je hebt je uitslag nog dezelfde dag binnen!

Ik heb rond 10 uur bloed laten prikken was een algeheel bloedonderzoek, s'middags de uitslag al binnen sneller kan haast niet!

Ieder jaar een check up

Elk jaar doe ik hier een bloedonderzoek. Op punten gecheckt worden die je zelf aangeeft. Uitslag al na 24 uur (online), met uitgebreide uitleg; heel fijn!

Snel geregeld en de uitslag binnen 24 uur!

De ervaring was heel goed! Ik ga het zeker vaker doen, want het ging er snel en kon gelijk terecht. Wachten hoefde bijna niet. Echt een top ervaring

Ik hoorde van een kennis dat je via jullie snel en makkelijk testen kon laten uitvoeren. En idd het ging zo makkelijk. Eerst jezelf aanmelden dan wat voor test wil je uit laten voeren. Binnen 3 dgn krijg je via de post een aanmelding dan afspraak maken en naar desbetreffende locatie gaan. Echt om 9.45 had ik een afspraak en om 15 uur via de mail kreeg ik bericht dat de uitslag binnen was. Even inloggen en je ziet de uitslag! Voortaan weet ik hoe snel en makkelijk je deze test kan laten uitvoeren...top!

Super Goed!!

Snelle service en de testresultaten zijn eveneens snel inzichtbaar. Volgens jaar weer een check! Ik ben dik tevreden!!

Gewoon goed

Snelle afhandeling en op veel locaties mogelijk

Prima en duidelijk overzicht

Zou mooi zijn als de data van vorige metingen ook worden meegenomen in het overzicht. Zodat duidelijk(er) wordt wat het verloop is van de waarden in de tijd mvg Joep van den Bosch

Snel en duidelijk

Zie hier boven

helaas niet alles getest wat ik gevraagd had.....

teleurstellend, maar goed hersteld. Snelle service

fijn dat ik bij jullie terecht kan ,en niet afhankelijk ben van een beslissing die de dokter maakt .Ben baas over mijn eigen lichaam.

Ging van een leien dakje

Prima. Bekwame medewerker. Ging vlot. Enige minpuntje was aanduiding (route) Certe (was ff zoeken!)

Ik laat dit elk jaar doen. Volgens mij al een hele tijd dus in ben heel tevreden.

Super,en snelle uitslag.

Ben zeer tevreden

Binnen een dag de uitslag is fantastisch

/verhelderend

Het is goed de vinger aan de pols te houden en voorkomen is beter dan genezen, dus is de hoop dat de test een goed beeld geeft van de actuele gezondheid. Leuk zou zijn als het mogelijk zou zijn een vergelijking met voorgaand jaar uit te draaien.

uitstekend

ik ben zeer tevreden

Zeer snel de uitslag binnen

Duidelijk, overzichtelijk, makkelijk en snel de uitslag binnen

Zeer snelle service

Zeer snelle service en goede uitleg, zodat iedereen begrijpt hoe zijn of haar gezondheid Ervoor staat. Een aanrader voor een ieder die inzicht wil hebben.

Toegankelijk en uitstekende service

Alles wordt heel discreet en snel gedaan. Makkelijk aan te melden. Dezelfde dag nog de uitslag. Prima uitleg erbij. Ga het echt elk jaar laten checken.

Duidelijke communicatie en rapport

De werkwijze van Check-U is heel duidelijk via de mail. Je weer precies wat er gaat komen en wat je moet doen voor t mogelijk maken van t onderzoek. Uitslag is zeer duidelijk om te lezen. Je ziet precies wat de uitslag betekent en waar je actie op moet ondernemen (of niet)

Snelle service!

Snelle resultaten van bloedonderzoek. Klantenservice reageert snel op vragen!

Eenvoudig en snel

Snel en eenvoudig afspraak maken. Binnen 24 uur uitslag met duidelijke beschrijving

Snelle en duidelijke service.

Razendsnel, discreet, vriendelijke behandeling, niet te duur

Prima zo, na aanschrijven zelf een datum prikken, afspraak maken en dezelfde dag nog binnen kunnen lopen. Uitslag die avond al binnen. Invoice kan vooraf of achteraf betaald worden, Een complete test is niet al te duur, vergelijkbaar met de kosten van een dagje uit met zijn tweeën. Privacyregelgeving wordt uitstekend nagevolgd. Het staat een ieder verder vrij na ontvangen uitslag alsnog contact te zoeken met de huisarts voor verdere uitleg en ev. behandeling.

Snelle reactie,en na bloed prikken,zelfde dag nog de uitslag top!!