Topservice

Super kwaliteit en een snelle service. Ook de communicatie verloopt heel vlot en snel bij vragen.

Prachtige kwaliteit

Top kwaliteit!

Gebruiksvriendelijke website, snelle bestelling en doorloop, correcte en snellere levering dan aangekondigd.

Perfecte service

Op allerlaatste moment besteld na telefonisch contact waarin me beloofd werd dat het pakje met 95% zekerheid de volgende dag geleverd zou worden en dat is inderdaad gelukt! Vriendelijk en hulpvaardig aan de telefoon.

Heel snel geleverd. De volgende werkdag werd het al geleverd, mooi verpakt en heel kwalitatief. Echt een aanrader!

Leuk spul. Snel geleverd

Zie boven

Mooie kledij

Hier zal ik mijn volgende bestelling ook doen!

Hele snelle levering! Leuk pakje! Valt goed op maat.

Respectloos ingepakt

Ondanks de snelle levering vond ik het bestelde kledingstuk van meer dan 250 euro (!!) zeer respectloos ingepakt; een identieke bestelling had een kledinghoes erbij en reserveknopen, hier was er zelfs een knoop af en zelfs geen plastiek zak om wat te beschermen. Het pak werd losjes in de doos gegooid, is behoorlijk gerimpeld en er was een knoop losgekomen... Gemiste kans, dit had toch beter gekund.

Beste Peter, Wij verzenden kleding zoals het bij ons toekomt. Het spijt ons te vernemen dat u niet geheel tevreden bent over uw levering en verwachtte dat het bestelde kostuum kwam in een kledinghoes en met reserveknopen. Nochtans schrijven wij hier niet over in de productbeschrijving. Indien er een knoop ontbreekt bij het geleverde kostuum adviseer ik onze klantenservice te contacteren om tot een oplossing te komen hieromrent. Want dat willen we uiteraard oplossen voor u.

top service,zeer vriendelijk,correct en zeer degelijk materiaaliteit

zeer vriendelijk en correcte service. zeer snelle levering, kerig ingepakt. alle bestelde materiaal tot op heden, altijd een prima kwaliteit. een ABSOLUTE aanrader !!!!!

super

vlotte bediening,groot gamma.

Alles was good

Alles is ok....

Snelle levereing

Mooie site en snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit.

Hardstikke vriendelijk

Men word goed geholpen als het niet lukt met de bestelling met goed en begrijpbaar advies. Snelle reaktie op e-mails

goede service top

goede verpakking, goede comunicatie

Super goed voort geholpen

Geweldig vriendelijk

Goede prijs kwaliteit verhouding, snelle levering.

Veel keuze

Leuk om daar rond te lopen

xxxxxx

xxxxxxxx

Top !

Alles lag netjes klaar. Vriendelijke bediening

Top levering

Bestellen op op de juiste dag zoals het vermeld staat in de winkelwagen, aan huis geleverd

Prachtige outfit

Super blij met onze Halloween outfit!

voor de 1ste keer, goede ervaring

goede ervaring alleen jammer dat ik de korting van 5% over het hoofd heb gezien. (eigen schuld) Groetjes Herman

Over Jokershop.be

Wist je al dat we in Rijkevorsel (BE) ook een fysieke feest- en verkleedwinkel hebben ? Hier kan u de duizenden producten van op deze webshop ook vinden. Ikzelf en mijn medewerkers helpen u daar graag verder met tips en advies. U bent er van harte welkom in onze wereld van show, fantasie en avontuur. Tot ziens, bij Jokershop ! Roel Van Looveren Zaakvoerder Jokershop.be