Snel, perfect en interessante prijzen

toppie

hele vlotte en snelle afhandeling!

zeer goed!

Zeer vlotte levering. Pakje heel goed verpakt.

Overzichtelijke webshop, voortreffelijke service.

ok

ok

Bestelde artikel lag netjes klaar zoals afgesproken. Prima dus!

De mensen zijn zo vriendelijk. Snelle reactie op berichten. Top service. Doe zo verder

Goede service, groot aanbod!

Uitgebreide keuze voor carnaval! Ook ineens mooie wenskaarten gekocht.

Snelle levering en top kwaliteit ! Zeer tevreden !

Goeie service

We zijn goed en snel geholpen

Snel geleverd. We miste wel 1 item maar na een telefoontje konden zij dit versturen of wij ophalen. Wij kozen ervoor om het op te halen maar was verder een goede na service.

Top!!!

Zeer gemakkelijk bestellen en vlot afhalen!!

Tip top bestelling

Mijn dochter wilde op het laatste moment een pak voor carnaval . Het jokerpak voor meiden.ik had dinsdagavond besteld en donderdag aangekomen . Super kwaliteit en echt een snel levering ! Ik ga zeker hier de volgende keer weer bestellen. Bedankt voor de top service !

Snelle service.

Besteld via webshop. Ervoor gekozen om in de winkel af te halen. Ondanks drukte in de winkel wegens carnavalsperiode zeer snel geholpen door aparte afhaalkassa. Producten zoals verwacht.

Zeer tevreden, supersnelle service en goede kwaliteit

Ik had een bestelling geplaatst smorgens om 6u. Rond 10u stond mijn bestelling klaar om afgehaald te worden. Door een misverstand van mezelf, want wilde dat het werd afgeleverd. Hebbhiervoor gebeld. Ik kreeg de nodige uitleg en de dag erna had ik het pakje al mogen ontvangen. Topservice. Ik zou het iedereen aanraden Een heel tevreden klant(jes) Kindjes waren ook superblij

Supermakkelijk : online reserveren en afhalen.

Je kan makkelijk online checken of een artikel op voorraad is zodat je het kan reserveren om af te halen of te laten leveren.

Snelle service en altijd vriendelijk!

Heel snelle levering! Bedankt hiervoor! Mijn dochtertje was blij dat ze haar giraffenonesie op tijd kreeg!

Alles naar wens, snel en correct afgehandeld

Maandag besteld, dinsdag na de middag klaar om af te halen.

Alles snel geleverd.

2 dagen na bestelling geleverd, omwisselen in de winkel kon gemakkelijk en snel. Zeer goede service.

Leuke webshop

Leuke webshop met snelle levering!

Kwaliteit ondermaats

Jammer van de kwaliteit van het kostuum, deze is echt ondermaats

Hoi Jonathan, Bedankt voor uw feedback, we nemen deze ter harte. We hebben verkleedkleding in verschillende prijsklassen en kwaliteiten en doen ons uiterste best om het voor onze klanten zo goedkoop mogelijk te houden Dat is steeds weer wikken en wegen. We gaan het kostuum dat je bestelde zeker nader onder de loep nemen en als blijkt dat de prijs/kwaliteit niet evenredig is dan zal het zeker en vast de Jokershop collectie verlaten. We willen er ook nog even op wijzen dat (ongebruikt) retourneren geen enkel probleem is wanneer een besteld artikel niet bevalt.

Zeer snel geleverd en goeie kwaliteit!

Vlot verloop van de bestelling

Mijn bestelling werd erg vlot ingepakt en verzonden. En kwam héél verzorgd aan. Jammer genoeg werkte het lichtgevende jurkje wel niet. Er zat een draadje los waardoor de lampjes niet werkten. Gelukkig hebben we handige papa in huis :-).

Hoi Famke, Hartelijk dank voor je beoordeling. Onze klantenservice is zeer ontvankelijk indien er iets mis is met een besteld artikel. Gelukkig had je een handige Harry in huis die het kon oplossen, anders had je ons gerust mogen contacteren hoor.

Super snelle service voor mijn super blije sloeber , nu in flamigopak!

Grappige, mooi afgewerkt verkleedpak, zeker voor herhaling. Nieuwsgierig naar de winkel!

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke carnavalswinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be