servicevol

goed en behulpzaam

Dit was de 2e keer dat ik via dit bedrijf een test heb gedaan. Het contact met de klantenservice is heel goed en er wordt snel op vragen gereageerd. Een dag na aanvraag van de testen de prikformulieren al binnen, het prikken zelf verliep ook prima en de resultaten waren dezelfde dag al binnen op de mail met een duidelijke uitleg. Top bedrijf!

Betrouwbare test methode

Alle belangrijke aspecten van deze test methode kloppen. Denk hierbij aan : geldtransactie, afspraak maken, keuzes, uitleg en testresultaat. Verder aan te bevelen.

Snel en eenvoudig geregeld.

Bloed prikken gaat dichtbij en supersnel. Dezelfde dag nog de uitslag in een duidelijke rapportage en die was gelukkig goed.

Super duidelijk, supersnel en super klantvriendelijk

Ik ben al vele jaren klant bij Testjegezondheid. Heel duidelijke info op de wbesite, gemakkelijk aan te vragen, heel flexibel ( bij aanpassingen aanvraag) en bijzonder klantvriendelijk ( je krijgt altijd snel antwoord per e-mail) én de uitslag kwam supersnel ( al 5 uur na afname!)

Optimale balans vraagt om u check.

Snel, simple, en super.

10/10

Snelle uitslag

Ik had dezelfde avond al een uitslag, echt fantastisch. Had gekozen voor het preventief bloedonderzoek met oa chesterol waarde. Daarnaast had ik nog een vitamine D test toegevoegd. Brief waar ik moest testen zorgde voor verwarring (stond Amsterdam terwijl ik al andere locatie had gekozen) maar kreeg snel iemand aan de telefoon die uitlegde dat ik gewoon naar de gekozen locatie buiten Amsterdam kon. Fijn dat alles zo snel en goed is verlopen.

Grandioos

Zo snel de uitslag, heel mooi.

prima geregeld

prima geregeld, aanvragen, na een dag de formulieren binnen, afspraak maken, betalen en uitslag binnen.

Snel en vakkundig

Al jaren klant. Reageren ook snrl.

Snel en efficiënt!

Ik heb het hele proces ondervonden als een goede werkwijze. Vervolgens het resultaat snel en overzichtelijk binnen en duidelijk weergegeven.

Grandiose

Alles goed geregeld kan zo naar de prik locatie toe zonder afspraak en uitslag had ik de zelfde dag al binnen en geen gedoe met buisjes bloed opsturen.

Aanvraag is prima, binnen enkele dagen lab aanvraag. En na bloed prikken snel uitslag met duidelijke uitleg

Alles gaat heel makkelijk. Je vraagt de testen aan via de site. Krijgt ze vervolgens met de post en dan kun je een afspraak maken bij de gekozen prik locatie. Uitslagen krijg je binnen 24u. Verzending van de formulieren was snel. Niks op aan te merken dus. Heel fijn om bijvoorbeeld eens per jaar je gezondheid te checken. Bij de huisarts heb je daar meestal geen indicatie voor waardoor ze moeilijk doen. Hier heb je daar geen last van.

Perfecte service.

De site is gebruiksvriendelijk. Ik had snel het testformulier in huis. Ook de testlocatie was prima.

Altijd goed!

Snel in huis en Snel resultaat

waar zorg begint met een druppel bloed hoop je op eind goed al goed.

Zeer tevreden over de het proces en de afhandeling. Dank hiervoor. Groet Daan.

De dienst zelf is prima, maar je blijft afhankelijk van een externe priklocatie

Aanvraag en keuze van de bloedtest is prima. Levering van de formulieren is prima en de informatie is duidelijk. Afhandeling van het afgegeven bloed is prima. De resultaten komen dezelfde dag nog. De presentatie van de gegevens is goed en overzichtelijk. Er is wel een probleem met de priklocatie. Je kunt een priklocatie in de buurt kiezen, maar op het formulier staat dat je daar een afspraak moet maken. Ik kon daar totaal geen informatie over vinden bij die priklocatie online en je moet daar 's ochtends vroeg naartoe i.v.m. nuchterheid. Het was bij mij 10 km fietsen (staan veel files om die tijd dus fietsen). Ik heb met veel moeite een telefoonnummer gevonden en gelukkig nam iemand op en gaf aan dat er prikdagen waren en dat je dan gewoon een nummertje kan trekken. Gelukkig klopte dit toen ik aan kwam, maar je stapt toch niet lekker op de fiets in de koude in het donker.

Snel en duidelijk

Binnen 24 uur is de uitslag bekend en er wordt een duidelijke uitleg gegeven bij de testresultaten

Vreemd, want op onze website staan alle links van de labs en kunt u zien of er een afspraak nodig en zo ja kunt u die daar eenvoudig maken. waarschijnlijk een communicatie foutje.

Top geregeld

Goed, snel en betrouwbaar

Snelle service, uitslag volgt ook erg snel. Goed overzichtelijk vormgegeven

Makkelijk, snel en betrouwbaar!

Aanvragen op de website gaat makkelijk en je krijgt het ook snel thuisgestuurd. Voldoende locaties om bloed te laten prikken in de omgeving en ook daar zijn ze tevreden met deze organisatie (dat gaf die dame aan die het bloedprikken regelde). Ook de uitslag was volgens afspraak de volgende dag bekend en makkelijk in te zien inclusief helder advies over de bloedwaardes.

Geen enkele negatieve ervaring

Prima organisatie, no nonsense. Doen wat ze beloven...dus...niet verder zoeken

Bijzonder snel en duidelijk

Alles zeer snel geregeld. Informatie duidelijk. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. Resultaten op dezelfde dag bekend.

Rostocklaan 61

7315HL Apeldoorn