Correcte en snelle verzending

Goede en veel keuze in de shop

Product hawaii rok besteld, was perfect voor volwassen man, elastisch band zit erin en is ruim rekbaar, top!

Goed material

Goed aan komen en goed personeel en vriendelijke personeel

Zeer goed!

Het kattenpakje zag er precies zo uit als op de foto. Goede kwaliteit!

Het was perfect

Beste Jullie zijn beleeft en vriendelijk Behulpsaam. Geeft goede informatie Goed berijkbaar zo wel telefoonis als via mail danku mvg marco martinez

Vlot

Vlot

Top ervaring

Correcte afwerking en opvolging van bestelling. Nodige tips, suggesties,... en vriendelijk onthaal via online platform maar ook in de winkel. Top!

schitterende samenwerking !

Een aanrader om mee samen te werken. Correct, snel en mooi gerief !

zeer positief

perfect geholpen, online besteld en alles lag klaar. Zeer leuk feestje gehad

Helemaal perfect

Bestelling, betaling, levering snel en goed.

Goed bedrijf

Top geregeld en snelle verzending

Bestelde artikelen werden snel geleverd.

Spijtig dat je zelf moet betalen wanneer je spullen wil retourneren.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Reactie van de bedrijfseigenaar

Hoi Bo, Hartelijk dank voor de eerlijke review. We willen dit graag even toelichten. De busjes van de post rijden helaas niet gratis. Iedere keer er een pakje heen en weer gaat kost ons dat 5 euro. Gratis verzendingen bestaan dus niet. Bij een orderbedrag vanaf € 50 nemen wij deze kost op ons voor de heenzending, daar heeft u ook van kunnen genieten. Webshops die gratis retour aanbieden rekenen dit sowieso alvast door in hun verkoopprijzen. Dat vinden wij met minder dan 5% retours niet eerlijk. Daarom gaan wij voor een ander verdienmodel om rendabel te kunnen werken. Namelijk de beste aankoopprijs voor iedereen en retourneren altijd betalend, zijnde € 4,95 voor BE en € 5,95 voor NL. Dit moet je niet voorschieten bij het retourneren, maar wordt afgehouden van de terugbetaling. We doen daar helemaal niet flauw over en hebben dat duidelijk omschreven op de webshop : https://jokershop.be/content/9-retour

Correct

Op tijd geleverd, juist product, goede kwaliteit ,correcte prijs!

Snelle levering en correcte afhandeling!

De bestelling was er snel. Daarna de mail en een correcte afhandeling bij ophaling.

Tevreden klant

Een snelle en goede levering. Heel leuk dat er ook een kaartje van de inpakker bijzat. De lenzen waren heel comfortabel en net zoals op de foto van de website. Hartelijk bedankt! -een tevreden klant

super

Vlug geleverd, verzorgd verpakt, Leuke dingen en goedkoop

Zeer prettige en snelle service!

Zo vlak voor de Sinterklaas periode nog een last minute bestelling voor een Piet in nood. Erg snel had ik het pak binnen en kon ik alles gereed maken. Al met al een snelle service en afhandeling!

Vlotte service

Producten zijn zoals beschreven, bestelling werd snel verstuurd.

Super goede service, super snelle levering. Meteen een email ontvangen waarin stond dat ik mijn huisnummer vergeten was + voicemail ontvangen om dit zo snel mogelijk op te lossen! Groetjes, Leila

Mooie winkel en iedereen is super vriendelijk.

Ik was aangenaam verrast. Mooie winkel en iedereen is super vriendelijk. Tot nog eens.

Super!! Zeer mooi en snel geleverd

Sinterklaas pop besteld, hij is prachtig en was netjes verpakt en snel geleverd

Een vlugge en correcte levering. Jassen die we besteld hebben zijn zoals op de foto.

Snelle levering en het kaartje van de inpakker erbij is een heel leuk extraatje! O ja, ik was ook heel blij met het kostuum zelf! ;-)

Mooi assortiment en snelle levering

Jokershop heeft een mooi assortiment. Ik kon eerder niet slagen bij Nederlandse webshops. Bestelling was snel geleverd en met zorg ingepakt. De kwaliteit van het kostuum is ook super!

Snel geverd en goed verpakt!!

Snel geleverd en goed verpakt!!

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke carnavalswinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be