goede en snelle levering

het pakje was onverwacht snel aanwezig

Prima service met vlotte levering

Gemakkelijk kunnen bestellen

Veel keuze en goede vlotte service

10/10

Prima supersnelle service!

Heb artikelen uitgezocht, besteld en ontvangen

Helemaal leuk. Jullie zijn het enige bedrijf waar ik heb kunnen vinden wat ik zocht en heb daarmee heeele leuke cadeautjes ontvangen. En heel snelDankjulliewel

Een klantgerichte firma met een fantastische service!

De levering verliep snel en perfect. De dienst na verkoop is buitengewoon!

Perfecte service!

Snelle en correcte levering!

Netjes verpakt, kaartjes in de doos met een bedankje . Tof

Heel vlot kunnen bestellen en afhalen.

Makkelijk shoppen en snelle levering!

Afhandeling ging supersnel.

Ik ben zeer tevreden met deze eerste kennismaking

ik plaatste een bestelling op donderdag en op vrijdag was deze reeds geleverd. Nochtans had men mij verwittigd dat de leveringen een beetje vertraging konden oplopen in deze tijden. Bovendien zat er een verwittiging op mijn doos om deze voorzichtig te openen ( niet snijden ) waardoor de inhoud door mij ook niet (per ongeluk) kon beschadigd worden.

LEVERING NIET ZOALS GEVRAAGD

EXUSES VOOR DE SLECHTE BEOORDELING IK DACHT DAT HET JULLIE SCHULD WAS MAAR BLIJKBAAR LIGT DE SCHULD BIJ BPOST

Allemaal zoals het hoort

Afhalen ging vlot, bestelling lag netjes klaar! Groot assortiment, mooie winkel!

Correcte verkoper!

Producten tijdig aangekregen in prima staat. Alles netjes verpakt en producten waren zoals verwacht. Top!

uitstekende service

alles is netjes verpakt en kwaliteit is ook goed

Geweldige webshop

Mijn bestelling was in een ogenblik gebeurd omdat de webshop zo gebruiksvriendelijk was. Alles stond netjes klaar in de winkel in Rijkevorsel waar ik het ben gaan afhalen. Top service!

Zien, bestellen en ontvangen

Was al hele tijd opzoek naar origineel cadeau voor mijn zus. Super blij met wat ik vond bij jullie en zus ook superblij. Dankewel dus

Leuk

Het bijgeleverde briefje van de persoon die deze bestelling had klaargemaakt vinden we leuk

Zoals gewoonlijk: TOP!

Duidelijke website, makkelijk bestelproces, snelle afhaling mogelijk (of aan huis laten leveren), eerlijk en betrouwbaar.

Vlotte verwerking

Snel verzonden en prima product voor een mooie prijs

Dik tevreden...

Bestelling plaatsen ging met gemak, top Ik bleef ook tijdens de reis van mijn pakketje goed op de hoogte met mailtjes.... Echt geweldig... Super bedankt... Groetjes Anneke

Super goed.

Ik had een aantal dingen aangekocht voor mijn 100 dagen en ik was echt blij met de kwaliteit. Ik moest ze spijtig genoeg retourneren omdat mijn 100 dagen geannuleerd zijn.

Beste jokershop Jullie hebben een uitstekende service

Ben zeer blij met de aangekochte spullen

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke carnavalswinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be