Heel goed. En snelle uitslag

Snel, super betrouwbaar! Redelijke prijs.

Snel!

Aardige mensen en het resultaat kwam snel binnen

Snel en efficiënt

Snelle bezorging lab formulier en duidelijke snelle afhandeling van de resultaten.

's Middags bloed afgenomen en een paar uur later had ik de resultaten al!

Snel en zeker een goed beeld van je gezondheid!

Doen deze test al jaren 1x per jaar. Snel een goed beeld hoe je ervoor staat kwa gezondheid. De APK voor jezelf geeft mij een goed gevoel. In ieder geval kan je bijsturen wanneer een uitslag niet zo positief zou zijn.

Het heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik heb ‘s morgens om 11 uur bloed laten prikken en om 18.00 uur had ik al de uitslag. De uitslag was goed leesbaar en duidelijk. Dankjulliewel!

duidelijke info, snel getest, snelle uitslag

duidelijke info, snel getest, snelle uitslag

Ben je bij de tijd check regelmatig je gezondheid

Vriendelijk en professioneel personeel. Doen waar ze voor staan.

Perfect georganiseerd

Snel en doeltreffend Geen gezeur van de huisarts assistente om een bloedonderzoek aan te vragen. En als je al toestemming krijgt, moet je na afloop ook nog eens om de resultaten vragen. Het lijkt net om de arts het zelf moet betalen. Resultaat dezelfde middag nog gekregen. Het kost een paar centen, maar zonder irritatie. Ben zeer tevreden!

Duidelijke uitleg en ontzettende snelle uitslag..

Duidelijke uitleg via internet. En ontzettende snelle uitslag. Aan te bevelen….

Goed en duidelijk

De efficiency van dit bedrijf kan niet anders dan van elke klant een tevreden klant maken. Aanvragen en het beantwoorden van vragen; alles wordt snel en goed afgehandeld. Resultaten zelf ontvangen en dat ook nog eens binnen een paar uur. Top!

Super fijn!

Alles is heel goed geregeld. Mijn vragen werden snel beantwoord en de formulieren waren ook snel binnen. En binnen 2 dagen had ik de resultaten al. Zo fijn na een lange tijd onzekerheid nu zekerheid te hebben. Echt aan te raden!

Snel, eenvoudig, ook andere testen dan standaard zijn mogelijk, goed bereikbaar bij vragen, betrouwbaar want bloed afgenomen in medisch lab ziekenhuis.

Goed en snel

Goed en snel geregeld iets meer uitleg zou mogen , voor de rest super.

Snelle levering, snelle uitslag

Bestelproces was vlot en de uitslag van het onderzoek stond aan het einde van de middag al online.

Very quick service, results within one day

I received the documents within one day - and the results within 24h as well. Way faster than expected.

Makkelijk en snel

Makkelijk online aanvragen, snel formulier in huis en snel uitslagen te zien met duidelijke uitleg

Goed en snel geholpen

Snel en netjes

Testresultaten zijn snel gekomen

goede service

formulieren snel toegestuurd gekregen. bij bloedafname bleek alles administratief goed geregeld en binnen een dag had ik al de uitslag. keurig met heldere toelichting

Super georganiseerd!En,snelle en duidelijke uitslag.

Snel de enveloppe per post binnen met duidelijke info en alles klopte qua etiketten testen. Na betaling en bloedafname heel snel uitslag per mail met inlogcode. Uitslag was heel duidelijk en uitgebreid! Echt top!

Snelle uitslag

Makkelijk te bestellen en altijd een afname punt in de buurt, zelfde dag nog de uitslag!! Uitslag is overzichtelijk weer gegeven en duidelijke uitleg bij de waardes en evt advies hoe dit verder aan te pakken.

Uitstekend bedrijf

Krijg altijd mijn resultaten netjes opgestuurd, nooit problemen gehad.

Duidelijk en een snel resultaat.

Het is naar mijn mening belangrijk om je eigen gezondheid in de gaten te houden en eventueel waar nodig te supplementeren. Met testjegezondheid kan dat in 1 dag, geweldig!