Makkelijk en aangenaam

Eenvoudige overzichtelijke website Makkelijk om te betalen Aangenaam briefje bij de bestelling

Prijs kwaliteit

Top artikel en zeer vlugge levering.

snel en goed

Top service!

Top ervaring mer jokershop! Zowel de winkel als de webshop! Probleem gehad met een Kledingstuk, er voor gebelt en direct een andere oplossing gekregen! Top service!

Perfecte afhandeling

Goeie site en snelle levering

Prima met alles in orde

Alles perfect

Heeel vriendelijk en omruilen was helemaal geen probleem

Heel tevreden

Topservice!

Eerste bestelling daar gedaan; ondanks dat de winkel in België ligt, is er een hele, snelle levering en is de kwaliteit echt top.

Top geregeld

Keurig verpakt en snel ontvangen

Snelle vriendelijke service !

Ondanks dat mijn bestelling last minute was, deed men er alles aan om de bestelling op tijd afgeleverd te krijgen. Een vriendelijk telefoontje om uit te leggen dat men zijn best ging doen , vond ik heel fijn. De levering was op tijd En de kwaliteit prachtig!

vlugge service

vlugge service

Snelle levering, duidelijke communicatie

Wederom uitstekend geholpen door Jokershop! aanrader

Prima service!

vlotte service

Vlotte service, mooi aanbod

Erg tevreden

Erg tevreden over de levering en de artikelen! Zijn erg mooi en snel geleverd ook naar ons adres in Nederland.

Mijn pakketje is heel snel verzonden en snel aangekomen! Kwaliteit van de kleding is ook goed!

Hele goede service en snelle bezorging

Nette levering, leuke producten

Duidelijk site, veel keuze, snelle levering

Aangenaam winkelen op de site. Er is een grote keuze. Een dag na m'n bestelling werd het pakje al geleverd.

Uitstekend ,Top winkel ,Rijkevorsel

Top winkel en service . Online pakje besteld voor afhaling. Alles was netjes geregeld met een nota erbij voor ons kleinkind ,knap gedaan , dankjewel ! Bestelling, betaling , factuur , alles was netjes geregeld .

top service

Super tevreden van de service !

Top service!

Top bestelling. Alles ging vlot en had mijn pakketje heel vlug. Ook mijn carnaval pakje is van goede kwaliteit. Super service

Super service.

Heel tevreden met het aangekochte artikel

perfect

Alles netjes verpakt, snelle verzending

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke feest- en verkleedwinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be