Snel geleverd goed verpakt

De avond voor de levering materiaal besteld voor een themafeest. De dag nadien al geleverd. Er werd nog eens extra op de doos vermeld dat met voorzichtig moest zijn.

Perfecte service!!

Snelle levering en alles in perfecte staat geleverd

10/10

10/10

Heel veel keus

Heel vriendelijk personeel en heel veel keus van verkleed materiaal . Ook voor elk budget .

Toppie

Prima website en snelle levering

Kleur ballonnen niet zoals op de foto

Ik wou pastelkleurige ballonnen maar in de verpakking zaten felle lelijke kleuren. De andere producten waren wel ok Jokershop heeft me direct gecontacteerd en de ballonnen terugbetaald. Er was idd een probleem maar ze hebben het nodige gedaan! Bedankt voor de service.

Snelle bezorging

Makkelijk te bestellen, snel thuis bezorgd, netjes verpakt. Product zoals beschreven en foto

Keuze, en snelle levering!

Opzoek naar een Franschesnor, met krul, snel gevonden ...

Topshop

Bestelling 's anderendaags opgehaald in de winkel. Alles in orde.

Snelle en Correcte levering

Mijn bestelling was sneller dan verwacht, was keurig verpakt zelfs met een kaartje van degene die het ingepakt had ; of alles naar wens was. Dat was het zeker! Heel erg blij mee.

Super bediening

Ze hebben mij heel goed en heel vriendelijk geholpen. En ook mijn bestelling was er heel snel.

Sneller levering

Snelle, super vriendelijke shop!

Zeer aangenaam en correct!

Vriendelijke mensen,snelle levering. Gewoon TOP.

Alles volgens afspraken!

Gemakkelijk

snel besteld levering snel dus makkelijk

Mijn pakje was s'anderendaags al hier.

Snelle levering de kinderen waren er heel blij mee

Mooie spullen en fijne prijzen

Levertijd was prima en de spullen waren netjes. De prijzen zijn ook erg fijn. TOP!

Vlotte en correcte service.

Vlotte en correcte levering, website is gemakkelijk in gebruijk.

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke carnavalswinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be