prachtig

Zeer vlug geleverd,produkt zoals omschreven,bedankt

Zeer snel geholpen

Veel keuze en zeer snelle levering

Geweldig snelle levering!

Goede ervaring

Netjes op tijd en goed materiaal

Netjes op tijd en goed materiaal

snelle levering maar niet op mijn thuisadres wel in een afhaalpunt,had gevraagd naar thuislevering.Verder geen opmerkingen

Zeer goede ervaring, mooie webshop

Perfecte service Snelle levering Top!

De maat valt veel kleiner uit!

Na 1 keer dragen is de mouw gescheurd ! Koop nooit iets meer.

Wat jammer dat hier te vernemen. Onze klantenservice is zeer ontvankelijk mocht er iets mis zijn met een geleverd artikel en lossen het altijd op. Als we het weten tenminste... Bij iedere bestelling zit dan ook nog een flyer met onze contactgegevens hiervoor. Marjan had hier jammer genoeg geen gebruik van gemaakt toen ze deze review schreef. Wij hebben haar onmiddellijk telefonisch gecontacteerd en het betreffende kostuum dezelfde dag nog terugbetaald. Haar mening betreffende onze service werd achteraf niet meer herzien. Grt, Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be

Alles perfect in orde

Bestellen ging vlotjes. De bestelling is opgehaald door mijn zus, in de winkel zelf. Geen enkel probleem gehad!

Goede en snelle service

Snel

9/10 was snel, zeker oke, en ook wel fijn dat persoonlijk berichtje bij de bestelling! Zeker de moeite om in de toekomst nog bij jullie te bestellen

Snel, perfect en interessante prijzen

toppie

hele vlotte en snelle afhandeling!

zeer goed!

Zeer vlotte levering. Pakje heel goed verpakt.

Overzichtelijke webshop, voortreffelijke service.

ok

ok

Bestelde artikel lag netjes klaar zoals afgesproken. Prima dus!

De mensen zijn zo vriendelijk. Snelle reactie op berichten. Top service. Doe zo verder

Goede service, groot aanbod!

Uitgebreide keuze voor carnaval! Ook ineens mooie wenskaarten gekocht.

Snelle levering en top kwaliteit ! Zeer tevreden !

Goeie service

We zijn goed en snel geholpen

Snel geleverd. We miste wel 1 item maar na een telefoontje konden zij dit versturen of wij ophalen. Wij kozen ervoor om het op te halen maar was verder een goede na service.

Top!!!

Zeer gemakkelijk bestellen en vlot afhalen!!

Tip top bestelling

Mijn dochter wilde op het laatste moment een pak voor carnaval . Het jokerpak voor meiden.ik had dinsdagavond besteld en donderdag aangekomen . Super kwaliteit en echt een snel levering ! Ik ga zeker hier de volgende keer weer bestellen. Bedankt voor de top service !

Snelle service.

Besteld via webshop. Ervoor gekozen om in de winkel af te halen. Ondanks drukte in de winkel wegens carnavalsperiode zeer snel geholpen door aparte afhaalkassa. Producten zoals verwacht.

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke carnavalswinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be