Top service!!!

Super snelle levering, heel duidelijke website en een hele vriendelijke dame aan de lijn om iets te vragen over mijn bestelling. Kortom GEWELDIG!

Alles is perfect verlopen

Alles was top

Alles was perfect in orde

Heel leuke en duidelijke website. En de fysieke winkel is top!

Slecht

Bestel een doos skulls zoals aan gegeven voor de prijs in de online shop en ik krijg maar 1 skull toe gestuurd is gewoon bedrog als je dit uitgeeft voor die prijs moet je het ook zo versturen mvg Olivier

Wij schrokken ons een hoedje bij binnenkomst van deze review. Onze webshop vermeld bij de product omschrijving namelijk helemaal niet dat het om een volle doos doodskopjes gaat. Omdat dit in assortiment van modelletjes zit staat er zelfs expliciet geschreven dat het om 1 stuk gaat en dat je bij bestelling van meerdere stuks een mix ontvangt. Vele klanten bestellen hier meerdere stuks van, om dat te illustreren bevatte 1 van de productfoto's een beeld van hoe een volle doos eruit ziet. Olivier betaalde € 3,50 voor het product en is blijkbaar van mening dat hij hiervoor de volle doos mocht ontvangen. Onze klantenservice heeft onmiddellijk telefonisch contact genomen en kreeg een woeste Olivier aan de lijn. We hebben hem getracht uit te leggen dat er in de beschrijving geen sprake is van een volle doos. Maar daar heeft hij niets mee te maken gaf hij te kennen, hij is van mening dat hij dat niet hoeft te lezen en recht heeft te ontvangen wat op de (1 van de) foto's staat afgebeeld. Desondanks we niet in de fout gingen houden wij niet van ontevreden klanten. Omdat dit maar om een klein bedrag gaat hebben we zonder verdere discussie besloten hem volledig terug te betalen incl verzendkost. Maar ook dat wist hij niet te appreciëren en bleef ons bedriegers noemen. Tja... het zij zo Mvg, Roel Van Looveren zaakvoerder Jokershop.be

Snelle ontvangst en mooie producten

Duidelijke site en goede service

supper

goede en zeer snelle service

Topservice

Besteld en idd de volgende morgen in huis

Snel en correct

Prima ervaring! Niets op aan te merken! Als ik nog iets nodig heb bestel ik zeker opnieuw

Heel mooi kwaliteit!

Al twee keer bij besteld en goed verzorgd. Bij de eerste keer zeker goed geholpen omwille dat de post het niet vond. Heel mooie producten en van goede kwaliteit! Ik blijf zeker klant bij jullie. Groetjes Kim

Geweldig, enorme collectie van alles wat.

Zeer vriendelijk, hele goede service, goede kwalteit en goedkoop, we raden deze winkel zeer zeker aan.

helemaal top!!!

9,5

Super goede kwaliteit, snelle levering dus een hoge score

Vlugge afhandeling

Het kleedje is maat 6/7 jaar maar valt klein uit .

Super service! En de kleding ziet er ook mooi uit.

Op voorraad en snelle verzending!

Hier mooie vlaggenlijnen voor een pensionering besteld. Je kan netjes zien hoeveel ze er nog op voorraad hebben en dit is dan ook zo. Snelle verzending van België naar Nederland.

Heel vlotte bestelling en heel goede kwaliteit van de jassen. Ik ben heel tevreden over de manier waarop de retour van 1 jas geregeld is. Op 2 dagen het geld terug gestort ook.

Snelle levering en mooi feestpakket

Dino thema voor ons zoontje zijn verjaardag was geslaagd met het uitgebreide en mooi feestpakket!

Snelle nette levering, met zorg verpakt.

De website laat duidelijk zien wat je kan verwachten, na het doorgeven van de bestelling werd dit netjes bevestigd via mail en werd ik op de hoogte gehouden van de leveringstermijn. Deze was ook netjes binnen de gestelde verwachte datum uitgevoerd. het bestelde product voldeed precies aan mijn verwachtingen en ik kon zien dat de bestelling met zorg voor mij is uitgevoerd. Dankjewel!

Snelle levering, goed ingepakt.

Zeer goede service

Zeer goede service en vlotte levering. Alleen jammer dat van de dikmaakbuik die ik bestelde de vulling helemaal gezakt was.

Goede service !

Correct en vriendelijk

Kerstmuts

Ruime keuze, makkelijk besteld en zeer vlotte en snelle verzending. Mooie kwaliteit

Snel verzorgde levering

Duidelijk en correct bedrijf uit België. Bezorgd snel in Nederland en dat in deze tijden. Top!

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke carnavalswinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be