Makkelijk, heel begrijpelijk en zonder dralen.

Zie de omschrijving 'in één zin'.

Helder en wordt gehandeld zoals beloofd

Prima geregeld. Heldere uitslagen.

Snel

Uitslag al na 4 uur. Resultaten makkelijk en duidelijk online in te zien.

Snel en makkelijk

Buitengewoon snel en makkelijk geregeld voor een redelijke prijs.

Goede dat jullie er zijn

Dankzij jullie hoef ik niet naar me huisarts en ewerst via de secretaresse zien te komen, die vind het toch niet zo noodzakelijk. En ik wel, want het gaat om mijn gezondheid. Daarom ben ik blij met jullie en wat het kost heb ik er wel voorover.

Snel en nauwkeurig

In de ochtend bloed prikken. Savonds al de uitslag.

Helemaal goed

Goede service en ook erg snel

Super snelle uitslag en duidelijke toelichting

Uitslag bloedonderzoek op de zelfde dag ontvangen inclusief duidelijke toelichting.

Easy and smooth online booking

Has been easy to book online and every step was well explained. Results came 1 day earlier than expected.

Snel geregeld

Was snel geregeld. Zeker betrouwbaar.

duidelijk en snel.

Ik vroeg mijn test aan en zocht een bloedprik locatie (niks in de buurt jammer genoeg). 30 uir later had ik mijn uitslag.

Goede snelle service en uitslag

Snelle goede service en de uitslag is er al binnen een dag.

Goede snelle communicatie en uitslag

Duidelijke site, heldere en snelle communicatie. De uitslag van de bloedtest was sneller dan aangekondigd en de uitslag was helder geformuleerd

Prijs/kwaliteit/snelheid is goed

Het dashboard is niet helemaal handig, en verschillende testen staan los van elkaar of komen helemaal niet terug in het dashboard (vit B12). Maar het gaat om de uitslagen, en die zijn op tijd binnen.

Geslaagd

Een bloedtest besteld en keurig formuliertje ontvangen dat ik kon gebruiken op een lokale priklocatie. De doorlooptijd van het proces was wel langer dan ik dacht toen ik het bestelde, maar dat gaf niet echt een probleem.

Zeer vlotte afwikkeling

Resultaten snel beschikbaar en duidelijke toelichting

Top service en makkelijk!!!

Hoi allemaal, Vond het zelf allemaal heel gemakkelijk gaan zowel een afspraak maken en het vervolg ervan en je kan op verschillende locaties je bloed laten afnemen en de volgende dag heb je al je resultaten binnen die overigens heel duidelijk worden beschreven in de uitslag kortom dit werkt top snel en makkelijk!

Snel en overzichtelijk uitslag

De uitslag was binnen een paar uren binnen. Met duidelijke uitleg en advies.

Super gemakkelijk geregeld en zeer snel resultaat!

Alles online eenvoudig te regelen. Bestellen, betalen en afspraak maken. Envelop met formulier snel ontvangen en daarmee naar bloedpriklocatie in eigen woonplaats. Dezelfde middag stonden de metingen op de website! Top!

Probleemloos en snel.

De titel zegt dacht ik wat ik heb ervaren.

Well organized

Was very clear and helpful and results also within 12 hours of testing. I will use this service again !

Doen wat ze zeggen.

Prima service. Bijna geen wachttijd. De uitslag was er binnen een dag. Snel en efficiënt.

Duidelijk en prima overzicht

Al jaren laat ik mijn bloed testen via CheckU, altijd snel een resultaat met overzichtelijke en begrijpelijke informatie, ook de toelichting onder de test resultaten zijn erg prettig.

snelle uitslag

reeds enige jaren vergelijk ik de uitslagen met elkaar of er verschillen zijn die belangrijk zijn voor mijn gezondheid

Gemakkelijk en snel

Het was makkelijk om een test afspraak te maken, en de resultaten hadden we binnen 8 uur!