Super snel en helder overzicht

Het bloedonderzoek aanvragen ging super makkelijk en kreeg een goed overzicht waar ik terecht kon. Op sommige prikplekken moest je wat langer wachten, maar er waren zat plekken waar ik binnen 48 uur terecht kon. Dezelfde avond kreeg ik al een uitslag van het onderzoek. Er wordt per onderdeel uitgelegd wat het is en welke range belangrijk is. Voor mij als bodybuilder is het belangrijk om regelmatig mijn bloed te laten testen dus ik ga dit zeker vaker doen.

Prima en snel geregeld

Prima en snel geregeld, inzichtelijke uitkomst van de test. Ik kreeg de resultaten nog dezelfde dag per mail/link gestuurd.

Prima bedrijf,

In de ochtend bloed afgenomen. Na 8 uur de uitslag binnen. Rood betekent niets. Groen is oké. Geel, misschien wat aandacht aan besteden. Hoe simpel kan het zijn!

Geen goede bloedtest

Had de complete bloedonderzoek genomen achteraf bij me dokter na laten kijken is niks compleets aan er valt vrij weinig uit te halen of je gezond bent of niet!!!

deze klant laat zich weer betuttelen door de huisarts. Door ons onderzoek begreep deze klant dat er iets niet goed was en is er vervolg onderzoek gedaan. Niet terecht omons door een slechte uitslag een onvoldoende te geven.

Niet goed bereikbaar en testscore bekend maar niet te bekijken

De score is bekend maar ik kan niet inloggen, vervolgens geprobeerd te bellen met meerdere keren niet te bereiken.

Wat bedoelt u precies. De uitslag stond binnen 24 uur online. wij hebben geen storingen. De uitslag CDT ontvangt u later. Onterechte beoordeling, wij hebben alles gedaan zoals het hoort.

Ik kreeg de brieven al snel binnen via de post. Door omstandigheden heb ik de afspraak 2 keer moeten verzetten maar dit was geen enkel probleem. De resultaten waren snel bekend en daarbij stond een duidelijke uitleg. Op mails werd snel en vriendelijk gereageerd.

Prima, lekker snel

Wellicht kan het anno 2024 iets verder geautomatiseerd worden. Is papieren post echt nog nodig?

Het kan niet beter

Geen op of aanmerkingen Alles perfekt

Vlot en prima geregeld!

Mooi, dat je ook zelf je gezondheid in de gaten kunt houden.

Gemakkelijk en snel!

Goed om zelf te bepalen wat je checkt en wanneer. Niet altijd afhankelijk zijn van wat je huisarts noodzakelijk vindt. Dit is preventie.

Fijn en duidelijk

Snelle uitslag

Makkelijk test aan te vragen. Alleen de uitslagen terugzien is lastig en je kan ze ook niet naast elkaar zien..

Alles ging zoals beloofd en de uitslag kreeg ik nog dezelfde dag

Zie boven

Snel, makkelijk en duidelijke uitslag met uitleg.

Alles verliep soepel en correct.

Ik ga zeker volgend jaar weer gebruik maken van de service van checkU, want werkelijk alles; dwz de aanmelding, de toegestuurde informatie met het afnameformulier en de factuur, de bloedafname zelf èn de uitslag op het internet was uitstekend geregeld.

Snel en duidelijk

De papieren voor de bloedtest kwamen snel binnen. Gewoon door het laboratorium van het ziekenhuis in de buurt getest en de uitslag kwam snel. De vraag die ik had over een uitslag werd snel beantwoord. Alleen bij de bevestiging van de aanvraag was er een onduidelijkheid in de bevestiging.

Snelle afhandeling, erg goede service

Ik heb het afname formulier snel ontvangen en het bloed afnemen ging heel erg snel. Dus een heel goede service.

Makkelijk in gebruik

De test via internet besteld, even zoeken hoe ik de juiste afspraak maakte, gebeld met de helpdesk, die hebben mij goed geholpen waardoor ik snel een afspraak had en dezelfde dag nog de uitslag

Snelle service!

Supersnel inzicht op je gezondheid.

top

Ik kreeg de resultaten na 2 dagen allemaal super uitgelegd

Niet heel goedkoop, maar wel goed!

Een afspraak maken gaat snel en gemakkelijk. Bij sommige bloedafnemers is een afspraak maken niet nodig. De uitslag komt echt heel snel. In elk geval binnen 24 uur. Ik weet nu wat ik moet bij slikken om in de groene bracket te blijven. Want meteen is weten. En ik begrijp de prijs wel hoor.

Snel ontvangen, duidelijk geformuleerde uitslag

Het werd snel opgestuurd. Genoeg locaties om bij terecht te kunnen. Zelfde dag nog uitslagen, helder geformuleerd.

Snel en goede uitleg

Prettige instantie, makkelijk en geen lange weg via huisarts enzovoorts te gaan Ben zeer tevreden, kan mijn gezondheid zelf managen!!

Zeer snel

Binnen 1 dag al uitslag.

Zeer professioneel

In 1 woord fantastisch. Geen doktersadvies kijk het nog even aan. Of in mijn geval vertelde de dokter: we gaan pas in Mei collectief cholesterol onderzoek doen!! Terwijl ik nu met klachten loop. En ik had gelijk. suiker en cholesterol veel te hoog. Liever zelf betalen en direct actie. Dan door verzekeraars gedwongen worden om met de “massa” getest te worden. Ivm de kosten. Te gek voor woorden. Super dat je nog de eigen regie in handen kan houden. Snelle communicatie, snelle afspraak zonder drukke wachtkamers en binnen 24 uur uitslag. Top!!!