Vriendelijk personeel

Er was iets van onze bestelling niet meer aanwezig en een super vriendelijke dame heeft me met een oplossing gebeld en haar meer dan genoeg geexcuseerd.

Erg tevreden

Ik word altijd erg goed geholpen in de winkel, en ook via de webshop bestellen liep vlotjes.

Ruime keuze en fijne service

De artikelen hebben een correcte omschrijving. Bestelling afgeleverd met een kaartje persoonlijk ondertekend en een kleine attentie.

Tot nu toe steeds correct en vlotte afhandeling

Ik ben zeer tevreden over mijn bestellingen en de levering. Dus aanrader.

heel goed

supper

Positieve ervaring.

Ruime keuze, voor een schappelijke prijs en vlotte levering. Perfect wat je verwacht van een moderne (web)winkel van feestartikelen.

Besteld, geleverd

Mooi dokterssetje, maar

Alles in orde, maar het dokterskapje kreeg ik niet opgezet. Al goed dat de jas heel lang is. Ik heb deze ingekort en een nieuw kapje gemaakt.

Prima servoice

Goede keuze voor goede prijs

Goede keuze voor goede prijs

Snelle en correcte levering ! Franco bedrag mocht wel lager liggen !

Service ten top!

Zeer tevreden! Snel en goed materiaal.

Fantastisch!

Super lastminute besteld, en uiteindelijk alles op tijd bezorgd gekregen. Top!

Echte aanrader met top service

Zoveel keuze eender welk thema, prijzen echt goed, snelle service, goed verpakt met verzending, bestelling was zoals op foto, echte aanrader als je een thema feestje hebt. Laat het volgende thema feestje maar komen want vanaf nu maar 1 adres Jokershop.

Zeer vlotte, correcte afhandeling van de bestelling!

Makkelijk te bestellen. Zeer vlotte levering. Keurig verpakt.

Goede service en correcte producten

Zeer tevreden over het aanbod en de verhouding prijs/kwaliteit. Het was een positieve ervaring met zeer goede dienstverlening. Zeker een aanrader

Alles OK.

Duidelijke website, snelle service. Goede en complete levering.

Snelle levering en mooie kwaliteit . Kerst en elfen mutsen wel wat klein .

Gemakkelijk te bestellen webshop , supersnelle levering . Dikke pluim niets op aan te merken . Een echte aanrader

Prima shop

Ze versturen razendsnel. Er was een besteld artikel niet op voorraad waardoor ik snel terugkoppeling kreeg voor een oplossing. "10/10 would buy again"

Alles is heel goed gegaan

Bedankt

Supersnelle gratis bezorging ook naar Nederland

Volgende avond al bezorgd. Bestelling boven de 100 euro gedaan, dus gratis verzending. All the way from Belgium to Nederland :-)

heel klantvriendelijk!

Topservice, Jokershop contacteerde me onmiddellijk omdat ik een huisnummer vergeten was, zo werd het pakketje de dag zelf nog verzonden.

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke feest- en verkleedwinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be