Snelle levering en mooie kwaliteit . Kerst en elfen mutsen wel wat klein .

Gemakkelijk te bestellen webshop , supersnelle levering . Dikke pluim niets op aan te merken . Een echte aanrader

Prima shop

Ze versturen razendsnel. Er was een besteld artikel niet op voorraad waardoor ik snel terugkoppeling kreeg voor een oplossing. "10/10 would buy again"

Alles is heel goed gegaan

Bedankt

Supersnelle gratis bezorging ook naar Nederland

Volgende avond al bezorgd. Bestelling boven de 100 euro gedaan, dus gratis verzending. All the way from Belgium to Nederland :-)

heel klantvriendelijk!

Topservice, Jokershop contacteerde me onmiddellijk omdat ik een huisnummer vergeten was, zo werd het pakketje de dag zelf nog verzonden.

Maandag besteld,woensdag had ik alles , uitstekend wat een service !

Heel positief

Prima alles snel volgens afspraak geregeld.

Komen belofte na( snelle levering) en producten was ook klasse.

Snelle levering en produkt is ook goed( trofeeën). Alles keurig geregeld

Het product werd snel geleverd

Alles prima en vlot verlopen!

Vlotte en super snelle levering

perfect

het kwetsbare materiaal werd zeer zorgvuldig verpakt en kwam zonder kleerscheuren bij ons aan.

Behulpzaam, snelle levering

Ik had een vraag over de maat van een kleedje dat ik wou bestellen. Nam telefonisch contact hiervoor op. Onmiddellijk werd de maattabel toegevoegd. De volgende dag werd het artikel bezorgd! Super!

goede ervaring snel thuis bezorgt

goede ervaring snel thuis bezorgt goed product gelevert goed en netjes verpakt in een doos jokershop is gewoon goed mvg p

Heeeel snelle levering!

Heel snelle levering en vriendelijke service!

Aanrader

Ik wil jullie bedanken voor jullie hulp. Een aanrader om bij jullie van alles te kopen wegens goede service. Als ik mij goed herinner is het telkens Roel die ik aan de lijn had. Alles is goed verlopen. Pakje kwam tijdig aan.

Wat een goeie service hebben jullie., en zo vriendelijk.

uitstekend

staan altijd klaar voor hun klanten als ze zoeken en zijn vriendelijk naar hun klanten

Super snelle levering

Hel blij met de afwerking van ons bestelling

geweldig! snelle service en een leuk persoonlijk kaartje

De website is heel duidelijk! Snel, eenvoudig een winkelmandje aanmaken. Betalen en klaar. Ook duidelijke mogelijkheden qua levering. Dan komt het pakketje aan op de afgesproken datum. Een leuk kaartje er bij en dan persoonlijk de naam op gezet van diegene die het ingepakt heeft. Dat maakt dat je geen 'nummer' bent, maar echt een klant die iets besteld heeft en de bestelling met zorg behandeld werd. Top!

'k Zou zo opnieuw iets bestellen.

Mijn bestelling kwam snel aan en was goed op te volgen. Een mooie winkel met heel veel leuke producten. Niet te duur. Ik werd bedankt voor mijn aankoop met een kaartje en snoepjes. Super attent!

Goede prijs en snel geleverd

Ik ben heel blij met de snelle levering van de bestelling en vergeleken met andere webshops had Jokershop de beste prijs.

Blij met de boa’s

2 boa’s besteld vlak voor carnaval. Snel geleverd in Nederland en mooie kleuren die ik nergens anders kon krijgen. Het maakte mijn charleston-kostuum nog mooier en ik kreeg complimentjes.

Vlotte levering.

...

...

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke feest- en verkleedwinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be