Zien, bestellen en ontvangen

Was al hele tijd opzoek naar origineel cadeau voor mijn zus. Super blij met wat ik vond bij jullie en zus ook superblij. Dankewel dus

Leuk

Het bijgeleverde briefje van de persoon die deze bestelling had klaargemaakt vinden we leuk

Zoals gewoonlijk: TOP!

Duidelijke website, makkelijk bestelproces, snelle afhaling mogelijk (of aan huis laten leveren), eerlijk en betrouwbaar.

Vlotte verwerking

Snel verzonden en prima product voor een mooie prijs

Dik tevreden...

Bestelling plaatsen ging met gemak, top Ik bleef ook tijdens de reis van mijn pakketje goed op de hoogte met mailtjes.... Echt geweldig... Super bedankt... Groetjes Anneke

Super goed.

Ik had een aantal dingen aangekocht voor mijn 100 dagen en ik was echt blij met de kwaliteit. Ik moest ze spijtig genoeg retourneren omdat mijn 100 dagen geannuleerd zijn.

Beste jokershop Jullie hebben een uitstekende service

Ben zeer blij met de aangekochte spullen

top bedrijf

Had niet ontvangen wat ik besteld had , Jokershop heeft mijn geld terug gestuurd en mocht de zending houden , Hartelijk Dank daarvoor

Alles correct, snel geleverd. Ik ben zeer tevreden !

Snelle levering maar product niet naar wens

Geleverde rookbom voor gender reveal gaf enkel confetti , jammer... Heel snel opgelost, goede service

Snel en correct

Bestelling reeds volgende dag geleverd en perfect zoals omschreven

Duidelijke website, snelle levering, uitstekende service.

Alles perfect

Mooie lepels en snelle verzending

Vlotte service

Fijne website. Gemakkelijke betaling en vlotte ophaling. Super service!

snelle levering en goede communicatie

Zeer snel geleverd en goede communicatie

Uitstekend!

Vlotte bestelling en heel snelle levering.

Altijd geweldig

Ik heb online een bestelling geplaatst, de producten waren duidelijk en correct afgebeeld. Na een uurtje kreeg ik een mail dat mijn bestelling klaar lag om af te halen en de verkoopmedewerkster was zeer vriendelijk!

Super snel en uitgebreid antwoord gekregen op mijn vraag : top!

Super service !

Goede website en zeer goed geholpen in de winkel. Aanrader voor grimeerspullen.

super

Topwinkel met ruime keuze!

Zeer snelle en vriendelijke service. Zijn heel goed geholpen. Ruim aanbod, mooi en overzichtelijke winkel. Een aanrader!

prachtig

Zeer vlug geleverd,produkt zoals omschreven,bedankt

Zeer snel geholpen

Veel keuze en zeer snelle levering

Geweldig snelle levering!

Goede ervaring

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke carnavalswinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be