze en fijne service

De artikelen hebben een correcte omschrijving. Bestelling afgeleverd met een kaartje persoonlijk ondertekend en een kleine attentie.

Tot nu toe steeds correct en vlotte afhandeling

Ik ben zeer tevreden over mijn bestellingen en de levering. Dus aanrader.

heel goed

supper

Positieve ervaring.

Ruime keuze, voor een schappelijke prijs en vlotte levering. Perfect wat je verwacht van een moderne (web)winkel van feestartikelen.

Besteld, geleverd

Mooi dokterssetje, maar

Alles in orde, maar het dokterskapje kreeg ik niet opgezet. Al goed dat de jas heel lang is. Ik heb deze ingekort en een nieuw kapje gemaakt.

Prima servoice

Goede keuze voor goede prijs

Goede keuze voor goede prijs

Snelle en correcte levering ! Franco bedrag mocht wel lager liggen !

Service ten top!

Zeer tevreden! Snel en goed materiaal.

Fantastisch!

Super lastminute besteld, en uiteindelijk alles op tijd bezorgd gekregen. Top!

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke feest- en verkleedwinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be