Een geweldige winkel.

Mijn online bestelling lag perfect voor me klaar om op te halen in de winkel. De website is heel duidelijk en overzichtelijk! Ik kan er altijd wel iets vinden voor een leuk feestje.

Snel, goed verpakt en makkelijk retour. 1 gehouden. Mooi materiaal

Snelle levering en zeer goede kwaliteit van verkleedkledij!

Geen dunne stofjes, maar hele mooie kwaliteit van kledij. 's Avonds besteld en dag erna verstuurd en 1 dag later bezorgd.

Vriendelijke bediening,vlot, proper en niks is te veel voor het personeel

Perfect!

Ondanks de carnavalsperiode werd mijn bestelling netjes verpakt en supersnel geleverd. Dinsdag besteld en de dag nadien geleverd.

Alles was top

Mooie website. Alles ziet eruit zoals het hoort. Snelle leveringen. Niks aan te merken

Snel en correct

Snelle en correcte levering. Goed materiaal.

Verzorgd op bepaalde tijd geleverd.

Verzorgd op bepaalde tijd geleverd.

snelle service

TOP en een snoepje erbij

Veel keuze en snel geleverd!

Fantastische webwinkel

Ik bestelde een leuk kostuumpje voor Carnaval (meerdere eigenlijk). De webwinkel heeft een uitgebreide keuze en aan heel correcte prijzen. (Zeker voor kinderen die er toch om de 6 maanden uitgroeien.) Daarnaast is er een selectie van tal van andere, leuke, kleine artikelen: plaktattoos, schmink, glittersteentjes, schoentjes, nagellakjes.... Ik kon voor een jarige een heel mooi pakketje vol leuke spullen samenstellen. Alles werd bovendien correct, netjes verpakt en snel geleverd. Dankjewel Joker-team! Allemaal blije kindjes hier!

Mooie spullen goede prijs

Had een vraag over de bestelling, netjes te woord gestaan door de telefoon. Mooie spullen goede prijs en netjes verpakt..

Een goede ervaring

Het pakketje was snel geleverd, in twee dagen, en de carnaval kleding zijn de goede kwaliteit

Zeer uitgebreid assortiment

Goed en snel

Voldoet aan verwachting en snel geleverd.

Zeer tevreden.

De verkleedkleren en accessoires waren net zo mooi als op de site. Alles werd mooi op tijd geleverd.

Snel en netjes verpakt, maten zijn ook correct

Snelle vlotte en correcte levering

Heel tip

klantvriendelijk

heel klantvriendelijk en snelle attente levering

Tevreden kind

Levering sneller dan verwacht kostuum in realiteit zoals op de afbeelding Persoonlijke boodschap met kortingsbon zelfs in drukke periode

Correcte service en snel geleverd.

Gekozen afleveradres was niet mogelijk. Ze hebben mij snel gecontracteerd en een correct alternatief gegeven. Vervolgens zeer snel geleverd. Goeie service!

Mijn bestelling was correct geleverd en netjes verpakt,

Dik inorde

Snelle levering, goedkoopste carnavals site voor mijn item

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke feest- en verkleedwinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be