Snelle levering. Kwaliteit voor een goede prijs.

Zeer tevreden over bestelling.

Supersnelle levering.

De foute kersttrui die ik bestelde voldoet volledig aan de verwachting en ook de maat klopt perfect. Twee dagen na bestelling zat hij al in de bus! Tevreden klant!

Heel blij mee!

Wij zijn heel blij met het carnavalspakje voor onze zoon. De site was duidelijk en overzichtelijk en we hadden het product snel in huis (terwijl wij in Nederland wonen).

Zeer vriendelijk telefonisch advies, snelle levering en mooie verzorgde producten. Ook bij een eerder fysiek bezoek werd ik zeer vriendelijk en deskundig bijgestaan.

Super snel levering

Super snelle service!

Vandaag besteld de volgende dag in huis!

Altijd alles pico bello in orde !

Altijd alles pico bello in orde !

Correcte en klantvriendelijke service

Ik kocht een mooi product aan, en dit bleek jammer genoeg niet de maat die ik nodig had. Na een paar voorstellen die niet tot resultaat konden komen, kon ik zonder problemen de bestelling retour zenden in oorspronkelijke staat uiteraard en kreeg ik enkele dagen bericht dat de terugbetaling in gang gezet was, ondertussen is het door mij betaalde bedrag ook op mijn zichtrekening terug gestort. Tevreden klant.

Gemakkelijk

Vlotte levering

Altijd tevreden

Al een aantal bestelling bij deze winkel gedaan en tevreden over. Veel keuze en snelle service.

Helemaal tip top.

Alles is verlopen zoals het hoort, snel goed product en stevig verpakt. Alleen de bezorgdienst DHL laat vaak te wensen over.

Snel, persoonlijk en leuke items

Snelle service, leuke items, bestelling plaatsen én de dag erna geleverd. Netjes ingepakt met zorg én ook instructies mocht er iets fout zijn. Maar de zaken waren zoals verwacht. Dank!

Snelle levering en tevreden met de aankoop.

Topservice

Super kwaliteit en een snelle service. Ook de communicatie verloopt heel vlot en snel bij vragen.

Prachtige kwaliteit

Top kwaliteit!

Gebruiksvriendelijke website, snelle bestelling en doorloop, correcte en snellere levering dan aangekondigd.

Perfecte service

Op allerlaatste moment besteld na telefonisch contact waarin me beloofd werd dat het pakje met 95% zekerheid de volgende dag geleverd zou worden en dat is inderdaad gelukt! Vriendelijk en hulpvaardig aan de telefoon.

Heel snel geleverd. De volgende werkdag werd het al geleverd, mooi verpakt en heel kwalitatief. Echt een aanrader!

Leuk spul. Snel geleverd

Zie boven

Mooie kledij

Hier zal ik mijn volgende bestelling ook doen!

Hele snelle levering! Leuk pakje! Valt goed op maat.

Respectloos ingepakt

Ondanks de snelle levering vond ik het bestelde kledingstuk van meer dan 250 euro (!!) zeer respectloos ingepakt; een identieke bestelling had een kledinghoes erbij en reserveknopen, hier was er zelfs een knoop af en zelfs geen plastiek zak om wat te beschermen. Het pak werd losjes in de doos gegooid, is behoorlijk gerimpeld en er was een knoop losgekomen... Gemiste kans, dit had toch beter gekund.

Beste Peter, Wij verzenden kleding zoals het bij ons toekomt. Het spijt ons te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over uw levering en verwachtte dat het bestelde kostuum kwam in een kledinghoes en met reserveknopen. Nochtans schrijven wij hier niet over in de productbeschrijving. Indien er een knoop ontbreekt bij het geleverde kostuum adviseer ik onze klantenservice te contacteren om tot een oplossing te komen hieromrent. Want dat willen we uiteraard oplossen voor u.

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke feest- en verkleedwinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be