Zeer vlotte afwikkeling

Resultaten snel beschikbaar en duidelijke toelichting

Top service en makkelijk!!!

Hoi allemaal, Vond het zelf allemaal heel gemakkelijk gaan zowel een afspraak maken en het vervolg ervan en je kan op verschillende locaties je bloed laten afnemen en de volgende dag heb je al je resultaten binnen die overigens heel duidelijk worden beschreven in de uitslag kortom dit werkt top snel en makkelijk!

Snel en overzichtelijk uitslag

De uitslag was binnen een paar uren binnen. Met duidelijke uitleg en advies.

Super gemakkelijk geregeld en zeer snel resultaat!

Alles online eenvoudig te regelen. Bestellen, betalen en afspraak maken. Envelop met formulier snel ontvangen en daarmee naar bloedpriklocatie in eigen woonplaats. Dezelfde middag stonden de metingen op de website! Top!

Probleemloos en snel.

De titel zegt dacht ik wat ik heb ervaren.

Well organized

Was very clear and helpful and results also within 12 hours of testing. I will use this service again !

Doen wat ze zeggen.

Prima service. Bijna geen wachttijd. De uitslag was er binnen een dag. Snel en efficiënt.

Duidelijk en prima overzicht

Al jaren laat ik mijn bloed testen via CheckU, altijd snel een resultaat met overzichtelijke en begrijpelijke informatie, ook de toelichting onder de test resultaten zijn erg prettig.

snelle uitslag

reeds enige jaren vergelijk ik de uitslagen met elkaar of er verschillen zijn die belangrijk zijn voor mijn gezondheid

Gemakkelijk en snel

Het was makkelijk om een test afspraak te maken, en de resultaten hadden we binnen 8 uur!

Super bedrijf met prima service

Snel en perfect geregeld!

De bestel-/betaalprocedure is redelijk eenvoudig. De instructie om de priklocatie te kiezen en de datum/tijd vast te leggen, is ook een fluitje van een cent. Bij mij lag op dezelfde dag van prikken, de uitslag in mijn mailbox. TOP!

uitstekende stipte service en snel resultaat

Na een dag al de duidelijke bloeduitslag

Snel en overzichtelijke resultaten

Kan terecht bij veel priklocaties. Super snel en overzichtelijke resultaten. Snelle reactie via mail. Alles ging perfect. Alleen de post deed er lang over om de brief met laboratorium aanvraag te bezorgen.

Duidelijke informatie

In 1 woord: fantastisch

Wat een snelle service. ‘s Morgens bloed laten afnemen, einde middag de uitslag in de mail. Hier kan geen huisarts tegenop. Dit ga ik hier ABSOLUUT vaker doen.

I did tests and. I get results the same day ,process was very fast,really recommended

Ik kon makkelijk een afspraak maken,eigen dag en tijd bepalen. De uitslag was snel binnen. Dus zeker een aanbeveling.

Snelle afhandeling, duidelijke info op de website. En mochten er vragen zijn wordt er snel op gereageerd.

Super snel en helder overzicht

Het bloedonderzoek aanvragen ging super makkelijk en kreeg een goed overzicht waar ik terecht kon. Op sommige prikplekken moest je wat langer wachten, maar er waren zat plekken waar ik binnen 48 uur terecht kon. Dezelfde avond kreeg ik al een uitslag van het onderzoek. Er wordt per onderdeel uitgelegd wat het is en welke range belangrijk is. Voor mij als bodybuilder is het belangrijk om regelmatig mijn bloed te laten testen dus ik ga dit zeker vaker doen.

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld, inzichtelijke uitkomst van de test. Ik kreeg de resultaten nog dezelfde dag per mail/link gestuurd.

Prima bedrijf,

In de ochtend bloed afgenomen. Na 8 uur de uitslag binnen. Rood betekent niets. Groen is oké. Geel, misschien wat aandacht aan besteden. Hoe simpel kan het zijn!

Geen goede bloedtest

Had de complete bloedonderzoek genomen achteraf bij me dokter na laten kijken is niks compleets aan er valt vrij weinig uit te halen of je gezond bent of niet!!!

deze klant laat zich weer betuttelen door de huisarts. Door ons onderzoek begreep deze klant dat er iets niet goed was en is er vervolg onderzoek gedaan. Niet terecht omons door een slechte uitslag een onvoldoende te geven.

Niet goed bereikbaar en testscore bekend maar niet te bekijken

De score is bekend maar ik kan niet inloggen, vervolgens geprobeerd te bellen met meerdere keren niet te bereiken.

Wat bedoelt u precies. De uitslag stond binnen 24 uur online. wij hebben geen storingen. De uitslag CDT ontvangt u later. Onterechte beoordeling, wij hebben alles gedaan zoals het hoort.